m weet net of hij dat wel zou willen. Hij kan het werk nu al niet aanquote:
neh toch maar niet, ik hoef niet alle shit over mij heenquote:Op donderdag 22 april 2021 13:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind hemarookworst wel een goed idee.
Daarom is het nog wel een goed idee.quote:Op donderdag 22 april 2021 13:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
neh toch maar niet, ik hoef niet alle shit over mij heen
helemaal mee eensquote:Op donderdag 22 april 2021 13:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Boeit me niet. Rutte, Kaag, Hoekstra, allemaal opdonderen uit de politiek.
dat komt niet door het werk.....quote:Op donderdag 22 april 2021 13:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
m weet net of hij dat wel zou willen. Hij kan het werk nu al niet aan
die is al met pensioen en zwaar bejaard en afgetakeldquote:
wat nu als herman een goede dag heeftquote:
quote:
jemig hoeveel volgen er nogquote:
Er zijn er in totaal 56... (!)quote:
quote:Speciaal rapport politieverhoren
Met het toenemen van het aantal demonstraties tegen de coronaregels, en de aanscherping van de maatregelen, neemt ook het politiegeweld tegen demonstranten en overtreders van de maatregelen hand over hand toe.
De BPOC2020 heeft besloten een apart onderzoek in te stellen naar de proportionaliteit van het geweld, en de sfeer en cultuur binnen het politiekorps.
Voor dit onderzoek zijn inmiddels 56 politiefunctionarissen gehoord, waarvan u hier elke dag een nieuwe letterlijke (!) transcriptie aantreft. Om veiligheidsredenen worden de beelden van de verhoren nog niet vrijgegeven.
De beelden van de verhoren zijn in bewaring gegeven bij een notaris die kan verklaren dat de transcripties op waarheid berusten. Dit in geval er in de toekomst een onafhankelijk en voor de betrokken functionarissen veilig onderzoek zal plaatsvinden. Van het onderzoek naar het politiegeweld en de cultuur binnen het politiekorps zal een apart rapport verschijnen.
Lachuhhquote:
quote:Ik heb een dame van 85 aangehouden omdat zij een poster voor het raam had hangen
waarop stond dat corona een leugen is. Ik heb een oude man verwijderd uit het ziekenhuis
die voor controle van zijn hartaandoening kwam maar geen mondkapje droeg omdat dat
juist voor hem een risico vormde. De ontheffing die hij bij zich droeg, ondertekend door zijn
huisarts, maakte niets uit. Hij moest weg.
Ik heb meegewerkt aan een inval in een achtertuin waar 8 mensen gezellig bij elkaar waren.
De buren hadden gebeld, en wij kwamen opdraven om ze te bekeuren. Ze waren de
verjaardag van een meisje dat die dag 10 was geworden aan het vieren. Het arme kind was
volledig in paniek toen wij ouders meenamen wegens belediging omdat ze geroepen hadden
dat we dictators waren.
Ik heb een jongen van 13 uit de klas gesleurd die geen mondkapje droeg. De rector had ons
gebeld.
Is dit uit een van de politie verslagen die je zit te luisteren?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |