Niks nieuws onder de zon dus.quote:Op zondag 28 maart 2021 14:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Heel dubieus, omdat in het verleden coureurs hier zonder straf mee weg kwamen. Ik noem geen namen.
quote:Op zondag 28 maart 2021 16:15 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Gekke wappiesquote:Op zondag 28 maart 2021 16:21 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Bij Ziggy denken ze ook dat Max wereldkampioen wordt.
Nu al zin in die meltdown.
MB fan gespot.....quote:Op zondag 28 maart 2021 16:21 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Bij Ziggy denken ze ook dat Max wereldkampioen wordt.
Nu al zin in die meltdown.
Dominant word wel een dingetje dit jaar hoor....quote:Op zondag 28 maart 2021 16:23 schreef Caland het volgende:
Conclusie: Hamilton is nog even zoekende maar een kwestie van tijd voordat de mercs weer dominant zijn
quote:Op zondag 28 maart 2021 16:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Doornbosgod is sowieso de enige reden dat ik kijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop het ook.quote:Op zondag 28 maart 2021 16:25 schreef Predator40 het volgende:
[..]
Dominant word wel een dingetje dit jaar hoor....
Als te wilt weten hoe goed de Mercedes is kun je beter op Bottas letten. Als die vandaag niet op de derde plek eindigt omdat hij door anderen voorbij gereden wordt, dan hebben ze een probleem.quote:Op zondag 28 maart 2021 16:23 schreef Caland het volgende:
Conclusie: Hamilton is nog even zoekende maar een kwestie van tijd voordat de mercs weer dominant zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |