fattiesquote:Op donderdag 8 april 2021 00:22 schreef Fightagainstlife het volgende:
Hardlopen 🤮🤮🤮🤮
Voetbal 🤮🤮🤮🤮
Überhaupt sport 🤮🤮🤮🤮
Ik heb een gezond gewicht...quote:
AJAXquote:Op donderdag 8 april 2021 00:22 schreef Fightagainstlife het volgende:
Hardlopen 🤮🤮🤮🤮
Voetbal 🤮🤮🤮🤮
Überhaupt sport 🤮🤮🤮🤮
Ligt eraan, als je zoals zijn dikke vriendin maar 1km doet, valt er weinig te herstellen.quote:Op donderdag 8 april 2021 09:44 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Waarom elke dag? Als je wilt herstellen is dat niet best. Je kan beter afwisselen tussen cardio en kracht.
Of kracht doen alvorens je aan cardio begint.
WEG MET SPORTquote:Op donderdag 8 april 2021 00:22 schreef Fightagainstlife het volgende:
Hardlopen 🤮🤮🤮🤮
Voetbal 🤮🤮🤮🤮
Überhaupt sport 🤮🤮🤮🤮
Luister, als die vette mot eerst wat spiermassa kweekt, zal ze ook meer uithoudingsvermogen krijgen om die extra kilo's mee te slepen tijdens het hardlopen.quote:Op donderdag 8 april 2021 09:48 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ligt eraan, als je zoals zijn dikke vriendin maar 1km doet, valt er weinig te herstellen.
Ik leer allemaal nieuwe woorden.quote:Op donderdag 8 april 2021 09:56 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Luister, als die vette mot eerst wat spiermassa kweekt, zal ze ook meer uithoudingsvermogen krijgen om die extra kilo's mee te slepen tijdens het hardlopen.
Uithoudingsvermogen is mij ook niet vreemd. Als vette mot kan ik niet zonder.quote:Op donderdag 8 april 2021 11:00 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Je was zeker alleen bekend met vette, extra en kilo's?
quote:Op donderdag 8 april 2021 09:56 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Luister, als die vette mot eerst wat spiermassa kweekt, zal ze ook meer uithoudingsvermogen krijgen om die extra kilo's mee te slepen tijdens het hardlopen.
quote:Op donderdag 8 april 2021 11:00 schreef Anton91 het volgende:
Je was zeker alleen bekend met vette, extra en kilo's?
quote:Op donderdag 8 april 2021 19:38 schreef Fcu030 het volgende:
Tijd om een jonger exemplaar uit te gaan zoeken.
Wat was die rare dm van jou nou eigenlijk? Gelijk geen reactie meer toen je erachter kwam dat ik een man benquote:
Ik haalde je door elkaar met @Fuguequote:Op donderdag 8 april 2021 19:41 schreef Fcu030 het volgende:
Wat was die rare dm van jou nou eigenlijk? Gelijk geen reactie meer toen je erachter kwam dat ik een man ben
Lol watquote:Op donderdag 8 april 2021 19:43 schreef Werkman het volgende:
[..]
Ik haalde je door elkaar met @:Fugue
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |