Gewoon het erop wagen!quote:Op zondag 11 april 2021 14:10 schreef molloot200 het volgende:
Lijkt erop dat ik zometeen zowaar kan gaan wandelenHet is ontzettend donker in de lucht maar de buienradar geeft geen neerslag aan. Spannend, zal ik het erom wagen?
Jaaaaaquote:Op zondag 11 april 2021 14:21 schreef Meke het volgende:
Hee @:Aoibhin je vloek is opgehevenGisteren bij terugkijken al op tijd, vandaag zelfs aan het LaPohunten, je kunt het wel
![]()
Lekkerquote:
Gooi wat in de richting van Utrecht zo!quote:
Ja je moet wel mee Rehearsals kijken hoorquote:Op zondag 11 april 2021 15:06 schreef molloot200 het volgende:
EN IK WEET EINDELIJK WELKE WEEK IN MEI IK VRIJ MOET VRAGEN VOOR ESC REHEARSALS
Wel ironisch: mijn broertje heeft de week ervoor meivakantie, mijn moeder heeft de week erna vrij gevraagd. Ik ga precies in die week ertussen vrij vragenquote:Op zondag 11 april 2021 15:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja je moet wel mee Rehearsals kijken hoor
Geen idee of het bij mij gaat lukken, want rond die tijd moet ik helpen bij een verhuizing.quote:Op zondag 11 april 2021 15:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja je moet wel mee Rehearsals kijken hoor
Haha grappig, elkaar zo afwisselenquote:Op zondag 11 april 2021 15:14 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Wel ironisch: mijn broertje heeft de week ervoor meivakantie, mijn moeder heeft de week erna vrij gevraagd. Ik ga precies in die week ertussen vrij vragen
Ik doe het lekker tochNu hopen dat ze me een week kunnen missen
(nou ja ik ben niet in vaste loondienst en ik heb nog 8 vrije dagen tegoed dus het moet wel lukken denk/hoop ik)
Ah jammerquote:Op zondag 11 april 2021 15:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Geen idee of het bij mij gaat lukken, want rond die tijd moet ik helpen bij een verhuizing.
Als ik moet werken, dan stream ernaast aan zetten.
We weten ook nog niet wat de rustdagen zijn, dat is wel lastig.quote:Op zondag 11 april 2021 15:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha grappig, elkaar zo afwisselenMaar dan heb je ook niet teveel last van hen bij het streamen
![]()
Komt dan vast wel goed jaZelf zit ik ook wel te twijfelen om dan misschien op rustdagen toch te gaan werken; aan de andere kant ben ik dan al zo bekaf van de rehearsals dat een dagje daarvan uitrusten ook wel welkom is
Voordeel van thuiswerken is dat je zo'n stream kan aanzetten en wat meepikken. Doe ik al een heel met de vrije trainingen van de F1 op de vrijdagquote:Op zondag 11 april 2021 15:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah jammerHopelijk kun je toch nog wat meepikken
![]()
Ook alles zo tussendoor, het geklets van de hoofden onderling, de vragen die ze beantwoorden, etc. vind ik zo tofEcht alsof je een beetje onderdeel van die hele ESF familie bent
Ja ik heb dan wel het geluk dat ik mijn beschikbaarheid nog heel laat kan doorgevenquote:Op zondag 11 april 2021 15:19 schreef molloot200 het volgende:
[..]
We weten ook nog niet wat de rustdagen zijn, dat is wel lastig.
De dagen rond het ESF zelf ga ik wel werken denk ik. Dan mag ik er zelf ook mee bezig zijn en dat is gewoon leuk
Dat is wel fijn inderdaadquote:Op zondag 11 april 2021 15:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Voordeel van thuiswerken is dat je zo'n stream kan aanzetten en wat meepikken. Doe ik al een heel met de vrije trainingen van de F1 op de vrijdag
Bij de VT van F1 lukt dat mij inderdaad ook nog wel, maar zoals ik weet van andere jaren word ik met die rehearsals echt helemaal opgeslokt hahahaquote:Op zondag 11 april 2021 15:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Voordeel van thuiswerken is dat je zo'n stream kan aanzetten en wat meepikken. Doe ik al een heel met de vrije trainingen van de F1 op de vrijdag
Vanaf nu ค 10 in de pot als je weer eens een topic te laat opent hoor, nu weten we zeker dat je het kuntquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |