abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198879764
Slowchat / onzin / bemoeienis in dit topic wordt verwijderd + genoted. Doe dus normaal

Hier kun je terecht met vragen over moderatie. Alleen voor topics in klaagbaak.
Ook kun je hier topics melden die verbaggeren of tegen de policy ingaan.
In dat geval kun je ook een TR plaatsen (Topic Report, zie [ afbeelding ])

Korte duidelijke vraag met linkje, zodat we niet hoeven te zoeken.
Kan het niet in het feedbacktopic, dan kun je altijd een moderator een pm sturen. Wil je alle moderatoren lastigvallen, stuur dan een PM naar KLB_Modjes .

Liever 1 op 1 met een moderator? Dan kan jij hier terecht:

Amarantha
PM

Erasmus
PM

Haags
PM

Plompzakker
PM

Slowchat / onzin / bemoeienis in dit topic wordt verwijderd + genoted. Doe dus normaal

De gouden regel:

Doe normaal
pi_198879788
Phoenyx. :')
pi_198880122
quote:
87s.gif Op dinsdag 6 april 2021 13:21 schreef Boze_Eend het volgende:
Denk dat er nog weinig transparantie is. Dat je op een ban kan rekenen wanneer je kritiek hebt is best getikt.
Ik snap het dan ook niet, wij moeten FOK! een warm hart toedragen maar buiten dat bans zoals die van @:jochemsjakie niet besproken mogen worden.

Vind ik het raar dat geen enkele FA reageert wanneer hij een bericht stuurt. Dat is wel een schijt constructie. De mods zeggen dan moet je bij de FA's zijn en de FA's reageren gewoonweg niet?

Wat is dat voor een klantvriendelijkheid want FOK! verkoopt wel diensten. En Jochemsjakie heeft een plus abbo dus hij heeft hier wel geld ingezonken. Ik vind het heel ongepast dat je dan geen gehoor krijgt. Terwijl ja een FOK! account toch betekend dat je een dienst afneemt en FOK! een warm hart toedraagt.

Ik vraag mij af waar het misgaat maar ook waarom een mod alsmaar naar een FA moet verwijzen die gewoon gaat negeren. Is FOK! nog wel leuk op die manier? Dat er fouten worden gemaakt snap ik respecteer ik ook. Maar het beleid is gewoon een beetje vreemd.

Als ik voor deze kritiek een ban krijg dan het zij zo, maar ik heb het op een normale manier gebracht.
Dat ik een abo heb maakt niet uit. Iedereen die tegen een ban aanloopt zou uitleg moeten krijgen waarom die ban gezet is. Nu krijg je een situatie zoals deze waarin ik de schuld bij @Plompzakker leg, terwijl die er, zoals nu blijkt, niets mee te maken heeft. Nu lijkt het erop dat de modjes het vuile werk van bepaalde FA's moeten opknappen, en dat komt de sfeer niet ten goede.

Ik weet zeker dat iedereen in het Feedback-topic het beste met Fok en KLB voor heeft. Users en mods.
  dinsdag 6 april 2021 @ 14:03:06 #4
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_198880169
quote:
Denk dat er nog weinig transparantie is. Dat je op een ban kan rekenen wanneer je kritiek hebt is best getikt.
Eens.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_198880190
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 april 2021 13:59 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]

Dat ik een abo heb maakt niet uit. Iedereen die tegen een ban aanloopt zou uitleg moeten krijgen waarom die ban gezet is. Nu krijg je een situatie zoals deze waarin ik de schuld bij @:plompzakker leg, terwijl die er, zoals nu blijkt, niets mee te maken heeft. Nu lijkt het erop dat de modjes het vuile werk van bepaalde FA's moeten opknappen, en dat komt de sfeer niet ten goede.

Ik weet zeker dat iedereen in het Feedback-topic het beste met Fok en KLB voor heeft. Users en mods.
Fas handelen toch echt na informatie te hebben ontvangen van modjes.

Een ban wordt niet zomaar gegeven, dus ik wens diegene die er 1 heeft gekregen veel wijsheid.
pi_198880196
Ik was even werken en een frisse neus aan het halen, dus heb het een en ander gemist.

Heeft iemand hier een samenvatting voor mij van wat er aan de hand is?
pi_198880250
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 14:04 schreef Erasmus het volgende:
Ik was even werken en een frisse neus aan het halen, dus heb het een en ander gemist.

Heeft vooral te maken met het posten van kritiek hier op normale manier, dan ban krijgen en als mensen bij FA verhaal gaan halen niks krijgen te horen.
pi_198880269
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 14:04 schreef Erasmus het volgende:

Jochem die probeert zijn kleine penis hier te vergroten wordt hierin niet gesteund door het uitstekende beleid van de fas.
pi_198880366
quote:
87s.gif Op dinsdag 6 april 2021 14:07 schreef Boze_Eend het volgende:

[..]

Heeft vooral te maken met het posten van kritiek hier op normale manier, dan ban krijgen en als mensen bij FA verhaal gaan halen niks krijgen te horen.
Dit dus ongeveer. Uiteindelijk komt het erop neer dat er een ban zonder enkele uitleg gezet is, waardoor ik PZ als schuldige zag.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 06-04-2021 14:13:34 ]
pi_198880399
PZ kan het zich niet herinneren
pi_198880473
Goeie tt
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_198880656
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 april 2021 14:18 schreef Solotovski het volgende:
Goeie tt
Het lijkt mij toch een tt die fas niet toe zouden moeten staan
pi_198880696
Nondeju, ik heb effe de TT aangepast, krijg er aids aan mijn ogen van. KLB FB is een neutraal topic.

quote:
87s.gif Op dinsdag 6 april 2021 14:07 schreef Boze_Eend het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op dinsdag 6 april 2021 14:08 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Jochem die probeert zijn kleine penis hier te vergroten wordt hierin niet gesteund door het uitstekende beleid van de fas.
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 april 2021 14:12 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]

Dit dus ongeveer. Uiteindelijk komt het erop neer dat er een ban zonder enkele uitleg gezet is, waardoor ik PZ als schuldige zag.
Straks even het vorige deel doorlezen dus, thanks.
pi_198880735
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 14:30 schreef Erasmus het volgende:
Nondeju, ik heb effe de TT aangepast, krijg er aids aan mijn ogen van. KLB FB is een neutraal topic.
[..]

[..]

[..]

Mag er dan Boze_Eend Opperhabibo staan? :@
pi_198880772
quote:
87s.gif Op dinsdag 6 april 2021 14:31 schreef Boze_Eend het volgende:

[..]

Mag er dan Boze_Eend Opperhabibo staan? :@
Nope, dat doe je maar als je de lapo van een SC hebt habibibibibibibeaux.
pi_198880785
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 april 2021 14:33 schreef Erasmus het volgende:

[..]

:'( Mag een TT als phoenyxGod dan ook geweerd worden in de toekomst.
pi_198880861
quote:

quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 20:12 schreef Haags het volgende:

[..]

Die TT is niet iets om je druk om te maken.

En weer door.
Over de vorige TT
  dinsdag 6 april 2021 @ 14:38:07 #18
495022 Fcu030
tittel noch jota
pi_198880866
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 april 2021 14:33 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Ja zoiets is misschien nog beter. Ik ga ff brainstormen.
Appletje-Ez houdt van soep
Shine sight on the eternal darkness of the shadow people!
pi_198880898
quote:
87s.gif Op dinsdag 6 april 2021 14:34 schreef Boze_Eend het volgende:

[..]

:'( Mag een TT als phoenyxGod dan ook geweerd worden in de toekomst.
Als het mij ligt wel, ik was er bij het vorige deel helaas niet bij.
pi_198880912
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 april 2021 14:37 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]

[..]

Over de vorige TT
Thanks, zal dit mee naar achteren nemen.
pi_198880922
quote:

[..]

[..]

Over de vorige TT
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 14:40 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Als het mij ligt wel, ik was er bij het vorige deel helaas niet bij.
Maar dit is precies waar het in het vorige topic wel over ging. Dat het hier in KLB echt verdeeld is. En er gewoon geen duidelijke policy is. Ik zou echt met klem willen benadrukken of hier niet eens naar gekeken kan worden: KLB / Regels voor Klaagbaak

Dit is denk ik niet meer representatief voor de dag van vandaag. Dat is niet persoonlijk aan jou gericht habibo. Maar het lijkt gewoon alsof er geen afstemming is. Dat zorgt voor ons users voor verwarring.
pi_198880923
quote:
[..]

[..]

[..]

Huh, maar @Plompzakker wilde in het vorige deel de tt niet aanpassen?????
pi_198880929
quote:

[..]

[..]

Over de vorige TT
Eenmalig een God tt over jezelf maken en dan een aantal zielige zuigers treffen is toch echt iets anders dan een tt maken waarin je een ander een kneus noemt.
pi_198880940
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 april 2021 14:41 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Eenmalig een God tt over jezelf maken en dan een aantal zielige zuigers treffen is toch echt iets anders dan een tt maken waarin je een ander een kneus noemt.
Wie zichzelf tot God noemt moet wat kunnen hebben. Hoe vaak hoor je iemand niet godverdomme zeggen? Maar laten we het bij feedback houden gaat er gewoon om dat er geen eenduidigheid is binnen KLB.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 06-04-2021 14:42:35 ]
pi_198881012
quote:
87s.gif Op dinsdag 6 april 2021 14:42 schreef Boze_Eend het volgende:

[..]

Wie zichzelf tot God noemt moet wat kunnen hebben. Hoe vaak hoor je iemand niet godverdomme zeggen? Maar laten we het bij feedback houden gaat er gewoon om dat er geen eenduidigheid is binnen KLB.
Waarom zou er een eenduidig beleid moeten zijn?

Er is altijd een eenduidig beleid, enkel zit daar een bepaalde marge op.

Een tt maken waarbij je een ander tot kneus benoemt in een fbtopic is just stupid.
  Forum Admin dinsdag 6 april 2021 @ 14:48:49 #26
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_198881077
quote:
87s.gif Op dinsdag 6 april 2021 14:41 schreef Boze_Eend het volgende:

[..]

[..]

Maar dit is precies waar het in het vorige topic wel over ging. Dat het hier in KLB echt verdeeld is. En er gewoon geen duidelijke policy is. Ik zou echt met klem willen benadrukken of hier niet eens naar gekeken kan worden: KLB / Regels voor Klaagbaak

Dit is denk ik niet meer representatief voor de dag van vandaag. Dat is niet persoonlijk aan jou gericht habibo. Maar het lijkt gewoon alsof er geen afstemming is. Dat zorgt voor ons users voor verwarring.
"Doe normaal" misschien moet je dat zelf eerst omarmen en dan je pas druk gaan maken over wat anderen doen.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_198881125
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 14:48 schreef Pharkus het volgende:

[..]

"Doe normaal" misschien moet je dat zelf eerst omarmen en dan je pas druk gaan maken over wat anderen doen.
Ja maar als mensen zichzelf overal God mogen noemen en mensen zich daaraan ergeren moet het blijven staan. Dan komt nieuwe mod is het opeens niet meer.

Kijk iemand kneus noemen is misschien niet 'normaal' maar kneus is nog vrij mild. Het is hier gewoon allemaal onduidelijk hier mogen geen braddie topics in VBL mogen ze hem wel belachelijk maken.

Ik weet niet waar jullie naartoe willen met FOK! maar het zal denk ik niet meer gaan aantrekken met deze vage regels. Moet fuckin hooggeleid zijn om hier nog iets van te kunnen maken. Als TT neutraal moet zijn zouden ze hem ook neutraal houden.

Als iemand zich overal steeds God noemt moet je kunnen incasseren hoe vaak roept iemand niet godverdomme of Jezus Christus. Jullie doen alsof ik hem bedreig of zo. Kneus betekend sukkel of kluns dat is toch niet zo zwaar.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 06-04-2021 14:52:09 ]
pi_198881142
Wil toch even zeggen dat PhoenyxGod in de TT zetten nogal wat anders is dan juist iemand belachelijk maken. Je zei dat het een running gag is maar ik zit jullie niet belachelijk te maken terwijl jullie wel met regelmaat tegen mij zitten en zaten te zeiken. Kan best zo zijn dat het een snaar raakt ofzo als iemand God achter zijn usernaam zet maar ja dat betekent niet dat het dan terecht (getolereerd hoeft te worden) is om de ander af te zeiken.

Als ik jullie uit zou schelden dan zou je kunnen stellen dat ik dan ook dat soort zaken moet kunnen incasseren.
Dit is zoals sommige mensen ook al aangaven echter nogal een ander verhaal.
pi_198881174
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 14:52 schreef phoenyx het volgende:
Wil toch even zeggen dat PhoenyxGod in de TT zetten nogal wat anders is dan juist iemand belachelijk maken. Je zei dat het een running gag is maar ik zit jullie niet belachelijk te maken terwijl jullie wel met regelmaat tegen mij zitten en zaten te zeiken. Kan best zo zijn dat het een snaar raakt ofzo als iemand God achter zijn usernaam zet maar ja dat betekent niet dat het dan terecht (getolereerd hoeft te worden) is om de ander af te zeiken.

Als ik jullie uit zou schelden dan zou je kunnen stellen dat ik dan ook dat soort zaken moet kunnen incasseren.
En toch vinden mensen het irritant dat jij je steeds God noemt. Dat is gewoon mega irritant. Als iemand @Mikeytt doet uitschelden doen ze dat ook omdat ze dat irritant vinden. En volgens mij krijgt @Mikeytt heel veel stront over zich heen terwijl hij eigenlijk niets misdoet. Maar habibo's vinden hem irritant.

Ik jou ook omdat je je overal God noemt.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 06-04-2021 14:53:57 ]
pi_198881195
quote:
87s.gif Op dinsdag 6 april 2021 14:53 schreef Boze_Eend het volgende:

[..]

En toch vinden mensen het irritant dat jij je steeds God noemt. Dat is gewoon mega irritant. Als iemand @:Mikeytt doet uitschelden doen ze dat ook omdat ze dat irritant vinden. En volgens mij krijgt @:mikeytt heel veel stront over zich heen terwijl hij eigenlijk niets misdoet. Maar habibo's vinden hem irritant.

Tjah dat is niet mijn zorg. Kan niet rekening houden met elke tere ziel
  Forum Admin dinsdag 6 april 2021 @ 14:54:54 #31
54263 crew  Pharkus
pi_198881201
quote:
87s.gif Op dinsdag 6 april 2021 14:51 schreef Boze_Eend het volgende:

[..]

Ja maar als mensen zichzelf overal God mogen noemen en mensen zich daaraan ergeren moet het blijven staan. Dan komt nieuwe mod is het opeens niet meer.

Kijk iemand kneus noemen is misschien niet 'normaal' maar kneus is nog vrij mild. Het is hier gewoon allemaal onduidelijk hier mogen geen braddie topics in VBL mogen ze hem wel belachelijk maken.

Ik weet niet waar jullie naartoe willen met FOK! maar het zal denk ik niet meer gaan aantrekken met deze vage regels. Moet fuckin hooggeleid zijn om hier nog iets van te kunnen maken. Als TT neutraal moet zijn zouden ze hem ook neutraal houden.

Als iemand zich overal steeds God noemt moet je kunnen incasseren hoe vaak roept iemand niet godverdomme of Jezus Christus. Jullie doen alsof ik hem bedreig of zo. Kneus betekend sukkel of kluns dat is toch niet zo zwaar.
Ik ken geen VBL'er die Braddie heet, geen idee waarom ze het over hem hebben in VBL. Voor de rest is mijn mening dat sneue TT's niet bij het Feedback topic horen, of er nou god of kneus staat.
pi_198881224
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 14:54 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Ik ken geen VBL'er die Braddie heet, geen idee waarom ze het over hem hebben in VBL. Voor de rest is mijn mening dat sneue TT's niet bij het Feedback horen, of er nou god of kneus staat.
Ja maar als wij wat zeggen van God moet dat blijven staan van Haags en Plompzakker. Maar daar gaan mensen zich aan irriteren. Als ik overal ga posten: Boze_eendGOD gaan mensen zich daar ook aan irriteren. Is toch normaal? Net zoals sommige negatief praten over Mikey.
pi_198881246
quote:
87s.gif Op dinsdag 6 april 2021 14:53 schreef Boze_Eend het volgende:

[..]

En toch vinden mensen het irritant dat jij je steeds God noemt. Dat is gewoon mega irritant. Als iemand @:Mikeytt doet uitschelden doen ze dat ook omdat ze dat irritant vinden. En volgens mij krijgt @:mikeytt heel veel stront over zich heen terwijl hij eigenlijk niets misdoet. Maar habibo's vinden hem irritant.

God bestaat niet

Pesten doet pijn
pi_198881286
Afgezien van het feit dat ik het nogal narcistisch vind om jezelf God te noemen, loller TT's kunnen prima elders in veel topics. Niet in feedback dat als neutraal topic moet dienen voor users om hun ei kwijt te kunnen omtrent de moderatie, of die feedback nou terecht of onterecht is.

Verder snap ik de verwarring dat ik niet het toe sta maar dat het voorheen in mijn afwezigheid gedoogd werd volledig. Maar laten we niet doen alsof er doden zijn gevallen, we kunnen feedback hierover geven en hopen op/werken aan beterschap in de toekomst.

Stap voor stap komen we er wel 14.gif

[ Bericht 1% gewijzigd door Erasmus op 06-04-2021 14:58:57 ]
pi_198881300
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 14:58 schreef Erasmus het volgende:
Afgezien van het feit dat ik het nogal narcistisch vind om jezelf God te noemen, loller TT's kunnen prima elders in veel topics. Niet in feedback dat als neutraal topic moet dienen voor users om hun ei kwijt te kunnen omtrent de moderatie, of die feedback nou terecht of onterecht is.

Verder is de verwarring dat ik niet het toe sta maar dat het voorheen in mijn afwezigheid gedoogd werd snap ik volledig. Maar laten we niet doen alsof er doden zijn gevallen, we kunnen feedback hierover geven en hopen op/werken aan beterschap in de toekomst.

Bedankt Erasmus. Ik hoop dat ik volgende keer niet 3 weken lang weer tegen een phoenyx god sticky hoef te kijken.
pi_198881355
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 14:58 schreef Erasmus het volgende:

Verder snap ik de verwarring dat ik niet het toe sta maar dat het voorheen in mijn afwezigheid gedoogd werd volledig. Maar laten we niet doen alsof er doden zijn gevallen, we kunnen feedback hierover geven en hopen op/werken aan beterschap in de toekomst.

Dankzij je collega's hebben we 13 pagina's lang tegen een kudt-TT moeten aankijken, nu wordt er een nieuw deel geopend met een vergelijkbare titel en een passend stukje genoegdoening en dan pas jij het gelijk aan?

Lekkere comeback wel vriend :{
pi_198881360
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 15:01 schreef spinazieruiker het volgende:

[..]

Dankzij je collega's hebben we 13 pagina's lang tegen een kudt-TT moeten aankijken, nu wordt er een nieuw deel geopend met een vergelijkbare titel en een passend stukje genoegdoening en dan pas jij het gelijk aan?

Ja dat is denk ik wat iedereen steekt die ook bezwaar maakte tegen die TT. Steekt mij ook moet je steeds tegen die klote TT aankijken.
pi_198881385
quote:

[..]

Goed gezien. ^O^

Had ik het laten staan was het ook weer niet goed geweest.
pi_198881415
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 14:52 schreef phoenyx het volgende:

Als je hier niet tegen kunt en er ook nog zo nodig over moet klagen dan ben je echt een kneus.

Wie zo nodig wil uitdelen moet ook kunnen incasseren.
pi_198881446
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 15:03 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Goed gezien. ^O^

Had ik het laten staan was het ook weer niet goed geweest.
De nieuwe TT was prima. Net als de vorige, toch @Haags @Plompzakker?
pi_198881461
quote:

[..]

Het leek mij niet echt vergelijkbaar.

Het is wilders vergelijken met azarkan.

Dat de tt neutraal moet blijven is uiteraard een standpunt die wij in wo1 vertegenwoordigden, dat haags de tt niet wijzigde ondanks enkele minderwaardige lieden die anders wensten doet vermoeden dat haags een prima hart heeft.
pi_198881471
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 15:06 schreef spinazieruiker het volgende:

[..]

De nieuwe TT was prima. Net als de vorige, toch @:Haags @:Plompzakker?
Überhaupt geen loller TT's in feedbacktopics, welke user daar terecht of onterecht afgefikt wordt boeit mij geen reet.

Verder ga ik mijzelf niet blijven herhalen dat ik dit met mijn collega's zal bespreken.

[ Bericht 7% gewijzigd door Erasmus op 06-04-2021 15:07:52 ]
pi_198881497
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 15:07 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Überhaupt geen loller TT's in feedbacktopics, welke user daar terecht of onterecht afgefikt wordt boeit mij geen reet.

Verder ga ik mijzelf niet blijven herhalen dat ik dit met mijn collega's zal bespreken.
Pas je deze ook nog even aan dan?

KLB / [KLB FB] PhoenyxGod

Dan is het duidelijk en kan er zand over deze discussie.
pi_198881510
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 15:08 schreef spinazieruiker het volgende:

[..]

Pas je deze ook nog even aan dan?

KLB / [KLB FB]

Dan is het duidelijk en kan er zand over deze discussie.
Graag zelfs.
pi_198881618
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 15:04 schreef spinazieruiker het volgende:

[..]

Als je hier niet tegen kunt en er ook nog zo nodig over moet klagen dan ben je echt een kneus.

Wie zo nodig wil uitdelen moet ook kunnen incasseren.
Wat deel ik uit dan? Jullie zijn allemaal zo overstuur van het woord God achter een usernaam :D Dat is niet bepaald normaal. Jullie mogen jezelf best spinazieruikerGod etc noemen, zal je mij niet over horen. Begrijp niet waarom jullie het je zo persoonlijk aantrekken om eerlijk te zijn terwijl jullie juist de hele tijd zitten te schelden en te klieren.
  Forum Admin dinsdag 6 april 2021 @ 15:14:44 #46
54263 crew  Pharkus
pi_198881629
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 15:14 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Wat deel ik uit dan? Jullie zijn allemaal zo overstuur van het woord God achter een usernaam :D Dat is niet bepaald normaal. Jullie mogen jezelf best spinazieruikerGod etc noemen, zal je mij niet over horen. Begrijp niet waarom jullie het je zo persoonlijk aantrekken om eerlijk te zijn terwijl jullie juist de hele tijd zitten te schelden en te klieren.
Het is wel klaar nu.
pi_198881631
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 15:09 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Graag zelfs.
Dank.
  Moderator dinsdag 6 april 2021 @ 15:24:48 #48
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_198881823
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 15:06 schreef spinazieruiker het volgende:

[..]

De nieuwe TT was prima. Net als de vorige, toch @:Haags @:Plompzakker?
Een negatieve TT is sowieso niet oke.
Dat gedoe over de andere is ook wel genoeg geweest. Er was inderdaad ook wel wat voor te zeggen om het te veranderen, maar ik ga mijn collega niet overrulen bij een 50/50 geval.
Tijd om door te gaan met feedback ipv steeds deze futiliteiten
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_198883043
Het openbaren van DM's is niet toegestaan, en zijn 100% vertrouwelijk, toch?

[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 06-04-2021 16:33:33 ]
pi_198883161
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 april 2021 16:30 schreef JochemSjakie het volgende:
Niet helemaal: ze zijn voor andere crewleden zichtbaar als ze genote zijn om bijvoorbeeld voor een ban te pleiten.
pi_198883216
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 april 2021 16:37 schreef Socios het volgende:

[..]

Niet helemaal: ze zijn voor andere crewleden zichtbaar als ze genote zijn om bijvoorbeeld voor een ban te pleiten.
Ok, iets komt dan niet overeen met wat er een paar uur geleden door iemand hier gezegd werd.

Bedankt voor de info, @Socios _O_
  dinsdag 6 april 2021 @ 16:57:56 #52
495022 Fcu030
tittel noch jota
pi_198883498
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 april 2021 16:40 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]

Ok, iets komt dan niet overeen met wat er een paar uur geleden door iemand hier gezegd werd.

Bedankt voor de info, @:socios _O_
Beter PM als je low profile wil blijven.
pi_198884806
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 april 2021 16:57 schreef Fcu030 het volgende:

[..]

Beter PM als je low profile wil blijven.
Wie kan nog garanderen dat die niet gelezen worden? :')
pi_198886936
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 april 2021 19:45 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Doe eens niet zo autistisch
Niet gelezen verder
Het lijkt mij niet de bedoeling om de spot te drijven met functiebeperkingen.
pi_198886982
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 19:52 schreef SignificanteAnder het volgende:

[..]

Crewbash mag inderdaad niet
pi_198889715
  dinsdag 6 april 2021 @ 22:33:21 #57
495022 Fcu030
tittel noch jota
pi_198890406
quote:
87s.gif Op dinsdag 6 april 2021 18:05 schreef Boze_Eend het volgende:

[..]

Wie kan nog garanderen dat die niet gelezen worden? :')
Ik weet wel dat iedereen die van mij leest.
  woensdag 7 april 2021 @ 12:58:14 #58
374500 Domme_Gans
Dom, gans is dom.
pi_198896896
quote:
87s.gif Op dinsdag 6 april 2021 15:01 schreef Boze_Eend het volgende:

[..]

Ja dat is denk ik wat iedereen steekt die ook bezwaar maakte tegen die TT. Steekt mij ook moet je steeds tegen die klote TT aankijken.
Jankwijf dat je me er bent :')
-weg-
  woensdag 7 april 2021 @ 14:09:55 #59
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_198897845
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 19:52 schreef SignificanteAnder het volgende:

[..]

wel joh lachen
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  woensdag 7 april 2021 @ 14:23:55 #60
459912 FlippingCoin
pi_198898035
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 april 2021 16:30 schreef JochemSjakie het volgende:
absoluut niet, je kan beter telegram gebruiken maat
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
  Moderator woensdag 7 april 2021 @ 14:24:11 #61
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_198898040
Klaar nu met de SC hier
pi_198917709
Kan die anyruth eens kappen met het overal neerplempen van zijn ork onzin?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  Moderator donderdag 8 april 2021 @ 17:06:16 #63
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_198917951
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 16:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
Hopelijk wel
pi_198917955
mag niet ;(

[ Bericht 78% gewijzigd door #ANONIEM op 08-04-2021 17:07:04 ]
pi_198917969
quote:
4s.gif Op donderdag 8 april 2021 17:06 schreef Leonos het volgende:
mag niet ;(
Edit history bekeken, gelachen.
pi_198918299
quote:
14s.gif Op donderdag 8 april 2021 17:18 schreef Fcu030 het volgende:

[..]

Ik vind het een leuke gimmick, wat mij betreft ben je welkom.
Hoezo gimmick, is gewoon echt
pi_198918307
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 16:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
_O-

Ze blijven maar doorstromen vanuit de GGZ naar Klb
pi_198919327
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 17:35 schreef pferdfahrer het volgende:

[..]

_O-

Ze blijven maar doorstromen vanuit de GGZ naar Klb
Kunnen we geen subforum GGZ maken voor dergelijke traaggeleiden van geest? Ik mod het wel.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_198919341
quote:
4s.gif Op donderdag 8 april 2021 17:06 schreef Leonos het volgende:
mag niet ;(
Wat mag niet?
pi_198919361
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 18:51 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Kunnen we geen subforum GGZ maken voor dergelijke traaggeleiden van geest? Ik mod het wel.
Ik heb dat al een paar keer aangekaart, helaas nooit gehoor naar gekregen. Misschien dat we een referendum kunnen houden.
  roze donderdag 8 april 2021 @ 18:54:26 #71
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_198919363
Oke klaar weer nu.
Your beauty never ever scared me.
pi_198919410
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 18:54 schreef Amarantha het volgende:
Oke klaar weer nu.
Pardon? Ik stelde de vraag of die anyruth kon kappen met zijn ork dit ork dat. Daar is nog geeneens antwoord op gekomen, dus laten we eerst daar eens naar kijken.
  donderdag 8 april 2021 @ 18:59:03 #73
495740 Anryuth
Groharzohbr Hazmüz
pi_198919426
Blijkbaar wil niemand mij te woord staan? Sinds kort verveel ik mij, vanwege corona kan ik ook geen Dungeons en Dragons meer spelen.

Ik dacht hier een beetje te posten. Mijn verhaaltjes hadden altijd wel wat te doen met het topic zelf, alleen dan met een twist. Ik ben een beetje verbolgen dat mijn vragen hier gewoon worden verwijderd zonder dat iemand mij te woord wil staan. Is dit de algehele trend op dit forum? Om niemand te woord te staan? Om geen tekst en uitleg te geven? Naar mijn mening ben ik nooit te ver weg van een topic gedwaald en waren de verhaaltjes altijd wel iets wat met het topic te maken had.

Drie keer is scheepsrecht ik zal het nog een keer vragen, waarom staat niemand mij te woord om samen te denken aan een oplossing hoe ik wel nog kan posten op een creatieve manier? Ik zie in de online statistiek dat het forum steeds minder verkeer krijgt en als dit de normale modus operandi is, snap ik eigenlijk wel waarom.

Als deze reactie ook verwijderd zal worden zonder uitleg zal ik in ieder geval mijn conclusie hieruit trekken. Dus doe geen moeite te reageren als je mij niet te woord wil staan veeg dan gewoon deze reactie.
  donderdag 8 april 2021 @ 19:00:51 #74
495022 Fcu030
tittel noch jota
pi_198919454
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 18:59 schreef Anryuth het volgende:
Blijkbaar wil niemand mij te woord staan? Sinds kort verveel ik mij, vanwege corona kan ik ook geen Dungeons en Dragons meer spelen.

Ik dacht hier een beetje te posten. Mijn verhaaltjes hadden altijd wel wat te doen met het topic zelf, alleen dan met een twist. Ik ben een beetje verbolgen dat mijn vragen hier gewoon worden verwijderd zonder dat iemand mij te woord wil staan. Is dit de algehele trend op dit forum? Om niemand te woord te staan? Om geen tekst en uitleg te geven? Naar mijn mening ben ik nooit te ver weg van een topic gedwaald en waren de verhaaltjes altijd wel iets wat met het topic te maken had.

Drie keer is scheepsrecht ik zal het nog een keer vragen, waarom staat niemand mij te woord om samen te denken aan een oplossing hoe ik wel nog kan posten op een creatieve manier? Ik zie in de online statistiek dat het forum steeds minder verkeer krijgt en als dit de normale modus operandi is, snap ik eigenlijk wel waarom.

Als deze reactie ook verwijderd zal worden zonder uitleg zal ik in ieder geval mijn conclusie hieruit trekken. Dus doe geen moeite te reageren als je mij niet te woord wil staan veeg dan gewoon deze reactie.
Ik zou me hier niet in moeten mengen, maar dit is inderdaad selectief en hypocriet ingrijpen van @Plompzakker

Zonde.
pi_198919509
quote:

Je ork reacties zijn gewoon stomvervelend. Als je gewoon op topics in gaat krijg je best respons.

Verder is het jammer dat je je verveelt, maar is fok geen therapie.
pi_198919524
quote:
1s.gif Op donderdag 8 april 2021 19:00 schreef Fcu030 het volgende:

[..]

Ik zou me hier niet in moeten mengen, maar dit is inderdaad selectief en hypocriet ingrijpen van @:plompzakker

Zonde.
Hoe bedoel je? Wat PZ hiermee te maken heeft heb ik even gemist.
  donderdag 8 april 2021 @ 19:05:35 #77
495740 Anryuth
Groharzohbr Hazmüz
pi_198919535
quote:
1s.gif Op donderdag 8 april 2021 19:00 schreef Fcu030 het volgende:

[..]

Ik zou me hier niet in moeten mengen, maar dit is inderdaad selectief en hypocriet ingrijpen van @:plompzakker

Zonde.
Het is zeer merkwaardig dat reacties verwijderd worden maar er niet wordt uitgelegd dat iets niet de bedoeling is. In plaats van mij aan te spreken en met mij een gesprek aan te gaan wordt alles gewoon geveegd zonder uitleg. Okay ik kwam hier uitleg vragen in karakter, maar ook dan zouden ze kunnen verzoeken van 'joh doe dat even normaal nog eens vragen, we hebben hier liever niet zulke verhaaltjes als jij maakt.' Of we hadden een oplossing kunnen vinden. Ik vind het jammer dat er nu totaal niet wordt gekeken naar een oplossing. Dat is toch een gemiste kans.
  donderdag 8 april 2021 @ 19:07:36 #78
495740 Anryuth
Groharzohbr Hazmüz
pi_198919561
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 19:03 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Je ork reacties zijn gewoon stomvervelend. Als je gewoon op topics in gaat krijg je best respons.

Verder is het jammer dat je je verveelt, maar is fok geen therapie.
Ik heb jou topics zien maken over dat je agressie problemen hebt. Het zou misschien wijs zijn, als je je eigen advies opvolgde, en daar hulp voor ging zoeken.
  donderdag 8 april 2021 @ 19:08:01 #79
459912 FlippingCoin
pi_198919567
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 19:05 schreef Anryuth het volgende:

[..]

Het is zeer merkwaardig dat reacties verwijderd worden maar er niet wordt uitgelegd dat iets niet de bedoeling is. In plaats van mij aan te spreken en met mij een gesprek aan te gaan wordt alles gewoon geveegd zonder uitleg. Okay ik kwam hier uitleg vragen in karakter, maar ook dan zouden ze kunnen verzoeken van 'joh doe dat even normaal nog eens vragen, we hebben hier liever niet zulke verhaaltjes als jij maakt.' Of we hadden een oplossing kunnen vinden. Ik vind het jammer dat er nu totaal niet wordt gekeken naar een oplossing. Dat is toch een gemiste kans.
Trek het je niet aan, ik vond het leuk te zien dat er eens iemand moeite steekt in zijn posts. :)
pi_198919579
quote:

Ok
  donderdag 8 april 2021 @ 19:09:51 #81
495740 Anryuth
Groharzohbr Hazmüz
pi_198919595
quote:
16s.gif Op donderdag 8 april 2021 19:08 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Trek het je niet aan, ik vond het leuk te zien dat er eens iemand moeite steekt in zijn posts. :)
Op zich had ik ook wel zin erin, om uitgebreid op posts te reageren uit karakter zoals ik nu doe. Alleen ik heb het idee of het vermoede dat ik gewoon op een hele verkeerde voet begonnen ben met moderatie. Maar dat komt door het feit dat zij posts gingen verwijderen wat ik niet doorhad, en niet even bij het verwijderen mij hiervan op de hoogte stellen dat de manier waarop ik post niet de bedoeling is. Er is niets met mij gecommuniceerd en totaal niet gekeken naar wat mogelijk en niet mogelijk is.

Dat neem ik de moderatie wel kwalijk. Ga een slechte dag niet op een ander botvieren. Het lijkt erop dat dit nu wel gebeurd is.
pi_198919608
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 19:03 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Je ork reacties zijn gewoon stomvervelend.
Dat kunnen we ook zeggen over alles wat uit jouw toetsenbord komt, maar jij mag ook gewoon blijven posten.
pi_198919644
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 19:09 schreef Anryuth het volgende:

[..]

Op zich had ik ook wel zin erin, om uitgebreid op posts te reageren uit karakter zoals ik nu doe. Alleen ik heb het idee of het vermoede dat ik gewoon op een hele verkeerde voet begonnen ben met moderatie. Maar dat komt door het feit dat zij posts gingen verwijderen wat ik niet doorhad, en niet even bij het verwijderen mij hiervan op de hoogte stellen dat de manier waarop ik post niet de bedoeling is. Er is niets met mij gecommuniceerd en totaal niet gekeken naar wat mogelijk en niet mogelijk is.

Dat neem ik de moderatie wel kwalijk.
Normale gang van zaken
pi_198919669
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 19:05 schreef Anryuth het volgende:

[..]

Je hebt wel ergens een punt, tegenwoordig is het net of je op fok moet leren posten met vallen en opstaan.

Als je vroeger de woorden pizza en bier in de OP had staan had je zo 4 pags een leuk topic. Maar helaas - en nee ik zeik niemand af - doe je tegenwoordig moeite voor een OP, word je in de eerste 4 of 5 reacties dermate ondergescheten dat de zin voor een volgende OP wel achterwege raakt.

Niet alles en niet overal, maar afzeiken is blijkbaar de norm geworden en dat is jammer. Daarentegen zie je flut OP's wel gewoon blijven staan.
pi_198919683
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 19:07 schreef Anryuth het volgende:

[..]

Ik heb jou topics zien maken over dat je agressie problemen hebt. Het zou misschien wijs zijn, als je je eigen advies opvolgde, en daar hulp voor ging zoeken.
Ik mag niet eens een keer een baaldag hebben ofzo?
  donderdag 8 april 2021 @ 19:16:24 #86
495740 Anryuth
Groharzohbr Hazmüz
pi_198919714
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 19:14 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Ik mag niet eens een keer een baaldag hebben ofzo?
Wat is je punt? Ik mag mij niet vervelen voor een dagje want dan gebruik ik het forum als therapie. Maar als jij een baaldag hebt, dan mag het wel? Dat is incongruent.
pi_198919718
quote:
80s.gif Op donderdag 8 april 2021 19:10 schreef okselzweet het volgende:

[..]

Dat kunnen we ook zeggen over alles wat uit jouw toetsenbord komt, maar jij mag ook gewoon blijven posten.
Je mag van mijn reacties vinden wat je wilt, maar je kunt niet zeggen dat ik niet gevarieerd en soms krachtig inhoudelijk reageer.
  Moderator donderdag 8 april 2021 @ 19:18:14 #88
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_198919740
quote:

Je komt met een nieuw account over het hele forum in veel topics ogenschijnlijk random verhalen posten. Dan is het niet raar dat dat dan wordt opgevat als spam of bagger.
Een beetje bagger af en toe moet zeker kunnen, in forums als klb dan tenminste. Maar het moet niet alleen maar bagger zijn en dermate overheersen dat het zo opvallend is dat het voor het merendeel van de users storend is.
Deze stortvloed van vandaag is teveel. Probeer het een beetje in balans te houden door ook eens meer ontopic mee te posten, dan wordt er over een incidenteel orkverhaal vast wat minder moeilijk gedaan. Misschien kun je ook wel een topic maken waarin je users mee kunt nemen in die fantasiewereld. Dan hoeft het niet in elk topic
  donderdag 8 april 2021 @ 19:19:02 #89
495022 Fcu030
tittel noch jota
pi_198919747
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 19:04 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Hoe bedoel je? Wat PZ hiermee te maken heeft heb ik even gemist.
Hij verwijderde een aantal reacties en liet reacties op die reacties staan, omdat blauw.
pi_198919778
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 19:16 schreef Anryuth het volgende:

[..]

Wat is je punt? Ik mag mij niet vervelen voor een dagje want dan gebruik ik het forum als therapie. Maar als jij een baaldag hebt, dan mag het wel? Dat is incongruent.
Het punt is dat ik 1 topic daarover maakte, wat een duidelijke boodschap had en jij het halve subforum onderspamde met je ork dingen die niemand kan volgen.

Je ork verhalen kunnen best potentie hebben, maar niet op de manier zoals ze nu overal gelanceerd worden.
pi_198919807
quote:
1s.gif Op donderdag 8 april 2021 19:18 schreef Plompzakker het volgende:

[..]

Je komt met een nieuw account over het hele forum in veel topics ogenschijnlijk random verhalen posten. Dan is het niet raar dat dat dan wordt opgevat als spam of bagger.
Een beetje bagger af en toe moet zeker kunnen, in forums als klb dan tenminste. Maar het moet niet alleen maar bagger zijn en dermate overheersen dat het zo opvallend is dat het voor het merendeel van de users storend is.
Deze stortvloed van vandaag is teveel. Probeer het een beetje in balans te houden door ook eens meer ontopic mee te posten, dan wordt er over een incidenteel orkverhaal vast wat minder moeilijk gedaan. Misschien kun je ook wel een topic maken waarin je users mee kunt nemen in die fantasiewereld. Dan hoeft het niet in elk topic
Ork ork ork, bitterballen eet je met een...? O-)
  donderdag 8 april 2021 @ 19:23:05 #92
495022 Fcu030
tittel noch jota
pi_198919832
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 19:20 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Het punt is dat ik 1 topic daarover maakte, wat een duidelijke boodschap had en jij het halve subforum onderspamde met je ork dingen die niemand kan volgen.

Je ork verhalen kunnen best potentie hebben, maar niet op de manier zoals ze nu overal gelanceerd worden.
Laten we nou niet doen alsof dat hele #GTWV niet een enorme boner voor je opleverde
  donderdag 8 april 2021 @ 19:24:38 #93
495022 Fcu030
tittel noch jota
pi_198919867
Eerlijk gezegd zie ik liever orkverhalen dan weer een kuttopic met alleen maar "haha :D goed topic weer vogeltjesdans!"
  donderdag 8 april 2021 @ 19:25:21 #94
495740 Anryuth
Groharzohbr Hazmüz
pi_198919890
quote:
1s.gif Op donderdag 8 april 2021 19:18 schreef Plompzakker het volgende:

[..]

Wat ik begrijp uit deze post is het volgende:

1) Nieuwe mensen moeten verplicht inburgeren anders maken we ze monddood.
2) Je hebt de verhalen niet gelezen maar gewoon posts verwijderd en aangemerkt als spam, want ze hadden wel degelijk te maken met het topic. Vaak heb ik mijn verhaaltje geplaatst als in hoe ik fysiek het topic zou binnen lopen.
3) Je gaat willekeurig te werk als een spambot.
4) Er is geen ruimte voor creativiteit op het forum.
5) Je wil niet uitleggen waarom je me niet eerder te woord wilde staan.

Spam lijkt mij juist als ik steeds mijn website sta te posten. Met bagger bedoel je posts zonder enige inhoud? Mijn posts waren niet gewoon nietszeggende inhoudloze posts. Ik heb in dit feedback topic welgeteld één iemand zien klagen maar ik heb ook gezien dat ik vier likes kreeg op een post, en hier en daar wat positieve complimenten ontvangen.

Wat jij on-topic noemt begrijp ik ook niet echt, want mijn posts waren hoe ik het topic voor mij zag als ik er fysiek in zou stappen. Vanuit mijn perspectief.

Maar het belangrijkste blijf ik toch vinden, waarom legt niemand mij dit uit? Waarom word ik gemarkeerd als spam of bagger zoals jij het noemt zonder dat iemand mij dit mededeelt? Omdat ik nieuw ben? Wil je nieuwe users aantrekken of wegjagen? Je gaat te keer als een google bot.
pi_198919938
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 19:25 schreef Anryuth het volgende:

[..]

2) Je hebt de verhalen niet gelezen maar gewoon posts verwijderd en aangemerkt als spam, want ze hadden wel degelijk te maken met het topic. Vaak heb ik mijn verhaaltje geplaatst als in hoe ik fysiek het topic zou binnen lopen.

Spam lijkt mij juist als ik steeds mijn website sta te posten. Met bagger bedoel je posts zonder enige inhoud? Mijn posts waren niet gewoon nietszeggende inhoudloze posts. Ik heb in dit feedback topic welgeteld één iemand zien klagen maar ik heb ook gezien dat ik vier likes kreeg op een post, en hier en daar wat positieve complimenten ontvangen.

Wat jij on-topic noemt begrijp ik ook niet echt, want mijn posts waren hoe ik het topic voor mij zag als ik er fysiek in zou stappen. Vanuit mijn perspectief.

Maar het belangrijkste blijf ik toch vinden, waarom legt niemand mij dit uit? Waarom wordt ik gemarkeerd als spam of bagger zoals jij het noemt zonder dat iemand mij dit mededeelt? Omdat ik nieuw ben? Wil je nieuwe users aantrekken of wegjagen? Je gaat te keer als een google bot.
Wil je hier moderator worden
pi_198919939
quote:
1s.gif Op donderdag 8 april 2021 19:23 schreef Fcu030 het volgende:

[..]

Laten we nou niet doen alsof dat hele #GTWV niet een enorme boner voor je opleverde
En ken je ook de geschiedenis daarvan? Best wel relevant namelijk.
  donderdag 8 april 2021 @ 19:28:12 #97
495022 Fcu030
tittel noch jota
pi_198919958
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 19:27 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

En ken je ook de geschiedenis daarvan? Best wel relevant namelijk.
Deadprez heeft het verzonnen ja en nee dat is niet relevant, het was kutter dan orkverhalen. Simpel zat. Daarom moet plompzakker zijn ogen uit z'n kop schamen.

Simpel zat.
pi_198920002
quote:
1s.gif Op donderdag 8 april 2021 19:27 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Ja, doe het. Binnen 24 uur 'blauw schilderen'. Paultjuhhh had 10 jaar nodig. _O-
  donderdag 8 april 2021 @ 19:29:59 #99
495740 Anryuth
Groharzohbr Hazmüz
pi_198920014
quote:

[..]

Als nieuwe leden wegjagen de enige taak is, dan kunnen ze net zo goed de aanmeldknop verwijderen. Daar hoef ik geen mod voor te worden hier.
pi_198920044
quote:
1s.gif Op donderdag 8 april 2021 19:28 schreef Fcu030 het volgende:

[..]

Deadprez heeft het verzonnen ja en nee dat is niet relevant, het was kutter dan orkverhalen. Simpel zat. Daarom moet plompzakker zijn ogen uit z'n kop schamen.

Simpel zat.
Plompzakker moet gewoon wijselijk zn mond houden in deze aangezien hij zelf een gtwv wanker is
pi_198920046
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 19:29 schreef Anryuth het volgende:

[..]

Als nieuwe leden wegjagen de enige taak is, dan kunnen ze net zo goed de aanmeldknop verwijderen. Daar hoef ik geen mod voor te worden hier.
Hoewel ik eerst dacht dat je @Boze_Eend was: welkom mang! ^O^
  donderdag 8 april 2021 @ 19:32:35 #102
495022 Fcu030
tittel noch jota
pi_198920073
quote:
1s.gif Op donderdag 8 april 2021 19:31 schreef Socios het volgende:

[..]

Hoewel ik eerst dacht dat je @:Boze_Eend was: welkom mang! ^O^
Oh maar dat dacht iedereen volgens mij.
  donderdag 8 april 2021 @ 19:33:29 #103
459912 FlippingCoin
pi_198920091
quote:

[..]

Deze meneer. _O_
  Moderator donderdag 8 april 2021 @ 19:34:39 #104
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_198920118
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 19:25 schreef Anryuth het volgende:

[..]

Maar het belangrijkste blijf ik toch vinden, waarom legt niemand mij dit uit? Waarom wordt ik gemarkeerd als spam of bagger zoals jij het noemt zonder dat iemand mij dit mededeelt? Omdat ik nieuw ben? Wil je nieuwe users aantrekken of wegjagen? Je gaat te keer als een google bot.
1. Nee. Integendeel wordt creativiteit en persoonlijkheid hier vaak wel gewaardeerd.
2. Ik heb ze inderdaad niet allemaal van voor tot achter gelezen. De strekking leek me bij alle posts wel redelijk gelijk.
3. Tientallen zeer opvallende posts van een nieuw account in allemaal dezelfde stijl geeft wel het vermoeden van spam. Dat er een rolplay achter zit heb ik er iig niet in gezien.
4. Dat zou er zeker wel moeten zijn. Ik kan creativiteit iig wel waarderen.
5. Ik las hier het zoveelste verhaal over orks en elfjes waarvan ik dacht dat het een random copypaste troll was.

Ik denk dat je hier echt wel een waardevolle toevoeging kunt zijn. Alleen wij als moderatie kregen voornamelijk het idee dat er random verhalen gespamd werden. Daarop hebben wij gemodereerd. Ik denk dat er echt wel plaats is voor jouw stijl van posten zolang het niet zo gaat overheersen en het structureel topics offtopic trekt.
pi_198920141
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 19:29 schreef Anryuth het volgende:

[..]

Plompzakker is maar een gewone ambtenaar en hij kan een foutje hebben gemaakt.

Blijf gewoon je ding doen, mocht plompie fouten blijven maken dan pakken we hem wel aan.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-04-2021 19:35:59 ]
  Moderator donderdag 8 april 2021 @ 19:37:05 #106
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_198920179
De rest hoeft zich niet steeds overal mee te bemoeien. De fb regels zijn duidelijk
pi_198920249
quote:
1s.gif Op donderdag 8 april 2021 19:37 schreef Plompzakker het volgende:
De rest hoeft zich niet steeds overal mee te bemoeien. De fb regels zijn duidelijk
Lekker achter de regeltjes schuilen. Stel je eens wat minder klinisch op man, vent
  Moderator donderdag 8 april 2021 @ 19:41:46 #108
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_198920300
quote:
10s.gif Op donderdag 8 april 2021 19:40 schreef Solotovski het volgende:

[..]

Lekker achter de regeltjes schuilen. Stel je eens wat minder klinisch op man, vent
Als ik hier achter de regels schuil dan had ik alles wel weggegooid en genote. Het is bijzonder onoverzichtelijk feedback lezen en beantwoorden als er steeds een halve pagina aan zooi tussen staat
pi_198920314
quote:
10s.gif Op donderdag 8 april 2021 19:40 schreef Solotovski het volgende:

[..]

Maar achter de schermen is hij echt heel tof hoor!!
  donderdag 8 april 2021 @ 19:42:49 #110
495740 Anryuth
Groharzohbr Hazmüz
pi_198920323
quote:
1s.gif Op donderdag 8 april 2021 19:34 schreef Plompzakker het volgende:

[..]

1. Nee. Integendeel wordt creativiteit en persoonlijkheid hier vaak wel gewaardeerd.
2. Ik heb ze inderdaad niet allemaal van voor tot achter gelezen. De strekking leek me bij alle posts wel redelijk gelijk.
3. Tientallen zeer opvallende posts van een nieuw account in allemaal dezelfde stijl geeft wel het vermoeden van spam. Dat er een rolplay achter zit heb ik er iig niet in gezien.
5. Ik las hier het zoveelste verhaal over orks en elfjes waarvan ik dacht dat het een random copypaste troll was.

Ik denk dat je hier echt wel een waardevolle toevoeging kunt zijn. Alleen wij als moderatie kregen voornamelijk het idee dat er random verhalen gespamd werden. Daarop hebben wij gemodereerd. Ik denk dat er echt wel plaats is voor jouw stijl van posten zolang het niet zo gaat overheersen en het structureel topics offtopic trekt.
Er ontstaat voor mij wel een duidelijk beeld nu. Alleen we zijn zo wel gigantisch op de verkeerde voet begonnen. Ik heb naar mijn mening geen topics structureel ontregelt. Jij geeft toe en aan, de posts niet volledig te hebben gelezen. Je hebt enkel gekeken naar de stijl en daarop besloten te verwijderen. Maar geeft nu wel aan dat er plek voor mij is in mijn stijl van posten, zolang het geen topics off topic trekt. Dat laatste weten we niet want je hebt ze verwijderd zonder te lezen onder de indruk dat het gewoon gekopieerd was. Als je ze had gelezen had je gezien dat ze wel iets met het topic hadden te maken.

Nu wil ik ook geen spelletjes met je spelen, maar ik heb wel een prangende vraag. Hoe moeten we verder? Hoe weet ik wanneer ik structureel een topic ontregel volgens jou. Want je hebt zojuist wel toegegeven dat je gewoon verwijderd op stijl en niet op inhoud, en ik ga geen moeite steken in posts als ze hier toch niet welkom zijn, en we morgen weer dezelfde discussie hebben, omdat je ze dan wel gelezen hebt, en toch hebt besloten dat het niet binnen fok.nl past.
  donderdag 8 april 2021 @ 19:43:18 #111
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_198920333
quote:
1s.gif Op donderdag 8 april 2021 19:28 schreef Fcu030 het volgende:

[..]

Simpel zat.
Het ligt iets genuanceerder dan dat. Het werd eerst door een select groepje namelijk vooral tegen me gebruikt, waar zelfs bepaalde mods nog aan meededen. Toen dat een veel grotere groep ging storen en daarna een heel andere lading heeft gekregen, is dat door die grotere groep juist gebruikt gaan worden als Geuzenuitdrukking. En toen ik daardoor juist populairder werd, toen mocht het ineens niet meer en werd er zelfs op genote.
  donderdag 8 april 2021 @ 19:43:26 #112
495022 Fcu030
tittel noch jota
pi_198920336
quote:
1s.gif Op donderdag 8 april 2021 19:41 schreef Plompzakker het volgende:

[..]

Als ik hier achter de regels schuil dan had ik alles wel weggegooid en genote. Het is bijzonder onoverzichtelijk feedback lezen en beantwoorden als er steeds een halve pagina aan zooi tussen staat
Dan verschillen de opvattingen over de regels en de juiste toepassing ervan behoorlijk. Geeft niks, maar die wetenschap maakt het wat makkelijker ouwehoeren.
  donderdag 8 april 2021 @ 19:44:49 #113
495022 Fcu030
tittel noch jota
pi_198920373
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 19:43 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Het ligt iets genuanceerder dan dat. Het werd eerst door een select groepje namelijk vooral tegen me gebruikt, waar zelfs bepaalde mods nog aan meededen. Toen dat een veel grotere groep ging storen en daarna een heel andere lading heeft gekregen, is dat door die grotere groep juist gebruikt gaan worden als Geuzenuitdrukking. En toen ik daardoor juist populairder werd, toen mocht het ineens niet meer en werd er zelfs op genote.
:')

pi_198920382
quote:
1s.gif Op donderdag 8 april 2021 19:41 schreef Plompzakker het volgende:

[..]

Zit wat in
  donderdag 8 april 2021 @ 19:46:10 #115
495740 Anryuth
Groharzohbr Hazmüz
pi_198920411
quote:
1s.gif Op donderdag 8 april 2021 19:34 schreef Plompzakker het volgende:

[..]

Hier overigens een voorbeeld:

quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 12:55 schreef Anryuth het volgende:
De Ork kwam een karavaan tegen. De karavaanlieden leken druk in de weer. Een van de kooplui zag de Ork en riep de karavaan tot een halt. Een aantal van hen spande hun kruisbogen aan en hielden deze nu gericht op de Ork. 'Rustig,' zei de Ork, 'ik ben op zoek naar Werkman.' Tegelijkertijd kwam er een dikke man uit een koets gestormd om te vragen wat er aan de hand was. De Ork sloeg hem gade en draaide zich weer om. 'Dat kan geen Werkman zijn,' zei hij tegen zichzelf. Tien minuten nadat de Ork de karavaan had verlaten kwam een uitgeputte man aan. 'Er was een Ork hier voor je,' zei een van de lieden lachend. De dikke man onderbrak het lachen en sommeerde de karavaan om verder te trekken. Werkman vloekte 'en mijn pauze dan?' De andere lieden schoten weer in de lach en zo kwam Werkman weer ver achter te liggen.
Het topic is geschreven door een Werkman die zegt dat hij een hekel heeft aan hardlopen. Ik loop dat topic in en plaats een karavaan, later denk ik dat de dikke man Werkman is, want hij sport niet graag. Blijkt echter dat wanneer ik wegloop er een ander komt die heel erg traag en langzaam is, en geen pauze krijgt omdat hij zoveel langzamer is dan de rest en dat dat deze Werkman lijkt te zijn.

Ik vraag me echt af hoe je dat als copy paste kan zien of als topic ontregeld. Het is gewoon een grapje in een andere stijlfiguur geschreven dan men is gewend.
  donderdag 8 april 2021 @ 19:47:18 #116
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_198920434
quote:
10s.gif Op donderdag 8 april 2021 19:31 schreef Solotovski het volgende:

[..]

Plompzakker moet gewoon wijselijk zn mond houden in deze aangezien hij zelf een gtwv wanker is
Aldus een exmod.

Wacht, ik kopieer het nog even opnieuw voor de juiste nuance:

quote:
10s.gif Op donderdag 8 april 2021 19:31 schreef Solotovski het volgende:

[..]

Zo klopt het ^O^
pi_198920546
Veel goede, inhoudelijke en terechte posts hier. Behalve deze dan, dit is overduidelijk een grap:

quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 19:16 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Je mag van mijn reacties vinden wat je wilt, maar je kunt niet zeggen dat ik niet gevarieerd en soms krachtig inhoudelijk reageer.
@Anryuth : graag meer info over je D&D avonturen, wat voor karakter, welk level etc.
  Moderator donderdag 8 april 2021 @ 19:53:24 #118
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_198920598
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 19:42 schreef Anryuth het volgende:

[..]

Er ontstaat voor mij wel een duidelijk beeld nu. Alleen we zijn zo wel gigantisch op de verkeerde voet begonnen. Ik heb naar mijn mening geen topics structureel ontregelt. Jij geeft toe en aan, de posts niet volledig te hebben gelezen. Je hebt enkel gekeken naar de stijl en daarop besloten te verwijderen. Maar geeft nu wel aan dat er plek voor mij is in mijn stijl van posten, zolang het geen topics off topic trekt. Dat laatste weten we niet want je hebt ze verwijderd zonder te lezen onder de indruk dat het gewoon gekopieerd was. Als je ze had gelezen had je gezien dat ze wel iets met het topic hadden te maken.

Nu wil ik ook geen spelletjes met je spelen, maar ik heb wel een prangende vraag. Hoe moeten we verder? Hoe weet ik wanneer ik structureel een topic ontregel volgens jou. Want je hebt zojuist wel toegegeven dat je gewoon verwijderd op stijl en niet op inhoud, en ik ga geen moeite steken in posts als ze hier toch niet welkom zijn, en we morgen weer dezelfde discussie hebben, omdat je ze dan wel gelezen hebt, en toch hebt besloten dat het niet binnen fok.nl past.
In principe is er in klb heel veel mogelijk, dat is de charme van klb. Alleen is de ervaring dat het losse karakter van klb nogal de neiging kan hebben om tot ontsporen te leiden als een bepaald lolletje oid gaat overheersen.
In een relatief serieus topic kunnen lollige of rolplay posts in dit geval wat afleiden van de lopende discussie, wat incidenteel ook helemaal niet zo erg is, want de community is wat de topics maakt hier. Alleen proberen wij als mods daar af en toe wat in te sturen op het moment dat er in veel topics op dezelfde manier gepost wordt wat de balans daarin een beetje doet doorslaan.
Ik denk dat we inderdaad op de verkeerde voet begonnen zijn. Ik denk dat er zeker ruimte is voor een creatieve insteek van posten. Ik zal het zeker een kans geven
  donderdag 8 april 2021 @ 19:54:13 #119
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_198920615
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 19:51 schreef squatt3r het volgende:
Veel goede, inhoudelijke en terechte posts hier. Behalve deze dan, dit is overduidelijk een grap:

Ik heb 59 seconden naar deze reactie van jou gekeken, en ik moet zeggen dat ik me geen minuut heb verveeld.
  donderdag 8 april 2021 @ 19:58:14 #120
495022 Fcu030
tittel noch jota
pi_198920711
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 19:51 schreef squatt3r het volgende:
[..]

@:Anryuth : graag meer info over je D&D avonturen, wat voor karakter, welk level etc.
Wel de beste van dit topic _O- ik verlaat dit topic nu, maar waardeer de inkeer van @Plompzakker enorm.
  donderdag 8 april 2021 @ 20:05:16 #121
495740 Anryuth
Groharzohbr Hazmüz
pi_198920910
quote:
1s.gif Op donderdag 8 april 2021 19:53 schreef Plompzakker het volgende:

[..]

In principe is er in klb heel veel mogelijk, dat is de charme van klb. Alleen is de ervaring dat het losse karakter van klb nogal de neiging kan hebben om tot ontsporen te leiden als een bepaald lolletje oid gaat overheersen.
In een relatief serieus topic kunnen lollige of rolplay posts in dit geval wat afleiden van de lopende discussie, wat incidenteel ook helemaal niet zo erg is, want de community is wat de topics maakt hier. Alleen proberen wij als mods daar af en toe wat in te sturen op het moment dat er in veel topics op dezelfde manier gepost wordt wat de balans daarin een beetje doet doorslaan.
Ik denk dat we inderdaad op de verkeerde voet begonnen zijn. Ik denk dat er zeker ruimte is voor een creatieve insteek van posten. Ik zal het zeker een kans geven
Laten we het proberen, maar ik kan je verzekeren de topics waarin ik heb gereageerd waren niet de allerlangste topics. Als de eerste post uit drie zinnen bestaat lijkt het me niet zo'n hele serieuze post. Vaak waren mijn reacties 3x zo lang, zoals ook het voorbeeld dat ik eerder heb genoemd:
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 19:46 schreef Anryuth het volgende:

[..]

Hier overigens een voorbeeld:
[..]

Het topic is geschreven door een Werkman die zegt dat hij een hekel heeft aan hardlopen. Ik loop dat topic in en plaats een karavaan, later denk ik dat de dikke man Werkman is, want hij sport niet graag. Blijkt echter dat wanneer ik wegloop er een ander komt die heel erg traag en langzaam is, en geen pauze krijgt omdat hij zoveel langzamer is dan de rest en dat dat deze Werkman lijkt te zijn.

Ik vraag me echt af hoe je dat als copy paste kan zien of als topic ontregeld. Het is gewoon een grapje in een andere stijlfiguur geschreven dan men is gewend.
Dat topic was letterlijk 2 zinnen. Ik zou je wel willen vragen dat als het de spuigaten uitloopt of je het toch niet vind staan dat we gezamenlijk een oplossing zoeken, maar praat met mij. Negeer me niet.
  Moderator donderdag 8 april 2021 @ 20:10:20 #122
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_198921054
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 20:05 schreef Anryuth het volgende:

[..]

Laten we het proberen, maar ik kan je verzekeren de topics waarin ik heb gereageerd waren niet de allerlangste topics. Als de eerste post uit drie zinnen bestaat lijkt het me niet zo'n hele serieuze post. Vaak waren mijn reacties 3x zo lang, zoals ook het voorbeeld dat ik eerder heb genoemd:
[..]

Dat topic was letterlijk 2 zinnen. Ik zou je wel willen vragen dat als het de spuigaten uitloopt of je het toch niet vind staan dat we gezamenlijk een oplossing zoeken, maar praat met mij. Negeer me niet.
In principe probeer ik altijd te reageren.
Het probleem was dat je posts niet als inhoudelijk geïnterpreteerd waren. En icm met de plotselinge hoeveelheid aan posts gingen de spam alarmbellen af. Ik lees ook echt niet elke post aandachtig door want zoveel tijd heb ik ook niet altijd.
Er zijn hier genoeg users die hun eigen trademark lolletje hebben, dat moet bij jou ook kunnen vind ik.
pi_198921070
De vraag is natuurlijk of je genegeerd werd.
Men reageert niet op stel en sprong.

Het kan zijn dat het negeren een pijnlijke plek in je hart raakt..

Groepsknuffel!
  donderdag 8 april 2021 @ 20:22:24 #124
495740 Anryuth
Groharzohbr Hazmüz
pi_198921370
quote:
1s.gif Op donderdag 8 april 2021 20:10 schreef scrupuleus het volgende:
De vraag is natuurlijk of je genegeerd werd.
Men reageert niet op stel en sprong.

Het kan zijn dat het negeren een pijnlijke plek in je hart raakt..

Groepsknuffel!
Het is nu al goed, maar feedback posts die ik in mijn 'stijl' schreef werden verwijderd en dus kwam er ook geen antwoord. Dat bedoelde ik met negeren. Ik leg dit nog even uit omdat ik niet als ongeduldig wil overkomen.
  donderdag 8 april 2021 @ 20:26:51 #125
483602 pferdfahrer
UI door @Nine
pi_198921493
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 20:22 schreef Anryuth het volgende:

[..]

Het is nu al goed, maar feedback posts die ik in mijn 'stijl' schreef werden verwijderd en dus kwam er ook geen antwoord. Dat bedoelde ik met negeren. Ik leg dit nog even uit omdat ik niet als ongeduldig wil overkomen.
Je moet het Plompzakker niet te moeilijk maken, die verstaat alleen jip en Janneke taal
  donderdag 8 april 2021 @ 23:48:19 #126
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_198927380
quote:
1s.gif Op donderdag 8 april 2021 20:26 schreef pferdfahrer het volgende:

[..]

Je moet het Plompzakker niet te moeilijk maken, die verstaat alleen jip en Janneke taal
Nee hoor.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_198927790
quote:
1s.gif Op donderdag 8 april 2021 20:10 schreef Plompzakker het volgende:

[..]

In principe probeer ik altijd te reageren.
Het probleem was dat je posts niet als inhoudelijk geïnterpreteerd waren.
Ik heb een “like” uitgedeeld gezien de ogenschijnlijk aardige intentie en reflectie. Daarnaast adviseer ik je actiever te schrijven, dus ipv “niet als inhoudelijk geïnterpreteerd waren” duidelijk maken door wie, bijvoorbeeld: “door mij niet als..” of beter nog: “ik vind..” Het blijft nu wat onnodig cryptisch. Verder: GTWV

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 09-04-2021 00:30:55 ]
  vrijdag 9 april 2021 @ 18:46:04 #128
495740 Anryuth
Groharzohbr Hazmüz
pi_198935838
KLB / 1 koper verwijderd van gratis verzending.

Gisteren al hele discussie gehad of ik nu mag posten op een creatieve manier of niet maar blijkbaar mag het nu dus niet. Kan er enige eenduidigheid ontstaan? Of zijn jullie nog nooit 10 of 1 cent te kort gekomen van gratis verzending?

Krijg er een beetje de schijt van dat ik steeds karakter moet breken, ik denk dat ik beter mijn gram ergens anders kan halen?
  roze vrijdag 9 april 2021 @ 18:48:14 #129
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_198935871
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 18:46 schreef Anryuth het volgende:
KLB / 1 koper verwijderd van gratis verzending.

Gisteren al hele discussie gehad of ik nu mag posten op een creatieve manier of niet maar blijkbaar mag het nu dus niet. Kan er enige eenduidigheid ontstaan? Of zijn jullie nog nooit 10 of 1 cent te kort gekomen van gratis verzending?

Krijg er een beetje de schijt van dat ik steeds karakter moet breken, ik denk dat ik beter mijn gram ergens anders kan halen?
Omdat dit geen topic voor KLB is, nergens een klacht te bekennen enz.
  vrijdag 9 april 2021 @ 18:49:07 #130
495740 Anryuth
Groharzohbr Hazmüz
pi_198935885
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 18:48 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Omdat dit geen topic voor KLB is, nergens een klacht te bekennen enz.
Dan moet je lezen:

quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 18:43 schreef Anryuth het volgende:
‘Hahaha,’ lachte zijn pactgenoot. ‘Nu heb je het echt verneukt,’ zei hij. Anryuth gromde ‘ik heb de karavaan niet aangevallen,’ zei hij. De pactgenoot lachte nog eens, ‘nee maar je hebt je wel aangemeld om ze te verdedigen.’ De Ork was geïrriteerd met zijn pactgenoot en keek naar zijn linkerarm, de kruisboogpijl zat er diep in. ‘Kan je me niet beter genezen,’ de pactgenoot dacht even na. ‘Nee,’ beet hij de Ork toe en al grinnikend verdween hij terug naar zijn thuiswereld. Anryuth vloekte. Er racete duizend dingen door zijn hoofd, maar het allerbelangrijkste was de vraag of de bandieten al weg waren? Hij moest iets doen aan de wond in zijn arm tenzij hij nooit meer een zwaard hoog wilde houden, maar zelfs een herberg runnen was niet te doen met maar één arm. Er zat niets anders op hij moest het Amazon gilde contacteren.

Hij pakte een kristal uit zijn buidel en sloeg deze kapot tegen het gesteente. De kristalscherven begonnen te sissen en er ontstond een grote pluim rook. Anryuth begon te kuchen en te knipperen met zijn ogen. ‘Wat wil je,’ vroeg een schim verborgen in de rook. ‘Ik heb genezing nodig, iemand moet komen en mij genezen.’ Er viel een stilte en toen kwam de stem terug. ’200 koper voor het genezen en 30 koper voor het naar je toe komen.’ De Ork vloekte, ‘bij 201 koper komen jullie gratis toch?’ ‘Ja’ antwoordde de stem. ‘Ik betaal wel gewoon 201 koper dan,’ zei Anryuth. ‘Kan niet’ zei de schim. De Ork vloekte en keek nog eens naar zijn linkerarm. ‘Vooruit dan maar,’ zei hij, en hij smeet de koperstukken naar de schim toe.
Maar ik had gewoon moeten posten:

Kwam 20 cent te kort bij amazon voor gratis verzending?
  roze vrijdag 9 april 2021 @ 18:49:42 #131
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_198935893
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 18:49 schreef Anryuth het volgende:

[..]

Dan moet je lezen:
[..]

Oke en wat is de klacht?
  vrijdag 9 april 2021 @ 18:51:41 #132
495740 Anryuth
Groharzohbr Hazmüz
pi_198935919
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 18:49 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Oke en wat is de klacht?
Ken je dat? Dat je op amazon of bol.com iets koop voor 19.99 en dan geen gratis verzendkosten krijgt dat je de verzendkosten moet betalen van 2.50 of meer, en niet gewoon 20 euro voor het product mag geven?

Als dat geen klacht waardig is.... vraag ik mij af of dit forum bestaansrecht heeft.
  roze vrijdag 9 april 2021 @ 18:54:52 #133
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_198935953
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 18:51 schreef Anryuth het volgende:

[..]

Ken je dat? Dat je op amazon of bol.com iets koop voor 19.99 en dan geen gratis verzendkosten krijgt dat je de verzendkosten moet betalen van 2.50 of meer, en niet gewoon 20 euro voor het product mag geven?

Als dat geen klacht waardig is.... vraag ik mij af of dit forum bestaansrecht heeft.
Ja ik denk dat als je een topic wil openen je toch wat duidelijker moet zijn, hier kunnen we gewoon weinig mee.
  vrijdag 9 april 2021 @ 18:59:53 #134
495740 Anryuth
Groharzohbr Hazmüz
pi_198936031
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 18:54 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Ja ik denk dat als je een topic wil openen je toch wat duidelijker moet zijn, hier kunnen we gewoon weinig mee.
Als het geen kans krijgt, kun je er inderdaad heel weinig mee. Ik snap dat jullie de regels maken, maar ik zal dan ook niet meer posten of moeite steken in posts. Wat jullie willen is:

'Ik wilde op amazon iets kopen dat 19.99 kost, maar je krijgt gratis verzending bij 20 euro, ik mag niet gewoon 1 cent extra betalen. Ik moet nog een product extra erbij kopen.'

Als het uit meer dan 5 zinnen bestaan kunnen jullie het niet meer volgen en voor creativiteit is geen ruimte. Terwijl collega @Plompzakker wel zei dat er ruimte voor is.

Laat ik het gewoon direct vragen: Heeft het nog zin voor mij om hier te posten op de manier waarop ik dat wil, of is dat hier gewoon kansloos vanwege het beleid dat jullie volgen? Want ik heb het idee dat jullie niet met mijn manier van posten kunnen omgaan.
  vrijdag 9 april 2021 @ 19:01:08 #135
459912 FlippingCoin
pi_198936049
Het stemt mij droevig dat dit dan nou wel weer op slot gegooid wordt. :{ Er zit een klacht in, de klacht is helemaal niet vergezocht, het wordt alleen geschreven met een creatieve insteek; komaan zeg.
  vrijdag 9 april 2021 @ 19:02:38 #136
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_198936075
Je random posts in willekeurige topics vond ik echt achterlijk. Maar op deze manier vind het ik juist erg origineel en grappig gedaan. Denk dat ONZ misschien beter is, aangezien het idd lastig is om de klacht te vinden.

Niet dat mijn mening er toe doet, maar goed :P.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_198936111
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 19:02 schreef HeatWave het volgende:
Je random posts in willekeurige topics vond ik echt achterlijk. Maar op deze manier vind het ik juist erg origineel en grappig gedaan. Denk dat ONZ misschien beter is, aangezien het idd lastig is om de klacht te vinden.

Daar zat ik in eerste instantie ook aan te denken om het naar ONZ te kicken.

Ik heb het geprobeerd te lezen maar vond het een warrig verhaal. Kwam in ieder geval totaal niet over als klacht.
Zonder wrijving geen glans
  vrijdag 9 april 2021 @ 19:05:07 #138
495740 Anryuth
Groharzohbr Hazmüz
pi_198936115
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 19:02 schreef HeatWave het volgende:

Ik ben nieuw en probeer ook een beetje mee te gaan met de groep. Het is voor mij ook even de balans vinden van hoe ik wil posten en hoe dit kan in vrede, zonder mensen voor het zere been te trappen. In een paar topics krijg ik best goede feedback van andere leden. Maar dit alles heeft geen nut als de moderatie er niet mee om kan gaan, dan kan ik beter uitloggen en een plek zoeken waar dit wel kan.
  vrijdag 9 april 2021 @ 19:07:13 #139
495740 Anryuth
Groharzohbr Hazmüz
pi_198936137
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 19:04 schreef Haags het volgende:

[..]

Daar zat ik in eerste instantie ook aan te denken om het naar ONZ te kicken.

Ik heb het geprobeerd te lezen maar vond het een warrig verhaal. Kwam in ieder geval totaal niet over als klacht.
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 18:49 schreef Anryuth het volgende:

[..]

Dan moet je lezen:
[..]

Heb de klacht daar uitgelegd. Als het dikgedrukt is, dan is het misschien wel te volgen? Maar goed ik heb hier allemaal niets aan. De vraag is echt deze:
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 18:59 schreef Anryuth het volgende:

[..]

Als het geen kans krijgt, kun je er inderdaad heel weinig mee. Ik snap dat jullie de regels maken, maar ik zal dan ook niet meer posten of moeite steken in posts. Wat jullie willen is:

'Ik wilde op amazon iets kopen dat 19.99 kost, maar je krijgt gratis verzending bij 20 euro, ik mag niet gewoon 1 cent extra betalen. Ik moet nog een product extra erbij kopen.'

Als het uit meer dan 5 zinnen bestaan kunnen jullie het niet meer volgen en voor creativiteit is geen ruimte. Terwijl collega @:plompzakker wel zei dat er ruimte voor is.

Laat ik het gewoon direct vragen: Heeft het nog zin voor mij om hier te posten op de manier waarop ik dat wil, of is dat hier gewoon kansloos vanwege het beleid dat jullie volgen? Want ik heb het idee dat jullie niet met mijn manier van posten kunnen omgaan.
  vrijdag 9 april 2021 @ 19:07:34 #140
495022 Fcu030
tittel noch jota
pi_198936144
Je krijgt nu teveel de @Kluun1985 -stempel en dat bevestigt eigenlijk mijn punt wb kluun.
  vrijdag 9 april 2021 @ 19:08:29 #141
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_198936168
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 19:05 schreef Anryuth het volgende:

[..]

Ik ben nieuw en probeer ook een beetje mee te gaan met de groep. Het is voor mij ook even de balans vinden van hoe ik wil posten en hoe dit kan in vrede, zonder mensen voor het zere been te trappen. In een paar topics krijg ik best goede feedback van andere leden. Maar dit alles heeft geen nut als de moderatie er niet mee om kan gaan, dan kan ik beter uitloggen en een plek zoeken waar dit wel kan.
Zoals ik zei, ik ben geen crew. Maar je manier van schrijven vind ik op zich wel leuk, maar als je het willekeurig doet zonder dat mensen weten waar het over gaat kan het als nonsens overkomen.
Get woke, go broke!
  vrijdag 9 april 2021 @ 19:08:49 #142
495022 Fcu030
tittel noch jota
pi_198936171
Mijn toppa is echt heel erg slecht, maar wel gewoon open.
  vrijdag 9 april 2021 @ 19:09:22 #143
495740 Anryuth
Groharzohbr Hazmüz
pi_198936180
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 19:08 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Zoals ik zei, ik ben geen crew. Maar je manier van schrijven vind ik op zich wel leuk, maar als je het willekeurig doet zonder dat mensen weten waar het over gaat kan het als nonsens overkomen.
Ik werk daaraan en probeer mezelf te beteren daarin dat is voor mij ook even zoeken. Maar ik ga niets zoeken als ik hier niets te zoeken heb, begrijp je?
  vrijdag 9 april 2021 @ 19:11:45 #144
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_198936215
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 19:09 schreef Anryuth het volgende:

[..]

Ik werk daaraan en probeer mezelf te beteren daarin dat is voor mij ook even zoeken. Maar ik ga niets zoeken als ik hier niets te zoeken heb, begrijp je?
Als je mensen een beetje de tijd geeft om aan je manier van posten te wennen kan het allemaal nog best goedkomen ;).

Misschien kan je hier: Theater, Taal & Kunst beginnen en wat van je verhalen als een samenhangend verhaal posten.
Get woke, go broke!
  vrijdag 9 april 2021 @ 19:17:00 #145
495740 Anryuth
Groharzohbr Hazmüz
pi_198936301
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 19:11 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Als je mensen een beetje de tijd geeft om aan je manier van posten te wennen kan het allemaal nog best goedkomen ;).

Misschien kan je hier: Theater, Taal & Kunst beginnen en wat van je verhalen als een samenhangend verhaal posten.
Absoluut, maar als de moderatie mij daar niet de kans toegeeft. Zo vind ik het jammer dat mijn topic op slot wordt gegooid zonder het een kans te geven. Wat jij noemt is een alternatief, maar dan moet ik daar dus ook in het feedback topic moeten vragen of het alsjeblieft mag.

Maar ik wil ook eerst hier eens horen van de moderatie of ik nu welkom ben of niet, als ik niet welkom ben ga ik gewoon weg, dan hoef ik hier ook geen verhaal meer te halen. Maar ik heb in het begin al aangegeven, ik wil op deze manier posten kan dat. Volgens Plompzakker was daar plaats voor, maar nu vinden zijn collega's dat er weer geen plaats voor is.

Ik zit nu met de prangende vraag of ik hier nog tijd en moeite in moet gaan investeren, want dat ga ik niet doen als ik onwelkom ben.
pi_198936331
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 19:17 schreef Anryuth het volgende:

[..]

Ik zit nu met de prangende vraag of ik hier nog tijd en moeite in moet gaan investeren, want dat ga ik niet doen als ik onwelkom ben.
uiteraard ben je gewoon welkom he :)
  Moderator vrijdag 9 april 2021 @ 19:19:42 #147
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_198936338
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 april 2021 19:08 schreef Fcu030 het volgende:
Mijn toppa is echt heel erg slecht, maar wel gewoon open.
Welk topic? Gooi ik hem wel even dicht
  vrijdag 9 april 2021 @ 19:22:56 #148
495740 Anryuth
Groharzohbr Hazmüz
pi_198936394
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 19:19 schreef Haags het volgende:

[..]

uiteraard ben je gewoon welkom he :)
Alles wijst naar van niet.

Dag 1: Posts worden zonder uitleg verwijderd. Ik vraag uitleg in karakter, wordt verwijderd. Ik vraag uit het karakter zoals nu. We komen erachter dat er een misverstand was en dat ik mag posten op mijn manier. Dit was met een andere mod hier Plompzakker.

Dag 2: Jij gooit topic op slot, terwijl er wel degelijk een klacht in zat, maar het was te ver gezocht. Tegelijkertijd vind je het ook niets voor een ander subforum.

Dat ik welkom ben als persoon vind ik leuk en sympathiek van je, maar ik ben blijkbaar niet welkom op de manier waarop ik mijn persoonlijke ik wil uiten.

Dat is alsof je in de kerk zegt: homo's zijn welkom, maar ze mogen niet meedoen aan de communie. Ik ben dus welkom, maar ik mag geen topics maken en liever ook geen reacties schrijven. Dit is een beetje zoals het voor mij voelt.

Gaan we het een kans geven mijn manieren van posten of zeg je, 'nee, next,' dan zijn we even goeie vrienden, maar dan hoef ik mij geen tijd en moeite in nieuwe posts te steken die vervolgens toch worden verwijderd of op slot worden gegooid.
  vrijdag 9 april 2021 @ 19:25:46 #149
495022 Fcu030
tittel noch jota
pi_198936442
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 april 2021 19:19 schreef Plompzakker het volgende:

[..]

Welk topic? Gooi ik hem wel even dicht
Over iets toevoegen, maar ik ben te lui om de link toe te voegen.
pi_198936452
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 april 2021 19:25 schreef Fcu030 het volgende:

[..]

Over iets toevoegen, maar ik ben te lui om de link toe te voegen.
Ik vind dat wel een goed topic
  Moderator vrijdag 9 april 2021 @ 19:27:34 #151
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_198936471
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 april 2021 19:26 schreef Fugue het volgende:

[..]

Ik vind dat wel een goed topic
Nu ben ik overtuigd dat het bagger is
pi_198936660
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 19:22 schreef Anryuth het volgende:

[..]

Gaan we het een kans geven mijn manieren van posten of zeg je, 'nee, next,' dan zijn we even goeie vrienden, maar dan hoef ik mij geen tijd en moeite in nieuwe posts te steken die vervolgens toch worden verwijderd of op slot worden gegooid.
Ik ken niet al je posts waarop gemodereerd is, ik oordeelde alleen over het topic dat je opende.

Doe je best op mooie nieuwe topics met een duidelijk omschreven klacht ^O^
  Forum Admin vrijdag 9 april 2021 @ 19:38:10 #153
54263 crew  Pharkus
pi_198936758
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 19:22 schreef Anryuth het volgende:

[..]

Alles wijst naar van niet.

Dag 1: Posts worden zonder uitleg verwijderd. Ik vraag uitleg in karakter, wordt verwijderd. Ik vraag uit het karakter zoals nu. We komen erachter dat er een misverstand was en dat ik mag posten op mijn manier. Dit was met een andere mod hier Plompzakker.

Dag 2: Jij gooit topic op slot, terwijl er wel degelijk een klacht in zat, maar het was te ver gezocht. Tegelijkertijd vind je het ook niets voor een ander subforum.

Dat ik welkom ben als persoon vind ik leuk en sympathiek van je, maar ik ben blijkbaar niet welkom op de manier waarop ik mijn persoonlijke ik wil uiten.

Dat is alsof je in de kerk zegt: homo's zijn welkom, maar ze mogen niet meedoen aan de communie. Ik ben dus welkom, maar ik mag geen topics maken en liever ook geen reacties schrijven. Dit is een beetje zoals het voor mij voelt.

Hier kan je wel ontopic en coherent posten en in sommige topics post je redelijke random troep als
"Het is veel effectiever een pact te sluiten met een familiar. Dit deden de meeste warlocks. Waarom deze warlock dacht dat het een slim idee was om zijn pact in papier op te zetten en het daarna te verbranden zal menig geleerde nog lang bezig houden. "
Dat soort posts kunnen inderdaad verdwijnen.
  vrijdag 9 april 2021 @ 19:38:33 #154
495740 Anryuth
Groharzohbr Hazmüz
pi_198936765
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 19:35 schreef Haags het volgende:

[..]

Ik ken niet al je posts waarop gemodereerd is, ik oordeelde alleen over het topic dat je opende.

Doe je best op mooie nieuwe topics met een duidelijk omschreven klacht ^O^
Ik merk aan je reacties dat je nogal van de korte stof bent.

1) Ik wil posten in de stijl van het topic dat jij op slot gooide, is dat soort postgedrag hier welkom ja of nee?
2) Mijn best doen heeft geen enkel nut als jullie niet met mij meedenken hoe het wel kan in de stijl waarin ik wil posten. Als daar geen ruimte voor is houdt het gewoon op.
  vrijdag 9 april 2021 @ 19:40:18 #155
495740 Anryuth
Groharzohbr Hazmüz
pi_198936801
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 april 2021 19:38 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Hier kan je wel ontopic en coherent posten en in sommige topics post je redelijke random troep als
"Het is veel effectiever een pact te sluiten met een familiar. Dit deden de meeste warlocks. Waarom deze warlock dacht dat het een slim idee was om zijn pact in papier op te zetten en het daarna te verbranden zal menig geleerde nog lang bezig houden. "
Dat soort posts kunnen inderdaad verdwijnen.
Dat was een grapje omdat het over een wappie ging die doen alsof je een pact met een demoon hebt gesloten of de duivel op het moment dat je, je laat vaccineren. Maar ik begrijp nu goed dat hier geen plek is voor dat soort grapjes of humor.

Kijk dan is het duidelijk, en hoef ik mijn tijd hier ook niet te verdoen.
  roze vrijdag 9 april 2021 @ 19:45:19 #156
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_198936900
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 19:40 schreef Anryuth het volgende:

[..]

Dat was een grapje omdat het over een wappie ging die doen alsof je een pact met een demoon hebt gesloten of de duivel op het moment dat je, je laat vaccineren. Maar ik begrijp nu goed dat hier geen plek is voor dat soort grapjes of humor.

Onzin voor je leven! Hier kun je je topics wel openen.
  vrijdag 9 april 2021 @ 19:46:56 #157
483602 pferdfahrer
UI door @Nine
pi_198936935
Laat Anryuth gewoon in zijn stijl posten, het leest prima weg en is nog altijd 1993838389x beter dan die onsamenhangende tyfuszooi van pietertje en baked-aardappeltje
  roze vrijdag 9 april 2021 @ 19:47:30 #158
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_198936947
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 19:46 schreef pferdfahrer het volgende:
Laat Anryuth gewoon in zijn stijl posten, het leest prima weg en is nog altijd 1993838389x beter dan die onsamenhangende tyfuszooi van pietertje en baked-aardappeltje
Anders bemoei jij je er even niet mee ofzo.
  Forum Admin vrijdag 9 april 2021 @ 19:57:55 #159
54263 crew  Pharkus
pi_198937186
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 19:40 schreef Anryuth het volgende:

[..]

Probeer maar een andere insteek.
  vrijdag 9 april 2021 @ 20:29:00 #160
495740 Anryuth
Groharzohbr Hazmüz
pi_198937759
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 april 2021 19:45 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Onzin voor je leven! Hier kun je je topics wel openen.
Hoe gegarandeerd is dat, dadelijk krijg ik daar hetzelfde als hier.

quote:
1s.gif Op vrijdag 9 april 2021 19:57 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Probeer maar een andere insteek.
Dat vind ik het jammere, ik heb openlijk toegegeven in welke zin en richting ik wil posten. Jullie zeggen steeds dat het anders moet maar geven niet echt aan hoe. In plaats daarvan krijg ik venijnige reacties.

Ik ben vanaf het begin open. Ik krijg heel erg weinig suggesties van jullie kant uit. Ik heb het idee dat jullie niet eens met mij willen samenwerken. Ik geef toe dat mijn manier van posten 'anders' is. Ik heb er ook alle begrip voor dat dit niet altijd gewaardeerd wordt. Maar ik zie wel steeds: 'je bent welkom, probeer maar een andere insteek.' Maar jullie leggen alle verantwoordelijkheid bij mij. Terwijl jullie verantwoordelijk ervoor zijn dit forum in goede banen te leiden? Of ja dat is een aanname van mijn kant, maar wel eentje die binnen het waarschijnlijke ligt.

Probeer 'maar' een andere insteek, klinkt weer zo denigrerend. Niet veel anders dan 'sop het je maar op.' Maar dan kun je ook gewoon toegeven jouw manier van posten past helemaal niet binnen het plaatje. Maar in plaats daarvan wordt er wel steeds de pretentie hooggehouden dat ik gewoon leuk mee kan posten. Terwijl ik niet weet waar ik aan toe ben.

Ik nodig jullie uit met mij mee te denken op welke manier ik zou kunnen posten in de creatieve stijl en manier die ik op het oog heb en waar jullie als moderatie allemaal al kennis mee hebben mogen maken. Als jullie die handschoen niet oppakken en gewoon blijven bij 'doe je best,' en 'probeer maar een andere insteek.' Dan valt er hier voor mij geen gram te halen hier. Even goeie vrienden, maar dan hoef ik hier niet te posten.
  roze vrijdag 9 april 2021 @ 20:29:53 #161
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_198937770
Probeer eens een topic te openen op de manier zoals je hier ook typt. Dan kom je al een heel eind.
  vrijdag 9 april 2021 @ 20:32:31 #162
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_198937804
Je kan altijd proberen het op een andere manier te brengen, iets als:

quote:
Ik ben het eens met de klacht, doet me denken aan het verhaal van.........
Get woke, go broke!
  vrijdag 9 april 2021 @ 20:36:25 #163
495740 Anryuth
Groharzohbr Hazmüz
pi_198937857
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 april 2021 20:29 schreef Amarantha het volgende:
Probeer eens een topic te openen op de manier zoals je hier ook typt. Dan kom je al een heel eind.
Dat is nu juist wat ik niet zoek en ook wat ik aangeef. Ik wil creatief posten, niet als een normaal burgerlulletje dat ik al ben. En mijn vraag is steeds kan dat, is dat mogelijk, willen jullie met mij erover nadenken hoe dat kan, op welke manier?

quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 20:32 schreef HeatWave het volgende:
Je kan altijd proberen het op een andere manier te brengen, iets als:
[..]

Bedankt dat je wil meedenken maar ik ben bang dat zolang jij geen blauw bent ik er niets aan heb. Want het lijkt erop dat ze liever hebben dat ik topics/posts maak als: er bestaat geen machine die elke ochtend mijn veters strikt, ik heb echt een gemis aan zo'n machine.' Of 'Vanmorgen toen ik in de trein zat at iemand een gefrituurde vis, vissen hoor je niet in olie te stoppen maar in de zee te laten zwemmen.' Of: 'het lijkt hier wel een parodie van twitter meer dan 252 tekens en je topic wordt gesloten.'
  vrijdag 9 april 2021 @ 20:38:40 #164
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_198937884
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 20:36 schreef Anryuth het volgende:

[..]

Dat is nu juist wat ik niet zoek en ook wat ik aangeef. Ik wil creatief posten, niet als een normaal burgerlulletje dat ik al ben. En mijn vraag is steeds kan dat, is dat mogelijk, willen jullie met mij erover nadenken hoe dat kan, op welke manier?
[..]

Bedankt dat je wil meedenken maar ik ben bang dat zolang jij geen blauw bent ik er niets aan heb. Want het lijkt erop dat ze liever hebben dat ik topics/posts maak als: er bestaat geen machine die elke ochtend mijn veters strikt, ik heb echt een gemis aan zo'n machine.' Of 'Vanmorgen toen ik in de trein zat at iemand een gefrituurde vis, vissen hoor je niet in olie te stoppen maar in de zee te laten zwemmen.' Of: 'het lijkt hier wel een parodie van twitter meer dan 252 tekens en je topic wordt gesloten.'
Snap ik, maar die lezen natuurlijk mee en wie weet zien ze het als een acceptabel compromis. Je kan je creativiteit kwijt in de verhalen en andere users snappen waar je het over hebt omdat je het aankondigt.
Get woke, go broke!
  vrijdag 9 april 2021 @ 20:40:30 #165
495740 Anryuth
Groharzohbr Hazmüz
pi_198937913
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 20:38 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Snap ik, maar die lezen natuurlijk mee en wie weet zien ze het als een acceptabel compromis. Je kan je creativiteit kwijt in de verhalen en andere users snappen waar je het over hebt omdat je het aankondigt.
Voor mij zou dit een prima oplossing zijn en ik waardeer het meedenken echt. Uiteindelijk wil ik gewoon een beetje creatief schrijven en niet in die saaie zakelijke stijl.
  Forum Admin vrijdag 9 april 2021 @ 21:03:40 #166
54263 crew  Pharkus
pi_198938335
Even goede vrienden warlock, probeer het in onzin.
  vrijdag 9 april 2021 @ 21:12:53 #167
495740 Anryuth
Groharzohbr Hazmüz
pi_198938522
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 april 2021 21:03 schreef Pharkus het volgende:
Even goede vrienden warlock, probeer het in onzin.
Ik denk dat we even vage kennissen blijven als ik het nergens probeer. Want wie kan mij garanderen dat het in ONZ wel welkom is. Het lijkt erop dat jullie me liever arm dan rijk zijn. Of dat jullie wel graag hebben dat ik post maar dan niet op mijn manier, maar als burgerlul.

Ik denk dat we er niet uit gaan komen en dat de wil er gewoonweg niet is vanuit jullie kant. Zoals jij zei, 'even goede vrienden,' maar ook goede vrienden gaan gelukkig soms gescheiden wegen. Kan je je daarin vinden?
  vrijdag 9 april 2021 @ 21:17:43 #168
483602 pferdfahrer
UI door @Nine
pi_198938626
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 21:12 schreef Anryuth het volgende:

[..]

Ik denk dat we even vage kennissen blijven als ik het nergens probeer. Want wie kan mij garanderen dat het in ONZ wel welkom is. Het lijkt erop dat jullie me liever arm dan rijk zijn. Of dat jullie wel graag hebben dat ik post maar dan niet op mijn manier, maar als burgerlul.

Ik denk dat we er niet uit gaan komen en dat de wil er gewoonweg niet is vanuit jullie kant. Zoals jij zei, 'even goede vrienden,' maar ook goede vrienden gaan gelukkig soms gescheiden wegen. Kan je je daarin vinden?
Ik denk dat @SuperwormJim je met hele grote open armen ontvangt, dat is echt een ontzettende topmod.
pi_198938945
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 21:17 schreef pferdfahrer het volgende:

[..]

Ik denk dat @:superwormjim je met hele grote open armen ontvangt, dat is echt een ontzettende topmod.
SWJ 4 president ^O^
pi_198939178
quote:

[..]

Ach, kluun wordt ook toegestaan in onz en erger dan dat zal het nooit kunnen zijn.
  vrijdag 9 april 2021 @ 21:50:38 #171
495740 Anryuth
Groharzohbr Hazmüz
pi_198939201
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 april 2021 21:48 schreef Solotovski het volgende:

[..]

Ach, kluun wordt ook toegestaan in onz en erger dan dat zal het nooit kunnen zijn.
Zal er een nachtje over slapen, want hier is het echt helemaal verkeerd gelopen vrees ik. Maar er lijkt wel maar erg weinig activiteit in ONZ te zijn. Dus dan ga ik al gauw negatief opvallen voor de moderatie daar vrees ik.
pi_198944144
na jaren een user hier die wat moeite in zijn posts steekt en de mods banishen hem gelijk naar de ONZ realm

niet zo zeiken en laat de rest van ons zonder een blauw kleurtje genieten van verhalen over warlocks
Op dinsdag 30 juni 2015 19:45 schreef HPLC het volgende:
Wow, rustig, heb maar liefst 3 mm hoor
pi_198944220
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 21:50 schreef Anryuth het volgende:

[..]

Zal er een nachtje over slapen, want hier is het echt helemaal verkeerd gelopen vrees ik. Maar er lijkt wel maar erg weinig activiteit in ONZ te zijn. Dus dan ga ik al gauw negatief opvallen voor de moderatie daar vrees ik.
Je bent welkom in GC, mocht je nog zin hebben. Posts waar je moeite in stopt, met een beetje creativiteit waar je verder niemand mee kwaad doet. ^O^
  zaterdag 10 april 2021 @ 11:36:04 #174
459912 FlippingCoin
pi_198944248
quote:
4s.gif Op zaterdag 10 april 2021 11:33 schreef Leonos het volgende:

[..]

Je bent welkom in GC, mocht je nog zin hebben. Posts waar je moeite in stopt, met een beetje creativiteit waar je verder niemand mee kwaad doet. ^O^
Leonosgod. :7
pi_198944328
quote:

[..]

Is @Erasmus het daarmee eens
  zaterdag 10 april 2021 @ 11:46:09 #176
495022 Fcu030
tittel noch jota
pi_198944349
quote:

[..]

Jij bent een beetje zoals ik in STFC @Makrelis ik probeer ook alle buitenbeentjes binnen te hengelen.
pi_198944492
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 april 2021 11:46 schreef Fcu030 het volgende:

[..]

Jij bent een beetje zoals ik in STFC @:makrelis ik probeer ook alle buitenbeentjes binnen te hengelen.
Ik tagde hem gisteren al in KLB SC :{w
pi_198945668
quote:
Dit dus.

@Anryuth is een leuke goede user, het is ontopic en origineel. Wat een gejank zeg.

[ Bericht 62% gewijzigd door #ANONIEM op 10-04-2021 13:42:18 ]
pi_198945741
quote:

[..]

Gewoon in KLB posten. KLB is ATM toch kut, allemaal dezelfde kuttopics over wappies, links, politiek etc. :r

@SuperwormJim mag wel naar KLB komen. :Y
  zaterdag 10 april 2021 @ 15:19:40 #180
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_198946799
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 21:17 schreef pferdfahrer het volgende:

[..]

Ik denk dat @:superwormjim je met hele grote open armen ontvangt, dat is echt een ontzettende topmod.
PROEST daar ging mijn koffie :')

Nu moet ik mijn hele beeldscherm weer schoonmaken. Vind je dat leuk? Verdraaide naarling :(

Ontopic: fok is er voor iedereen, niet alleen voor anyruth. Net zoals met voetballers moet je proberen de juiste plek voor hem te vinden in het team. Dat jong heeft veel voetbal te bieden.

Alleen jammer dat hij in VBL waarschijnlijk ook niet gewaardeerd wordt.
pi_198953987
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 15:19 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Nu moet ik mijn hele beeldscherm weer schoonmaken. Vind je dat leuk? Verdraaide naarling :(

Ontopic: fok is er voor iedereen, niet alleen voor anyruth. Net zoals met voetballers moet je proberen de juiste plek voor hem te vinden in het team. Dat jong heeft veel voetbal te bieden.

Jij wordt ook niet gewaardeerd in KLB maar ondanks je afwezigheidsbelofte post je gewoon weer. Daarbij zoals verwacht gekke inhoud van deze post: anyruth doet niet alsof KLB er enkel voor hem is. Wel steekt hij itt de meeste andere moeite in zijn posts en is de vraag waarom er volgens de mods geen plaats voor hem is in KLB.
pi_198954898
Jongens jongens kijk nou uit want straks komt plompie weer om te zeggen dat we ons er allemaal niet mee hoeven te bemoeien!!1!11!
pi_198955992
quote:
1s.gif Op zondag 11 april 2021 00:15 schreef Solotovski het volgende:
Jongens jongens kijk nou uit want straks komt plompie weer om te zeggen dat we ons er allemaal niet mee hoeven te bemoeien!!1!11!
Dit is toch de slowchat?
  zondag 11 april 2021 @ 09:22:11 #185
495740 Anryuth
Groharzohbr Hazmüz
pi_198956939
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 23:14 schreef squatt3r het volgende:

[..]

Jij wordt ook niet gewaardeerd in KLB maar ondanks je afwezigheidsbelofte post je gewoon weer. Daarbij zoals verwacht gekke inhoud van deze post: anyruth doet niet alsof KLB er enkel voor hem is. Wel steekt hij itt de meeste andere moeite in zijn posts en is de vraag waarom er volgens de mods geen plaats voor hem is in KLB.
Er heerst hier een probleem, en als ik een diagnose mag stellen zou ik zeggen dat de mensen die het forum sturen een beetje de grip kwijt zijn op de werkelijkheid. Hier worden mijn posts verwijderd omdat ze offtopic zijn, maar wanneer ik een topic maak in ONZ waar ik naar toe ben gestuurd kan mod @Plompzakker het niet laten een totaal onzinnige reactie te posten:

quote:
1s.gif Op zaterdag 10 april 2021 19:25 schreef Plompzakker het volgende:
GTWV
Het forum kent weinig activiteit en ik ben mij er terdege van bewust dat dat topic geen magneet is voor het aantrekken van reacties. Maar ik zag toen ik in ONZ keek een topic gemaakt door iemand anders over een of andere muziekartiest uit het Midden-Oosten, in karakter hing ik daar een verhaal aan, en toen dacht ik, ik werk het verhaal uit. Maar dan krijg ik dus hele onzinnige reacties, waar niets aan gedaan wordt, maar als ik een ding post dat een beetje 'anders' is dan wordt het gewoonweg verwijderd.

Een forum is een verzameling mensen die met elkaar in discussie gaan of informatie delen. Dan ga je met een bepaald soort informatie ook een bepaald soort mensen trekken. Ik ben een beetje verbolgen dat wanneer ik een post maak die iets moeilijker is om te begrijpen, of die iets ver gezochter is, deze gewoonweg werd verwijderd. Terwijl als iemand een hele onzinnige post plaats in mijn topics deze blijven staan. Het is alsof het forum is ingericht om alleen maar korte oneliners te delen.

Terug naar de nietszeggende post van mod plompzakker, wat dan nog het meeste steekt is dat deze post ook nog eens blijkbaar een geuzenaam is voor deze man die zich vanaf dag 1 tegen mij verzet.
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 15:19 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Er zou haast bij mij het idee ontstaan dat Vogeltjesdans hier de regels maakt of de lakens uitdeelt. Het getuigd bij mod @Plompzakker ook niet echt van inzicht. Eerst verwijderd hij al mijn reacties omdat het volgens hem spam of bagger is en niet ontopic. Maar hij gaat het nadat we het netjes uitpraten wel bij mij doen. Daar zie ik persoonlijk wel een vorm van onrecht in, of in ieder geval een teken dat ik niet welkom ben.

Ik krijg dan ook echt het idee dat jullie mijn stijl van posten gewoon weg willen hebben maar dit niet ronduit durven te zeggen. Want het woord van Vogeltjesdans lijkt hier zwaarder te wegen dan de likes op een post als deze:
quote:
Ik vind het maar een raar beleid. Althans ik kan er geen vinger opleggen.
pi_198956988
quote:
Bijzonder dat dat topic nog steeds open is
pi_198956998
quote:
80s.gif Op zondag 11 april 2021 09:28 schreef okselzweet het volgende:

[..]

Bijzonder dat dat topic nog steeds open is
En ook al sinds gistermiddag. Anryuth wegjagen had blijkbaar meer prioriteit dan het sluiten van racistische topics.
  zondag 11 april 2021 @ 09:37:36 #188
495740 Anryuth
Groharzohbr Hazmüz
pi_198957049
quote:
1s.gif Op zondag 11 april 2021 09:30 schreef Stepperoller het volgende:

[..]

En ook al sinds gistermiddag. Anryuth wegjagen had blijkbaar meer prioriteit dan het sluiten van racistische topics.
Dit zal wel heel zuur klinken maar ik kan het niet laten. Net zoals ze in mijn topic geen klacht zagen, zullen ze in dat topic wel geen racisme zien.

Overigens vraag ik mij denk ik niet geheel onterecht af wat de klacht is in dat racistische topic.
pi_198957081
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 09:37 schreef Anryuth het volgende:

[..]

Dit zal wel heel zuur klinken maar ik kan het niet laten. Net zoals ze in mijn topic geen klacht zagen, zullen ze in dat topic wel geen racisme zien.

Overigens vraag ik mij denk ik niet geheel onterecht af wat de klacht is in dat racistische topic.
Tja, de TS van dat topic komt nou eenmaal met heel veel weg voor er iets aan gedaan wordt. Had ieder ander persoon dat topic aangemaakt, dan was hij in no time gesloten + genote.
pi_198957202
kunnen de mods uitleggen waarom een user die hier alleen maar lof krijgt al na 1 dag de deur wordt gewezen naar andere subfora maar uitgekotste kutusers zoals vogeltjesdans, tong80 en Mikeytt na jaren nog steeds kuttopics mogen maken?
pi_198957427
Als we hier geen gehoor krijgen, dan maar zo FB / Racistisch topic blijft al ruim 20 uur and counting open
pi_198958376
Thnx @Amarantha
pi_198958614
quote:
17s.gif Op zondag 11 april 2021 11:45 schreef Stepperoller het volgende:
Thnx @:Amarantha
Amarantha. _O_

Racistisch getroll. :r

Sommige gaan wel helemaal op in Kluun taferelen. Zorgelijk.
pi_198958620
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 09:53 schreef HermieHermann het volgende:
kunnen de mods uitleggen waarom een user die hier alleen maar lof krijgt al na 1 dag de deur wordt gewezen naar andere subfora maar uitgekotste kutusers zoals vogeltjesdans, tong80 en Mikeytt na jaren nog steeds kuttopics mogen maken?
Het is niet wie je bent, maar wie je kent.
pi_198958843
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 12:11 schreef Verbruikersnaam het volgende:

[..]

Amarantha. _O_

Racistisch getroll. :r

Sommige gaan wel helemaal op in Kluun taferelen. Zorgelijk.
@Amarantha @Erasmus @Haags beste mod _O_
pi_198960199
quote:
1s.gif Op zondag 11 april 2021 12:26 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]

@:Amarantha @:Erasmus @:haags beste mod _O_
@Solotovski beste mod *O*
pi_198969085
quote:
1s.gif Op zondag 11 april 2021 12:26 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]

@:Amarantha @:Erasmus @:haags beste mod _O_
Is dit een haatcampagne tegen plompie
pi_198969103
quote:
1s.gif Op maandag 12 april 2021 07:14 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Zelfs complimenten geven mag niet meer :')__________________!
pi_198969994
quote:
1s.gif Op maandag 12 april 2021 07:14 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

@Leonos werd ook niet gementioned. Ik vind @Leonos ook wel een goede mod.

@Leonos *O*
pi_198970072
quote:
1s.gif Op maandag 12 april 2021 09:46 schreef Verbruikersnaam het volgende:

[..]

@:Leonos werd ook niet gementioned. Ik vind @:Leonos ook wel een goede mod.

@:Leonos *O*
En @SuperwormJim en @Paul _O_
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 12 april 2021 @ 10:19:58 #201
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_198970363
quote:
1s.gif Op maandag 12 april 2021 09:52 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]

En @:SuperwormJim en @:paul _O_
_O_
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_198971178
quote:
1s.gif Op maandag 12 april 2021 09:46 schreef Verbruikersnaam het volgende:

[..]

@:Leonos werd ook niet gementioned. Ik vind @:Leonos ook wel een goede mod.

@:Leonos *O*
Wie?
pi_198971300
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 11:35 schreef jameshond7 het volgende:

[..]

Wie?
Je zus in een badpak
  Official ESF Kreviewer maandag 12 april 2021 @ 11:47:32 #204
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_198971342
Dit subforum is wel echt pure topic-aids geworden de laatste tijd.
pi_198971473
quote:
14s.gif Op maandag 12 april 2021 11:47 schreef Kreator het volgende:
Dit subforum is wel echt pure topic-aids geworden de laatste tijd.
je hoeft hier niet te komen

dat is het altijd al geweest
  Official ESF Kreviewer maandag 12 april 2021 @ 12:44:27 #206
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_198972067
quote:
80s.gif Op maandag 12 april 2021 11:55 schreef okselzweet het volgende:

[..]

je hoeft hier niet te komen
Dat doe ik ook niet, ik zie ze (nog wel) in mijn AT.

quote:
dat is het altijd al geweest
Gelul. De complete poep die het nu is door kutusers zoals jij is het nooit geweest.
pi_198972114
quote:
14s.gif Op maandag 12 april 2021 12:44 schreef Kreator het volgende:

[..]

[..]

Gelul. De complete poep die het nu is door kutusers zoals jij is het nooit geweest.
Dan klik je er niet op of scrolled verder. Ik ga ook niet lopen janken dat ik die vbl rommel in mijn AT zie.

Tevens ZIEDEND
pi_198972195
quote:
14s.gif Op maandag 12 april 2021 12:44 schreef Kreator het volgende:

[..]

[..]

Dan ontvolg je dit topic, wat is het probleem?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-04-2021 13:13:33 ]
pi_198972860
  maandag 12 april 2021 @ 20:43:49 #210
495740 Anryuth
Groharzohbr Hazmüz
pi_198978215
Er is eigenlijk helaas nog steeds geen antwoord op mijn vraag gekomen, en die andere ook stelde.

Ik zou graag toch wat uitsluitsel willen, mogen dit soort posts?
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 20:40 schreef Anryuth het volgende:
Borsten waren niets meer dan een homp rauw vlees, de Ork had hier niets mee. Hij had liever een gebraden stuk vlees, het liefst eentje die voor lange tijd geroosterd was in een kleioven. Borsten daarentegen, daar kwam melk uit en melk had hij genoeg van gehad.
Of mogen ze niet, het is geen spam en ik sluit toch aan bij het onderwerp van het topic. Ik zou hier graag uitsluitsel over willen krijgen. Eerdere vragen zijn helaas niet beantwoord. Maar aan het aantal likes te zien, zou ik denken dat er wel plek is voor mij en mijn manier van posten?
pi_198978336
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 20:43 schreef Anryuth het volgende:
Er is eigenlijk helaas nog steeds geen antwoord op mijn vraag gekomen, en die andere ook stelde.

[..]

Of mogen ze niet, het is geen spam en ik sluit toch aan bij het onderwerp van het topic. Ik zou hier graag uitsluitsel over willen krijgen. Eerdere vragen zijn helaas niet beantwoord. Maar aan het aantal likes te zien, zou ik denken dat er wel plek is voor mij en mijn manier van posten?
Gewoon doen joh, leuk. Zolang het maar niet de spuigaten uitloopt ja toch niet dan
pi_198978373
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 20:43 schreef Anryuth het volgende:

[..]

Ik geniet erg van deze posts. Jammer dat de orc niet in fb post
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  maandag 12 april 2021 @ 20:56:09 #213
495740 Anryuth
Groharzohbr Hazmüz
pi_198978387
quote:
1s.gif Op maandag 12 april 2021 20:55 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Ik geniet erg van deze posts. Jammer dat de orc niet in fb post
Dan wordt het verwijderd. :(
pi_198978396
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 20:56 schreef Anryuth het volgende:

[..]

Nou ja zeg @Amarantha is dit waar?
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_198978404
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 20:56 schreef Anryuth het volgende:

[..]

Huh? U sure? De SC is voor offtopic, dus zo lang het niet anderzijds in strijd met de policy is zou dat niet moeten.
  maandag 12 april 2021 @ 21:00:44 #216
495740 Anryuth
Groharzohbr Hazmüz
pi_198978451
quote:
1s.gif Op maandag 12 april 2021 20:56 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Nou ja zeg @:amarantha is dit waar?
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 20:57 schreef Stepperoller het volgende:

[..]

Huh? U sure? De SC is voor offtopic, dus zo lang het niet anderzijds in strijd met de policy is zou dat niet moeten.
Kwam omdat plompzakker het als copypaste of spam zag. Misschien dat het nu weer mag, maar zeker voor het onzekere ik wil in principe kunnen posten. Maar in ONZ zijn er te weinig topics waar ik iets mee kan, helaas.
pi_198978756
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 21:00 schreef Anryuth het volgende:

[..]

[..]

Kwam omdat plompzakker het als copypaste of spam zag. Misschien dat het nu weer mag, maar zeker voor het onzekere ik wil in principe kunnen posten. Maar in ONZ zijn er te weinig topics waar ik iets mee kan, helaas.
Plompzakker moet lekker zn bek houden, met zn gtwv
  Moderator maandag 12 april 2021 @ 21:32:17 #218
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_198978949
quote:
1s.gif Op maandag 12 april 2021 21:21 schreef Solotovski het volgende:

[..]

GTWV.
En nu weer gewoon feedback graag zonder dat steeds half klb zich overal mee komt bemoeien
  maandag 12 april 2021 @ 21:33:42 #219
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_198978973
quote:

[..]

Niks mis met GTWV

Leave plompzakker alone!
pi_198978999
quote:
1s.gif Op maandag 12 april 2021 21:32 schreef Plompzakker het volgende:

[..]

GTWV.
En nu weer gewoon feedback graag zonder dat steeds half klb zich overal mee komt bemoeien
ik en 9 anderen wachten vol passie op een antwoord

quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 09:53 schreef HermieHermann het volgende:
  maandag 12 april 2021 @ 21:34:41 #221
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_198979002
quote:
1s.gif Op maandag 12 april 2021 21:32 schreef Plompzakker het volgende:

[..]

GTWV.
Sorry, ik was net te laat. Ik ga wel even wat koffie halen, als jullie me zolang kunnen missen.
  maandag 12 april 2021 @ 21:35:33 #222
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_198979027
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 21:34 schreef HermieHermann het volgende:

[..]

[..]

Omdat ik een koning ben natuurlijk.
  Moderator maandag 12 april 2021 @ 21:45:05 #223
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_198979234
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 21:34 schreef HermieHermann het volgende:

[..]

[..]

Ik heb duidelijk mijn mening gegeven over de kwestie zoals hier terug te lezen is tussen alle sc door. Alleen op het moment dat een FA hier komt en er iets van vindt dan kunnen mods niet daar opeens heel veel van gaan afwijken.
Ik denk dat anryuth best zo nu en dan eens een van zijn verhalen hier kwijt kan. Maar het is ook een kwestie van een beetje de balans bewaren en niet altijd en overal dezelfde soort verhalen neerdroppen want dan kan het wel eens als storend gezien worden en verwijderd worden.
En het helpt dan ook niet om bij het eerste verwijderde verhaal meteen in fb te gaan klagen. Wij hebben ook wel wat beters te doen dan de hele dag hier in fb gedoe afhandelen.
  Moderator maandag 12 april 2021 @ 21:47:46 #224
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_198979303
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 21:35 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Omdat ik een koning ben natuurlijk.
Ook koningen mogen niet slowchatten in fb
pi_198979494
quote:
1s.gif Op maandag 12 april 2021 21:45 schreef Plompzakker het volgende:

[..]

Ik heb duidelijk mijn mening gegeven over de kwestie zoals hier terug te lezen is tussen alle sc door. Alleen op het moment dat een FA hier komt en er iets van vindt dan kunnen mods niet daar opeens heel veel van gaan afwijken.
Ik denk dat anryuth best zo nu en dan eens een van zijn verhalen hier kwijt kan. Maar het is ook een kwestie van een beetje de balans bewaren en niet altijd en overal dezelfde soort verhalen neerdroppen want dan kan het wel eens als storend gezien worden en verwijderd worden.
En het helpt dan ook niet om bij het eerste verwijderde verhaal meteen in fb te gaan klagen. Wij hebben ook wel wat beters te doen dan de hele dag hier in fb gedoe afhandelen.
bedankt voor je antwoord. als hij 100 verhalen per dag gaat posten zou het inderdaad als storend gezien kunnen worden maar volgens mij zijn we nog niet op dat punt beland

graag zou ik ook kunnen zeggen dat ik wat beters te doen heb dan de hele dag hier rondhangen maar dat zou een leugen zijn
pi_198982742
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 21:59 schreef HermieHermann het volgende:

[..]

graag zou ik ook kunnen zeggen dat ik wat beters te doen heb dan de hele dag hier rondhangen maar dat zou een leugen zijn
:')

Like gegeven.
pi_199009760
Kan er wat gedaan worden aan het gedrag van @jameshond7 en @Mikeytt

Het is niet grappig, ze verneuken
Klb ermee
pi_199010022
quote:

[..]

Like gegeven o|O
pi_199010781
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 02:08 schreef Hippiee het volgende:
Kan er wat gedaan worden aan het gedrag van @:jameshond7 en @:mikeytt

Het is niet grappig, ze verneuken
Klb ermee
Mikeytt is al een aantal dagen geband, en zet gerust een TR bij concrete posts wanneer er een user vervelend doet.

[ Bericht 1% gewijzigd door Erasmus op 15-04-2021 09:09:54 ]
pi_199011514
quote:
1s.gif Op donderdag 15 april 2021 09:09 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Mikeytt is al een aantal dagen geband, en zet gerust een TR bij concrete posts wanneer er een user vervelend doet.
Iemand zit te klagen over iemand die al een aantal dagen geband is, het moet niet gekker worden.
pi_199033659
Jullie zijn heer en meester in het verpesten best een leuk leuk sub forum. :{
Ik sloop het uit m`n AT
Nu je zin?
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
  vrijdag 16 april 2021 @ 21:52:26 #232
483602 pferdfahrer
UI door @Nine
pi_199033690
quote:
13s.gif Op vrijdag 16 april 2021 21:50 schreef laffer het volgende:
Ik sloop het uit m`n AT
Nu je zin?
Moet jij weten.
pi_199033703
quote:
Ik sloop het uit m`n AT
Nu je zin?
DOE HET NIET!

wat is er mis?
met wie is er iets mis?
pi_199033768
quote:
Ik sloop het uit m`n AT
Nu je zin?
Wat ongelooflijk vervelend voor je zeg!
pi_199033777
quote:
Ik sloop het uit m`n AT
Nu je zin?
:W
pi_199045203
Waarom is mijn topic ook hier verwijderd?
  Moderator zondag 18 april 2021 @ 18:05:11 #237
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_199059227
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 april 2021 21:03 schreef DeVragensteller het volgende:
Waarom is mijn topic ook hier verwijderd?
Waarschijnlijk was het niet zo'n topic
pi_199067426
quote:
1s.gif Op maandag 19 april 2021 09:52 schreef Amarantha het volgende:
Ah weer een Braddie topic. Echt kappen hoor.
Elk slotje leidt onvermijdelijk tot een nieuw topic.

Ik pleit voor de heropening van braddietopics en het onderbrengen van kwetsbaren in ‘veilige zones’. Zo kan het forum weer gaan draaien. De maatschappelijke schade die het sluiten van deze topics aanricht weegt niet langer op tegen de gezondheidswinst. Stop de lockdown!
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 19 april 2021 @ 10:53:39 #239
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_199067435
quote:
0s.gif Op maandag 19 april 2021 10:52 schreef spinazieruiker het volgende:

[..]

Ik pleit voor de heropening van braddietopics en het onderbrengen van kwetsbaren in ‘veilige zones’. Zo kan het forum weer gaan draaien. De maatschappelijke schade die het sluiten van deze topics aanricht weegt niet langer op tegen de gezondheidswinst. Stop de lockdown!
Ik stel voor dat de braddie zwakzinnigen lekker een forum openen op ikhouvanbraddie.nl en daar die pleuriszooi op flikkeren. :7
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  roze maandag 19 april 2021 @ 11:06:03 #240
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_199067571
quote:
0s.gif Op maandag 19 april 2021 10:52 schreef spinazieruiker het volgende:

[..]

Nee, jullie krijgen je zin niet.
pi_199067757
quote:
1s.gif Op maandag 19 april 2021 11:06 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Nee, jullie krijgen je zin niet.
Ok Mark
pi_199085245
Waarom sluit haags
KLB / Ik overweeg om aan de crystal meth te gaan en camgirl te worden...

En laat ie dit open
KLB / [Breaking] Bad

Lekker beetje natte vinger werk sluiten, waardeloos
  roze dinsdag 20 april 2021 @ 16:24:55 #243
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_199085442
Tweede topic kan ook wel dicht ja.
  dinsdag 20 april 2021 @ 17:07:31 #244
483602 pferdfahrer
UI door @Nine
pi_199086142
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 april 2021 16:11 schreef Solotovski het volgende:
Waarom sluit haags
KLB / Ik overweeg om aan de crystal meth te gaan en camgirl te worden...

En laat ie dit open
KLB / [Breaking] Bad

Lekker beetje natte vinger werk sluiten, waardeloos
Snip, Ama al gehandeld
pi_199087943
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 19:08 schreef Haags het volgende:
Terecht.
Sinds wanneer bepaalt de mening van een mod of ergens over geklaagd mag worden
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 27 april 2021 @ 08:44:36 #246
862 Arcee
Look closer
pi_199174744
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  dinsdag 27 april 2021 @ 11:20:32 #247
483602 pferdfahrer
UI door @Nine
pi_199176448
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 19:14 schreef spinazieruiker het volgende:

[..]

Sinds wanneer bepaalt de mening van een mod of ergens over geklaagd mag worden
Moeten zij weten.
pi_199180730
Is er niet wat te doen aan het voortdurende “jij bent een kloon”-roepen van bepaalde Users? Het begint een beetje irritant te worden dat ik dat in elk tweede topic waar ik reageer te horen krijg. Alleen omdat ze er kennelijk niet bij kunnen dat er meer dan één iemand is die het niet met ze eens is.
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
pi_199181556
Ik heb al een TR gemaakt maar user Phoenyx heeft wel een patroon voor het verneuken van topics.

KLB / Wanneer een man in een brillenzaak werkt.

Met zo'n post trekt hij de aandacht naar zich toe en heeft hij mijn topic eigenlijk al verneukt. Het valt me op dat hij dit vaker doet. Buiten het feit dat hij laatst een doodsverwensing richting mij heeft geuit vind ik het eigenlijk uiterst vervelend waar hij mee bezig is. Natuurlijk zwaait hij af en toe met zijn portefeuille en doe ik dat niet, maar dat mag toch niet het nieuwe beleid bepalen?
pi_199182488
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 16:26 schreef knoopie het volgende:
Is er niet wat te doen aan het voortdurende “jij bent een kloon”-roepen van bepaalde Users? Het begint een beetje irritant te worden dat ik dat in elk tweede topic waar ik reageer te horen krijg. Alleen omdat ze er kennelijk niet bij kunnen dat er meer dan één iemand is die het niet met ze eens is.
Laat me raden, een zekere V. ?

Dat doet hij altijd als hij weet dat hij weer eens een discussie glansrijk verloren heeft.

Geef je hem vervolgens de kans om een FA dat te laten checken, dan geeft hij niet thuis.

Veel geblaat, weinig wol, lekker laten lullen.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 27-04-2021 19:09:33 ]
  Official ESF Kreviewer dinsdag 27 april 2021 @ 22:24:11 #251
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_199186025
quote:
Ik sloop het uit m`n AT
Nu je zin?
Men denkt dat het grappig is, maar beseft niet dat het op deze manier binnen een paar maanden kapot en dood is. Jammer dat er zo weinig tegen opgetreden wordt.
  dinsdag 27 april 2021 @ 22:32:52 #252
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_199186168
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 18:59 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]

Laat me raden, een zekere V. ?

Dat doet hij altijd als hij weet dat hij weer eens een discussie glansrijk verloren heeft.

Geef je hem vervolgens de kans om een FA dat te laten checken, dan geeft hij niet thuis.

Veel geblaat, weinig wol, lekker laten lullen.

Kijk naar jezelf en je eigen postgedrag, onnozele. Wat alleen maar op het proberen af te zeiken van anderen is, waarbij ik je favoriet ben omdat ik je steeds weer in de hoek zet. Wat jij ziet als 'een discussie glansrijk verloren hebben' is jouw enige uitweg om hard weg te rennen als je geen enkel argument meer hebt.

Dan begin je weer te huilen over dat ik je bedreigd zou hebben, over prive informatie of een van je kloons. Waarbij je er altijd je circlejerk vriendjes bij moet halen als je het zelf niet af kan. Lamme tak.

[ Bericht 3% gewijzigd door vogeltjesdans op 27-04-2021 22:43:07 ]
  dinsdag 27 april 2021 @ 22:40:15 #253
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_199186327
Ik heb trouwens al vaker uitgelegd dat het met een ander apparaat en een VPN, of gewoon een tweede telefoon, niet te detecteren valt of je een kloon bent. En dat weet jij ook, dus die zogenaamde weddenschap kan nooit aantonen dat je wél een kloon bent of hebt. Dat weet je verdomd goed, en daarom probeer je me er elke keer weer met je 'weddenschap' in te luizen.

Dat ik daar dus natuurlijk niet op in ga heeft niks met laf te maken, maar alles met gezond verstand en weten hoe het internet werkt.

Als je het niet snapt lees je het nog maar eens.
pi_199186455
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 22:32 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Kijk naar jezelf en je eigen postgedrag, onnozele. Wat alleen maar op het proberen af te zeiken van anderen is, waarbij ik je favoriet ben omdat ik je steeds weer in de hoek zet.

Dan begin je weer te huilen over dat ik je bedreigd zou hebben, over prive informatie of een van je kloons. Waarbij je er altijd je circlejerk vriendjes bij moet halen als je het zelf niet af kan. Laffe tak.
Je voelt je schijnbaar aangesproken?

En nog ontkennen dat je me bedreigd hebt met het openbaren van persoonlijke informatie ook :')

Wees dan tenminste een vent en blijf achter je acties staan, je komt nogal extreem laf over zo.

Overigens ben jij het altijd die over kloons begint, niet ik. En jij hebt mij nog nooit in de hoek gezet met normale woorden, aangezien je, zodra ik je weer eens uitgeluld hebt, weer eens over kloons begint. Iets wat schijnbaar tot jouw standaard repertoire hoort, aan deze melding in FB te zien.

Het zou eens tijd worden dat de crew eens optreed tegen jouw gedrag. Jij bent altijd op zoek naar aanvaringen, en probeert dan anderen daarvan de schuld te geven. Om daarna de vermoorde onschuld te spelen :')

Wordt eens volwassen, zeg. Stop eens met jouw ziekelijke drang om aandacht te eisen. Ik heb echt medelijden met jou. Je bent een misselijkmakende karikatuur van jezelf geworden.

En nee, ik reageer niet op jouw reactie. Succes met het laatste woord, iets waar je het allemaal om doet, toch?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 27-04-2021 22:55:02 ]
pi_199186490
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 22:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik heb trouwens al vaker uitgelegd dat het met een ander apparaat en een VPN, of gewoon een tweede telefoon, niet te detecteren valt of je een kloon bent. En dat weet jij ook, dus die zogenaamde weddenschap kan nooit aantonen dat je wél een kloon bent of hebt. Dat weet je verdomd goed, en daarom probeer je me er elke keer weer met je 'weddenschap' in te luizen.

Dat ik daar dus natuurlijk niet op in ga heeft niks met laf te maken, maar alles met gezond verstand en weten hoe het internet werkt.

Als je het niet snapt lees je het nog maar eens.
Als jij denkt dat je alleen op die manier kan detecteren of iemand een kloon is, dan ben je nog dommer dan ik al dacht.

Jij bent te laf om achter je eigen beschuldigingen te blijven staan, en dat is erg typisch :W
  woensdag 28 april 2021 @ 09:07:43 #256
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_199189137
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 april 2021 22:50 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]

Als jij denkt dat je alleen op die manier kan detecteren of iemand een kloon is, dan ben je nog dommer dan ik al dacht.

Jij bent te laf om achter je eigen beschuldigingen te blijven staan, en dat is erg typisch :W
_O-

Vriend, ik heb lang in de ICT gewerkt. Echt lang. Jij probeerde me een tijd terug nog wijs te maken dat ze het aan het mac adres kunnen zien :')

Hoe kunnen ze het volgens jou dan zien, snuggere? :')
  woensdag 28 april 2021 @ 09:11:29 #257
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_199189163
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 april 2021 22:50 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]

En zowel jij als knoopie spelen achteraf altijd wel de vermoorde onschuld, maar door jullie stalken van mij overal waar ik opduik en door elke reactie van mij naar een zijspoor proberen te trekken, ben je zelf flink bezig met uitlokken.

GTWV (ga toch weg vent)
  woensdag 28 april 2021 @ 09:21:07 #258
483602 pferdfahrer
UI door @Nine
pi_199189262
*Pakt popcorn*
pi_199189526
Wat knap dat VD in zijn eerste reactie gelijk al termen als onnozele en lamme tak gebruikt. Dat getuigt echt van iemand die goede discussies voert en vaak gelijk heeft! :Y
pi_199189528
Doeslief
pi_199189639
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 09:11 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

En zowel jij als knoopie spelen achteraf altijd wel de vermoorde onschuld, maar door jullie stalken van mij overal waar ik opduik en door elke reactie van mij naar een zijspoor proberen te trekken, ben je zelf flink bezig met uitlokken.

GTWV (ga toch weg vent)
Gast, je staat al maanden geblockt bij mij. Ik zie jouw reacties alleen als je me tagged of op een reactie van mij reageert.

Heb je nog meer verzinsels? Het feit dat jij jezelf aangesproken voelde ondanks dat jouw naam niet uitgesproken is, dat zegt genoeg.
pi_199189652
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 09:07 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

_O-

Vriend, ik heb lang in de ICT gewerkt. Echt lang. Jij probeerde me een tijd terug nog wijs te maken dat ze het aan het mac adres kunnen zien :')

Hoe kunnen ze het volgens jou dan zien, snuggere? :')
Blijkbaar heb je daar niet heel veel van opgestoken.
pi_199189694
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 09:46 schreef Haags het volgende:
Doeslief
Nee. Ik weiger nog langer door hem bedreigd en gestalkt te worden. Hij heeft zelfs van iemand persoonlijke informatie openbaar gemaakt, waar volgens @Danny minstens 14 dagen of perm voor staat (> Privégegevens verspreiden -> mogelijk permban, minstens 14 dagen, MED / Het nieuwe FOK! banbeleid (waarvan we hopen dat hij niet nodig is!) ), waar hij gewoon mee weggekomen is.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 28-04-2021 10:02:54 ]
  woensdag 28 april 2021 @ 10:06:22 #264
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_199189744
quote:
1s.gif Op woensdag 28 april 2021 09:57 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]

Blijkbaar heb je daar niet heel veel van opgestoken.
Nou, vertel eens? Hoe zien ze het dan? Nou?

Of is dat weer te bedreigend voor je?
pi_199189776
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 10:06 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Nou, vertel eens? Hoe zien ze het dan? Nou?

Of is dat weer te bedreigend voor je?
Zoek het lekker zelf uit. Jij weet zelf dat jij nu onzin aan het verzinnen bent, om jezelf vrij te pleiten. Jij durft het niet eens staan om achter je eigen acties te blijven staan :')

En stop met met me te stalken voordat ik aangifte ga doen.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 28-04-2021 10:09:44 ]
  woensdag 28 april 2021 @ 10:09:57 #266
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_199189795
quote:
1s.gif Op woensdag 28 april 2021 10:02 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]

Nee. Ik weiger nog langer door hem bedreigd en gestalkt te worden. Hij heeft zelfs van iemand persoonlijke informatie openbaar gemaakt, waar volgens @:Danny minstens 14 dagen of perm voor staat (> Privégegevens verspreiden -> mogelijk permban, minstens 14 dagen, MED / Het nieuwe FOK! banbeleid (waarvan we hopen dat hij niet nodig is!) ), waar hij gewoon mee weggekomen is.

Nee, dat heb ik niet. Als jij vindt van wel, mag je aangeven welke.

Bans worden trouwens niet besproken, dus ik zou even bij Danny zelf klagen :)

Je zegt steeds dat ik je bedreig, maar waar dan precies?
pi_199189796
Laat JochemSjakie met rust stalkjesdans!
pi_199189847
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 10:09 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Nee, dat heb ik niet. Als jij vindt van wel, mag je aangeven welke.

Bans worden trouwens niet besproken, dus ik zou even bij Danny zelf klagen :)

Je zegt steeds dat ik je bedreig, maar waar dan precies?
Jij weet zelf ook wel dat dat bericht verwijderd is door een FA, en je daarna over een ander persoon medische informatie hebt gedeeld, wat ook verwijderd is.

Wederom ben je te laf om achter je eigen acties te blijven staan.

Wees toch eens eindelijk een vent, man.

Ik ben klaar met jouw infantiele gedrag. Sterkte.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 28-04-2021 10:15:50 ]
pi_199189862
quote:

[..]

Nee. Ik weiger nog langer door hem bedreigd en gestalkt te worden. Hij heeft zelfs van iemand persoonlijke informatie openbaar gemaakt, waar volgens @:Danny minstens 14 dagen of perm voor staat (> Privégegevens verspreiden -> mogelijk permban, minstens 14 dagen, MED / Het nieuwe FOK! banbeleid (waarvan we hopen dat hij niet nodig is!) ), waar hij gewoon mee weggekomen is.

Doodsverwensing staat ook een ban op, maar Phoenyx is ermee weggekomen.Mijn topic is ook nog steeds verneukt. Ze tillen er hier niet zo zwaar aan.

Je mag gewoon 'sterf' tegen iemand zeggen blijkbaar is dat normaal geworden.
  woensdag 28 april 2021 @ 10:18:53 #270
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_199189898
quote:
1s.gif Op woensdag 28 april 2021 10:08 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]

Zoek het lekker zelf uit. Jij weet zelf dat jij nu onzin aan het verzinnen bent, om jezelf vrij te pleiten. Jij durft het niet eens staan om achter je eigen acties te blijven staan :')
Wat ik zei klopt gewoon hoor. Je roept iets om iemand te beschuldigen, wat ik met feiten weerleg, en als reactie ren je weg omdat je weer dat ik gelijk heb. En slinger je er nog maar een beschuldiging achteraan.

quote:
En stop met met me te stalken voordat ik aangifte ga doen.
Oh, net zoals jij altijd op mij reageert bedoel je. Zal ik het adres van het dichtstbijzijnde politie bureau voor je opzoeken?

Doe eens niet zo paranoïde man. Tip: leer eens wat minder fucks te geven en het leven niet zo serieus te nemen, wordt het allemaal een stuk leuker van. Goed bedoeld advies.
  woensdag 28 april 2021 @ 10:23:04 #271
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_199189938
quote:
1s.gif Op woensdag 28 april 2021 10:14 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]

Jij weet zelf ook wel dat dat bericht verwijderd is door een FA, en je daarna over een ander persoon medische informatie hebt gedeeld, wat ook verwijderd is.

Wederom ben je te laf om achter je eigen acties te blijven staan.

Wees toch eens eindelijk een vent, man.

Ik ben klaar met jouw infantiele gedrag. Sterkte.
Je beschuldigt me wel steeds opnieuw van hetzelfde, maar je laat keer op keer geen bewijs zien.

Als het zo belangrijk voor je is zou je dat toch wel hebben of op zijn minst weten wat er dan gezegd is.

Wel een hele goede om de discussie hierbij te laten, ik stel voor dat je dat ook doet.
pi_199189951
quote:

[..]

Oké geen idee van, maar doe dit niet in FB dit soort zaken maar per mail of desnoods dm.
pi_199190058
Overigens is mijn post helemaal in de vergetelheid gevallen:

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 17:36 schreef Abid het volgende:
Ik heb al een TR gemaakt maar user Phoenyx heeft wel een patroon voor het verneuken van topics.

KLB / Wanneer een man in een brillenzaak werkt.

Met zo'n post trekt hij de aandacht naar zich toe en heeft hij mijn topic eigenlijk al verneukt. Het valt me op dat hij dit vaker doet. Buiten het feit dat hij laatst een doodsverwensing richting mij heeft geuit vind ik het eigenlijk uiterst vervelend waar hij mee bezig is. Natuurlijk zwaait hij af en toe met zijn portefeuille en doe ik dat niet, maar dat mag toch niet het nieuwe beleid bepalen?
Die klote off topic reactie en comments erop staan er nog. Het is gewoon klote dat als je tijd steekt in een topic één iemand het kan verneuken met een klote off topic plaatjes post. Maar goed ik denk dat moeite in een post steken niet meer gewaardeerd gaat worden hier.
  woensdag 28 april 2021 @ 11:00:50 #274
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_199190380
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 10:32 schreef Abid het volgende:
Overigens is mijn post helemaal in de vergetelheid gevallen:
[..]

Die klote off topic reactie en comments erop staan er nog. Het is gewoon klote dat als je tijd steekt in een topic één iemand het kan verneuken met een klote off topic plaatjes post. Maar goed ik denk dat moeite in een post steken niet meer gewaardeerd gaat worden hier.
Dat idee heb ik al een paar jaar. Fok bestaat vooral uit plas in haar kont topics, en heel af en toe een echt goed topic.

Als je alleen op de laatste categorie je website omhoog wilt houden komt er niemand meer. Dus fok ontleent zijn bestaansrecht ook aan de trololo topics.
pi_199190573
quote:
8s.gif Op woensdag 28 april 2021 10:09 schreef Stepperoller het volgende:
Laat JochemSjakie met rust stalkjesertjesdans!
pi_199190845
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 11:00 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Dat idee heb ik al een paar jaar. Fok bestaat vooral uit plas in haar kont topics, en heel af en toe een echt goed topic.

Als je alleen op de laatste categorie je website omhoog wilt houden komt er niemand meer. Dus fok ontleent zijn bestaansrecht ook aan de trololo topics.
Als het je niet bevalt hier dan ga je toch weg?
  woensdag 28 april 2021 @ 11:55:36 #277
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_199191044
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 11:38 schreef spinazieruiker het volgende:

[..]

Als het je niet bevalt hier dan ga je toch weg?
Dat zei ik niet. Fok wordt zelfs mede in stand gehouden door baggertopics, zou je kunnen stellen.
pi_199191164
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 11:55 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Dat zei ik niet. Fok wordt zelfs mede in stand gehouden door baggertopics, zou je kunnen stellen.
Zelfs jouw geklaag, gebagger en gestalk houdt FOK! levendig, in zekere zin.
pi_199204698
G
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 11:55 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Geen dank
pi_199205214
Hey, dit was een serieus topic :o
KLB / Terechte klacht over broccoli
Doe es even snel heropenen :(
  roze donderdag 29 april 2021 @ 13:07:41 #281
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_199205237
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 13:06 schreef vogeltjesdans het volgende:
Hey, dit was een serieus topic :o
KLB / Terechte klacht over broccoli
Doe es even snel heropenen :(
Dat bepaal jij niet. Verder geen KLB topic.
  vrijdag 30 april 2021 @ 12:41:12 #282
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_199218370
Joooo sick snelle slotje op mijn lemming ja restepah
  maandag 3 mei 2021 @ 12:33:27 #284
483602 pferdfahrer
UI door @Nine
pi_199259905
quote:
1s.gif Op maandag 3 mei 2021 10:44 schreef JochemSjakie het volgende:
@:ggmm _O_
Details willen we nu weten maat, details!
  zaterdag 8 mei 2021 @ 20:59:36 #285
459912 FlippingCoin
pi_199335529
Kluun
pi_199335686
quote:
16s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 20:59 schreef FlippingCoin het volgende:
Kluun
Rutte.

Of waren we geen lijst aan het maken van leugenaars? :P
  zaterdag 8 mei 2021 @ 21:18:12 #287
459912 FlippingCoin
pi_199335812
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 21:09 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Rutte.

Ik maakte aanstalte een hooligan te melden
pi_199335847
quote:
16s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 21:18 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ik maakte aanstalte een hooligan te melden
Yes had ik door

Een jammerlijk gevalletje van een vinger geven en je hele hand wordt gelijk gepakt. Had ook niets anders verwacht (hetzij met topics over die obese Pakistaan)
pi_199336135
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 21:21 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Yes had ik door

Een jammerlijk gevalletje van een vinger geven en je hele hand wordt gelijk gepakt. Had ook niets anders verwacht (hetzij met topics over die obese Pakistaan)
Weinig topics over die obese Pakistaan de laatste tijd. Is hij gestikt in een bastognekoek?
  zaterdag 8 mei 2021 @ 22:17:57 #290
495022 Fcu030
tittel noch jota
pi_199336795
Op zich hebben we wel kunnen lachen.
pi_199336859
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 21:39 schreef spinazieruiker het volgende:

[..]

Weinig topics over die obese Pakistaan de laatste tijd. Is hij gestikt in een bastognekoek?
Waarschijnlijk werd ze eindelijk voor raar wijf uitgemaakt door die pad en loopt ze nu met een Error 404 rond, who knows haha

[ Bericht 1% gewijzigd door Erasmus op 08-05-2021 22:22:13 ]
pi_199336889
Hahaha!
pi_199338021
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 22:23 schreef Fugue het volgende:
Hahaha!
Lachte je maar ook op je OnlyFans
pi_199338039
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 21:09 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Rutte.

Hahaha!!!
pi_199338107
quote:
0s.gif Op zondag 9 mei 2021 00:04 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Lachte je maar ook op je OnlyFans
Ik lach pas als mijn Doge naar de maan gaan vannacht
pi_199338182
quote:
1s.gif Op zondag 9 mei 2021 00:15 schreef Fugue het volgende:

[..]

Wat ga jij met je 5 miljoen doen?
pi_199338186
quote:
0s.gif Op zondag 9 mei 2021 00:30 schreef TARDIS het volgende:

[..]

Wat ga jij met je 5 miljoen doen?
Een foodreview
  zondag 9 mei 2021 @ 00:34:52 #298
459912 FlippingCoin
pi_199338198
quote:
1s.gif Op zondag 9 mei 2021 00:31 schreef Fugue het volgende:

[..]

Een foodreview
🐻📉
pi_199349521
quote:
1s.gif Op zondag 9 mei 2021 00:15 schreef Fugue het volgende:

[..]

RIP
pi_199350039
quote:
0s.gif Op zondag 9 mei 2021 00:30 schreef TARDIS het volgende:

[..]