Klopt, dan had Verstappen hem niet buiten de track kunnen inhalen en was deze discussie er nooit geweest.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:57 schreef Zorro het volgende:
Leg er een grindbak neer, dan is het afgelopen.
Nee hoor, zoals ze net zeiden bij Sky, dit is de eerste keer in de laatste 5 jaar of zo dat Lewis de openingsrace wint.quote:
Er was wel een track limitquote:Op zondag 28 maart 2021 18:57 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee niks
Dat is de zwakste reactie ooit.
Als iets neit mag, dan mag het niet. Leg er een grindbak neer, dan is het afgelopen. Dan gaat ook niemand er voor zijn plezier rijden.
Ik heb dat gisteren al gezegd, ze hebben een baan getekend. Waarvoor? Voor Jan Lul blijkbaar want je mag er gewoon naast rijden.
Dat is compleet debiel.
Tja slapende honden wakker maken dus, je weet dat de boordradios worden beluisterd.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:55 schreef wdn het volgende:
[..]
Buiten dat: Er is inderdaad een relatief vage regel die stelt dat je je best moet doen binnen de baan te blijven
En ja ook ik vind dat 38x je daar niet aan houden fout is
MAAR dan moet een andere team dat wel melden en als je dat pas na rondje 38 doet als RB ben je fout bezig.
Dat moet je meteen na 1 rondje doen en meteen aan Max zeggen dat hij dit ook moet doen.
Die was er niet. Die was er alleen tijdens de kwalificatie. Tijdens de race was die er niet, ze gingen bij bocht 4 er alleen opletten, maar er was geen track limit. Vandaar ook de waarschuwing.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die was er wel. Voor de 10e keer
quote:
Dat geldt zelfs voor elke inhaalactie buiten de baan.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:56 schreef HiDiHo het volgende:
Ik denk dat als je er een plaats mee haalt er wel een limit is
De eerste 30 ronden blijkbaar niet, pas toen RB aan Max aangaf dat hij ook maar de track limits moest negeren werd er gereageerd. Da's wel opvallend op zijn zachts gezegd.quote:
Dan was Hamilton al in de tweede ronde uit de race geweest,quote:Op zondag 28 maart 2021 18:58 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Klopt, dan had Verstappen hem niet buiten de track kunnen inhalen en was deze discussie er nooit geweest.
Die was er wel. Tijdens de FP's, tijdens de Q en tijdens de race.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:58 schreef YellowBlacks het volgende:
[..]
Die was er niet. Die was er alleen tijdens de kwalificatie. Tijdens de race was die er niet, ze gingen bij bocht 4 er alleen opletten, maar er was geen track limit. Vandaar ook de waarschuwing.
Klopt, maar dat mag blijkbaar.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:56 schreef Adames het volgende:
[..]
Hamilton ging daar toch even ervoor ook wijd, onder druk van Verstappen?
won Rosberg dat jaar?quote:Op zondag 28 maart 2021 18:58 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Nee hoor, zoals ze net zeiden bij Sky, dit is de eerste keer in de laatste 5 jaar of zo dat Lewis de openingsrace wint.
Ja, maar dit was natuurlijk wel een wedstrijd die je had moeten winnen.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:56 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Zodra Perez dichterbij komt verliezen ze wel het voordeel dat zij met z'n tweeën tegen Verstappen rijden. Dus ik heb hoopEn Perez deed het zoals altijd aardig.
Ik zei het toch.quote:Op zondag 28 maart 2021 16:27 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Godverdomme, 1 quali gereden. Kan iedereen niet een beetje rustig afwachten?
eigen glazen ingooienquote:Op zondag 28 maart 2021 18:58 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De eerste 30 ronden blijkbaar niet, pas toen RB aan Max aangaf dat hij ook maar de track limits moest negeren werd er gereageerd. Da's wel opvallend op zijn zachts gezegd.
Die was er wel. Dat de FIA niet meteen handhaafde is niet mijn schuldquote:Op zondag 28 maart 2021 18:58 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De eerste 30 ronden blijkbaar niet, pas toen RB aan Max aangaf dat hij ook maar de track limits moest negeren werd er gereageerd. Da's wel opvallend op zijn zachts gezegd.
Was er ook niet. Was gister nog gezegd.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:58 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
neequote:
Waarom. Helemaal nutteloos voor rb deze racequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ter info.
Daaromquote:Op zondag 28 maart 2021 18:58 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat geldt zelfs voor elke inhaalactie buiten de baan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |