Alsof ze tijdens de testen veel lange long runs gedaan hebben. Maar ook toen was de RBR sneller dan de Mercedes.quote:Op zondag 28 maart 2021 16:05 schreef tja77 het volgende:
[..]
7/8 Ronden, je weet hoeveel ronden ze vandaag moeten afwerken? Vandaar dat ik refereer aan long runs waarbij bandendegradatie een wat prominentere rol speelt.
Godverdomme, 1 quali gereden. Kan iedereen niet een beetje rustig afwachten?quote:Op zondag 28 maart 2021 16:26 schreef Adrie072 het volgende:
Jan neemt de woorden Max kampioen al in de mond, zojuist op radio1.
Genot.quote:Op zondag 28 maart 2021 16:26 schreef Adrie072 het volgende:
Jan neemt de woorden Max kampioen al in de mond, zojuist op radio1.
Jan Lammers, die maakt misschien nog wel het meest aanspraak op de titel "voorzitter van de Max Verstappen fanclub".quote:Op zondag 28 maart 2021 16:27 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Godverdomme, 1 quali gereden. Kan iedereen niet een beetje rustig afwachten?
Blijdschap ok maar het gaat mij te ver.quote:Op zondag 28 maart 2021 16:27 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Mij ook, ik schrijf Mercedes echt nog niet af. En gezien Perez al nieuwe motoronderdelen heeft, moeten we de betrouwbaarheid ook nog afwachten.quote:Op zondag 28 maart 2021 16:29 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Blijdschap ok maar het gaat mij te ver.
Hij gleed anders van z'n stoel bij het Hamilton interview.quote:Op zondag 28 maart 2021 16:33 schreef Vriezzer het volgende:
Kamphues komt nog een keer klaar, want Max staat op pole OH JONGENS WAT GOED TOCH.
Die zie ik nog wel iemand eraf tetsen die hem lapt.quote:Op zondag 28 maart 2021 16:33 schreef Nattekat het volgende:
Mazespin divebomb op Hamilton.
U las het hier eerst.
Eensquote:Op zondag 28 maart 2021 16:27 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Die is wegquote:Op zondag 28 maart 2021 16:39 schreef Gehrman het volgende:
Hebben ze nog wat aan de vangrail veranderd na aanleiding van de Grosjean crash?
Ik zit te popelen!quote:
Dit zijn de wijzigingen (maar niet allemaal nav. de crash):quote:Op zondag 28 maart 2021 16:39 schreef Gehrman het volgende:
Hebben ze nog wat aan de vangrail veranderd na aanleiding van de Grosjean crash?
Het was echt een goed idee om hem de F1 binnen te halen.quote:Op zondag 28 maart 2021 16:33 schreef Nattekat het volgende:
Mazespin divebomb op Hamilton.
U las het hier eerst.
Belangrijkquote:
Heerlijk zinnetje blijft dat!quote:
Vrijwel altijd start tijdens de schemering toch in Bahrein?quote:Op zondag 28 maart 2021 16:46 schreef vaarsuvius het volgende:
ik dacht dat het daar al donkerder zou zijn bij de start
Neem aan dat Lewis daar nog wat extra doet behalve alleen knielen.quote:
Zomertijdquote:Op zondag 28 maart 2021 16:46 schreef vaarsuvius het volgende:
ik dacht dat het daar al donkerder zou zijn bij de start
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |