Nee. Nooit.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:40 schreef heywoodu het volgende:
Op deze manier zijn ook zeges van Hamilton gewoon tof![]()
Ditquote:Op zondag 28 maart 2021 18:41 schreef Breekfast het volgende:
Het had erger gekund jongens, in ieder geval geen DNF![]()
Hoop het, doe eens 38 maal 1 tiende... 5 sec straf Lewis.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:39 schreef SiGNe het volgende:
Red Bull gaat vast wel een klacht indienen over het afsnijden van bocht 4 door Lewis..
Strategiequote:Op zondag 28 maart 2021 18:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vrienden, ik heb 3 kwart van de race gemist helaas maar Verstappen was 3 trainingen en kwalificatie de snelste, nu wint toch weer Hamilton. Is Hamilton/Mercedes toch beter/sneller dan ze lieten uitschijnen (Verstappen is met een snellere auto niet weggereden vanaf de start) of heeft Red Bull/Verstappen hier fouten gemaakt?
Problemen met differentieel verder waren ze vrij gelijkwaardig deze racequote:Op zondag 28 maart 2021 18:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vrienden, ik heb 3 kwart van de race gemist helaas maar Verstappen was 3 trainingen en kwalificatie de snelste, nu wint toch weer Hamilton. Is Hamilton/Mercedes toch beter/sneller dan ze lieten uitschijnen (Verstappen is met een snellere auto niet weggereden vanaf de start) of heeft Red Bull/Verstappen hier fouten gemaakt?
Niet.quote:
Op strategisch vlak geklopt.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
volgens mij was max aan het cheaten en is hij daar op gewezen door zijn team.quote:
Nee RB of Max had na de EERSTE keer dat Lewis dit deed moeten doorhebben dan Max dit ook mag doen.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:41 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Als je zuur bent zeg je dat ham wint door 37 rondes af te snijden.
Maar gewoon geklopt. Mentale tik voor max. Gaat wel goed seizoen worden zo.
Lijkt me nietquote:Op zondag 28 maart 2021 18:42 schreef SiGNe het volgende:
Lewis heeft ook zelf tijdens de race gezegd dat ie de halve race bocht 4 aan het afsnijden was, lijkt me dat dat nog gevolgen gaat hebben.
Karma voor rbr met hun nsb-actie eerder.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:43 schreef maniack28 het volgende:
Instructions from race control. MIA dus. Hamilton rijdt de hele race buiten de lijnen daar. Tijd voor goeie regels mensen.
Dat kan.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:43 schreef Anton91 het volgende:
Verstappen tweede maar wat een spannende race op het eind![]()
![]()
Max reed nog niet eens 7 seizoenenquote:Op zondag 28 maart 2021 18:41 schreef Sodemieters het volgende:
Dit is dus waarom Hamilton zeven keer kampioen is. En Max niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |