Hello Dotquote:
Ben ook liefquote:
Ze zijn zoveel jaar samenquote:
aaah liefffquote:Op donderdag 22 april 2021 12:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ben ook lief
[..]
Ze zijn zoveel jaar samen
zwaar waar??quote:Op donderdag 22 april 2021 12:53 schreef Straatverlichting het volgende:
Maar dat is te zware kost voor overdag![]()
Ik ga weer aan t werk, tjus.
Zullen ze vast wel heel leuk vindenquote:Op donderdag 22 april 2021 12:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ben ook lief
[..]
Ze zijn zoveel jaar samen
Wees maar blij dan dat jij lekker thuis zitquote:Op donderdag 22 april 2021 12:54 schreef hemarookworst het volgende:
Best druk op kantoor vandaagRelatief weinig plekken vrij. Ja ik ben thuis maar heb gluursoftware
oehhhh spannendquote:Op donderdag 22 april 2021 12:54 schreef hemarookworst het volgende:
Best druk op kantoor vandaagRelatief weinig plekken vrij. Ja ik ben thuis maar heb gluursoftware
Dat denk ik ook welquote:Op donderdag 22 april 2021 12:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zullen ze vast wel heel leuk vinden
Nouja druk is relatief. Als normaal 750 plekken vrij zijn en nu 650 van de 800quote:Op donderdag 22 april 2021 12:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wees maar blij dan dat jij lekker thuis zit
omdat je het als grapje leek te zeggen dacht ik dat je janmaat nadeedquote:
Werken er zoveel man bij jou en vrouwen natuurlijkquote:Op donderdag 22 april 2021 12:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nouja druk is relatief. Als normaal 750 plekken vrij zijn en nu 650 van de 800
quote:
quote:Als Mark Rutte inzake de toeslagenaffaire daadwerkelijk meineed gepleegd heeft, wordt hij de langst zittende premier in de Nederlandse geschiedenis.
“Ik zou het een enorme eer vinden”, zegt Rutte. “Maar laten we nog niet op de zaken vooruit lopen. Dat zou het proces alleen maar verstoren.
Wie moet er op de plaats van Rutte komen?quote:Op donderdag 22 april 2021 13:01 schreef Nattekat het volgende:
Tijd voor nieuwe verkiezingen. Tot nu toe was ik er op tegen, maar het moet nu. Speelt corona ook meteen geen rol meer.
Omtzichtquote:Op donderdag 22 april 2021 13:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wie moet er op de plaats van Rutte komen?
Ik vind hemarookworst wel een goed idee.quote:Op donderdag 22 april 2021 13:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ik ookquote:Op donderdag 22 april 2021 13:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind hemarookworst wel een goed idee.
Boeit me niet. Rutte, Kaag, Hoekstra, allemaal opdonderen uit de politiek.quote:Op donderdag 22 april 2021 13:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
m weet net of hij dat wel zou willen. Hij kan het werk nu al niet aanquote:
neh toch maar niet, ik hoef niet alle shit over mij heenquote:Op donderdag 22 april 2021 13:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind hemarookworst wel een goed idee.
Daarom is het nog wel een goed idee.quote:Op donderdag 22 april 2021 13:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
neh toch maar niet, ik hoef niet alle shit over mij heen
helemaal mee eensquote:Op donderdag 22 april 2021 13:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Boeit me niet. Rutte, Kaag, Hoekstra, allemaal opdonderen uit de politiek.
dat komt niet door het werk.....quote:Op donderdag 22 april 2021 13:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
m weet net of hij dat wel zou willen. Hij kan het werk nu al niet aan
die is al met pensioen en zwaar bejaard en afgetakeldquote:
wat nu als herman een goede dag heeftquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |