Gewoon het erop wagen!quote:Op zondag 11 april 2021 14:10 schreef molloot200 het volgende:
Lijkt erop dat ik zometeen zowaar kan gaan wandelenHet is ontzettend donker in de lucht maar de buienradar geeft geen neerslag aan. Spannend, zal ik het erom wagen?
Jaaaaaquote:Op zondag 11 april 2021 14:21 schreef Meke het volgende:
Hee @:Aoibhin je vloek is opgehevenGisteren bij terugkijken al op tijd, vandaag zelfs aan het LaPohunten, je kunt het wel
![]()
Lekkerquote:
Gooi wat in de richting van Utrecht zo!quote:
Ja je moet wel mee Rehearsals kijken hoorquote:Op zondag 11 april 2021 15:06 schreef molloot200 het volgende:
EN IK WEET EINDELIJK WELKE WEEK IN MEI IK VRIJ MOET VRAGEN VOOR ESC REHEARSALS
Wel ironisch: mijn broertje heeft de week ervoor meivakantie, mijn moeder heeft de week erna vrij gevraagd. Ik ga precies in die week ertussen vrij vragenquote:Op zondag 11 april 2021 15:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja je moet wel mee Rehearsals kijken hoor
Geen idee of het bij mij gaat lukken, want rond die tijd moet ik helpen bij een verhuizing.quote:Op zondag 11 april 2021 15:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja je moet wel mee Rehearsals kijken hoor
Haha grappig, elkaar zo afwisselenquote:Op zondag 11 april 2021 15:14 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Wel ironisch: mijn broertje heeft de week ervoor meivakantie, mijn moeder heeft de week erna vrij gevraagd. Ik ga precies in die week ertussen vrij vragen
Ik doe het lekker tochNu hopen dat ze me een week kunnen missen
(nou ja ik ben niet in vaste loondienst en ik heb nog 8 vrije dagen tegoed dus het moet wel lukken denk/hoop ik)
Ah jammerquote:Op zondag 11 april 2021 15:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Geen idee of het bij mij gaat lukken, want rond die tijd moet ik helpen bij een verhuizing.
Als ik moet werken, dan stream ernaast aan zetten.
We weten ook nog niet wat de rustdagen zijn, dat is wel lastig.quote:Op zondag 11 april 2021 15:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha grappig, elkaar zo afwisselenMaar dan heb je ook niet teveel last van hen bij het streamen
![]()
Komt dan vast wel goed jaZelf zit ik ook wel te twijfelen om dan misschien op rustdagen toch te gaan werken; aan de andere kant ben ik dan al zo bekaf van de rehearsals dat een dagje daarvan uitrusten ook wel welkom is
Voordeel van thuiswerken is dat je zo'n stream kan aanzetten en wat meepikken. Doe ik al een heel met de vrije trainingen van de F1 op de vrijdagquote:Op zondag 11 april 2021 15:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah jammerHopelijk kun je toch nog wat meepikken
![]()
Ook alles zo tussendoor, het geklets van de hoofden onderling, de vragen die ze beantwoorden, etc. vind ik zo tofEcht alsof je een beetje onderdeel van die hele ESF familie bent
Ja ik heb dan wel het geluk dat ik mijn beschikbaarheid nog heel laat kan doorgevenquote:Op zondag 11 april 2021 15:19 schreef molloot200 het volgende:
[..]
We weten ook nog niet wat de rustdagen zijn, dat is wel lastig.
De dagen rond het ESF zelf ga ik wel werken denk ik. Dan mag ik er zelf ook mee bezig zijn en dat is gewoon leuk
Dat is wel fijn inderdaadquote:Op zondag 11 april 2021 15:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Voordeel van thuiswerken is dat je zo'n stream kan aanzetten en wat meepikken. Doe ik al een heel met de vrije trainingen van de F1 op de vrijdag
Bij de VT van F1 lukt dat mij inderdaad ook nog wel, maar zoals ik weet van andere jaren word ik met die rehearsals echt helemaal opgeslokt hahahaquote:Op zondag 11 april 2021 15:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Voordeel van thuiswerken is dat je zo'n stream kan aanzetten en wat meepikken. Doe ik al een heel met de vrije trainingen van de F1 op de vrijdag
Vanaf nu ค 10 in de pot als je weer eens een topic te laat opent hoor, nu weten we zeker dat je het kuntquote:
Dus als ik het goed begrijp komt er geld in de pot als ik het te laat doe?quote:Op zondag 11 april 2021 15:55 schreef Meke het volgende:
[..]
Vanaf nu ค 10 in de pot als je weer eens een topic te laat opent hoor, nu weten we zeker dat je het kunt
Skies were black and blue?quote:Op zondag 11 april 2021 17:06 schreef molloot200 het volgende:
Mooie tocht van 5,19 km gewandeldWel een heel koude wind.
Dat verwacht je weer niet dan hequote:Op zondag 11 april 2021 17:25 schreef RipCity het volgende:
https://www.ed.nl/best-me(...)kenbach-25~ae35c2ed/
Wowquote:Op zondag 11 april 2021 17:25 schreef RipCity het volgende:
https://www.ed.nl/best-me(...)kenbach-25~ae35c2ed/
Verdacht stil hier inderdaadquote:Op zondag 11 april 2021 19:21 schreef Aoibhin het volgende:
Er is gewoon een hele uitgebreide badsessie geweest en 0 nieuwe posts erbijIs de meet in Beverwijk meteen al doorgezet ofzo?
Ik sta er al tijden, maar er is gewoon niemand op komen dagen.quote:Op zondag 11 april 2021 19:21 schreef Aoibhin het volgende:
Er is gewoon een hele uitgebreide badsessie geweest en 0 nieuwe posts erbijIs de meet in Beverwijk meteen al doorgezet ofzo?
Ja even onder een spoiler (ook voor de heftigheid):quote:Op zondag 11 april 2021 19:38 schreef molloot200 het volgende:
Net Ruinerwold aflevering 3 gekeken. Jezus wat schrok in van dat ene handgemaakte filmpje
Sowieso totaal ziek allemaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Nou h้้l duidelijk was je ook weer niet Sjaan, want anders was ik meteen naar je toe gekomen!quote:Op zondag 11 april 2021 19:49 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik sta er al tijden, maar er is gewoon niemand op komen dagen.
quote:Op zondag 11 april 2021 19:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja even onder een spoiler (ook voor de heftigheid):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik geloof er niks van. Het is ้้n groot complot, tegen mij.quote:Op zondag 11 april 2021 19:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou h้้l duidelijk was je ook weer niet Sjaan, want anders was ik meteen naar je toe gekomen!
Nou echt bizarquote:Op zondag 11 april 2021 19:38 schreef molloot200 het volgende:
Net Ruinerwold aflevering 3 gekeken. Jezus wat schrok in van dat ene handgemaakte filmpje
Sowieso totaal ziek allemaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Tja, jij kwam thee over ons heen gooienquote:Op zondag 11 april 2021 19:59 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van. Het is ้้n groot complot, tegen mij.
quote:Op zondag 11 april 2021 19:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou echt bizarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe krijg je blaren van de thee die ik gooide?quote:Op zondag 11 april 2021 20:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Tja, jij kwam thee over ons heen gooienMoet je ook zelf op de blaren (hihaho) gaan zitten
quote:Op zondag 11 april 2021 19:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou echt bizarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Mooi zo!quote:Op zondag 11 april 2021 20:31 schreef Arizona het volgende:
Wij hadden geen zin meer in de tweede laag schilderendus we maken het morgen wel af, haha.
Het wordt in ieder geval wel heel mooi, zeker een verbetering
Dat is wel chill ja. Ik moet het in december al doorgevenquote:Op zondag 11 april 2021 15:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik heb dan wel het geluk dat ik mijn beschikbaarheid nog heel laat kan doorgevenDus als ik toch zoiets heb van "h้ ik kan best werken die dag volgende week" dan kan ik dat altijd dan nog beslissen
Nee, eigenlijk nietquote:Op zondag 11 april 2021 20:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mooi zo!Zit je zelf ook helemaal onder?
Dan ben je een goed mens!quote:Op zondag 11 april 2021 20:36 schreef Meridiaan het volgende:
Tevens: net nog even 8 kilometer gewandeld met een podcast op de oren. Meermaals herten gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 april 2021 20:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan ben je een goed mens!
(Spelers van Red Dead Redemption 2 begrijpen dit)
Nee ze waren echt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar soit, goed mens dus.In de Sims doneer je dan geld aan fondsen
Ja, mijn ouders ook in december al inderdaad. En dan kan er op het moment zelf vaak nog wel geruild worden, maar voor vakantie-uren moet het wel zo vroeg. Bij mij zit er ook wel een verschil in vrij vragen of vakantie-uren opnemen (voor die laatste krijg ik meer uitbetaald).quote:Op zondag 11 april 2021 20:34 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Dat is wel chill ja. Ik moet het in december al doorgeven![]()
Die docu van Ruinerwold lijkt mij inderdaad erg heftig te zien.
Goed hoorquote:Op zondag 11 april 2021 20:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet
Klein beetje op mijn handen maar dat ging er goed af
Leukquote:Op zondag 11 april 2021 20:36 schreef Meridiaan het volgende:
Tevens: net nog even 8 kilometer gewandeld met een podcast op de oren. Meermaals herten gezien
Dat heb je met behulp van meditatie en introspectie volledig zelf in de hand!quote:Op zondag 11 april 2021 21:14 schreef molloot200 het volgende:
Ik hoop niet dat ik me aan Isidoor ga irriteren
Introspectiequote:Op zondag 11 april 2021 21:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat heb je met behulp van meditatie en introspectie volledig zelf in de hand!
Ze zingen 'm mooi!quote:
Ik dacht al dat hij dat wasquote:
Doe ik niet aanquote:
Ik hou m'n mond maar in dat topicquote:Op zondag 11 april 2021 21:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
E้n van de beste afleveringen dit seizoen
Modulatie, om het nummer “eigen” te maken.quote:Op zondag 11 april 2021 21:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Ze zingen 'm mooi!
Ik snap alleen niet waarom men vaak in covers van die rare toonveranderingetjes toepast, als je begrijpt wat ik bedoel.
Ik zie dat jij m'n verdriet hierover deeltquote:Op zondag 11 april 2021 21:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Modulatie, om het nummer “eigen” te maken.
Haha, er raken daar een paar autisten helemaal van de leg van een beetje enthousiasme tijdens de showquote:
Een leven niet jezelf ontwikkeld is in principe een weggegooid levenquote:Op zondag 11 april 2021 21:31 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Doe ik niet aan![]()
![]()
Ik kende dat hele woord niet
Vind dat ook ene hele leuke ja.quote:Op zondag 11 april 2021 21:53 schreef Momo het volgende:
Ik luister nu voor 450ste keer naar het nummer van San Marino, dat is echt fantastisch.
quote:Op zondag 11 april 2021 21:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zie dat jij m'n verdriet hierover deelt
Ik vind het altijd nogal een blijk van arrogantie.
Echt zo tof dat San Marino een keer zoiets stuurtquote:Op zondag 11 april 2021 21:53 schreef Momo het volgende:
Ik luister nu voor 450ste keer naar het nummer van San Marino, dat is echt fantastisch.
Ik vind dat ook een heel geslaagd nummer. En Roemeni๋ luister ik ook steeds liever.quote:Op zondag 11 april 2021 21:53 schreef Momo het volgende:
Jaquote:Op zondag 11 april 2021 21:55 schreef Arizona het volgende:
[..]In dit geval is verandering vaak allesbehalve een verbetering.
En inderdaad, vaak is het zo’n C-artiest die een liedje van een A+ artiest mishandelt
Die gaat het ook beter doen denk ik dan wat de odds nu zeggenquote:Op zondag 11 april 2021 21:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vind dat ook een heel geslaagd nummer. En Roemeni๋ luister ik ook steeds liever.
Zeker! Fijn dat er ook gewoon steeds meer genres ingestuurd worden.quote:Op zondag 11 april 2021 21:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Echt zo tof dat San Marino een keer zoiets stuurt
Malta voelt voor mij een zeepbel. Ik zie eerder Frankrijk of Zwitserland winnen.quote:Op zondag 11 april 2021 22:00 schreef Strani het volgende:
Heb even niet meer in de odds gekeken maar grappig dat Frankrijk nu toch weer langs Zwitserland is, met Malta dan nog steeds wel op 1.
Ja precies! Maar ook gewoon dat een microstaatje als San Marino waarvan je van tevoren al gaat denken "ok้ next" dan wel met iets komt wat best wat kan doen qua scoresquote:Op zondag 11 april 2021 21:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zeker! Fijn dat er ook gewoon steeds meer genres ingestuurd worden.
Paar dagen Roemeni๋ voor het eerst gehoord en sindsdien in recaps nog wel, maar ik voel hem nog niet zoquote:Op zondag 11 april 2021 21:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Die gaat het ook beter doen denk ik dan wat de odds nu zeggen![]()
Een modern nummer dat zo gedraaid kan worden nu in de hitlijsten.
Malta vind ik best leuk, maar ik zie liever Frankrijk of Zwitserland als winnaar dan.quote:Op zondag 11 april 2021 22:01 schreef Momo het volgende:
[..]
Malta voelt voor mij een zeepbel. Ik zie eerder Frankrijk of Zwitserland winnen.
Haar verhaal spreekt mij ook wel persoonlijk aan, met die dansers in de videoclip ook prachtig uitgebeeld. Die komen ook terug op het podium in Rotterdam.quote:Op zondag 11 april 2021 22:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja precies! Maar ook gewoon dat een microstaatje als San Marino waarvan je van tevoren al gaat denken "ok้ next" dan wel met iets komt wat best wat kan doen qua scores
[..]
Paar dagen Roemeni๋ voor het eerst gehoord en sindsdien in recaps nog wel, maar ik voel hem nog niet zoAlcohol You pakte me wel echt direct
Mag van mijquote:Op zondag 11 april 2021 22:02 schreef ijs_beer het volgende:
Ik denk trouwens dat Spanje enorm gaat verrassen. Als een rustpunt tussen alle hysterie strakjes.
Ik verwacht het zelf niet zo; Big 5 landen hebben het toch moeilijk vaak als het niet ้cht heel goed is.quote:Op zondag 11 april 2021 22:02 schreef ijs_beer het volgende:
Ik denk trouwens dat Spanje enorm gaat verrassen. Als een rustpunt tussen alle hysterie strakjes.
Ohh dan ga ik me even in het verhaal verdiepen!quote:Op zondag 11 april 2021 22:02 schreef Momo het volgende:
[..]
Haar verhaal spreekt mij ook wel persoonlijk aan, met die dansers in de videoclip ook prachtig uitgebeeld. Die komen ook terug op het podium in Rotterdam.
Ja maar als Spanje goed scoort, dan is het met balades. Die weten ze wel te stagen. Daar put ik een beetje vertrouwen uit.quote:Op zondag 11 april 2021 22:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik verwacht het zelf niet zo; Big 5 landen hebben het toch moeilijk vaak als het niet ้cht heel goed is.
Het nummer van Blas is hier wel aan het groeien trouwens. Ik vind hem ook beter dan Universo.
Ik vind Tu Cancion ook ondergewaardeerd. Ik heb gewoon iets met Spaanse balladsquote:Op zondag 11 april 2021 22:04 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja maar als Spanje goed scoort, dan is het met balades. Die weten ze wel te stagen. Daar put ik een beetje vertrouwen uit.
Hmm ik weet het niet. Kan hoor dat je gelijk krijgt maar ik heb toch het gevoel dat Malta echt wel goed gaat scoren.quote:Op zondag 11 april 2021 22:01 schreef Momo het volgende:
[..]
Malta voelt voor mij een zeepbel. Ik zie eerder Frankrijk of Zwitserland winnen.
https://nos.nl/artikel/23(...)illen-naar-huis.htmlquote:Op zondag 11 april 2021 22:05 schreef molloot200 het volgende:
Hier heel hard duimen dat alle landen inclusief Australi๋ naar Nederland mogen komen!!
https://www.rtlboulevard.(...)festival-nog-onzeker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |