oke, vertel eens? wat schort er aan de bewijsvoering?quote:Op donderdag 22 april 2021 13:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Misschien heb ik me er wel in verdiept en sla ik de spijker op zijn kop.
maakt dat uit als je 56 politiemensen hebt die apart van elkaar hetzelfde verklaren?quote:Op donderdag 22 april 2021 13:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
OOk de beelden wat er aan vooraf ging?
Ja van beide kant laten zien en niet van 1 kantquote:Op donderdag 22 april 2021 13:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
maakt dat uit als je 56 politiemensen hebt die apart van elkaar hetzelfde verklaren?
Ik geloof er wel in.. dit komt niet uit de lucht vallen .. niet iedereen die demonstreert is een debiel.quote:Op donderdag 22 april 2021 13:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
wat maakt het ongeloofwaardig? de beelden liggen toch bij een notaris?
Das best laat dan 😂quote:Op donderdag 22 april 2021 13:59 schreef hemarookworst het volgende:
ik moet nog boodschappen doen voor de lunch
O, dan ben je mooi op tijd bij de lunchquote:Op donderdag 22 april 2021 13:59 schreef hemarookworst het volgende:
Kijk maar uit dat je brood niet met geweld van je wordt afgepakt door die intens slechte politieagentenquote:Op donderdag 22 april 2021 13:59 schreef hemarookworst het volgende:
Je hebt wel een broek aan toch?quote:Op donderdag 22 april 2021 14:00 schreef hemarookworst het volgende:
Ach ik kan zo wel ff naar buiten
Ook vreemd inderdaad.quote:Op donderdag 22 april 2021 13:57 schreef mazaru het volgende:
En sinds wanneer wordt politiegeweld bij een notaris neergelegd?
Ik hoef niet door demonstratiegebieden gelukkigquote:Op donderdag 22 april 2021 14:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat je brood niet met geweld van je wordt afgepakt door die intens slechte politieagenten
Welke kant dan ? Het is toch de kant van de politieagenten zelf die het niet meer trekken?quote:Op donderdag 22 april 2021 13:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja van beide kant laten zien en niet van 1 kant
Schijnt niet uit te makenquote:Op donderdag 22 april 2021 14:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik hoef niet door demonstratiegebieden gelukkig
Krijg je knuppelbroodquote:Op donderdag 22 april 2021 14:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat je brood niet met geweld van je wordt afgepakt door die intens slechte politieagenten
Ze schieten je neer voor een krentenbolquote:
Neejoh, ik laat mijn rijkspas zien dan laten ze mij wel met rustquote:
Beste Maanvis.. Ik heb beelden van hoe @Haags jou gisterenavond keihard in je kont neukte. De beelden heb ik laten vastleggen bij een notaris. De transcriptie van dit gesprek plaats ik online. De transcriptie wordt ingesproken door een derde persoon om de privacy van betrokkenen te waarborgen.quote:Op donderdag 22 april 2021 13:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
wat maakt het ongeloofwaardig? de beelden liggen toch bij een notaris?
Ja, als er ook maar een krent te weinig in zitquote:Op donderdag 22 april 2021 14:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze schieten je neer voor een krentenbol
omdat ze ivm de veiligheid anoniem moesten blijven hebben ze de beelden bij een notaris neergelegd zodat die kan verifieren dat de transcritpties met de beelden kloppen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |