abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198920046
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 19:29 schreef Anryuth het volgende:

[..]

Als nieuwe leden wegjagen de enige taak is, dan kunnen ze net zo goed de aanmeldknop verwijderen. Daar hoef ik geen mod voor te worden hier.
Hoewel ik eerst dacht dat je @Boze_Eend was: welkom mang! ^O^
  donderdag 8 april 2021 @ 19:32:35 #102
495022 Fcu030
tittel noch jota
pi_198920073
quote:
1s.gif Op donderdag 8 april 2021 19:31 schreef Socios het volgende:

[..]

Hoewel ik eerst dacht dat je @:Boze_Eend was: welkom mang! ^O^
Oh maar dat dacht iedereen volgens mij.
Appletje-Ez houdt van soep
Shine sight on the eternal darkness of the shadow people!
  donderdag 8 april 2021 @ 19:33:29 #103
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_198920091
quote:
1s.gif Op donderdag 8 april 2021 19:27 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Wil je hier moderator worden
Deze meneer. _O_
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  Moderator donderdag 8 april 2021 @ 19:34:39 #104
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_198920118
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 19:25 schreef Anryuth het volgende:

[..]

Wat ik begrijp uit deze post is het volgende:

1) Nieuwe mensen moeten verplicht inburgeren anders maken we ze monddood.
2) Je hebt de verhalen niet gelezen maar gewoon posts verwijderd en aangemerkt als spam, want ze hadden wel degelijk te maken met het topic. Vaak heb ik mijn verhaaltje geplaatst als in hoe ik fysiek het topic zou binnen lopen.
3) Je gaat willekeurig te werk als een spambot.
4) Er is geen ruimte voor creativiteit op het forum.
5) Je wil niet uitleggen waarom je me niet eerder te woord wilde staan.

Spam lijkt mij juist als ik steeds mijn website sta te posten. Met bagger bedoel je posts zonder enige inhoud? Mijn posts waren niet gewoon nietszeggende inhoudloze posts. Ik heb in dit feedback topic welgeteld één iemand zien klagen maar ik heb ook gezien dat ik vier likes kreeg op een post, en hier en daar wat positieve complimenten ontvangen.

Wat jij on-topic noemt begrijp ik ook niet echt, want mijn posts waren hoe ik het topic voor mij zag als ik er fysiek in zou stappen. Vanuit mijn perspectief.

Maar het belangrijkste blijf ik toch vinden, waarom legt niemand mij dit uit? Waarom wordt ik gemarkeerd als spam of bagger zoals jij het noemt zonder dat iemand mij dit mededeelt? Omdat ik nieuw ben? Wil je nieuwe users aantrekken of wegjagen? Je gaat te keer als een google bot.
1. Nee. Integendeel wordt creativiteit en persoonlijkheid hier vaak wel gewaardeerd.
2. Ik heb ze inderdaad niet allemaal van voor tot achter gelezen. De strekking leek me bij alle posts wel redelijk gelijk.
3. Tientallen zeer opvallende posts van een nieuw account in allemaal dezelfde stijl geeft wel het vermoeden van spam. Dat er een rolplay achter zit heb ik er iig niet in gezien.
4. Dat zou er zeker wel moeten zijn. Ik kan creativiteit iig wel waarderen.
5. Ik las hier het zoveelste verhaal over orks en elfjes waarvan ik dacht dat het een random copypaste troll was.

Ik denk dat je hier echt wel een waardevolle toevoeging kunt zijn. Alleen wij als moderatie kregen voornamelijk het idee dat er random verhalen gespamd werden. Daarop hebben wij gemodereerd. Ik denk dat er echt wel plaats is voor jouw stijl van posten zolang het niet zo gaat overheersen en het structureel topics offtopic trekt.
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_198920141
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 19:29 schreef Anryuth het volgende:

[..]

Als nieuwe leden wegjagen de enige taak is, dan kunnen ze net zo goed de aanmeldknop verwijderen. Daar hoef ik geen mod voor te worden hier.
Plompzakker is maar een gewone ambtenaar en hij kan een foutje hebben gemaakt.

Blijf gewoon je ding doen, mocht plompie fouten blijven maken dan pakken we hem wel aan.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-04-2021 19:35:59 ]
  Moderator donderdag 8 april 2021 @ 19:37:05 #106
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_198920179
De rest hoeft zich niet steeds overal mee te bemoeien. De fb regels zijn duidelijk
pi_198920249
quote:
1s.gif Op donderdag 8 april 2021 19:37 schreef Plompzakker het volgende:
De rest hoeft zich niet steeds overal mee te bemoeien. De fb regels zijn duidelijk
Lekker achter de regeltjes schuilen. Stel je eens wat minder klinisch op man, vent
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  Moderator donderdag 8 april 2021 @ 19:41:46 #108
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_198920300
quote:
10s.gif Op donderdag 8 april 2021 19:40 schreef Solotovski het volgende:

[..]

Lekker achter de regeltjes schuilen. Stel je eens wat minder klinisch op man, vent
Als ik hier achter de regels schuil dan had ik alles wel weggegooid en genote. Het is bijzonder onoverzichtelijk feedback lezen en beantwoorden als er steeds een halve pagina aan zooi tussen staat
pi_198920314
quote:
10s.gif Op donderdag 8 april 2021 19:40 schreef Solotovski het volgende:

[..]

Maar achter de schermen is hij echt heel tof hoor!!
  donderdag 8 april 2021 @ 19:42:49 #110
495740 Anryuth
Groharzohbr Hazmüz
pi_198920323
quote:
1s.gif Op donderdag 8 april 2021 19:34 schreef Plompzakker het volgende:

[..]

1. Nee. Integendeel wordt creativiteit en persoonlijkheid hier vaak wel gewaardeerd.
2. Ik heb ze inderdaad niet allemaal van voor tot achter gelezen. De strekking leek me bij alle posts wel redelijk gelijk.
3. Tientallen zeer opvallende posts van een nieuw account in allemaal dezelfde stijl geeft wel het vermoeden van spam. Dat er een rolplay achter zit heb ik er iig niet in gezien.
5. Ik las hier het zoveelste verhaal over orks en elfjes waarvan ik dacht dat het een random copypaste troll was.

Ik denk dat je hier echt wel een waardevolle toevoeging kunt zijn. Alleen wij als moderatie kregen voornamelijk het idee dat er random verhalen gespamd werden. Daarop hebben wij gemodereerd. Ik denk dat er echt wel plaats is voor jouw stijl van posten zolang het niet zo gaat overheersen en het structureel topics offtopic trekt.
Er ontstaat voor mij wel een duidelijk beeld nu. Alleen we zijn zo wel gigantisch op de verkeerde voet begonnen. Ik heb naar mijn mening geen topics structureel ontregelt. Jij geeft toe en aan, de posts niet volledig te hebben gelezen. Je hebt enkel gekeken naar de stijl en daarop besloten te verwijderen. Maar geeft nu wel aan dat er plek voor mij is in mijn stijl van posten, zolang het geen topics off topic trekt. Dat laatste weten we niet want je hebt ze verwijderd zonder te lezen onder de indruk dat het gewoon gekopieerd was. Als je ze had gelezen had je gezien dat ze wel iets met het topic hadden te maken.

Nu wil ik ook geen spelletjes met je spelen, maar ik heb wel een prangende vraag. Hoe moeten we verder? Hoe weet ik wanneer ik structureel een topic ontregel volgens jou. Want je hebt zojuist wel toegegeven dat je gewoon verwijderd op stijl en niet op inhoud, en ik ga geen moeite steken in posts als ze hier toch niet welkom zijn, en we morgen weer dezelfde discussie hebben, omdat je ze dan wel gelezen hebt, en toch hebt besloten dat het niet binnen fok.nl past.
  donderdag 8 april 2021 @ 19:43:18 #111
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_198920333
quote:
1s.gif Op donderdag 8 april 2021 19:28 schreef Fcu030 het volgende:

[..]

Deadprez heeft het verzonnen ja en nee dat is niet relevant, het was kutter dan orkverhalen. Simpel zat. Daarom moet plompzakker zijn ogen uit z'n kop schamen.

Simpel zat.
Het ligt iets genuanceerder dan dat. Het werd eerst door een select groepje namelijk vooral tegen me gebruikt, waar zelfs bepaalde mods nog aan meededen. Toen dat een veel grotere groep ging storen en daarna een heel andere lading heeft gekregen, is dat door die grotere groep juist gebruikt gaan worden als Geuzenuitdrukking. En toen ik daardoor juist populairder werd, toen mocht het ineens niet meer en werd er zelfs op genote.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  donderdag 8 april 2021 @ 19:43:26 #112
495022 Fcu030
tittel noch jota
pi_198920336
quote:
1s.gif Op donderdag 8 april 2021 19:41 schreef Plompzakker het volgende:

[..]

Als ik hier achter de regels schuil dan had ik alles wel weggegooid en genote. Het is bijzonder onoverzichtelijk feedback lezen en beantwoorden als er steeds een halve pagina aan zooi tussen staat
Dan verschillen de opvattingen over de regels en de juiste toepassing ervan behoorlijk. Geeft niks, maar die wetenschap maakt het wat makkelijker ouwehoeren.
  donderdag 8 april 2021 @ 19:44:49 #113
495022 Fcu030
tittel noch jota
pi_198920373
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 19:43 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Het ligt iets genuanceerder dan dat. Het werd eerst door een select groepje namelijk vooral tegen me gebruikt, waar zelfs bepaalde mods nog aan meededen. Toen dat een veel grotere groep ging storen en daarna een heel andere lading heeft gekregen, is dat door die grotere groep juist gebruikt gaan worden als Geuzenuitdrukking. En toen ik daardoor juist populairder werd, toen mocht het ineens niet meer en werd er zelfs op genote.
:')

pi_198920382
quote:
1s.gif Op donderdag 8 april 2021 19:41 schreef Plompzakker het volgende:

[..]

Zit wat in
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  donderdag 8 april 2021 @ 19:46:10 #115
495740 Anryuth
Groharzohbr Hazmüz
pi_198920411
quote:
1s.gif Op donderdag 8 april 2021 19:34 schreef Plompzakker het volgende:

[..]

Hier overigens een voorbeeld:

quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 12:55 schreef Anryuth het volgende:
De Ork kwam een karavaan tegen. De karavaanlieden leken druk in de weer. Een van de kooplui zag de Ork en riep de karavaan tot een halt. Een aantal van hen spande hun kruisbogen aan en hielden deze nu gericht op de Ork. 'Rustig,' zei de Ork, 'ik ben op zoek naar Werkman.' Tegelijkertijd kwam er een dikke man uit een koets gestormd om te vragen wat er aan de hand was. De Ork sloeg hem gade en draaide zich weer om. 'Dat kan geen Werkman zijn,' zei hij tegen zichzelf. Tien minuten nadat de Ork de karavaan had verlaten kwam een uitgeputte man aan. 'Er was een Ork hier voor je,' zei een van de lieden lachend. De dikke man onderbrak het lachen en sommeerde de karavaan om verder te trekken. Werkman vloekte 'en mijn pauze dan?' De andere lieden schoten weer in de lach en zo kwam Werkman weer ver achter te liggen.
Het topic is geschreven door een Werkman die zegt dat hij een hekel heeft aan hardlopen. Ik loop dat topic in en plaats een karavaan, later denk ik dat de dikke man Werkman is, want hij sport niet graag. Blijkt echter dat wanneer ik wegloop er een ander komt die heel erg traag en langzaam is, en geen pauze krijgt omdat hij zoveel langzamer is dan de rest en dat dat deze Werkman lijkt te zijn.

Ik vraag me echt af hoe je dat als copy paste kan zien of als topic ontregeld. Het is gewoon een grapje in een andere stijlfiguur geschreven dan men is gewend.
  donderdag 8 april 2021 @ 19:47:18 #116
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_198920434
quote:
10s.gif Op donderdag 8 april 2021 19:31 schreef Solotovski het volgende:

[..]

Plompzakker moet gewoon wijselijk zn mond houden in deze aangezien hij zelf een gtwv wanker is
Aldus een exmod.

Wacht, ik kopieer het nog even opnieuw voor de juiste nuance:

quote:
10s.gif Op donderdag 8 april 2021 19:31 schreef Solotovski het volgende:

[..]

Plompzakker moet gewoon wijselijk zn mond houden in deze aangezien hij zelf een gtwv wanker is

Zo klopt het ^O^
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_198920546
Veel goede, inhoudelijke en terechte posts hier. Behalve deze dan, dit is overduidelijk een grap:

quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 19:16 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Je mag van mijn reacties vinden wat je wilt, maar je kunt niet zeggen dat ik niet gevarieerd en soms krachtig inhoudelijk reageer.
@Anryuth : graag meer info over je D&D avonturen, wat voor karakter, welk level etc.
  Moderator donderdag 8 april 2021 @ 19:53:24 #118
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_198920598
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 19:42 schreef Anryuth het volgende:

[..]

Er ontstaat voor mij wel een duidelijk beeld nu. Alleen we zijn zo wel gigantisch op de verkeerde voet begonnen. Ik heb naar mijn mening geen topics structureel ontregelt. Jij geeft toe en aan, de posts niet volledig te hebben gelezen. Je hebt enkel gekeken naar de stijl en daarop besloten te verwijderen. Maar geeft nu wel aan dat er plek voor mij is in mijn stijl van posten, zolang het geen topics off topic trekt. Dat laatste weten we niet want je hebt ze verwijderd zonder te lezen onder de indruk dat het gewoon gekopieerd was. Als je ze had gelezen had je gezien dat ze wel iets met het topic hadden te maken.

Nu wil ik ook geen spelletjes met je spelen, maar ik heb wel een prangende vraag. Hoe moeten we verder? Hoe weet ik wanneer ik structureel een topic ontregel volgens jou. Want je hebt zojuist wel toegegeven dat je gewoon verwijderd op stijl en niet op inhoud, en ik ga geen moeite steken in posts als ze hier toch niet welkom zijn, en we morgen weer dezelfde discussie hebben, omdat je ze dan wel gelezen hebt, en toch hebt besloten dat het niet binnen fok.nl past.
In principe is er in klb heel veel mogelijk, dat is de charme van klb. Alleen is de ervaring dat het losse karakter van klb nogal de neiging kan hebben om tot ontsporen te leiden als een bepaald lolletje oid gaat overheersen.
In een relatief serieus topic kunnen lollige of rolplay posts in dit geval wat afleiden van de lopende discussie, wat incidenteel ook helemaal niet zo erg is, want de community is wat de topics maakt hier. Alleen proberen wij als mods daar af en toe wat in te sturen op het moment dat er in veel topics op dezelfde manier gepost wordt wat de balans daarin een beetje doet doorslaan.
Ik denk dat we inderdaad op de verkeerde voet begonnen zijn. Ik denk dat er zeker ruimte is voor een creatieve insteek van posten. Ik zal het zeker een kans geven
  donderdag 8 april 2021 @ 19:54:13 #119
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_198920615
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 19:51 schreef squatt3r het volgende:
Veel goede, inhoudelijke en terechte posts hier. Behalve deze dan, dit is overduidelijk een grap:

Ik heb 59 seconden naar deze reactie van jou gekeken, en ik moet zeggen dat ik me geen minuut heb verveeld.
  donderdag 8 april 2021 @ 19:58:14 #120
495022 Fcu030
tittel noch jota
pi_198920711
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 19:51 schreef squatt3r het volgende:
[..]

@:Anryuth : graag meer info over je D&D avonturen, wat voor karakter, welk level etc.
Wel de beste van dit topic _O- ik verlaat dit topic nu, maar waardeer de inkeer van @Plompzakker enorm.
  donderdag 8 april 2021 @ 20:05:16 #121
495740 Anryuth
Groharzohbr Hazmüz
pi_198920910
quote:
1s.gif Op donderdag 8 april 2021 19:53 schreef Plompzakker het volgende:

[..]

In principe is er in klb heel veel mogelijk, dat is de charme van klb. Alleen is de ervaring dat het losse karakter van klb nogal de neiging kan hebben om tot ontsporen te leiden als een bepaald lolletje oid gaat overheersen.
In een relatief serieus topic kunnen lollige of rolplay posts in dit geval wat afleiden van de lopende discussie, wat incidenteel ook helemaal niet zo erg is, want de community is wat de topics maakt hier. Alleen proberen wij als mods daar af en toe wat in te sturen op het moment dat er in veel topics op dezelfde manier gepost wordt wat de balans daarin een beetje doet doorslaan.
Ik denk dat we inderdaad op de verkeerde voet begonnen zijn. Ik denk dat er zeker ruimte is voor een creatieve insteek van posten. Ik zal het zeker een kans geven
Laten we het proberen, maar ik kan je verzekeren de topics waarin ik heb gereageerd waren niet de allerlangste topics. Als de eerste post uit drie zinnen bestaat lijkt het me niet zo'n hele serieuze post. Vaak waren mijn reacties 3x zo lang, zoals ook het voorbeeld dat ik eerder heb genoemd:
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 19:46 schreef Anryuth het volgende:

[..]

Hier overigens een voorbeeld:
[..]

Het topic is geschreven door een Werkman die zegt dat hij een hekel heeft aan hardlopen. Ik loop dat topic in en plaats een karavaan, later denk ik dat de dikke man Werkman is, want hij sport niet graag. Blijkt echter dat wanneer ik wegloop er een ander komt die heel erg traag en langzaam is, en geen pauze krijgt omdat hij zoveel langzamer is dan de rest en dat dat deze Werkman lijkt te zijn.

Ik vraag me echt af hoe je dat als copy paste kan zien of als topic ontregeld. Het is gewoon een grapje in een andere stijlfiguur geschreven dan men is gewend.
Dat topic was letterlijk 2 zinnen. Ik zou je wel willen vragen dat als het de spuigaten uitloopt of je het toch niet vind staan dat we gezamenlijk een oplossing zoeken, maar praat met mij. Negeer me niet.
  Moderator donderdag 8 april 2021 @ 20:10:20 #122
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_198921054
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 20:05 schreef Anryuth het volgende:

[..]

Laten we het proberen, maar ik kan je verzekeren de topics waarin ik heb gereageerd waren niet de allerlangste topics. Als de eerste post uit drie zinnen bestaat lijkt het me niet zo'n hele serieuze post. Vaak waren mijn reacties 3x zo lang, zoals ook het voorbeeld dat ik eerder heb genoemd:
[..]

Dat topic was letterlijk 2 zinnen. Ik zou je wel willen vragen dat als het de spuigaten uitloopt of je het toch niet vind staan dat we gezamenlijk een oplossing zoeken, maar praat met mij. Negeer me niet.
In principe probeer ik altijd te reageren.
Het probleem was dat je posts niet als inhoudelijk geïnterpreteerd waren. En icm met de plotselinge hoeveelheid aan posts gingen de spam alarmbellen af. Ik lees ook echt niet elke post aandachtig door want zoveel tijd heb ik ook niet altijd.
Er zijn hier genoeg users die hun eigen trademark lolletje hebben, dat moet bij jou ook kunnen vind ik.
pi_198921070
De vraag is natuurlijk of je genegeerd werd.
Men reageert niet op stel en sprong.

Het kan zijn dat het negeren een pijnlijke plek in je hart raakt..

Groepsknuffel!
  donderdag 8 april 2021 @ 20:22:24 #124
495740 Anryuth
Groharzohbr Hazmüz
pi_198921370
quote:
1s.gif Op donderdag 8 april 2021 20:10 schreef scrupuleus het volgende:
De vraag is natuurlijk of je genegeerd werd.
Men reageert niet op stel en sprong.

Het kan zijn dat het negeren een pijnlijke plek in je hart raakt..

Groepsknuffel!
Het is nu al goed, maar feedback posts die ik in mijn 'stijl' schreef werden verwijderd en dus kwam er ook geen antwoord. Dat bedoelde ik met negeren. Ik leg dit nog even uit omdat ik niet als ongeduldig wil overkomen.
  donderdag 8 april 2021 @ 20:26:51 #125
483602 pferdfahrer
UI door @Nine
pi_198921493
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 20:22 schreef Anryuth het volgende:

[..]

Het is nu al goed, maar feedback posts die ik in mijn 'stijl' schreef werden verwijderd en dus kwam er ook geen antwoord. Dat bedoelde ik met negeren. Ik leg dit nog even uit omdat ik niet als ongeduldig wil overkomen.
Je moet het Plompzakker niet te moeilijk maken, die verstaat alleen jip en Janneke taal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')