Als het je niet bevalt hier dan ga je toch weg?quote:Op woensdag 28 april 2021 11:00 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat idee heb ik al een paar jaar. Fok bestaat vooral uit plas in haar kont topics, en heel af en toe een echt goed topic.
Als je alleen op de laatste categorie je website omhoog wilt houden komt er niemand meer. Dus fok ontleent zijn bestaansrecht ook aan de trololo topics.
Dat zei ik niet. Fok wordt zelfs mede in stand gehouden door baggertopics, zou je kunnen stellen.quote:Op woensdag 28 april 2021 11:38 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Als het je niet bevalt hier dan ga je toch weg?
Zelfs jouw geklaag, gebagger en gestalk houdt FOK! levendig, in zekere zin.quote:Op woensdag 28 april 2021 11:55 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat zei ik niet. Fok wordt zelfs mede in stand gehouden door baggertopics, zou je kunnen stellen.
Geen dankquote:Op woensdag 28 april 2021 11:55 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat zei ik niet. Fok wordt zelfs mede in stand gehouden door baggertopics, zou je kunnen stellen.
Dat bepaal jij niet. Verder geen KLB topic.quote:Op donderdag 29 april 2021 13:06 schreef vogeltjesdans het volgende:
Hey, dit was een serieus topic
KLB / Terechte klacht over broccoli
Doe es even snel heropenen
Ik maakte aanstalte een hooligan te meldenquote:Op zaterdag 8 mei 2021 21:09 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Rutte.
Of waren we geen lijst aan het maken van leugenaars?
Yes had ik doorquote:Op zaterdag 8 mei 2021 21:18 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik maakte aanstalte een hooligan te melden
Weinig topics over die obese Pakistaan de laatste tijd. Is hij gestikt in een bastognekoek?quote:Op zaterdag 8 mei 2021 21:21 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Yes had ik door
Een jammerlijk gevalletje van een vinger geven en je hele hand wordt gelijk gepakt. Had ook niets anders verwacht (hetzij met topics over die obese Pakistaan)
Waarschijnlijk werd ze eindelijk voor raar wijf uitgemaakt door die pad en loopt ze nu met een Error 404 rond, who knows hahaquote:Op zaterdag 8 mei 2021 21:39 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Weinig topics over die obese Pakistaan de laatste tijd. Is hij gestikt in een bastognekoek?
Hahaha!!!quote:Op zaterdag 8 mei 2021 21:09 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Rutte.
Of waren we geen lijst aan het maken van leugenaars?
Wat ga jij met je 5 miljoen doen?quote:Op zondag 9 mei 2021 00:15 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ik lach pas als mijn Doge naar de maan gaan vannacht
🐻📉quote:
RIPquote:Op zondag 9 mei 2021 00:15 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ik lach pas als mijn Doge naar de maan gaan vannacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |