Max reed nog niet eens 7 seizoenenquote:Op zondag 28 maart 2021 18:41 schreef Sodemieters het volgende:
Dit is dus waarom Hamilton zeven keer kampioen is. En Max niet.
quote:Op zondag 28 maart 2021 18:41 schreef Nattekat het volgende:
Ik zie een voorbode voor een prachtig seizoen
Dit gelul ja. Laat de baan dingen afstraffen, niet gelul met waarschuwingen en tijdstraffen.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:42 schreef SiGNe het volgende:
Lewis heeft ook zelf tijdens de race gezegd dat ie de halve race bocht 4 aan het afsnijden was, lijkt me dat dat nog gevolgen gaat hebben.
Mercedes en Hamilton rijden niets voor niets de kampioenschappen bij elkaar. Hamilton heeft weer eens laten zien waarom hij 7-voudig wereldkampioen is.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
nu wint toch weer Hamilton. Is Hamilton/Mercedes toch beter/sneller dan ze lieten uitschijnen
Ze hadden Max meteen na de eerste keer dat Lewis die bocht beter nam dat hij dat ook moet doenquote:
Er was gezegd dat er tijdens de vrije trainingen en kwalificatie op gelet zou worden, de race werd niet genoemd. Slim gebruik van gemaakt door Mercedes.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:42 schreef SiGNe het volgende:
Lewis heeft ook zelf tijdens de race gezegd dat ie de halve race bocht 4 aan het afsnijden was, lijkt me dat dat nog gevolgen gaat hebben.
Ah daar ben je. Hele topic niet gezien... totdat je zeker wist dat max niet ging winnen.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:42 schreef RubenSosa het volgende:
max die 5 seconden zou wegrijden. Tuurlijk joh.
Red Bull is nog nooiit zo dichtbij Mercedes geweest in het begin van het seizoen en Lewis heeft minder kilometers gereden dan Max deze race.,quote:
Iedereen mocht het, wat is er dan valspelen aan??quote:Op zondag 28 maart 2021 18:44 schreef Neef_Wuppie het volgende:
De neger komt weer weg met vals spelen!
Welke NSB-actiequote:Op zondag 28 maart 2021 18:44 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Karma voor rbr met hun nsb-actie eerder.
Vals spelen loont. Zeker als je teambaas de holmaat bij de FIA isquote:Op zondag 28 maart 2021 18:43 schreef maniack28 het volgende:
Instructions from race control. MIA dus. Hamilton rijdt de hele race buiten de lijnen daar. Tijd voor goeie regels mensen.
Max moest zijn plaats terug geven, van race controlquote:Op zondag 28 maart 2021 18:45 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Iedereen mocht het, wat is er dan valspelen aan??
ah de successupporter. Of de post van gisteren vergeten?quote:Op zondag 28 maart 2021 18:45 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ah daar ben je. Hele topic niet gezien... totdat je zeker wist dat max niet ging winnen.
O godquote:Op zondag 28 maart 2021 18:45 schreef -XOR- het volgende:
Al die kut hamilton fans die nu doen alsof hij een GOAT-gevecht heeft gewonnen
quote:Op zondag 28 maart 2021 18:45 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Eigen schuld van rbr. Zij hebben de wedstrijdleiding erop geattendeerd.
quote:Op zondag 28 maart 2021 18:45 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Er was geen track limit daarquote:Op zondag 28 maart 2021 18:45 schreef Evenstar het volgende:
Jammer van strategie, maar ook kut van race control. Lewis rondje na rondje track limit overschreden, toegegeven en Max krijgt meteen tikje. Die laatste WK moet ook komen zo te zien.
Doe niet zo raarquote:Op zondag 28 maart 2021 18:45 schreef potjecreme het volgende:
[..]
heb je nog meer complottheorieën voor vandaag?quote:Op zondag 28 maart 2021 18:45 schreef Weltschmerz het volgende:
Als je tegen Hamilton vecht van vecht je ook tegen de wedstrijdleiding, dan kun je beter meteen de eerste klap uitdelen en ze uit laten leggen waarom Hamilton niet gestraft werd en Verstappen wel. Dan zit de wedstrijdleiding de rest van het seizoen in de verdediging.
Volgens mij attendeerde wedstrijdleiding rbrquote:Op zondag 28 maart 2021 18:45 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Die hebben die auto's al lang niet meer, doe niet dom.quote:
Was toch andersom?quote:Op zondag 28 maart 2021 18:45 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Het was wel heel dom om dit soort instructies te geven, dan maak je slapende honden wakker.quote:
Nee, net andersom begreep ik, tijdens de VT's en quali mocht het maar tijdens de race niet.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:46 schreef wdn het volgende:
[..]
Er was geen track limit daar
Dat was alleen tijdens de kwalficatie.
Lewis Roethof.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:47 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Die neger speelt weer zijn bandje af.
Gras is.
Die was er wel. RC toch zelf Lewis en Max er op geattendeerd net? Luister je wel?quote:Op zondag 28 maart 2021 18:46 schreef wdn het volgende:
[..]
Dat heeft hij nu ook gedaan. Gestopt bij bord met nr 1quote:Op zondag 28 maart 2021 18:44 schreef franklop het volgende:
Maar Hamilton moest toch 3 keer stoppen?
Jawel. Lewis is er voor gewaarschuwd. Alleen wordt je tijd in de race niet afgenomen.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:46 schreef wdn het volgende:
[..]
Dat verwacht je ook niet.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:47 schreef Breekfast het volgende:
Jammer van de racistische reacties weer hier in dit topic. Mods lijken er ook niks aan te doen?
Ja maar er werd niet opgelet. De instructies van RB hebben daarvoor gezorgd.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Doe niet zo raar
Dit was altijd illegaal geweest.
Miemiemiequote:Op zondag 28 maart 2021 18:47 schreef Breekfast het volgende:
Jammer van de racistische reacties weer hier in dit topic. Mods lijken er ook niks aan te doen?
Nee, tijdens de VT en de Q werd de tijd dan afgenomenquote:Op zondag 28 maart 2021 18:47 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Nee, net andersom begreep ik, tijdens de VT's en quali mocht het maar tijdens de race niet.
Dit. Hele mooie race,dom einde van Max. Had gewoon ronde moeten wachten.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:46 schreef VacaLoca het volgende:
Gvd Max, had nou ff een makkelijker moment afgewacht.
Ik wist meteen toen ie daar inhaalde dat ie de pineut was
Terwijl ham lekker hele race daar wijd ging..
Hamilton meest lucky fuck in de wereld
Ga je nog moderaten in dit topic??? Zie even de racistische opmerkingen in dit topic.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:47 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Die was er wel. RC toch zelf Lewis en Max er op geattendeerd net? Luister je wel?
Eerder in de wedstrijd door te zeggen dat Bottas en Hamilton steeds de kortere lijn namen. Wedstrijdleiding is toen strenger er naar gaan kijken.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens mij attendeerde wedstrijdleiding rbr
Welke post? Heb je weer iets te diep in het glaasje gekeken?quote:Op zondag 28 maart 2021 18:46 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
ah de successupporter. Of de post van gisteren vergeten?
Ik reageer altijd na de race. Nu jij nog.
quote:Op zondag 28 maart 2021 18:47 schreef Breekfast het volgende:
Zwarte levens metterenquote:Op zondag 28 maart 2021 18:47 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Die neger speelt weer zijn bandje af.
Gras is.
Aldus elke willekeurige racewin van hem.quote:
je mag nooit met 4 wielen buiten de baan(witte lijn)...op het hele circuitquote:Op zondag 28 maart 2021 18:46 schreef wdn het volgende:
[..]
Er waren geen track limits. Die waren er alleen voor de kwalificatie. Voor de race hebben ze er niks over gezegd. Vandaar dat Hamilton er ook verbaasd over was, dat hij die waarschuwing kreeg.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:47 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Die was er wel. RC toch zelf Lewis en Max er op geattendeerd net? Luister je wel?
Ja hoor maar RC heeft gezegd dat het een plek was waar ze op zouden letten.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:47 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik kan zo de post weer neerzetten hoor dat jij op foksport alleen reageert als max 1ste of 2de wordt.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:48 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Welke post? Heb je weer iets te diep in het glaasje gekeken?
Idd, Ham kon ook voor blijven door vér buiten de baan te gaan, maar meteen op de radio janken als ie wordt ingehaald. vuile jankzak. Was een aanrijding geweest als Max binnen de baan bleef .quote:Op zondag 28 maart 2021 18:46 schreef VacaLoca het volgende:
Gvd Max, had nou ff een makkelijker moment afgewacht.
Ik wist meteen toen ie daar inhaalde dat ie de pineut was
Terwijl ham lekker hele race daar wijd ging..
Hamilton meest lucky fuck in de wereld
Nee, het mocht sowieso al niet. Terecht dat RBR niet pikte dat Merc ermee weg kwamquote:Op zondag 28 maart 2021 18:48 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Eerder in de wedstrijd door te zeggen dat Bottas en Hamilton steeds de kortere lijn namen. Wedstrijdleiding is toen strenger er naar gaan kijken.
Ik doe ook even een duit in het zakje: vieze vuile kk kazenquote:Op zondag 28 maart 2021 18:50 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Laten we het uitproberen.
Heil hitler!
Hij had in het begin niet zo moeten liggen te pittenquote:Op zondag 28 maart 2021 18:48 schreef StephanL het volgende:
Volgende keer Max maar eerder laten pitten
Je bedoelt dat ze tegen Max gezegd hebben dat ook maar te doen?quote:Op zondag 28 maart 2021 18:48 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Eerder in de wedstrijd door te zeggen dat Bottas en Hamilton steeds de kortere lijn namen. Wedstrijdleiding is toen strenger er naar gaan kijken.
Zucht maar de wedstrijdleiding deed er pas wat aan na het klikken van rbr.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, het mocht sowieso al niet. Terecht dat RBR niet pikte dat Merc ermee weg kwam
quote:Op zondag 28 maart 2021 18:50 schreef damsco het volgende:
[..]
Ik doe ook even een duit in het zakje: vieze vuile kk kazen
Voor het bericht van RB werd er niks aan gedaan daarna kwam de waarschuwing. Hij heeft dus gelijk.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, het mocht sowieso al niet. Terecht dat RBR niet pikte dat Merc ermee weg kwam
Die was er wel. Hele weekend al. En ja, ook tijdens de racequote:Op zondag 28 maart 2021 18:46 schreef wdn het volgende:
[..]
Laat die trolletjes toch joh. Hij zit zichzelf zwaar af te trekken op jouw reactie.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:48 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Welke post? Heb je weer iets te diep in het glaasje gekeken?
Oh die verwijderde post van je. Waarbij je voor het gemak compleet negeert dat ik constant op et forum post. Troll.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:50 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ik kan zo de post weer neerzetten hoor dat jij op foksport alleen reageert als max 1ste of 2de wordt.
ELke andere plaats ben je nergens te vinden..
Als een mod het goed vind, zal ik je ook hier ontmaskeren als successupporter.
Snap ik. alleen nu stond de wedstrijdleiding op scherp.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:51 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ze tegen Max gezegd hebben dat ook maar te doen?
Waarom zou hij het niet mogen en Hamilton wel?
Je weet natuurlijk van tevoren dat daar gezeik van gaat komen.. Er is geen tracklimit, maar we gaan er wel op letten, dus na 3 of 4 overtredingen komen we wel op de lijn. Of niet. Nou ja, we zien welquote:Op zondag 28 maart 2021 18:49 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja hoor maar RC heeft gezegd dat het een plek was waar ze op zouden letten.
Er is nooit officieel gezegd dat daar een track limit was.
Dat hebben ze en daarna volgde meteen een waarschuwing voor alle drie.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:51 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ze tegen Max gezegd hebben dat ook maar te doen?
Waarom zou hij het niet mogen en Hamilton wel?
Heb je toch gezien toen ze cheattenquote:Op zondag 28 maart 2021 18:51 schreef -XOR- het volgende:
Ik vraag me af hoe goed Leclerc is als hij wel in een betere wagen zou zitten.
Dat heeft hij niet. Er waren het hele weekend tracklimits daar.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:51 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Voor het bericht van RB werd er niks aan gedaan daarna kwam de waarschuwing. Hij heeft dus gelijk.
Het is de vraag of het één wat met het ander te maken heeft en niet sowieso er al aan zat te komen.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:51 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Zucht maar de wedstrijdleiding deed er pas wat aan na het klikken van rbr.
Hij is wat onbezonnen.quote:
Neem aan dat hij ondertussen gegroeid is.quote:
Er is geen tracklimit daar tijdens de race. Het is zowiezo verboden om met 4 banden buiten de lijnen te gaan.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die was er wel. Hele weekend al. En ja, ook tijdens de race
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |