Nee. Nooit.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:40 schreef heywoodu het volgende:
Op deze manier zijn ook zeges van Hamilton gewoon tof![]()
Ditquote:Op zondag 28 maart 2021 18:41 schreef Breekfast het volgende:
Het had erger gekund jongens, in ieder geval geen DNF![]()
Hoop het, doe eens 38 maal 1 tiende... 5 sec straf Lewis.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:39 schreef SiGNe het volgende:
Red Bull gaat vast wel een klacht indienen over het afsnijden van bocht 4 door Lewis..
Strategiequote:Op zondag 28 maart 2021 18:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vrienden, ik heb 3 kwart van de race gemist helaas maar Verstappen was 3 trainingen en kwalificatie de snelste, nu wint toch weer Hamilton. Is Hamilton/Mercedes toch beter/sneller dan ze lieten uitschijnen (Verstappen is met een snellere auto niet weggereden vanaf de start) of heeft Red Bull/Verstappen hier fouten gemaakt?
Problemen met differentieel verder waren ze vrij gelijkwaardig deze racequote:Op zondag 28 maart 2021 18:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vrienden, ik heb 3 kwart van de race gemist helaas maar Verstappen was 3 trainingen en kwalificatie de snelste, nu wint toch weer Hamilton. Is Hamilton/Mercedes toch beter/sneller dan ze lieten uitschijnen (Verstappen is met een snellere auto niet weggereden vanaf de start) of heeft Red Bull/Verstappen hier fouten gemaakt?
Niet.quote:
Op strategisch vlak geklopt.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
volgens mij was max aan het cheaten en is hij daar op gewezen door zijn team.quote:
Nee RB of Max had na de EERSTE keer dat Lewis dit deed moeten doorhebben dan Max dit ook mag doen.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:41 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Als je zuur bent zeg je dat ham wint door 37 rondes af te snijden.
Maar gewoon geklopt. Mentale tik voor max. Gaat wel goed seizoen worden zo.
Lijkt me nietquote:Op zondag 28 maart 2021 18:42 schreef SiGNe het volgende:
Lewis heeft ook zelf tijdens de race gezegd dat ie de halve race bocht 4 aan het afsnijden was, lijkt me dat dat nog gevolgen gaat hebben.
Karma voor rbr met hun nsb-actie eerder.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:43 schreef maniack28 het volgende:
Instructions from race control. MIA dus. Hamilton rijdt de hele race buiten de lijnen daar. Tijd voor goeie regels mensen.
Dat kan.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:43 schreef Anton91 het volgende:
Verstappen tweede maar wat een spannende race op het eind![]()
![]()
Max reed nog niet eens 7 seizoenenquote:Op zondag 28 maart 2021 18:41 schreef Sodemieters het volgende:
Dit is dus waarom Hamilton zeven keer kampioen is. En Max niet.
quote:Op zondag 28 maart 2021 18:41 schreef Nattekat het volgende:
Ik zie een voorbode voor een prachtig seizoen
Dit gelul ja. Laat de baan dingen afstraffen, niet gelul met waarschuwingen en tijdstraffen.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:42 schreef SiGNe het volgende:
Lewis heeft ook zelf tijdens de race gezegd dat ie de halve race bocht 4 aan het afsnijden was, lijkt me dat dat nog gevolgen gaat hebben.
Mercedes en Hamilton rijden niets voor niets de kampioenschappen bij elkaar. Hamilton heeft weer eens laten zien waarom hij 7-voudig wereldkampioen is.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
nu wint toch weer Hamilton. Is Hamilton/Mercedes toch beter/sneller dan ze lieten uitschijnen
Ze hadden Max meteen na de eerste keer dat Lewis die bocht beter nam dat hij dat ook moet doenquote:
Er was gezegd dat er tijdens de vrije trainingen en kwalificatie op gelet zou worden, de race werd niet genoemd. Slim gebruik van gemaakt door Mercedes.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:42 schreef SiGNe het volgende:
Ah daar ben je. Hele topic niet gezien... totdat je zeker wist dat max niet ging winnen.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:42 schreef RubenSosa het volgende:
max die 5 seconden zou wegrijden. Tuurlijk joh.
Red Bull is nog nooiit zo dichtbij Mercedes geweest in het begin van het seizoen en Lewis heeft minder kilometers gereden dan Max deze race.,quote:
Iedereen mocht het, wat is er dan valspelen aan??quote:Op zondag 28 maart 2021 18:44 schreef Neef_Wuppie het volgende:
De neger komt weer weg met vals spelen!
Welke NSB-actiequote:Op zondag 28 maart 2021 18:44 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Karma voor rbr met hun nsb-actie eerder.
Vals spelen loont. Zeker als je teambaas de holmaat bij de FIA isquote:Op zondag 28 maart 2021 18:43 schreef maniack28 het volgende:
Instructions from race control. MIA dus. Hamilton rijdt de hele race buiten de lijnen daar. Tijd voor goeie regels mensen.
Max moest zijn plaats terug geven, van race controlquote:Op zondag 28 maart 2021 18:45 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Iedereen mocht het, wat is er dan valspelen aan??
ah de successupporter. Of de post van gisteren vergeten?quote:Op zondag 28 maart 2021 18:45 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ah daar ben je. Hele topic niet gezien... totdat je zeker wist dat max niet ging winnen.
O godquote:Op zondag 28 maart 2021 18:45 schreef -XOR- het volgende:
Al die kut hamilton fans die nu doen alsof hij een GOAT-gevecht heeft gewonnen
quote:Op zondag 28 maart 2021 18:45 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Eigen schuld van rbr. Zij hebben de wedstrijdleiding erop geattendeerd.
quote:Op zondag 28 maart 2021 18:45 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Er was geen track limit daarquote:Op zondag 28 maart 2021 18:45 schreef Evenstar het volgende:
Jammer van strategie, maar ook kut van race control. Lewis rondje na rondje track limit overschreden, toegegeven en Max krijgt meteen tikje. Die laatste WK moet ook komen zo te zien.
Doe niet zo raarquote:Op zondag 28 maart 2021 18:45 schreef potjecreme het volgende:
[..]
heb je nog meer complottheorieën voor vandaag?quote:Op zondag 28 maart 2021 18:45 schreef Weltschmerz het volgende:
Als je tegen Hamilton vecht van vecht je ook tegen de wedstrijdleiding, dan kun je beter meteen de eerste klap uitdelen en ze uit laten leggen waarom Hamilton niet gestraft werd en Verstappen wel. Dan zit de wedstrijdleiding de rest van het seizoen in de verdediging.
Volgens mij attendeerde wedstrijdleiding rbrquote:Op zondag 28 maart 2021 18:45 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Die hebben die auto's al lang niet meer, doe niet dom.quote:
Was toch andersom?quote:Op zondag 28 maart 2021 18:45 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Het was wel heel dom om dit soort instructies te geven, dan maak je slapende honden wakker.quote:
Nee, net andersom begreep ik, tijdens de VT's en quali mocht het maar tijdens de race niet.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:46 schreef wdn het volgende:
[..]
Er was geen track limit daar
Dat was alleen tijdens de kwalficatie.
Lewis Roethof.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:47 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Die neger speelt weer zijn bandje af.
Gras is.
Die was er wel. RC toch zelf Lewis en Max er op geattendeerd net? Luister je wel?quote:Op zondag 28 maart 2021 18:46 schreef wdn het volgende:
[..]
Dat heeft hij nu ook gedaan. Gestopt bij bord met nr 1quote:Op zondag 28 maart 2021 18:44 schreef franklop het volgende:
Maar Hamilton moest toch 3 keer stoppen?
Jawel. Lewis is er voor gewaarschuwd. Alleen wordt je tijd in de race niet afgenomen.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:46 schreef wdn het volgende:
[..]
Dat verwacht je ook niet.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:47 schreef Breekfast het volgende:
Jammer van de racistische reacties weer hier in dit topic. Mods lijken er ook niks aan te doen?
Ja maar er werd niet opgelet. De instructies van RB hebben daarvoor gezorgd.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Doe niet zo raar
Dit was altijd illegaal geweest.
Miemiemiequote:Op zondag 28 maart 2021 18:47 schreef Breekfast het volgende:
Jammer van de racistische reacties weer hier in dit topic. Mods lijken er ook niks aan te doen?
Nee, tijdens de VT en de Q werd de tijd dan afgenomenquote:Op zondag 28 maart 2021 18:47 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Nee, net andersom begreep ik, tijdens de VT's en quali mocht het maar tijdens de race niet.
Dit. Hele mooie race,dom einde van Max. Had gewoon ronde moeten wachten.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:46 schreef VacaLoca het volgende:
Gvd Max, had nou ff een makkelijker moment afgewacht.
Ik wist meteen toen ie daar inhaalde dat ie de pineut was
Terwijl ham lekker hele race daar wijd ging..
Hamilton meest lucky fuck in de wereld
Ga je nog moderaten in dit topic??? Zie even de racistische opmerkingen in dit topic.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:47 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Die was er wel. RC toch zelf Lewis en Max er op geattendeerd net? Luister je wel?
Eerder in de wedstrijd door te zeggen dat Bottas en Hamilton steeds de kortere lijn namen. Wedstrijdleiding is toen strenger er naar gaan kijken.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens mij attendeerde wedstrijdleiding rbr
Welke post? Heb je weer iets te diep in het glaasje gekeken?quote:Op zondag 28 maart 2021 18:46 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
ah de successupporter. Of de post van gisteren vergeten?
Ik reageer altijd na de race. Nu jij nog.
quote:Op zondag 28 maart 2021 18:47 schreef Breekfast het volgende:
Zwarte levens metterenquote:Op zondag 28 maart 2021 18:47 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Die neger speelt weer zijn bandje af.
Gras is.
Aldus elke willekeurige racewin van hem.quote:
je mag nooit met 4 wielen buiten de baan(witte lijn)...op het hele circuitquote:Op zondag 28 maart 2021 18:46 schreef wdn het volgende:
[..]
Er waren geen track limits. Die waren er alleen voor de kwalificatie. Voor de race hebben ze er niks over gezegd. Vandaar dat Hamilton er ook verbaasd over was, dat hij die waarschuwing kreeg.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:47 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Die was er wel. RC toch zelf Lewis en Max er op geattendeerd net? Luister je wel?
Ja hoor maar RC heeft gezegd dat het een plek was waar ze op zouden letten.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:47 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik kan zo de post weer neerzetten hoor dat jij op foksport alleen reageert als max 1ste of 2de wordt.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:48 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Welke post? Heb je weer iets te diep in het glaasje gekeken?
Idd, Ham kon ook voor blijven door vér buiten de baan te gaan, maar meteen op de radio janken als ie wordt ingehaald. vuile jankzak. Was een aanrijding geweest als Max binnen de baan bleef .quote:Op zondag 28 maart 2021 18:46 schreef VacaLoca het volgende:
Gvd Max, had nou ff een makkelijker moment afgewacht.
Ik wist meteen toen ie daar inhaalde dat ie de pineut was
Terwijl ham lekker hele race daar wijd ging..
Hamilton meest lucky fuck in de wereld
Nee, het mocht sowieso al niet. Terecht dat RBR niet pikte dat Merc ermee weg kwamquote:Op zondag 28 maart 2021 18:48 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Eerder in de wedstrijd door te zeggen dat Bottas en Hamilton steeds de kortere lijn namen. Wedstrijdleiding is toen strenger er naar gaan kijken.
Ik doe ook even een duit in het zakje: vieze vuile kk kazenquote:Op zondag 28 maart 2021 18:50 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Laten we het uitproberen.
Heil hitler!
Hij had in het begin niet zo moeten liggen te pittenquote:Op zondag 28 maart 2021 18:48 schreef StephanL het volgende:
Volgende keer Max maar eerder laten pitten
Je bedoelt dat ze tegen Max gezegd hebben dat ook maar te doen?quote:Op zondag 28 maart 2021 18:48 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Eerder in de wedstrijd door te zeggen dat Bottas en Hamilton steeds de kortere lijn namen. Wedstrijdleiding is toen strenger er naar gaan kijken.
Zucht maar de wedstrijdleiding deed er pas wat aan na het klikken van rbr.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, het mocht sowieso al niet. Terecht dat RBR niet pikte dat Merc ermee weg kwam
quote:Op zondag 28 maart 2021 18:50 schreef damsco het volgende:
[..]
Ik doe ook even een duit in het zakje: vieze vuile kk kazen
Voor het bericht van RB werd er niks aan gedaan daarna kwam de waarschuwing. Hij heeft dus gelijk.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, het mocht sowieso al niet. Terecht dat RBR niet pikte dat Merc ermee weg kwam
Die was er wel. Hele weekend al. En ja, ook tijdens de racequote:Op zondag 28 maart 2021 18:46 schreef wdn het volgende:
[..]
Laat die trolletjes toch joh. Hij zit zichzelf zwaar af te trekken op jouw reactie.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:48 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Welke post? Heb je weer iets te diep in het glaasje gekeken?
Oh die verwijderde post van je. Waarbij je voor het gemak compleet negeert dat ik constant op et forum post. Troll.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:50 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ik kan zo de post weer neerzetten hoor dat jij op foksport alleen reageert als max 1ste of 2de wordt.
ELke andere plaats ben je nergens te vinden..
Als een mod het goed vind, zal ik je ook hier ontmaskeren als successupporter.
Snap ik. alleen nu stond de wedstrijdleiding op scherp.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:51 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ze tegen Max gezegd hebben dat ook maar te doen?
Waarom zou hij het niet mogen en Hamilton wel?
Je weet natuurlijk van tevoren dat daar gezeik van gaat komen.. Er is geen tracklimit, maar we gaan er wel op letten, dus na 3 of 4 overtredingen komen we wel op de lijn. Of niet. Nou ja, we zien welquote:Op zondag 28 maart 2021 18:49 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja hoor maar RC heeft gezegd dat het een plek was waar ze op zouden letten.
Er is nooit officieel gezegd dat daar een track limit was.
Dat hebben ze en daarna volgde meteen een waarschuwing voor alle drie.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:51 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ze tegen Max gezegd hebben dat ook maar te doen?
Waarom zou hij het niet mogen en Hamilton wel?
Heb je toch gezien toen ze cheattenquote:Op zondag 28 maart 2021 18:51 schreef -XOR- het volgende:
Ik vraag me af hoe goed Leclerc is als hij wel in een betere wagen zou zitten.
Dat heeft hij niet. Er waren het hele weekend tracklimits daar.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:51 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Voor het bericht van RB werd er niks aan gedaan daarna kwam de waarschuwing. Hij heeft dus gelijk.
Het is de vraag of het één wat met het ander te maken heeft en niet sowieso er al aan zat te komen.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:51 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Zucht maar de wedstrijdleiding deed er pas wat aan na het klikken van rbr.
Hij is wat onbezonnen.quote:
Neem aan dat hij ondertussen gegroeid is.quote:
Er is geen tracklimit daar tijdens de race. Het is zowiezo verboden om met 4 banden buiten de lijnen te gaan.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die was er wel. Hele weekend al. En ja, ook tijdens de race
Na 37 ronden.....Ik weet het niet en we zullen het nooit weten.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:52 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Het is de vraag of het één wat met het ander te maken heeft en niet sowieso er al aan zat te komen.
Die was er wel.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:53 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Er is geen tracklimit daar tijdens de race. Het is zowiezo verboden om met 4 banden buiten de lijnen te gaan.
Nee, niet tijdens de race. Pas toen Red Bull er een punt van maakte.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die was er wel. Hele weekend al. En ja, ook tijdens de race
niks met mis een jurkje terwijl de koele wind je ballen kietelt.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:53 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Waarom staat er een man met een jurkje op het podium?
Niets mis mee verder hoor, ik ben breeddenkend.
Is ook even geleden dat er een snellere auto in het veld is.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:52 schreef Anton91 het volgende:
Lewis leek wel eens een keer echt blij dat hij eindelijk won. Omdat hij er natuurlijk echt voor moest vechten.
quote:Op zondag 28 maart 2021 18:53 schreef Newone82 het volgende:
Max kreeg rijles van Hamilton vandaag. Te gretig
Die was er wel.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:53 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Er is geen tracklimit daar tijdens de race. Het is zowiezo verboden om met 4 banden buiten de lijnen te gaan.
Dus is er een tracklimit.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:53 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Na 38 keer hequote:Op zondag 28 maart 2021 18:52 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Het is de vraag of het één wat met het ander te maken heeft en niet sowieso er al aan zat te komen.
Announce meltdown.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:54 schreef potjecreme het volgende:
Kan niet wachten tot we weer naar de studio gaan.
Net het verkeerde moment gekozen om Hamilton te pakken.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:53 schreef Newone82 het volgende:
Max kreeg rijles van Hamilton vandaag. Te gretig
Het hele weekend. Er is nergens gezegd dat tijdens de race daar geen track limits zijn.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:54 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Nee, niet tijdens de race. Pas toen Red Bull er een punt van maakte.
Toen RBR het aangaf dan ook maar te gaan doen was die er opeens wel.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:49 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja hoor maar RC heeft gezegd dat het een plek was waar ze op zouden letten.
Er is nooit officieel gezegd dat daar een track limit was.
Buiten dat: Er is inderdaad een relatief vage regel die stelt dat je je best moet doen binnen de baan te blijvenquote:Op zondag 28 maart 2021 18:52 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Je weet natuurlijk van tevoren dat daar gezeik van gaat komen.. Er is geen tracklimit, maar we gaan er wel op letten, dus na 3 of 4 overtredingen komen we wel op de lijn. Of niet. Nou ja, we zien wel
Die was er wel. Voor de 10e keerquote:Op zondag 28 maart 2021 18:54 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Nee, niet tijdens de race. Pas toen Red Bull er een punt van maakte.
Beter luisteren tijdens de vt en kwali lag daar een track limit tijdens de race niet!! Ze overtreden geen track limit maar de regel dat ze niet met 4 banden buiten de lijnen mogen komen.quote:
Bij inhalen buiten de baan raken is positie teruggeven. Punt.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:54 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dus is er een tracklimit.
Je mag wel of niet met 4 banden buiten de baan. Mag dat niet: Track limit.
Hamilton kreeg daar geen straf voor dus geen track limit . Maar als Max daar inhaalt ineens wel.
Achterlijk.
Nope dat is gister nog gezegd. Je moest het alleen niet te vaak doen.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:55 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Het hele weekend. Er is nergens gezegd dat tijdens de race daar geen track limits zijn.
Als je het te veel zo doen. Of er voordeel van zou hebben (je pakt er een positie op) zouden ze wel ingrijpen.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:55 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Het hele weekend. Er is nergens gezegd dat tijdens de race daar geen track limits zijn.
Zodra Perez dichterbij komt verliezen ze wel het voordeel dat zij met z'n tweeën tegen Verstappen rijden. Dus ik heb hoopquote:Op zondag 28 maart 2021 18:54 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Is ook even geleden dat er een snellere auto in het veld is.
Maar goed, dat zal ook snel genoeg ingehaald zijn, want Mercedes weet zich altijd heel snel te herpakken.
Dat laatste zal wel moeten, dat had Mercedes vandaag van een gratis undercut poging gehouden.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:55 schreef RubenSosa het volgende:
Dit beloofd wel wat voor dit seizoen.
Perez gaat zeker ook een rol spelen.
Hamilton ging daar toch even ervoor ook wijd, onder druk van Verstappen?quote:Op zondag 28 maart 2021 18:55 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Hamilton doet het ook slimmer. Pakt meerdere rondes een tiende maar geen directe posities. Max wel met zijn inhaalmanoeuvre en dan haal je er direct voordeel aan, dat veel directer te handhaven is.
Ik weet het niet. Mercedes was nu ook al competitief en de kleine achterstand op Red Bull zullen ze wel gauw hebben ingehaald.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:55 schreef RubenSosa het volgende:
Dit beloofd wel wat voor dit seizoen.
Perez gaat zeker ook een rol spelen.
Dat is geen track limit zoals de FiA die bedoeld. Het klopt dat 4 banden buiten de lijn nooit is toegestaan.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:54 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dus is er een tracklimit.
Je mag wel of niet met 4 banden buiten de baan. Mag dat niet: Track limit.
Hamilton kreeg daar geen straf voor dus geen track limit . Maar als Max daar inhaalt ineens wel.
Achterlijk.
Stel dat Perez wel gewoon normaal was gestart. Had hij zeker een rol gespeeld.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:56 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Zodra Perez dichterbij komt verliezen ze wel het voordeel dat zij met z'n tweeën tegen Verstappen rijden. Dus ik heb hoopEn Perez deed het zoals altijd aardig.
Nee niksquote:
Perezquote:
geweldig moment dit.quote:
perez stond bovenaan in de racequote:
Klopt, dan had Verstappen hem niet buiten de track kunnen inhalen en was deze discussie er nooit geweest.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:57 schreef Zorro het volgende:
Leg er een grindbak neer, dan is het afgelopen.
Nee hoor, zoals ze net zeiden bij Sky, dit is de eerste keer in de laatste 5 jaar of zo dat Lewis de openingsrace wint.quote:
Er was wel een track limitquote:Op zondag 28 maart 2021 18:57 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee niks
Dat is de zwakste reactie ooit.
Als iets neit mag, dan mag het niet. Leg er een grindbak neer, dan is het afgelopen. Dan gaat ook niemand er voor zijn plezier rijden.
Ik heb dat gisteren al gezegd, ze hebben een baan getekend. Waarvoor? Voor Jan Lul blijkbaar want je mag er gewoon naast rijden.
Dat is compleet debiel.
Tja slapende honden wakker maken dus, je weet dat de boordradios worden beluisterd.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:55 schreef wdn het volgende:
[..]
Buiten dat: Er is inderdaad een relatief vage regel die stelt dat je je best moet doen binnen de baan te blijven
En ja ook ik vind dat 38x je daar niet aan houden fout is
MAAR dan moet een andere team dat wel melden en als je dat pas na rondje 38 doet als RB ben je fout bezig.
Dat moet je meteen na 1 rondje doen en meteen aan Max zeggen dat hij dit ook moet doen.
Die was er niet. Die was er alleen tijdens de kwalificatie. Tijdens de race was die er niet, ze gingen bij bocht 4 er alleen opletten, maar er was geen track limit. Vandaar ook de waarschuwing.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die was er wel. Voor de 10e keer
quote:
Dat geldt zelfs voor elke inhaalactie buiten de baan.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:56 schreef HiDiHo het volgende:
Ik denk dat als je er een plaats mee haalt er wel een limit is
De eerste 30 ronden blijkbaar niet, pas toen RB aan Max aangaf dat hij ook maar de track limits moest negeren werd er gereageerd. Da's wel opvallend op zijn zachts gezegd.quote:
Dan was Hamilton al in de tweede ronde uit de race geweest,quote:Op zondag 28 maart 2021 18:58 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Klopt, dan had Verstappen hem niet buiten de track kunnen inhalen en was deze discussie er nooit geweest.
Die was er wel. Tijdens de FP's, tijdens de Q en tijdens de race.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:58 schreef YellowBlacks het volgende:
[..]
Die was er niet. Die was er alleen tijdens de kwalificatie. Tijdens de race was die er niet, ze gingen bij bocht 4 er alleen opletten, maar er was geen track limit. Vandaar ook de waarschuwing.
Klopt, maar dat mag blijkbaar.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:56 schreef Adames het volgende:
[..]
Hamilton ging daar toch even ervoor ook wijd, onder druk van Verstappen?
won Rosberg dat jaar?quote:Op zondag 28 maart 2021 18:58 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Nee hoor, zoals ze net zeiden bij Sky, dit is de eerste keer in de laatste 5 jaar of zo dat Lewis de openingsrace wint.
Ja, maar dit was natuurlijk wel een wedstrijd die je had moeten winnen.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:56 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Zodra Perez dichterbij komt verliezen ze wel het voordeel dat zij met z'n tweeën tegen Verstappen rijden. Dus ik heb hoopEn Perez deed het zoals altijd aardig.
Ik zei het toch.quote:Op zondag 28 maart 2021 16:27 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Godverdomme, 1 quali gereden. Kan iedereen niet een beetje rustig afwachten?
eigen glazen ingooienquote:Op zondag 28 maart 2021 18:58 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De eerste 30 ronden blijkbaar niet, pas toen RB aan Max aangaf dat hij ook maar de track limits moest negeren werd er gereageerd. Da's wel opvallend op zijn zachts gezegd.
Die was er wel. Dat de FIA niet meteen handhaafde is niet mijn schuldquote:Op zondag 28 maart 2021 18:58 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De eerste 30 ronden blijkbaar niet, pas toen RB aan Max aangaf dat hij ook maar de track limits moest negeren werd er gereageerd. Da's wel opvallend op zijn zachts gezegd.
Was er ook niet. Was gister nog gezegd.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:58 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
neequote:
Waarom. Helemaal nutteloos voor rb deze racequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ter info.
Daaromquote:Op zondag 28 maart 2021 18:58 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat geldt zelfs voor elke inhaalactie buiten de baan.
Jawel, maar zelfs dan. Inhalen buiten de baan mag niet. Track limits of geen track limits.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:58 schreef YellowBlacks het volgende:
[..]
Die was er niet. Die was er alleen tijdens de kwalificatie. Tijdens de race was die er niet, ze gingen bij bocht 4 er alleen opletten, maar er was geen track limit. Vandaar ook de waarschuwing.
Normaal gesproken ontwikkeld Red bull beter, dus laten we hopen dit jaar ookquote:Op zondag 28 maart 2021 18:59 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja, maar dit was natuurlijk wel een wedstrijd die je had moeten winnen.
Ik schat in dat het de eerste helft van het seizoen spannend zal zijn en na de zomerstop is ineens Mercedes weer onaantastbaar.
Zoals ik al zei het werd gedoogd en als teams dan opdracht gaan geven dan wordt er ingegrepen. Eigen schuld, ze weten dat alles beluisterd kan worden.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:58 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De handhaving is het probleem, niet de tracklimits, natuurlijk.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die was er wel. Dat de FIA niet meteen handhaafde is niet mijn schuld
Dat vrees ik ook.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:59 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik schat in dat het de eerste helft van het seizoen spannend zal zijn en na de zomerstop is ineens Mercedes weer onaantastbaar.
Meeste stemmenquote:Op zondag 28 maart 2021 18:59 schreef daNpy het volgende:
[..]
Waarom. Helemaal nutteloos voor rb deze race
Hij kreeg opdracht om plek terug te gevenquote:Op zondag 28 maart 2021 19:01 schreef _UserName_ het volgende:
Onverdiende overwinning voor HAM, die steeds bocht 4 ruim nam. Zonder dat, of met straf was Max er al eerder voorbij. Dom dat hij de plek weer terug gaf, maar dit geeft wel aan hoe volwassen Max is, dat is wel goed om te zien. Hij heeft genoeg vertrouwen, geduld en kalmte om dit te doen. Dit jaar gaat hij het ook doen. Ik ben benieuwd in hoeverre Mercedes wordt bevoordeeld zoals in deze race want HAM zou toch wel 5s moeten krijgen, als ie elke ronde 0.15s pakt.
De vbl kanker verspreidt zich weer over het hele forum.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:59 schreef Refragmental het volgende:
Aangezien vbl toch hier is. Hoe heeft NL et gedaan tegen Turkije? Heb de wedstrijd gemist.
Klopt, maar dat was de discussie niet.quote:Op zondag 28 maart 2021 19:00 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De handhaving is het probleem, niet de tracklimits, natuurlijk.
Tijdens de race niet. Een aantal hebben het hier nu al een aantal keer aangegeven.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die was er wel. Tijdens de FP's, tijdens de Q en tijdens de race.
inhalen buiten de baan mag sowieso niet.quote:Op zondag 28 maart 2021 19:00 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Zoals ik al zei het werd gedoogd en als teams dan opdracht gaan geven dan wordt er ingegrepen. Eigen schuld, ze weten dat alles beluisterd kan worden.
likequote:Op zondag 28 maart 2021 19:01 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
De vbl kanker verspreidt zich weer over het hele forum.
@:tjjwester
jaren gehad dat Mercedes weg rijdt met 10, 20 of 30 seconden voorsprong... dat gat is nu 0,7 van een seconden.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:59 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Lewis_Hamiltonquote:Op zondag 28 maart 2021 19:00 schreef Adames het volgende:
[..]
In het laatste jaar dat Hamilton dus zijn openingsronde won. 2016
Ik geloof er weinig van.quote:Op zondag 28 maart 2021 19:00 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Normaal gesproken ontwikkeld Red bull beter, dus laten we hopen dit jaar ook
Een aantal hebben ook al een paar x aangegevendat die er wel warenquote:Op zondag 28 maart 2021 19:02 schreef YellowBlacks het volgende:
[..]
Tijdens de race niet. Een aantal hebben het hier nu al een aantal keer aangegeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |