abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198919524
quote:
1s.gif Op donderdag 8 april 2021 19:00 schreef Fcu030 het volgende:

[..]

Ik zou me hier niet in moeten mengen, maar dit is inderdaad selectief en hypocriet ingrijpen van @:plompzakker

Zonde.
Hoe bedoel je? Wat PZ hiermee te maken heeft heb ik even gemist.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  donderdag 8 april 2021 @ 19:05:35 #77
495740 Anryuth
Groharzohbr Hazmüz
pi_198919535
quote:
1s.gif Op donderdag 8 april 2021 19:00 schreef Fcu030 het volgende:

[..]

Ik zou me hier niet in moeten mengen, maar dit is inderdaad selectief en hypocriet ingrijpen van @:plompzakker

Zonde.
Het is zeer merkwaardig dat reacties verwijderd worden maar er niet wordt uitgelegd dat iets niet de bedoeling is. In plaats van mij aan te spreken en met mij een gesprek aan te gaan wordt alles gewoon geveegd zonder uitleg. Okay ik kwam hier uitleg vragen in karakter, maar ook dan zouden ze kunnen verzoeken van 'joh doe dat even normaal nog eens vragen, we hebben hier liever niet zulke verhaaltjes als jij maakt.' Of we hadden een oplossing kunnen vinden. Ik vind het jammer dat er nu totaal niet wordt gekeken naar een oplossing. Dat is toch een gemiste kans.
  donderdag 8 april 2021 @ 19:07:36 #78
495740 Anryuth
Groharzohbr Hazmüz
pi_198919561
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 19:03 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Je ork reacties zijn gewoon stomvervelend. Als je gewoon op topics in gaat krijg je best respons.

Verder is het jammer dat je je verveelt, maar is fok geen therapie.
Ik heb jou topics zien maken over dat je agressie problemen hebt. Het zou misschien wijs zijn, als je je eigen advies opvolgde, en daar hulp voor ging zoeken.
  donderdag 8 april 2021 @ 19:08:01 #79
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_198919567
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 19:05 schreef Anryuth het volgende:

[..]

Het is zeer merkwaardig dat reacties verwijderd worden maar er niet wordt uitgelegd dat iets niet de bedoeling is. In plaats van mij aan te spreken en met mij een gesprek aan te gaan wordt alles gewoon geveegd zonder uitleg. Okay ik kwam hier uitleg vragen in karakter, maar ook dan zouden ze kunnen verzoeken van 'joh doe dat even normaal nog eens vragen, we hebben hier liever niet zulke verhaaltjes als jij maakt.' Of we hadden een oplossing kunnen vinden. Ik vind het jammer dat er nu totaal niet wordt gekeken naar een oplossing. Dat is toch een gemiste kans.
Trek het je niet aan, ik vond het leuk te zien dat er eens iemand moeite steekt in zijn posts. :)
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_198919579
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 18:59 schreef Anryuth het volgende:
Blijkbaar wil niemand mij te woord staan? Sinds kort verveel ik mij, vanwege corona kan ik ook geen Dungeons en Dragons meer spelen.

Ik dacht hier een beetje te posten. Mijn verhaaltjes hadden altijd wel wat te doen met het topic zelf, alleen dan met een twist. Ik ben een beetje verbolgen dat mijn vragen hier gewoon worden verwijderd zonder dat iemand mij te woord wil staan. Is dit de algehele trend op dit forum? Om niemand te woord te staan? Om geen tekst en uitleg te geven? Naar mijn mening ben ik nooit te ver weg van een topic gedwaald en waren de verhaaltjes altijd wel iets wat met het topic te maken had.

Drie keer is scheepsrecht ik zal het nog een keer vragen, waarom staat niemand mij te woord om samen te denken aan een oplossing hoe ik wel nog kan posten op een creatieve manier? Ik zie in de online statistiek dat het forum steeds minder verkeer krijgt en als dit de normale modus operandi is, snap ik eigenlijk wel waarom.

Als deze reactie ook verwijderd zal worden zonder uitleg zal ik in ieder geval mijn conclusie hieruit trekken. Dus doe geen moeite te reageren als je mij niet te woord wil staan veeg dan gewoon deze reactie.
Ok
  donderdag 8 april 2021 @ 19:09:51 #81
495740 Anryuth
Groharzohbr Hazmüz
pi_198919595
quote:
16s.gif Op donderdag 8 april 2021 19:08 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Trek het je niet aan, ik vond het leuk te zien dat er eens iemand moeite steekt in zijn posts. :)
Op zich had ik ook wel zin erin, om uitgebreid op posts te reageren uit karakter zoals ik nu doe. Alleen ik heb het idee of het vermoede dat ik gewoon op een hele verkeerde voet begonnen ben met moderatie. Maar dat komt door het feit dat zij posts gingen verwijderen wat ik niet doorhad, en niet even bij het verwijderen mij hiervan op de hoogte stellen dat de manier waarop ik post niet de bedoeling is. Er is niets met mij gecommuniceerd en totaal niet gekeken naar wat mogelijk en niet mogelijk is.

Dat neem ik de moderatie wel kwalijk. Ga een slechte dag niet op een ander botvieren. Het lijkt erop dat dit nu wel gebeurd is.
pi_198919608
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 19:03 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Je ork reacties zijn gewoon stomvervelend.
Dat kunnen we ook zeggen over alles wat uit jouw toetsenbord komt, maar jij mag ook gewoon blijven posten.
pi_198919644
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 19:09 schreef Anryuth het volgende:

[..]

Op zich had ik ook wel zin erin, om uitgebreid op posts te reageren uit karakter zoals ik nu doe. Alleen ik heb het idee of het vermoede dat ik gewoon op een hele verkeerde voet begonnen ben met moderatie. Maar dat komt door het feit dat zij posts gingen verwijderen wat ik niet doorhad, en niet even bij het verwijderen mij hiervan op de hoogte stellen dat de manier waarop ik post niet de bedoeling is. Er is niets met mij gecommuniceerd en totaal niet gekeken naar wat mogelijk en niet mogelijk is.

Dat neem ik de moderatie wel kwalijk.
Normale gang van zaken
pi_198919669
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 19:05 schreef Anryuth het volgende:

[..]

Je hebt wel ergens een punt, tegenwoordig is het net of je op fok moet leren posten met vallen en opstaan.

Als je vroeger de woorden pizza en bier in de OP had staan had je zo 4 pags een leuk topic. Maar helaas - en nee ik zeik niemand af - doe je tegenwoordig moeite voor een OP, word je in de eerste 4 of 5 reacties dermate ondergescheten dat de zin voor een volgende OP wel achterwege raakt.

Niet alles en niet overal, maar afzeiken is blijkbaar de norm geworden en dat is jammer. Daarentegen zie je flut OP's wel gewoon blijven staan.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_198919683
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 19:07 schreef Anryuth het volgende:

[..]

Ik heb jou topics zien maken over dat je agressie problemen hebt. Het zou misschien wijs zijn, als je je eigen advies opvolgde, en daar hulp voor ging zoeken.
Ik mag niet eens een keer een baaldag hebben ofzo?
  donderdag 8 april 2021 @ 19:16:24 #86
495740 Anryuth
Groharzohbr Hazmüz
pi_198919714
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 19:14 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Ik mag niet eens een keer een baaldag hebben ofzo?
Wat is je punt? Ik mag mij niet vervelen voor een dagje want dan gebruik ik het forum als therapie. Maar als jij een baaldag hebt, dan mag het wel? Dat is incongruent.
pi_198919718
quote:
80s.gif Op donderdag 8 april 2021 19:10 schreef okselzweet het volgende:

[..]

Dat kunnen we ook zeggen over alles wat uit jouw toetsenbord komt, maar jij mag ook gewoon blijven posten.
Je mag van mijn reacties vinden wat je wilt, maar je kunt niet zeggen dat ik niet gevarieerd en soms krachtig inhoudelijk reageer.
  Moderator donderdag 8 april 2021 @ 19:18:14 #88
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_198919740
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 18:59 schreef Anryuth het volgende:
Blijkbaar wil niemand mij te woord staan? Sinds kort verveel ik mij, vanwege corona kan ik ook geen Dungeons en Dragons meer spelen.

Ik dacht hier een beetje te posten. Mijn verhaaltjes hadden altijd wel wat te doen met het topic zelf, alleen dan met een twist. Ik ben een beetje verbolgen dat mijn vragen hier gewoon worden verwijderd zonder dat iemand mij te woord wil staan. Is dit de algehele trend op dit forum? Om niemand te woord te staan? Om geen tekst en uitleg te geven? Naar mijn mening ben ik nooit te ver weg van een topic gedwaald en waren de verhaaltjes altijd wel iets wat met het topic te maken had.

Drie keer is scheepsrecht ik zal het nog een keer vragen, waarom staat niemand mij te woord om samen te denken aan een oplossing hoe ik wel nog kan posten op een creatieve manier? Ik zie in de online statistiek dat het forum steeds minder verkeer krijgt en als dit de normale modus operandi is, snap ik eigenlijk wel waarom.

Als deze reactie ook verwijderd zal worden zonder uitleg zal ik in ieder geval mijn conclusie hieruit trekken. Dus doe geen moeite te reageren als je mij niet te woord wil staan veeg dan gewoon deze reactie.
Je komt met een nieuw account over het hele forum in veel topics ogenschijnlijk random verhalen posten. Dan is het niet raar dat dat dan wordt opgevat als spam of bagger.
Een beetje bagger af en toe moet zeker kunnen, in forums als klb dan tenminste. Maar het moet niet alleen maar bagger zijn en dermate overheersen dat het zo opvallend is dat het voor het merendeel van de users storend is.
Deze stortvloed van vandaag is teveel. Probeer het een beetje in balans te houden door ook eens meer ontopic mee te posten, dan wordt er over een incidenteel orkverhaal vast wat minder moeilijk gedaan. Misschien kun je ook wel een topic maken waarin je users mee kunt nemen in die fantasiewereld. Dan hoeft het niet in elk topic
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
  donderdag 8 april 2021 @ 19:19:02 #89
495022 Fcu030
tittel noch jota
pi_198919747
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 19:04 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Hoe bedoel je? Wat PZ hiermee te maken heeft heb ik even gemist.
Hij verwijderde een aantal reacties en liet reacties op die reacties staan, omdat blauw.
Appletje-Ez houdt van soep
Shine sight on the eternal darkness of the shadow people!
pi_198919778
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 19:16 schreef Anryuth het volgende:

[..]

Wat is je punt? Ik mag mij niet vervelen voor een dagje want dan gebruik ik het forum als therapie. Maar als jij een baaldag hebt, dan mag het wel? Dat is incongruent.
Het punt is dat ik 1 topic daarover maakte, wat een duidelijke boodschap had en jij het halve subforum onderspamde met je ork dingen die niemand kan volgen.

Je ork verhalen kunnen best potentie hebben, maar niet op de manier zoals ze nu overal gelanceerd worden.
pi_198919807
quote:
1s.gif Op donderdag 8 april 2021 19:18 schreef Plompzakker het volgende:

[..]

Je komt met een nieuw account over het hele forum in veel topics ogenschijnlijk random verhalen posten. Dan is het niet raar dat dat dan wordt opgevat als spam of bagger.
Een beetje bagger af en toe moet zeker kunnen, in forums als klb dan tenminste. Maar het moet niet alleen maar bagger zijn en dermate overheersen dat het zo opvallend is dat het voor het merendeel van de users storend is.
Deze stortvloed van vandaag is teveel. Probeer het een beetje in balans te houden door ook eens meer ontopic mee te posten, dan wordt er over een incidenteel orkverhaal vast wat minder moeilijk gedaan. Misschien kun je ook wel een topic maken waarin je users mee kunt nemen in die fantasiewereld. Dan hoeft het niet in elk topic
Ork ork ork, bitterballen eet je met een...? O-)
  donderdag 8 april 2021 @ 19:23:05 #92
495022 Fcu030
tittel noch jota
pi_198919832
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 19:20 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Het punt is dat ik 1 topic daarover maakte, wat een duidelijke boodschap had en jij het halve subforum onderspamde met je ork dingen die niemand kan volgen.

Je ork verhalen kunnen best potentie hebben, maar niet op de manier zoals ze nu overal gelanceerd worden.
Laten we nou niet doen alsof dat hele #GTWV niet een enorme boner voor je opleverde
  donderdag 8 april 2021 @ 19:24:38 #93
495022 Fcu030
tittel noch jota
pi_198919867
Eerlijk gezegd zie ik liever orkverhalen dan weer een kuttopic met alleen maar "haha :D goed topic weer vogeltjesdans!"
  donderdag 8 april 2021 @ 19:25:21 #94
495740 Anryuth
Groharzohbr Hazmüz
pi_198919890
quote:
1s.gif Op donderdag 8 april 2021 19:18 schreef Plompzakker het volgende:

[..]

Wat ik begrijp uit deze post is het volgende:

1) Nieuwe mensen moeten verplicht inburgeren anders maken we ze monddood.
2) Je hebt de verhalen niet gelezen maar gewoon posts verwijderd en aangemerkt als spam, want ze hadden wel degelijk te maken met het topic. Vaak heb ik mijn verhaaltje geplaatst als in hoe ik fysiek het topic zou binnen lopen.
3) Je gaat willekeurig te werk als een spambot.
4) Er is geen ruimte voor creativiteit op het forum.
5) Je wil niet uitleggen waarom je me niet eerder te woord wilde staan.

Spam lijkt mij juist als ik steeds mijn website sta te posten. Met bagger bedoel je posts zonder enige inhoud? Mijn posts waren niet gewoon nietszeggende inhoudloze posts. Ik heb in dit feedback topic welgeteld één iemand zien klagen maar ik heb ook gezien dat ik vier likes kreeg op een post, en hier en daar wat positieve complimenten ontvangen.

Wat jij on-topic noemt begrijp ik ook niet echt, want mijn posts waren hoe ik het topic voor mij zag als ik er fysiek in zou stappen. Vanuit mijn perspectief.

Maar het belangrijkste blijf ik toch vinden, waarom legt niemand mij dit uit? Waarom word ik gemarkeerd als spam of bagger zoals jij het noemt zonder dat iemand mij dit mededeelt? Omdat ik nieuw ben? Wil je nieuwe users aantrekken of wegjagen? Je gaat te keer als een google bot.
pi_198919938
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 19:25 schreef Anryuth het volgende:

[..]

Wat ik begrijp uit deze post is het volgende:

1) Nieuwe mensen moeten verplicht inburgeren anders maken we ze monddood.
2) Je hebt de verhalen niet gelezen maar gewoon posts verwijderd en aangemerkt als spam, want ze hadden wel degelijk te maken met het topic. Vaak heb ik mijn verhaaltje geplaatst als in hoe ik fysiek het topic zou binnen lopen.
3) Je gaat willekeurig te werk als een spambot.
4) Er is geen ruimte voor creativiteit op het forum.
5) Je wil niet uitleggen waarom je me niet eerder te woord wilde staan.

Spam lijkt mij juist als ik steeds mijn website sta te posten. Met bagger bedoel je posts zonder enige inhoud? Mijn posts waren niet gewoon nietszeggende inhoudloze posts. Ik heb in dit feedback topic welgeteld één iemand zien klagen maar ik heb ook gezien dat ik vier likes kreeg op een post, en hier en daar wat positieve complimenten ontvangen.

Wat jij on-topic noemt begrijp ik ook niet echt, want mijn posts waren hoe ik het topic voor mij zag als ik er fysiek in zou stappen. Vanuit mijn perspectief.

Maar het belangrijkste blijf ik toch vinden, waarom legt niemand mij dit uit? Waarom wordt ik gemarkeerd als spam of bagger zoals jij het noemt zonder dat iemand mij dit mededeelt? Omdat ik nieuw ben? Wil je nieuwe users aantrekken of wegjagen? Je gaat te keer als een google bot.
Wil je hier moderator worden
pi_198919939
quote:
1s.gif Op donderdag 8 april 2021 19:23 schreef Fcu030 het volgende:

[..]

Laten we nou niet doen alsof dat hele #GTWV niet een enorme boner voor je opleverde
En ken je ook de geschiedenis daarvan? Best wel relevant namelijk.
  donderdag 8 april 2021 @ 19:28:12 #97
495022 Fcu030
tittel noch jota
pi_198919958
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 19:27 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

En ken je ook de geschiedenis daarvan? Best wel relevant namelijk.
Deadprez heeft het verzonnen ja en nee dat is niet relevant, het was kutter dan orkverhalen. Simpel zat. Daarom moet plompzakker zijn ogen uit z'n kop schamen.

Simpel zat.
pi_198920002
quote:
1s.gif Op donderdag 8 april 2021 19:27 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Ja, doe het. Binnen 24 uur 'blauw schilderen'. Paultjuhhh had 10 jaar nodig. _O-
  donderdag 8 april 2021 @ 19:29:59 #99
495740 Anryuth
Groharzohbr Hazmüz
pi_198920014
quote:
1s.gif Op donderdag 8 april 2021 19:27 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Als nieuwe leden wegjagen de enige taak is, dan kunnen ze net zo goed de aanmeldknop verwijderen. Daar hoef ik geen mod voor te worden hier.
pi_198920044
quote:
1s.gif Op donderdag 8 april 2021 19:28 schreef Fcu030 het volgende:

[..]

Deadprez heeft het verzonnen ja en nee dat is niet relevant, het was kutter dan orkverhalen. Simpel zat. Daarom moet plompzakker zijn ogen uit z'n kop schamen.

Simpel zat.
Plompzakker moet gewoon wijselijk zn mond houden in deze aangezien hij zelf een gtwv wanker is
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')