Héérlijk jongquote:Op donderdag 1 april 2021 11:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoe voelt het voor jou eigenlijk dat de 30 toch echt begint te naderen?
Ik hoop het nietquote:Op donderdag 1 april 2021 12:19 schreef Momo het volgende:
Wat denken jullie, gaat de formatie gewoon door voor een Rutte 4 met D66 en nog een paar partijen?
Ja uiteraard. Uiteindelijk wordt de kwestie Omtzigt toch iets voor Andere Tijden.quote:Op donderdag 1 april 2021 12:19 schreef Momo het volgende:
Wat denken jullie, gaat de formatie gewoon door voor een Rutte 4 met D66 en nog een paar partijen?
Wat voor alternatief zie je dan voor je? Een jaar aankloten en dan nieuwe verkiezingen lijkt me ook niet fantastischquote:
Realistisch gezien gaat het natuurlijk ook niet andersquote:Op donderdag 1 april 2021 12:28 schreef H_T het volgende:
[..]
Wat voor alternatief zie je dan voor je? Een jaar aankloten en dan nieuwe verkiezingen lijkt me ook niet fantastisch
Lijkt mij van wel. Rutte zal zijn teflonplak wel weer aantrekken en er mee weg komen.quote:Op donderdag 1 april 2021 12:19 schreef Momo het volgende:
Oh?quote:Op donderdag 1 april 2021 12:56 schreef Meke het volgende:
@:Hamlapjes en ik hebben trouwens nog een leuk nieuwtje voor jullie
Jullie zouden daar toch nog mee wachtenquote:Op donderdag 1 april 2021 12:56 schreef Meke het volgende:
Goed dat je het zegt, vergeet vandaag niet om deze te streamenquote:Op donderdag 1 april 2021 12:55 schreef ijs_beer het volgende:
En toch denk ik dat er na vandaag een hele diepe kras in het teflon zal zitten.
quote:Op donderdag 1 april 2021 12:56 schreef Meke het volgende:
Kinderon.quote:Op donderdag 1 april 2021 12:56 schreef Meke het volgende:
Deze vond ik leukquote:Op donderdag 1 april 2021 12:59 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, vergeet vandaag niet om deze te streamen
Je hebt een kikker in je bil?quote:Op donderdag 1 april 2021 12:56 schreef Meke het volgende:
Live vond ik het nog steeds leukquote:Op donderdag 1 april 2021 13:02 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Deze vond ik leukAlleen wat viel dat live tegen zeg
Was toch al weer 2 weken geleden.quote:
Alles wat je vandaag verteld, wantrouw ik. Dus breng dat nieuws morgen maar.quote:Op donderdag 1 april 2021 12:56 schreef Meke het volgende:
Die journalisten die allemaal zo voor elkaar springen, heel lijpquote:Op donderdag 1 april 2021 13:26 schreef Dave het volgende:
Chaos bij het journaal. Arjan, we gaan je onderbreken, en gaan naar xxx, die bij Hoekstra staat. Oh, we gaan Hoekstra toch onderbreken, want Rutte komt uit z'n kamer.
'Ik stem voor, heb er ook geen zin meer in met die kut corona, de groeten jongens ik ga op vakantie!'quote:Op donderdag 1 april 2021 13:40 schreef Dave het volgende:
Rutte steunt het verzoek voor een motie van wantrouwen tegen hemzelf in de eerste termijn.
Urkquote:Op donderdag 1 april 2021 13:44 schreef Dave het volgende:
[..]
Alleen nog even de vraag waar naartoe.
Drenthe denk ikquote:Op donderdag 1 april 2021 13:44 schreef Dave het volgende:
[..]
Alleen nog even de vraag waar naartoe.
Voor het grootste deel ook over de leugens m.b.t. de rol van Omtzigt toch.quote:Op donderdag 1 april 2021 13:45 schreef Dave het volgende:
Maar gaat dit nu over zijn rol alsdemissionair minster president - of ook over z'n rol na de verkiezingen.
*noteert voor in het geval dat later nodig mocht zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |