quote:Op donderdag 1 april 2021 20:47 schreef Greys het volgende:
Iemand ouders uit 1948 of 1947 die zich bij de GGD zouden laten prikken? Die kunnen al een vaccinatie afspraak maken nog zonder uitnodiging! Alleen telefonisch via GGD landelijke lijn 08007070. Die twee jaren zijn extra opengesteld. Mijn ouders kwamen er vanavond binnen 2 minuten door en zijn 74 en nog geen brief en nu een afspraak voor over 3 weken. Doe er je voordeel mee eventueel.Burgerservicenummer bij de hand houden. Na het maken van de afspraak krijg je email en SMS bevestiging en downloadlink voor in te vullen gezondheidsverklaring.
@Straniquote:Op donderdag 1 april 2021 20:47 schreef Greys het volgende: Iemand uit 1948 of 1947 die zich bij de GGD zouden laten prikken? Die kunnen al een vaccinatie afspraak maken nog zonder uitnodiging! Alleen telefonisch via GGD landelijke lijn 08007070. Die twee jaren zijn extra opengesteld. Mijn ouders kwamen er vanavond binnen 2 minuten door en zijn 74 en nog geen brief en nu een afspraak voor over 3 weken. Doe er je voordeel mee eventueel.
Burgerservicenummer bij de hand houden. Na het maken van de afspraak krijg je email en SMS bevestiging en downloadlink voor in te vullen gezondheidsverklaring.
Teleurstellend!quote:Op donderdag 1 april 2021 20:48 schreef Aoibhin het volgende:
Ik merk nog niet veel verschil in het verhaal, zonder de EO
Goed dat je het even meldt, wie weet heeft iemand van hier er wat aan of een dierbare!quote:
Maar we zijn nog maar net begonnen, dus er is nog van alles mogelijk!quote:
Jaaaa! Ik zag die tip op Twitter met maar 1 retweet en 'las ik op Facebook'. Dus ik dacht dat het vast niet klopte. Heb twee keer de GGD zelf gebeld met twee verschillende personen en allebei zeiden ze dat het klopte.quote:Op donderdag 1 april 2021 20:50 schreef Em31 het volgende:
@:Greys en wat moet dat heeeeerlijk voelen als je ouders straks gevaccineerd zijn
Haha ja ik snap dat je het dan niet meteen gelooft als het er zo staatquote:Op donderdag 1 april 2021 20:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaa! Ik zag die tip op Twitter met maar 1 retweet en 'las ik op Facebook'. Dus ik dacht dat het vast niet klopte. Heb twee keer de GGD zelf gebeld met twee verschillende personen en allebei zeiden ze dat het klopte.![]()
En het lukte m'n ouders binnen 5 minuten ofzo.
Zit ik straks al te chillen met m'n bejaarde matties terwijl jij nog drie jaar moet wachten op je vaccinquote:
Wooooo echt jaquote:
Shit, deze was niet slim van me.quote:Op donderdag 1 april 2021 20:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Zit ik straks al te chillen met m'n bejaarde matties terwijl jij nog drie jaar moet wachten op je vaccin
Ja, die zou toch technisch wel in staat moeten zijn om een stuk beter te zingen dan ditquote:
Mooi om te zien dat ze nu beginnen aan deze leeftijden. Ze zijn ook bezig met 63-jarigen en Astra Zenica bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 1 april 2021 20:47 schreef Greys het volgende:
Iemand ouders uit 1948 of 1947 die zich bij de GGD zouden laten prikken? Die kunnen al een vaccinatie afspraak maken nog zonder uitnodiging! Alleen telefonisch via GGD landelijke lijn 08007070. Die twee jaren zijn extra opengesteld. Mijn ouders kwamen er vanavond binnen 2 minuten door en zijn 74 en nog geen brief en nu een afspraak voor over 3 weken. Doe er je voordeel mee eventueel.Burgerservicenummer bij de hand houden. Na het maken van de afspraak krijg je email en SMS bevestiging en downloadlink voor in te vullen gezondheidsverklaring.
Ja mijn moeder is dus ook 63 en kon op die manier ook Astra Zenica krijgenquote:Op donderdag 1 april 2021 20:57 schreef Momo het volgende:
[..]
Mooi om te zien dat ze nu beginnen aan deze leeftijden. Ze zijn ook bezig met 63-jarigen en Astra Zenica bijvoorbeeld.Wel een beetje slordig geregeld allemaal.
Ik had ook 2 collega's die zo benaderd zijn, die waren ook verbaast.quote:Op donderdag 1 april 2021 20:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja mijn moeder is dus ook 63 en kon op die manier ook Astra Zenica krijgenMaar zij werd zelf benaderd door de huisarts
quote:Op donderdag 1 april 2021 20:59 schreef Dave het volgende:
Toch verwacht je bij die Leo Alkemade steeds een flauwe grap.
Idd beetje chaos, want de jongen van de GGD zei dat ouders mochten bellen maar ook online afspraak maken. Alleen dan moest je online wel liegen dat je de brief al wél hebt anders kom je niet verder, dat hadden ze nog niet aangepast.quote:Op donderdag 1 april 2021 20:57 schreef Momo het volgende:
[..]
Mooi om te zien dat ze nu beginnen aan deze leeftijden. Ze zijn ook bezig met 63-jarigen en Astra Zenica bijvoorbeeld.Wel een beetje slordig geregeld allemaal.
Nee ik ben geschrokken van mezelf!quote:Op donderdag 1 april 2021 21:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Het niveau is hier zeer hoog hè, je mag geen moment verzwakken.
quote:Op donderdag 1 april 2021 21:28 schreef Greys het volgende:
Ik wil niet alleen een Judaskus van deze Judas (Rob Dekay) maar die mag me uit elkaar trekken heur.
Ik wil niet alleen een Judaskus van deze Judas (Rob Dekay) maar die mag me uit elkaar trekken heur.
Is goed, neem ik Freek wel!quote:Op donderdag 1 april 2021 21:28 schreef Greys het volgende:
quote:Op donderdag 1 april 2021 21:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Is goed, neem ik Freek wel!
En dan maar hopen dat @:Guanabana niet meeleest
En het is hier normaal zo beschaafd!quote:Op donderdag 1 april 2021 21:28 schreef Greys het volgende:
Dat hoedje van nu is ook niet veel toch? Ik weet niet meer wie erover begon (volgens mij @Dave), maar het lijkt inderdaad een zwarte condoomquote:Op donderdag 1 april 2021 21:31 schreef Guanabana het volgende:
In WIDM vond ik Rob echt nooit aantrekkelijk. Maar nu ineens wel ja. Toch die stomme hoed.
quote:
Ja maar toch beter dan een hoedquote:Op donderdag 1 april 2021 21:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat hoedje van nu is ook niet veel toch? Ik weet niet meer wie erover begon (volgens mij @:Dave), maar het lijkt inderdaad een zwarte condoom
Stem inderdaad ook heerlijkquote:Op donderdag 1 april 2021 21:33 schreef Greys het volgende:
HALLO
En hij zong ook nog het beste. Deze Judas een keer naar het ESF?
[..]
[ afbeelding ]
Van mij mag hijquote:Op donderdag 1 april 2021 21:33 schreef Greys het volgende:
HALLO
[..]
[ afbeelding ]
Misschien is zijn kruintje al kaal.quote:Op donderdag 1 april 2021 21:34 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja maar toch beter dan een hoedMaar vraag me af waarom hij per se een hoofddeksel op wil. Is hij kalend?
Hahaha, nou ik stel voor jij en @Greys op onderzoek uit door eerst even dat hoofddeksel van zijn hoofd af te trekkenquote:Op donderdag 1 april 2021 21:34 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja maar toch beter dan een hoedMaar vraag me af waarom hij per se een hoofddeksel op wil. Is hij kalend?
quote:Op donderdag 1 april 2021 21:36 schreef Meke het volgende:
@:Greys klikken op eigen risico![]()
https://www.instagram.com/p/CCjAvGADwpH/?igshid=152n2ei3awux6
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Geen hoedquote:Op donderdag 1 april 2021 21:36 schreef Meke het volgende:
Dit is wel echt lief trouwensquote:Op donderdag 1 april 2021 21:36 schreef Meke het volgende:
Moet nu altijd denken aan dat iemand hem tijdens WIDM beschreef als ‘Waylon gekocht op AliExpress’quote:Op donderdag 1 april 2021 21:33 schreef Greys het volgende:
HALLO
[..]
[ afbeelding ]
Zo te zien heeft hij al een poesje om mee te spelenquote:Op donderdag 1 april 2021 21:36 schreef Meke het volgende:
Tatum Dagelet vroeg hem de hoed van het hoofd in Viva.quote:Op donderdag 1 april 2021 21:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hahaha, nou ik stel voor jij en @:Greys op onderzoek uit door eerst even dat hoofddeksel van zijn hoofd af te trekken
quote:Op donderdag 1 april 2021 21:39 schreef Momo het volgende:
[..]
Zo te zien heeft al een poesje om mee te spelen
Oeh, nou goede bos haar!quote:Op donderdag 1 april 2021 21:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Tatum Dagelet vroeg hem de hoed van het hoofd in Viva.
[ afbeelding ]
Nou Ilse liket die foto dus ESF is geregeld lijkt me!quote:Op donderdag 1 april 2021 21:36 schreef Meke het volgende:
Is toch een hond??!quote:Op donderdag 1 april 2021 21:39 schreef Momo het volgende:
[..]
Zo te zien heeft hij al een poesje om mee te spelen
Ik denk dat ie bang is dat mensen hem zonder hoed aanzien voor Vinzzzzzent.quote:
Scherp!quote:Op donderdag 1 april 2021 21:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou Ilse liket die foto dus ESF is geregeld lijkt me!
Hahaquote:Op donderdag 1 april 2021 21:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat ie bang is dat mensen hem zonder hoed aanzien voor Vinzzzzzent.
The same als ze zo klein zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DANS JIJ MET MIJ DAN DANSEN WIJ ONS SAMEN BLIJquote:Op donderdag 1 april 2021 21:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat ie bang is dat mensen hem zonder hoed aanzien voor Vinzzzzzent.
Iets over een selectief geheugen volgens mij? Ik hoorde het ook maar halfquote:Op donderdag 1 april 2021 21:50 schreef Greys het volgende:
Volgens twitter zat er een dikke sneer naar Rutte zojuist in the Passion maar niemand die dan even zegt wát dan. Ik miste het.
Ik kan bij Wopke dat Lucky tv filmpje echt niet meer ontzienquote:Op donderdag 1 april 2021 21:51 schreef skysherrif het volgende:
Hoekstra: een aantal dingen zou ik uit elkaar willen trekken
pas maar op kaag
Ja, net gevonden.quote:Op donderdag 1 april 2021 21:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Iets over een selectief geheugen volgens mij? Ik hoorde het ook maar half
Ja die!quote:Op donderdag 1 april 2021 21:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, net gevonden.
Humberto zei dat een selectief geheugen van alle tijden is. Ghe.
Hahhaha nee bij hem blijft dat echt heel goed hangen.quote:Op donderdag 1 april 2021 21:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik kan bij Wopke dat Lucky tv filmpje echt niet meer ontzien
Je lijkt Wopke wel met zijn uitsprakenquote:Op donderdag 1 april 2021 21:53 schreef Greys het volgende:
Oeh, Judas weer. Genot voor oog en oor. En ik vermoed ook tong.
Je denkt teveel en te goed na Meke.quote:Op donderdag 1 april 2021 21:56 schreef Meke het volgende:
Hoezo vierden ze een paasfeest terwijl Jezus nog leeft?
Wat waren ze aan het vieren dan?quote:Op donderdag 1 april 2021 21:56 schreef Meke het volgende:
Waar is @Cyan9 nu hij eindelijk los kan gaanquote:Op donderdag 1 april 2021 21:57 schreef Em31 het volgende:
Heb eindelijk mijn verkenners antwoordzij zijn dus ook vergeten dat ze over Omtzigt hebben gesproken.
Of het was echt een simpele opmerking of het is een groot COMPLOT!
Hij zei: "het is traditie om met het paasfeest een gevangene vrij te laten. Willen jullie Barabas of Jezus?"quote:Op donderdag 1 april 2021 21:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat waren ze aan het vieren dan?
Allll die mensen die nul herinnering hadden aan zo'n opmerking gelooft echt niemand.quote:Op donderdag 1 april 2021 21:57 schreef Em31 het volgende:
Heb eindelijk mijn verkenners antwoordzij zijn dus ook vergeten dat ze over Omtzigt hebben gesproken.
Amnesia slaat weer toe.quote:Op donderdag 1 april 2021 21:57 schreef Em31 het volgende:
Niet wetende dat de paashaas éérst kwamquote:Op donderdag 1 april 2021 21:58 schreef Meke het volgende:
[..]
Hij zei: "het is traditie om met het paasfeest een gevangene vrij te laten. Willen jullie Barabas of Jezus?"
Nee precies. Ook als je je bedenkt hoe kort die gesprekken nog geleden warenquote:Op donderdag 1 april 2021 21:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Allll die mensen die nul herinnering hadden aan zo'n opmerking gelooft echt niemand.
Nee dat lijkt me ook niet, maar nu Ollongren het ook zegt haalt dat wel wat druk weg denk ik.quote:Op donderdag 1 april 2021 21:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Allll die mensen die nul herinnering hadden aan zo'n opmerking gelooft echt niemand.
Nou moet ik dus iets bekennen, ik heb wel een herinnering aan het bespreken van Omtzigtquote:Op donderdag 1 april 2021 21:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het eerlijk gezegd niet eens zo ondenkbaar dat het echt vrij betekenisloos was.quote:Op donderdag 1 april 2021 21:57 schreef Em31 het volgende:
Betekenisloos? Een andere functie voor de man die het kabinet liet vallen? Ik geloof er NIKS van. En ook dat drie volwassenen zich daar enkele dagen daarna niksss van kunnen herinneren en nu ineens weer wel een beetje zeg maar in Rutte z'n geval.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind het eerlijk gezegd niet eens zo ondenkbaar dat het echt vrij betekenisloos was.
Vrouwen hequote:Op donderdag 1 april 2021 22:08 schreef Strani het volgende:
"Geëmotioneerde Ollongren biedt excuses aan voor gelekte Omtzigt-notitie"
Was ze zo geëmotioneerd? Viel toch wel mee?
Ik weet niet hoe lang die gesprekken die dag hebben geduurd, hoeveel er precies besproken is die dag, hoeveel namen er zijn genoemd. Ik ben vaak dezelfde avond alweer kwijt wat ik die dag in een vergadering besproken hebquote:Op donderdag 1 april 2021 22:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Betekenisloos? Een andere functie voor de man die het kabinet liet vallen? Ik geloof er NIKS van. En ook dat drie volwassenen zich daar enkele dagen daarna niksss van kunnen herinneren en nu ineens weer wel een beetje zeg maar in Rutte z'n geval.
De koppenschrijvers proberen er nog wat van te maken.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:08 schreef Strani het volgende:
"Geëmotioneerde Ollongren biedt excuses aan voor gelekte Omtzigt-notitie"
Was ze zo geëmotioneerd? Viel toch wel mee?
quote:
Ik wilde bijna vragen of je ook een recept hadquote:Op donderdag 1 april 2021 22:10 schreef Greys het volgende:
[..]
De koppenschrijvers proberen er nog wat van te maken.
MENSEN HAD IK AL GEZEGD HOE LEKKER JUDAS IS?
Het zou me ook weer niet verbazen als dit buiten deze formatiegesprekken weleens besproken is. In ieder geval de hele CDA-situatie.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang die gesprekken die dag hebben geduurd, hoeveel er precies besproken is die dag, hoeveel namen er zijn genoemd. Ik ben vaak dezelfde avond alweer kwijt wat ik die dag in een vergadering besproken heb
Nou nou nou, zo goed ziet Mark Rutte er ook weer niet uit.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:10 schreef Greys het volgende:
[..]
De koppenschrijvers proberen er nog wat van te maken.
Nee, hoor dit voor het eerstquote:Op donderdag 1 april 2021 22:10 schreef Greys het volgende:
quote:Op donderdag 1 april 2021 22:11 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ik wilde bijna vragen of je ook een recept had
quote:Op donderdag 1 april 2021 22:11 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nou nou nou, zo goed ziet Mark Rutte er ook weer niet uit.
Was een grapje natuurlijk, maar ik heb het niet gezien dus weet niet hoe emotioneel ze echt wasquote:Op donderdag 1 april 2021 22:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar ja, dan vraag ik me wel af of de headline-schrijver dit ook zou hebben geschreven over een man.
Moet je opletten, nu gaat Ploumen vast hysterisch doen.
Ik heb even de bijbehorende video bekeken op Nu.nl en ik zie weinig echte emotie.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:12 schreef Em31 het volgende:
[..]
Was een grapje natuurlijk, maar ik heb het niet gezien dus weet niet hoe emotioneel ze echt was
Die kop van Rutte is ook wel perfect getimed voor die fotoquote:
Ik ga meteen reagerenquote:Op donderdag 1 april 2021 22:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb even de bijbehorende video bekeken op Nu.nl en ik zie weinig echte emotie.
Omdat de Joden ook een Paasfeest vierenquote:Op donderdag 1 april 2021 21:56 schreef Meke het volgende:
We moeten verder Lucquote:
Hoekstra heeft een joker, maar Ollongren heeft dan weer een vrijstelling. Ze zijn nu hard opzoek naar de zwarte vrijstelling.quote:
Wat een karikatuur van zichzelfquote:
Mijn vader vond Trijntje niet vals zingen.quote:
En de meesten zitten op Rutte!quote:Op donderdag 1 april 2021 22:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Hoekstra heeft een joker, maar Ollongren heeft dan weer een vrijstelling. Ze zijn nu hard opzoek naar de zwarte vrijstelling.
Hij ziet er sowieso de laatste tijd uit alsof hij al 48 uur wakker is.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Riep blijkbaar 'allemaal lafbekken' naar de rest vd kamer
quote:Op donderdag 1 april 2021 22:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Hoekstra heeft een joker, maar Ollongren heeft dan weer een vrijstelling. Ze zijn nu hard opzoek naar de zwarte vrijstelling.
Hoe dan, dat eerste nummer was zeker echt valsquote:Op donderdag 1 april 2021 22:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn vader vond Trijntje niet vals zingen.
3:15quote:Op donderdag 1 april 2021 22:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoe laat zal ik morgen op staan?
Dochters was slèèèchtquote:Op donderdag 1 april 2021 22:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hoe dan, dat eerste nummer was zeker echt vals![]()
Ze werd wel steeds beter trouwens
Eerst maar eens al onze zondes op je nemen!quote:Op donderdag 1 april 2021 22:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoe laat zal ik morgen op staan?
Dat is wel erg vroeg... Of mag ik jou dan bellen?quote:
Ik ben niet meer te redden.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Eerst maar eens al onze zondes op je nemen!
Ja die was leukquote:Op donderdag 1 april 2021 22:30 schreef molloot200 het volgende:
Ik vond de Famke "free the people" verwijzing bij Barabas erg leuk gevonden
Ja Rob is echt sterk en Freek wist ik het al wel van.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja die was leuk![]()
Vond het sowieso wel een prima editieFreek en Rob echt heel goed
Je dat krijg je als je ons laat beslissen!quote:Op donderdag 1 april 2021 22:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is wel erg vroeg... Of mag ik jou dan bellen?
Nee, die vond ik ook erg verrassen!quote:Op donderdag 1 april 2021 22:31 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja Rob is echt sterk en Freek wist ik het al wel van.
Tygo en Leo aan het zingen vond ik wel shockingWist niet dat ze dat konden
quote:Op donderdag 1 april 2021 22:19 schreef Em31 het volgende:
@:Strani we kunnen weer rustig slapen!
https://nos.nl/l/2346495
1234 hoedje van papier voelt voor mij ook echt als eergisteren ofzoquote:Op donderdag 1 april 2021 22:34 schreef molloot200 het volgende:
Trouwens: bijna topic 1500Topic 1000 voelt echt als nog helemaal niet lang geleden gewoon
Jezus Greysus.quote:Op donderdag 1 april 2021 21:28 schreef Greys het volgende:
Pesach deden ze wel, dat de Joden ontsnapten uit Egyptequote:Op donderdag 1 april 2021 21:56 schreef Meke het volgende:
Misschien is mijn vader ook wat doof aan het worden en hoort ie bepaalde tonen niet meer.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hoe dan, dat eerste nummer was zeker echt vals![]()
Ze werd wel steeds beter trouwens
Oja dat wist ik eigenlijk welquote:Op donderdag 1 april 2021 22:22 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Omdat de Joden ook een Paasfeest vieren
Greysusquote:
Geluk bij een ongeluk dan vanavond!quote:Op donderdag 1 april 2021 22:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Misschien is mijn vader ook wat doof aan het worden en hoort ie bepaalde tonen niet meer.
Voor hem was de doventolk bedoeld dus.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn vader vond Trijntje niet vals zingen.
Fijn dat je er weer bent Greys!quote:Op donderdag 1 april 2021 21:53 schreef Greys het volgende:
Oeh, Judas weer. Genot voor oog en oor. En ik vermoed ook tong.
quote:Op donderdag 1 april 2021 22:10 schreef Greys het volgende:
[..]
En 1001 nights Arabian nightsquote:Op donderdag 1 april 2021 22:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
1234 hoedje van papier voelt voor mij ook echt als eergisteren ofzo
OHhh jaaaaa de foute muziek opblijfmarathonquote:
Zoals altijd weer vooral bij de dames!quote:Op donderdag 1 april 2021 22:48 schreef GeorgeM het volgende:
Is het lente ofzo? De hormonen gieren hier in het rond
Dat zat precies in de nummer 1000. Ben benieuwd wanneer dat weer is. Juni/juli?quote:Op donderdag 1 april 2021 22:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
OHhh jaaaaa de foute muziek opblijfmarathon![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hádden ze dit maar gestuurdquote:Op donderdag 1 april 2021 22:48 schreef Momo het volgende:
Ik kreeg net weer deze als suggestie. Deze cover van het nummer van Uku van 2020
Allemaal mensen die geprikt willen wordenquote:Op donderdag 1 april 2021 22:48 schreef GeorgeM het volgende:
Is het lente ofzo? De hormonen gieren hier in het rond
Dan moet er toch wel echt een minister-president vallen wil dat gaan lukkenquote:Op donderdag 1 april 2021 22:49 schreef koffieleuk het volgende:
Slaap lekker
Niet teveel posten vanavond, ik wil nog wel het renaissancetopic meemaken
Eind juni/begin juli was het toen. Ik was sowieso al jarig geweest toenquote:Op donderdag 1 april 2021 22:49 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat zat precies in de nummer 1000. Ben benieuwd wanneer dat weer is. Juni/juli?
Ja dit jaar maken jullie er maar een apart topic voor aan hoorquote:Op donderdag 1 april 2021 22:49 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat zat precies in de nummer 1000. Ben benieuwd wanneer dat weer is. Juni/juli?
Wacht stél dat het gebeurt dat Rutte opstapt en het gebeurt in topic 1500quote:Op donderdag 1 april 2021 22:50 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dan moet er toch wel echt een minister-president vallen wil dat gaan lukken
Stiekem heeft Baudet bij het weglopen heel descreet een bananenschil neergelegd of zo.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:50 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dan moet er toch wel echt een minister-president vallen wil dat gaan lukken
quote:Op donderdag 1 april 2021 22:49 schreef Momo het volgende:
[..]
Allemaal mensen die geprikt willen worden
Dat was zó leukquote:Op donderdag 1 april 2021 22:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dit jaar maken jullie er maar een apart topic voor aan hoor
[ afbeelding ]
Teflon Mark gaat nergens heenquote:Op donderdag 1 april 2021 22:50 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Wacht stél dat het gebeurt dat Rutte opstapt en het gebeurt in topic 1500
Slaap lekker Kof!quote:Op donderdag 1 april 2021 22:49 schreef koffieleuk het volgende:
Slaap lekker
Niet teveel posten vanavond, ik wil nog wel het renaissancetopic meemaken
quote:Op donderdag 1 april 2021 22:49 schreef Momo het volgende:
[..]
Allemaal mensen die geprikt willen worden
Daarom loopt hij overal weg; hij is valletjes aan het zetten!quote:Op donderdag 1 april 2021 22:51 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Stiekem heeft Baudet bij het weglopen heel descreet een bananenschil neergelegd of zo.
Terecht punt.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:50 schreef Strani het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Trusten!quote:
Trusten!quote:
Nummer 1000 was na 30 juni want ato was al overledenquote:Op donderdag 1 april 2021 22:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Eind juni/begin juli was het toen. Ik was sowieso al jarig geweest toen
My name is Meke and I approve of this messagequote:Op donderdag 1 april 2021 22:50 schreef Strani het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Klopt, we hebben voor de TT ook z'n lievelings ESF-nummer gebruikt toen.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Nummer 1000 was na 30 juni want ato was al overleden![]()
Oh ja tuurlijk, 1000 was het ato topic!quote:Op donderdag 1 april 2021 22:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Nummer 1000 was na 30 juni want ato was al overleden![]()
Haha doe maarquote:Op donderdag 1 april 2021 23:00 schreef molloot200 het volgende:
Zullen we een pooltje starten van hoe laat dit debat is afgelopen?
Samequote:Op donderdag 1 april 2021 23:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha doe maar![]()
Als het nog al te lang duurt blijf ik niet op, want morgen weer knaken verdienen
Neem nou eens de controle in je huis man! Pák die afstandsbediening gewoon! Laat zien wie de baas is!quote:Op donderdag 1 april 2021 23:07 schreef Koen66 het volgende:
heb 'Beau' ook uitgezetm ging ook over niks anders
hij staat uit, ik heb geen zin in tv, wat zou ik met die afstandsbediening moetenquote:Op donderdag 1 april 2021 23:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Neem nou eens de controle in je huis man! Pák die afstandsbediening gewoon! Laat zien wie de baas is!
Hier ook wel een beetje, maar wil dan toch weten hoe het verder gaatquote:Op donderdag 1 april 2021 23:06 schreef Koen66 het volgende:
ik ben overvoerd met politiek, geen zin meer
Stel dat er straks heftige shit gebeurt wil ik er toch wel bij zijnquote:Op donderdag 1 april 2021 23:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hier ook wel een beetje, maar wil dan toch weten hoe het verder gaat![]()
Het gaat om het idee hè! Laten zien aan je familie dat jij degene bent die beslist wat er gekeken wordt. Ook als de TV uitstaat!quote:Op donderdag 1 april 2021 23:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hij staat uit, ik heb geen zin in tv, wat zou ik met die afstandsbediening moeten
Dat idee heb ik ook. Komt denk ik door The Passion, heb ik daarbij namelijk altijd.quote:Op donderdag 1 april 2021 23:10 schreef Koen66 het volgende:
hoe kom ik van het idee af dat het vrijdagavond is
Juist in weken als deze heb je aanknopingspunten!quote:Op donderdag 1 april 2021 23:10 schreef Koen66 het volgende:
hoe kom ik van het idee af dat het vrijdagavond is
Haha ja dit dusquote:Op donderdag 1 april 2021 23:10 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Stel dat er straks heftige shit gebeurt wil ik er toch wel bij zijn
Inderdaadquote:Op donderdag 1 april 2021 23:11 schreef Aoibhin het volgende:
Je zou verwachten dat het voor het geheugen van deze politici ook wel belangrijk is dat ze de slaap een beetje vatten
quote:Op donderdag 1 april 2021 23:10 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook. Komt denk ik door The Passion, heb ik daarbij namelijk altijd.
komt bij mij meer door de verplichte ATV dag morgen I guessquote:Op donderdag 1 april 2021 23:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Juist in weken als deze heb je aanknopingspunten!
Vandaag was het laatste avondmaal
Morgen Goede Vrijdag
Zaterdag is het stil
Zondag pasen
Succesquote:Op donderdag 1 april 2021 23:14 schreef Koen66 het volgende:
morgenochtend voor het eerst naar een gereserveerde winkel, half uurtje door de Gamma heenrennen
2 dingen maar, een andere stop voor wasbak badkamer en muurvuller. Maar er staat me bij meer nodig te hebben dus ik loop een rondjequote:Op donderdag 1 april 2021 23:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
SuccesEen halfuur blijkt dan vaak toch langer dan je denkt. Weet je ook al wat je moet hebben?
Ah dat moet wel lukken toch?quote:Op donderdag 1 april 2021 23:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
2 dingen maar, een andere stop voor wasbak badkamer en muurvuller. Maar er staat me bij meer nodig te hebben dus ik loop een rondje
quote:What's the biggest fashion disaster you've ever had?
"Last year's dress at my National Selection during the performance of Alcohol You"
gaat ook wel goedkomenquote:Op donderdag 1 april 2021 23:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah dat moet wel lukken toch?En anders succes met het rennen
nee denk dat dat ook lastig te handhaven isquote:Op donderdag 1 april 2021 23:20 schreef Em31 het volgende:
Had van de week een halfuur in een tuincentrum, werd helemaal niet gecontroleerd
Bij bouwmarkten tot nu toe echt top, maar hier hadden ze er blijkbaar geen zin inquote:Op donderdag 1 april 2021 23:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee denk dat dat ook lastig te handhaven is
Ze durfden bij jou gewoon niks te zeggen natuurlijk.quote:Op donderdag 1 april 2021 23:26 schreef Em31 het volgende:
[..]
Bij bouwmarkten tot nu toe echt top, maar hier hadden ze er blijkbaar geen zin in
loopt er morgen iemand achter me aan met een stopwatch?quote:Op donderdag 1 april 2021 23:26 schreef Em31 het volgende:
[..]
Bij bouwmarkten tot nu toe echt top, maar hier hadden ze er blijkbaar geen zin in
Ja nu je het zo online gaat toegeven al helemaal!quote:Op donderdag 1 april 2021 23:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
loopt er morgen iemand achter me aan met een stopwatch?
Same. Ik zou echt dood en doodop zijn als politicus aldaar. Zitten al zo’n 22 uur bijna constant te debatteren. En dan vanochtend nog die stukken lezen en zo. Rutte is sinds 7:30 al bezig met vandaagquote:Op donderdag 1 april 2021 23:38 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb het debat uitgezet, anders ben ik echt te murwgebeukt morgen. Dat wordt lekker even nieuwssites in de gaten houden tijdens mijn pauzemomentjes
Straks zijn ze allemaal overwerkt zoals Omzigt!quote:Op donderdag 1 april 2021 23:45 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Same. Ik zou echt dood en doodop zijn als politicus aldaar. Zitten al zo’n 22 uur bijna constant te debatteren. En dan vanochtend nog die stukken lezen en zo. Rutte is sinds 7:30 al bezig met vandaag
quote:Op donderdag 1 april 2021 23:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze durfden bij jou gewoon niks te zeggen natuurlijk.
Nee al was 1 keer bij mij wel dat er iemand meeliep zodat het sneller gingquote:Op donderdag 1 april 2021 23:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
loopt er morgen iemand achter me aan met een stopwatch?
Neuh. En ik begin er ook weer meer in te geloven dat Rutte dit gaat overleven.quote:Op donderdag 1 april 2021 23:48 schreef Koen66 het volgende:
en verwachten we morgen wakker te worden met een Breaking News?
zou feitelijk raar zijn als ie het zou overleven. Maar wel fors beschadigd mocht ie doorgaanquote:Op donderdag 1 april 2021 23:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Neuh. En ik begin er ook weer meer in te geloven dat Rutte dit gaat overleven.
Ja maar ja, de waan van de dag. Volgende week is er vast wel weer iets anders heel belangrijks en zijn de meeste Nederlanders er niet meer mee bezig. Maar we zullen zien, kan ook heel anders aflopen natuurlijk.quote:Op donderdag 1 april 2021 23:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zou feitelijk raar zijn als ie het zou overleven. Maar wel fors beschadigd mocht ie doorgaan
het scheelt dat ie al een jarenlange reputatie had van 'onbetrouwbaar''quote:Op vrijdag 2 april 2021 00:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar ja, de waan van de dag. Volgende week is er vast wel weer iets anders heel belangrijks en zijn de meeste Nederlanders er niet meer mee bezig. Maar we zullen zien, kan ook heel anders aflopen natuurlijk.
Bij mij in de Intratuin ook niet. Morgen naar de Ikea, dat zal wel andere kanelbullar zijn.quote:Op donderdag 1 april 2021 23:20 schreef Em31 het volgende:
Had van de week een halfuur in een tuincentrum, werd helemaal niet gecontroleerd
hoeveel tijd heb je daar?quote:Op vrijdag 2 april 2021 00:31 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Bij mij in de Intratuin ook niet. Morgen naar de Ikea, dat zal wel andere kanelbullar zijn.
da's net genoeg om de gehele route te lopenquote:Op vrijdag 2 april 2021 00:46 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
45 minuten. Ik hoef gelukkig geen keuken uit te zoeken
Ongelooflijkquote:Op vrijdag 2 april 2021 06:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Motie van afkeuring is aangenomen, maar Rutte blijft.![]()
De VVD heeft geen sterke onderhandelingspositie, dus zullen op veel punten water bij de wijn voor het vormen van een nieuw kabinet,quote:Op vrijdag 2 april 2021 07:47 schreef ijs_beer het volgende:
Motie van afkeuring vind ik eigenlijk wel logisch, maar toch ook jammer ofzo?
Iig is de onderhandelingspositie van de VVD Behoorlijk verslechterd, en sluit ik niet uit dat verderop in het proces we afgeraken van Rutte.
Dit vat het wel samen jaquote:
VVD +5 zetelsquote:Op vrijdag 2 april 2021 08:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dit vat het wel samen ja![]()
Ach ja, dit gaat niet het einde zijn van alles. Het zal Rutte nog wel lastig worden gemaakt
Alle andere partijen moeten nu gewoon zeggen dat ze niet in het kabinet willen met een liegende partij.quote:Op vrijdag 2 april 2021 08:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De VVD heeft geen sterke onderhandelingspositie, dus zullen op veel punten water bij de wijn voor het vormen van een nieuw kabinet,
De zetelverdeling is niet veranderd omdat de hele politiek een paar dagen van de leg was over een non-probleem. Als andere partijen moeilijk gaan doen kan de VVD prima achterover leunen en kijken hoe die anderen onderling een kabinet kunnen proberen te formeren.quote:Op vrijdag 2 april 2021 08:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De VVD heeft geen sterke onderhandelingspositie, dus zullen op veel punten water bij de wijn voor het vormen van een nieuw kabinet,
Maar als dat zo is, dan is dat omdat al die stemmers gewoon best tevreden zijn met hoe het met Nederland en hun eigen leven gaat.quote:Op vrijdag 2 april 2021 08:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En over 4 jaar is iedereen dit weer vergeten en is de vvd weer de grootste.
Zonder PVV en VVD heb je minimaal zeven partijen nodig om aan een meerderheid te komen. Dat is nogal veel. Als het echt nodig is kan VVD inderdaad gokken dat het gaat werken dat ze zich voorlopig terugtrekken, wachten tot de rest er niet uit komt en dan als redder van het land terugkerenquote:Op vrijdag 2 april 2021 09:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De zetelverdeling is niet veranderd omdat de hele politiek een paar dagen van de leg was over een non-probleem. Als andere partijen moeilijk gaan doen kan de VVD prima achterover leunen en kijken hoe die anderen onderling een kabinet kunnen proberen te formeren.
Beste mensenquote:Op vrijdag 2 april 2021 09:35 schreef Strani het volgende:
En tevens een hele goede morgen beste mensen op deze tweede april!
Dat is geen ommetje meer, dat is een om!quote:Op vrijdag 2 april 2021 10:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb een lekker lange wandeling gemaakt. 1 uur en 6 minuten gewandeld.
Ik hield het voor gezien en ben een serie gaan kijken, gamen en een quizje gaan doenquote:Op vrijdag 2 april 2021 10:18 schreef koffieleuk het volgende:
![]()
Was iedereen gisteren debat-moe, of was het niet meer zo vermakelijk? Had verwacht dat ik meer zou moeten bijlezen
Ik heb het tot het einde uitgekeken, maar hier was volgens mij niemand meer om mee te rellen discussiëren.quote:Op vrijdag 2 april 2021 10:18 schreef koffieleuk het volgende:
![]()
Was iedereen gisteren debat-moe, of was het niet meer zo vermakelijk? Had verwacht dat ik meer zou moeten bijlezen
Oh, dan hadden wij nog wel even wat herrie kunnen schoppen vannacht!quote:Op vrijdag 2 april 2021 11:47 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb het tot het einde uitgekeken, maar hier was volgens mij niemand meer om mee te rellen discussiëren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op vrijdag 2 april 2021 12:01 schreef H_T het volgende:
Kijk toch eens wat voor kitscherige bende ik nou weer heb gevonden!
[ afbeelding ]Altijd al geweten dat jij een stokoude miljonair bent met een dubieuze smaak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
[ afbeelding ]Best lelijk! Maar ook mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb al zo'n drankwereldbol! Nu nog een harnas in de gang en een berenvel voor de open haard. Oh ja, en een open haard.quote:Op vrijdag 2 april 2021 12:03 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Altijd al geweten dat jij een stokoude miljonair bent met een dubieuze smaak.
Ik had de omschrijving nodig voor ik wist dat die ellendige klomp glas in het midden een zeilboot moet voorstellenquote:
Wacht, wat? Ik zie het niet.quote:Op vrijdag 2 april 2021 12:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik had de omschrijving nodig voor ik wist dat die ellendige klomp glas in het midden een zeilboot moet voorstellen
[ afbeelding ]Wat is het eigenlijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Respectquote:Op vrijdag 2 april 2021 11:47 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb het tot het einde uitgekeken, maar hier was volgens mij niemand meer om mee te rellen discussiëren.
Een whiskyfles in de vorm van een wereldbol natuurlijk! Met bijbehorende standaard, glazen en whisky rocksquote:
Ik eigenlijk ook nog steeds nietquote:
Ik vind het wel een leuk ding eigenlijkquote:Op vrijdag 2 april 2021 12:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Een whiskyfles in de vorm van een wereldbol natuurlijk! Met bijbehorende standaard, glazen en whisky rocks
[..]
Ik eigenlijk ook nog steeds niet
Ik vind het ook zeker een leuk ding, maar het getuigt ook weer niet echt van goede smaak. Gelukkig weet ik van mezelf dat mijn smaak op sommige gebieden echt hondsberoerd isquote:Op vrijdag 2 april 2021 12:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vind het wel een leuk ding eigenlijk![]()
Wij hadden ook een keer zo'n soort drankglobe op het oog, maar dat was meer om flessen koel te houdenMaar die mensen hadden hem toen net al aan iemand anders verkocht
Het was net een goede Netflix serie, dit was eigenlijk de eerste keer dat ik een debat live gezien heb.quote:Op vrijdag 2 april 2021 12:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Respect![]()
Als ik vandaag vrij was geweest, was ik denk ik ook wel opgebleven
En op naar de nieuwe Netflix seriequote:Op vrijdag 2 april 2021 12:15 schreef Cyan9 het volgende:
Nou mensen, hou je vast. Twitter zal wel weer los gaan, de OPHEF is real.
[ twitter ]
Ik ga ook nog serieus reageren op iemand die ik normaal alleen maar trol reacties zie plaatsen onder NOS berichten. Ik ben te goed voor deze wereld.quote:
Schuld van Ruttequote:Op vrijdag 2 april 2021 12:15 schreef Cyan9 het volgende:
[ twitter ]
Oh, is dat een zeilboot. Goed dat je het zegt.quote:Op vrijdag 2 april 2021 12:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik had de omschrijving nodig voor ik wist dat die ellendige klomp glas in het midden een zeilboot moet voorstellen
Dit is vooral belangrijk voor de nuance:quote:Op vrijdag 2 april 2021 12:27 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik ga ook nog serieus reageren op iemand die ik normaal alleen maar trol reacties zie plaatsen onder NOS berichten. Ik ben te goed voor deze wereld.
[ twitter ]
Precies, dat las ik ook.quote:Op vrijdag 2 april 2021 12:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Dit is vooral belangrijk voor de nuance:
Als het echt om bijwerkingen gaat, zijn het er dus vijf op 400.000
Ik neem hem ook gewoon, kans op trombose door de pil is groter dan door de vaccinatie.
Dan zit je al redelijk in de richting dat de reis om de prik te halen gevaarlijker is dan de prik zelfquote:Op vrijdag 2 april 2021 12:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik neem hem ook gewoon, kans op trombose door de pil is groter dan door de vaccinatie.
De NOS zou er ook voor kunnen kiezen om zoiets meteen in die tweet te zetten he.. echt onverantwoord eigenlijk.quote:Op vrijdag 2 april 2021 12:41 schreef Momo het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 april 2021 12:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Dan zit je al redelijk in de richting dat de reis om de prik te halen gevaarlijker is dan de prik zelf
Maar voor veel mensen is het nu "Kijk wel het vaccin deugt niet!"quote:Op vrijdag 2 april 2021 12:49 schreef Em31 het volgende:
[..]
De NOS zou er ook voor kunnen kiezen om zoiets meteen in die tweet te zetten he.. echt onverantwoord eigenlijk.
Ja. Helaas geen we nu weer een week herfstweer krijgen.quote:Op vrijdag 2 april 2021 12:35 schreef Fred_B het volgende:
Dat lenteweer smaakte eigenlijk wel naar meer, maar volgende week wordt het nog maar een graad of 5 met natte sneeuw. April doet wat hij wil.
Klopt. Maar dat is helaas wel vaker. Ze willen te graag scoren met een stevige kop. De nuance komt dan ergens achteraf een keer. Maar dan is het kwaad al geschied.quote:Op vrijdag 2 april 2021 12:49 schreef Em31 het volgende:
[..]
De NOS zou er ook voor kunnen kiezen om zoiets meteen in die tweet te zetten he.. echt onverantwoord eigenlijk.
Voordat de vaccinatie van AZ wordt gedaan, kijken of bloed in orde ter voorkoming van trombose en na de vaccinatie een aantal weken in de gaten houden.quote:Op vrijdag 2 april 2021 12:15 schreef Cyan9 het volgende:
[ twitter ]
Wordt ook lastig denk ik om van zo veel mensen eerst het bloed te testen. Dat vertraagt de boel weer flink dan. Wellicht is het een betere optie om AZ alleen aan mannen te geven.quote:Op vrijdag 2 april 2021 13:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Voordat de vaccinatie van AZ wordt gedaan, kijken of bloed in orde ter voorkoming van trombose en na de vaccinatie een aantal weken in de gaten houden.
Ik denk niet dat dat haalbaar is met de hoeveelheid AZ vaccinaties die gegeven worden. En daarnaast wordt er voor het geven van de vaccinatie al vrij veel gecheckt. Ben je onder behandeling, gebruik je medicatie, ben je bekend met bepaalde aandoeningen/ziektes..quote:Op vrijdag 2 april 2021 13:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Voordat de vaccinatie van AZ wordt gedaan, kijken of bloed in orde ter voorkoming van trombose en na de vaccinatie een aantal weken in de gaten houden.
Dat zijn dezelfde mensen die de NOS als fake news zien, dus dan moeten ze ook consequent zijnquote:Op vrijdag 2 april 2021 12:52 schreef Momo het volgende:
[..]
[..]
Maar voor veel mensen is het nu "Kijk wel het vaccin deugt niet!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat lijkt mij ook een logische oplossing!quote:Op vrijdag 2 april 2021 13:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Wordt ook lastig denk ik om van zo veel mensen eerst het bloed te testen. Dat vertraagt de boel weer flink dan. Wellicht is het een betere optie om AZ alleen aan mannen te geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |