die man was echt een goede karikatuur. volgens mij ging ook iedereen weg als hij sprak in de 2e kamer?quote:
enge man vond ik hetquote:Op donderdag 22 april 2021 12:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
die man was echt een goede karikatuur. volgens mij ging ook iedereen weg als hij sprak in de 2e kamer?
WIe is dit?quote:
Hem ken je toch wel?quote:
Heb ik weleens met winterweerquote:Op donderdag 22 april 2021 12:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is goed om te horen, niet geweten dat je niet lekker in je vel zat.
Drs. Hans Janmaat, partijleider van de extreem rechtse partij CD (centrum democraten).quote:
nee ik wilde effe checken of je er wasquote:Op donderdag 22 april 2021 12:41 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Jij zocht mij vannacht ergens voor??
Nee ken hem nietquote:
jan maatquote:
Winterdipje. Nou dan komt de goede tijd voor jou er weer aanquote:Op donderdag 22 april 2021 12:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb ik weleens met winterweer
Dank je, kende hem echt niet.quote:Op donderdag 22 april 2021 12:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Drs. Hans Janmaat, partijleider van de extreem rechtse partij CD (centrum democraten).
Hij had Eigen Volk Eerst als verkiezingsleus.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Hans_Janmaat
en toch neem je zijn uitspraak overquote:
Nope lag te pitten.. gister voor eerst verslapen in tijden. Maar goed: laatste werkdag weer! En lang weekend morgen.quote:Op donderdag 22 april 2021 12:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nee ik wilde effe checken of je er was
Hello greysquote:
Toevalquote:Op donderdag 22 april 2021 12:47 schreef Maanvis het volgende:
[..]
en toch neem je zijn uitspraak over
Hey MrsLquote:
Wat liefquote:Op donderdag 22 april 2021 12:50 schreef Mrsloveable het volgende:
Heb bosbloemen besteld en laten bezorgen bij mijn zus en zwager
wat lief waarom?quote:Op donderdag 22 april 2021 12:50 schreef Mrsloveable het volgende:
Heb bosbloemen besteld en laten bezorgen bij mijn zus en zwager
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |