Hello Dotquote:
Ben ook liefquote:
Ze zijn zoveel jaar samenquote:
aaah liefffquote:Op donderdag 22 april 2021 12:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ben ook lief
[..]
Ze zijn zoveel jaar samen
zwaar waar??quote:Op donderdag 22 april 2021 12:53 schreef Straatverlichting het volgende:
Maar dat is te zware kost voor overdag![]()
Ik ga weer aan t werk, tjus.
Zullen ze vast wel heel leuk vindenquote:Op donderdag 22 april 2021 12:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ben ook lief
[..]
Ze zijn zoveel jaar samen
Wees maar blij dan dat jij lekker thuis zitquote:Op donderdag 22 april 2021 12:54 schreef hemarookworst het volgende:
Best druk op kantoor vandaagRelatief weinig plekken vrij. Ja ik ben thuis maar heb gluursoftware
oehhhh spannendquote:Op donderdag 22 april 2021 12:54 schreef hemarookworst het volgende:
Best druk op kantoor vandaagRelatief weinig plekken vrij. Ja ik ben thuis maar heb gluursoftware
Dat denk ik ook welquote:Op donderdag 22 april 2021 12:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zullen ze vast wel heel leuk vinden
Nouja druk is relatief. Als normaal 750 plekken vrij zijn en nu 650 van de 800quote:Op donderdag 22 april 2021 12:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wees maar blij dan dat jij lekker thuis zit
omdat je het als grapje leek te zeggen dacht ik dat je janmaat nadeedquote:
Werken er zoveel man bij jou en vrouwen natuurlijkquote:Op donderdag 22 april 2021 12:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nouja druk is relatief. Als normaal 750 plekken vrij zijn en nu 650 van de 800
quote:
quote:Als Mark Rutte inzake de toeslagenaffaire daadwerkelijk meineed gepleegd heeft, wordt hij de langst zittende premier in de Nederlandse geschiedenis.
“Ik zou het een enorme eer vinden”, zegt Rutte. “Maar laten we nog niet op de zaken vooruit lopen. Dat zou het proces alleen maar verstoren.
Wie moet er op de plaats van Rutte komen?quote:Op donderdag 22 april 2021 13:01 schreef Nattekat het volgende:
Tijd voor nieuwe verkiezingen. Tot nu toe was ik er op tegen, maar het moet nu. Speelt corona ook meteen geen rol meer.
Omtzichtquote:Op donderdag 22 april 2021 13:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wie moet er op de plaats van Rutte komen?
Ik vind hemarookworst wel een goed idee.quote:Op donderdag 22 april 2021 13:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ik ookquote:Op donderdag 22 april 2021 13:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind hemarookworst wel een goed idee.
Boeit me niet. Rutte, Kaag, Hoekstra, allemaal opdonderen uit de politiek.quote:Op donderdag 22 april 2021 13:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
m weet net of hij dat wel zou willen. Hij kan het werk nu al niet aanquote:
neh toch maar niet, ik hoef niet alle shit over mij heenquote:Op donderdag 22 april 2021 13:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind hemarookworst wel een goed idee.
Daarom is het nog wel een goed idee.quote:Op donderdag 22 april 2021 13:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
neh toch maar niet, ik hoef niet alle shit over mij heen
helemaal mee eensquote:Op donderdag 22 april 2021 13:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Boeit me niet. Rutte, Kaag, Hoekstra, allemaal opdonderen uit de politiek.
dat komt niet door het werk.....quote:Op donderdag 22 april 2021 13:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
m weet net of hij dat wel zou willen. Hij kan het werk nu al niet aan
die is al met pensioen en zwaar bejaard en afgetakeldquote:
wat nu als herman een goede dag heeftquote:
quote:
jemig hoeveel volgen er nogquote:
Er zijn er in totaal 56... (!)quote:
quote:Speciaal rapport politieverhoren
Met het toenemen van het aantal demonstraties tegen de coronaregels, en de aanscherping van de maatregelen, neemt ook het politiegeweld tegen demonstranten en overtreders van de maatregelen hand over hand toe.
De BPOC2020 heeft besloten een apart onderzoek in te stellen naar de proportionaliteit van het geweld, en de sfeer en cultuur binnen het politiekorps.
Voor dit onderzoek zijn inmiddels 56 politiefunctionarissen gehoord, waarvan u hier elke dag een nieuwe letterlijke (!) transcriptie aantreft. Om veiligheidsredenen worden de beelden van de verhoren nog niet vrijgegeven.
De beelden van de verhoren zijn in bewaring gegeven bij een notaris die kan verklaren dat de transcripties op waarheid berusten. Dit in geval er in de toekomst een onafhankelijk en voor de betrokken functionarissen veilig onderzoek zal plaatsvinden. Van het onderzoek naar het politiegeweld en de cultuur binnen het politiekorps zal een apart rapport verschijnen.
Lachuhhquote:
quote:Ik heb een dame van 85 aangehouden omdat zij een poster voor het raam had hangen
waarop stond dat corona een leugen is. Ik heb een oude man verwijderd uit het ziekenhuis
die voor controle van zijn hartaandoening kwam maar geen mondkapje droeg omdat dat
juist voor hem een risico vormde. De ontheffing die hij bij zich droeg, ondertekend door zijn
huisarts, maakte niets uit. Hij moest weg.
Ik heb meegewerkt aan een inval in een achtertuin waar 8 mensen gezellig bij elkaar waren.
De buren hadden gebeld, en wij kwamen opdraven om ze te bekeuren. Ze waren de
verjaardag van een meisje dat die dag 10 was geworden aan het vieren. Het arme kind was
volledig in paniek toen wij ouders meenamen wegens belediging omdat ze geroepen hadden
dat we dictators waren.
Ik heb een jongen van 13 uit de klas gesleurd die geen mondkapje droeg. De rector had ons
gebeld.
Is dit uit een van de politie verslagen die je zit te luisteren?quote:
echt kippenvel overalquote:
quote:Op donderdag 22 april 2021 13:34 schreef Maanvis het volgende:
https://bpoc2020.nl/politieverhoren/
je kunt er hier 38 lezen
quote:Intussen had ik assistentie gevraagd en die arriveerde in een arrestantenbus. We hebben 12
jongens en meisjes in de leeftijd van 13 tot 17 jaar opgepakt. Het was echt onwerkelijk. Op
het bureau zijn ze behandeld als honden, een ander woord heb ik er niet voor.
De meisjes werden seksueel geïntimideerd met schunnige opmerkingen. Een
arrestantenbewaarder is een cel van een meisje van 16 ingegaan en vroeg haar of ze van
‘lange latten’ hield. Zoja, dan had hij er wel één voor haar. Het meisje huilde en was
doodsbang. Mijn collega’s lachten en vonden het blijkbaar erg grappig. Ik heb toen
ingegrepen en heb ze de cel uitgestuurd en het meisje gekalmeerd.
Er is vervolgens met dit incident niets gedaan. Het meisje en haar ouders hebben een klacht
ingediend maar de betrokken agenten en de bewaarder ontkenden. Ik heb het incident wel
bevestigd maar werd er door de leiding en collega’s van beschuldigd ‘mee te liegen met die
kankerlijers.’ De klacht is afgewezen.
ik vind dit echt onwezelijk om te lezen ...niet normaalquote:
Dan heb je heel wat te doen als je die allemaal wil lezenquote:Op donderdag 22 april 2021 13:34 schreef Maanvis het volgende:
https://bpoc2020.nl/politieverhoren/
je kunt er hier 38 lezen
Lezen is toch makkeijker, dan kun je de schokkendere dingen er uit pikkenquote:
quote:Deze
week nog hoorde ik een collega zeggen tegen een arrestant dat ‘hij op moest rotten naar die
Afrikaanse apenkolonie waar hij vandaan kwam, en daar corona moest gaan verspreiden,
zodat ze daar allemaal het loodje leggen’.
poeh hequote:Op donderdag 22 april 2021 13:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Lezen is toch makkeijker, dan kun je de schokkendere dingen er uit pikken
[..]
Lees het liever nietquote:Op donderdag 22 april 2021 13:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Lezen is toch makkeijker, dan kun je de schokkendere dingen er uit pikken
[..]
quote:Aan het begin van mijn verklaring zei ik dat ik geen agent meer ben maar boeman. Boeman
is het woord niet besef ik nu ik het allemaal zo aan u vertel. Ik ben staatsterrorist. Dat ben ik
gemaakt door de staat.
Als je het niet leest snap je er niets vanquote:
Als je het allemaal gelooft wel. Ik kan het heel moeilijk geloven. Ik geloof best dat er excessen zijn, maar zo extreem geloof ik echt nietquote:
quote:Op donderdag 22 april 2021 13:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je het niet leest snap je er niets van
quote:Ik ga u nu iets vertellen waaraan ik ernstig heb getwijfeld of ik het zou doen omdat de
impact levensgroot is. Maar ik heb geconstateerd dat ik niet anders kan omdat het een
taboe is binnen het politiekorps en dat doorbroken moet worden. Het is ook levensgevaarlijk
voor die collega’s maar vooral voor de burgers.
Er is sprake van middelengebruik door collega’s die ingezet worden als ME-er. Ik weet zeker
dat collega’s in beslag genomen middelen achteroverdrukken die ze later zelf gebruiken.
Niet alles maar steeds een klein deel van de hoeveelheid die bij een verdachte is
aangetroffen zodat het niet opvalt. Het gaat dan met name om cocaïne en amfetamine.
Amfetamine wordt ook wel speed genoemd.
De verdachte weet niet dat dit gebeurt. Wanneer hij later hoort hoeveel er zou zijn
aangetroffen en hij ziet dat het minder is dan hij dacht is hij allang blij natuurlijk want minder
aangetroffen drugs betekent minder problemen zo is de redenatie van die mensen.
Stelen van drugs is een wijdverbreid verschijnsel, zeker in middelgrote en grote steden. Het
is algemeen bekend maar er wordt letterlijk niets aan gedaan.
Ik heb collega’s dat zien snuiven vlak voordat ze als ME-er werden ingezet op 14 maart.
Speed heeft als eigenschap dat het direct werkt wanneer je het snuift. Speed kan wanen
veroorzaken en maakt agressief. Het excessieve geweld wat er toegepast is op die dag is dan
beter te plaatsen, want die collega’s gingen helemaal door het lint. Ook ben je minder snel
vermoeid. Iedereen die met een kennersoog naar de beelden kijkt op het Malieveld ziet dat
dit geen normaal gedrag is.
Ik vind het een beetje raar dat dit allemaal openbaar isquote:Op donderdag 22 april 2021 13:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als je het allemaal gelooft wel. Ik kan het heel moeilijk geloven. Ik geloof best dat er excessen zijn, maar zo extreem geloof ik echt niet
De beelden zijn bij een notaris gedeponeerd, dus het kan onderzocht wordenquote:Op donderdag 22 april 2021 13:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als je het allemaal gelooft wel. Ik kan het heel moeilijk geloven. Ik geloof best dat er excessen zijn, maar zo extreem geloof ik echt niet
Ik lees het niet hoorquote:
Het klinkt alsof de wappies bezig zijn.quote:Op donderdag 22 april 2021 13:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
De beelden zijn bij een notaris gedeponeerd, dus het kan onderzocht worden
Ik snap er niks vanquote:Op donderdag 22 april 2021 13:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je het niet leest snap je er niets van
ik geloof hier wel in.. het is ook wat je ziet..quote:Op donderdag 22 april 2021 13:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
De beelden zijn bij een notaris gedeponeerd, dus het kan onderzocht worden
Ik wil het ook niet snappen eerlijk gezegdquote:
Heel ongeloofwaardig in ieder geval.quote:Op donderdag 22 april 2021 13:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik wil het ook niet snappen eerlijk gezegd
Ik geloof er ook geen bal van, we hebben allemaal kunnen zien hoe het ging. Je kan het van de alaatste twee zien toen hadden de relwappies een gebiedsverbod en was er niets aan de handquote:Op donderdag 22 april 2021 13:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zit ook vaak naar die beelden te kijken en dan heb ik bewondering voor het geduld van die agenten en ME'ers.quote:Op donderdag 22 april 2021 13:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik geloof er ook geen bal van, we hebben allemaal kunnen zien hoe het ging. Je kan het van de alaatste twee zien toen hadden de relwappies een gebiedsverbod en was er niets aan de hand
ja misschien moet je je wat meer er in verdiepen en dan kan je voor jezelf het oordeel vellen of het waar is of nietquote:Op donderdag 22 april 2021 13:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het klinkt alsof de wappies bezig zijn.
Dat zeker, de wappies zullen zeggen dat het kloptquote:Op donderdag 22 april 2021 13:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heel ongeloofwaardig in ieder geval.
wat maakt het ongeloofwaardig? de beelden liggen toch bij een notaris?quote:Op donderdag 22 april 2021 13:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heel ongeloofwaardig in ieder geval.
Misschien heb ik me er wel in verdiept en sla ik de spijker op zijn kop.quote:Op donderdag 22 april 2021 13:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja misschien moet je je wat meer er in verdiepen en dan kan je voor jezelf het oordeel vellen of het waar is of niet
Ja, kijk dat rammen op het hoofd had niet gehoeven. Van de week was er een op tv die vertelde dat er gefilmd werd als hun ging ingrijpen maar niet wat er vooraf gebeurde. Ik heb het zelf niet gezien maar gehoord van iemandquote:Op donderdag 22 april 2021 13:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zit ook vaak naar die beelden te kijken en dan heb ik bewondering voor het geduld van die agenten en ME'ers.
OOk de beelden wat er aan vooraf ging?quote:Op donderdag 22 april 2021 13:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
wat maakt het ongeloofwaardig? de beelden liggen toch bij een notaris?
oke, vertel eens? wat schort er aan de bewijsvoering?quote:Op donderdag 22 april 2021 13:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Misschien heb ik me er wel in verdiept en sla ik de spijker op zijn kop.
maakt dat uit als je 56 politiemensen hebt die apart van elkaar hetzelfde verklaren?quote:Op donderdag 22 april 2021 13:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
OOk de beelden wat er aan vooraf ging?
Ja van beide kant laten zien en niet van 1 kantquote:Op donderdag 22 april 2021 13:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
maakt dat uit als je 56 politiemensen hebt die apart van elkaar hetzelfde verklaren?
Ik geloof er wel in.. dit komt niet uit de lucht vallen .. niet iedereen die demonstreert is een debiel.quote:Op donderdag 22 april 2021 13:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Das best laat dan 😂quote:Op donderdag 22 april 2021 13:59 schreef hemarookworst het volgende:
ik moet nog boodschappen doen voor de lunch
O, dan ben je mooi op tijd bij de lunchquote:Op donderdag 22 april 2021 13:59 schreef hemarookworst het volgende:
Kijk maar uit dat je brood niet met geweld van je wordt afgepakt door die intens slechte politieagentenquote:Op donderdag 22 april 2021 13:59 schreef hemarookworst het volgende:
Je hebt wel een broek aan toch?quote:Op donderdag 22 april 2021 14:00 schreef hemarookworst het volgende:
Ach ik kan zo wel ff naar buiten
Ook vreemd inderdaad.quote:Op donderdag 22 april 2021 13:57 schreef mazaru het volgende:
En sinds wanneer wordt politiegeweld bij een notaris neergelegd?
Ik hoef niet door demonstratiegebieden gelukkigquote:Op donderdag 22 april 2021 14:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat je brood niet met geweld van je wordt afgepakt door die intens slechte politieagenten
Welke kant dan ? Het is toch de kant van de politieagenten zelf die het niet meer trekken?quote:Op donderdag 22 april 2021 13:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja van beide kant laten zien en niet van 1 kant
Schijnt niet uit te makenquote:Op donderdag 22 april 2021 14:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik hoef niet door demonstratiegebieden gelukkig
Krijg je knuppelbroodquote:Op donderdag 22 april 2021 14:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat je brood niet met geweld van je wordt afgepakt door die intens slechte politieagenten
Ze schieten je neer voor een krentenbolquote:
Neejoh, ik laat mijn rijkspas zien dan laten ze mij wel met rustquote:
Beste Maanvis.. Ik heb beelden van hoe @Haags jou gisterenavond keihard in je kont neukte. De beelden heb ik laten vastleggen bij een notaris. De transcriptie van dit gesprek plaats ik online. De transcriptie wordt ingesproken door een derde persoon om de privacy van betrokkenen te waarborgen.quote:Op donderdag 22 april 2021 13:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ja, als er ook maar een krent te weinig in zitquote:Op donderdag 22 april 2021 14:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze schieten je neer voor een krentenbol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |