Dan ben je een goed mens!quote:Op zondag 11 april 2021 20:36 schreef Meridiaan het volgende:
Tevens: net nog even 8 kilometer gewandeld met een podcast op de oren. Meermaals herten gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 april 2021 20:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan ben je een goed mens!
(Spelers van Red Dead Redemption 2 begrijpen dit)
Nee ze waren echt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar soit, goed mens dus.In de Sims doneer je dan geld aan fondsen
Ja, mijn ouders ook in december al inderdaad. En dan kan er op het moment zelf vaak nog wel geruild worden, maar voor vakantie-uren moet het wel zo vroeg. Bij mij zit er ook wel een verschil in vrij vragen of vakantie-uren opnemen (voor die laatste krijg ik meer uitbetaald).quote:Op zondag 11 april 2021 20:34 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Dat is wel chill ja. Ik moet het in december al doorgeven![]()
Die docu van Ruinerwold lijkt mij inderdaad erg heftig te zien.
Goed hoorquote:Op zondag 11 april 2021 20:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet
Klein beetje op mijn handen maar dat ging er goed af
Leukquote:Op zondag 11 april 2021 20:36 schreef Meridiaan het volgende:
Tevens: net nog even 8 kilometer gewandeld met een podcast op de oren. Meermaals herten gezien
Dat heb je met behulp van meditatie en introspectie volledig zelf in de hand!quote:Op zondag 11 april 2021 21:14 schreef molloot200 het volgende:
Ik hoop niet dat ik me aan Isidoor ga irriteren
Introspectiequote:Op zondag 11 april 2021 21:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat heb je met behulp van meditatie en introspectie volledig zelf in de hand!
Ze zingen 'm mooi!quote:
Ik dacht al dat hij dat wasquote:
Doe ik niet aanquote:
Ik hou m'n mond maar in dat topicquote:Op zondag 11 april 2021 21:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Eén van de beste afleveringen dit seizoen
Modulatie, om het nummer “eigen” te maken.quote:Op zondag 11 april 2021 21:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Ze zingen 'm mooi!
Ik snap alleen niet waarom men vaak in covers van die rare toonveranderingetjes toepast, als je begrijpt wat ik bedoel.
Ik zie dat jij m'n verdriet hierover deeltquote:Op zondag 11 april 2021 21:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Modulatie, om het nummer “eigen” te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |