Jawel, maar zelfs dan. Inhalen buiten de baan mag niet. Track limits of geen track limits.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:58 schreef YellowBlacks het volgende:
[..]
Die was er niet. Die was er alleen tijdens de kwalificatie. Tijdens de race was die er niet, ze gingen bij bocht 4 er alleen opletten, maar er was geen track limit. Vandaar ook de waarschuwing.
Normaal gesproken ontwikkeld Red bull beter, dus laten we hopen dit jaar ookquote:Op zondag 28 maart 2021 18:59 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja, maar dit was natuurlijk wel een wedstrijd die je had moeten winnen.
Ik schat in dat het de eerste helft van het seizoen spannend zal zijn en na de zomerstop is ineens Mercedes weer onaantastbaar.
Zoals ik al zei het werd gedoogd en als teams dan opdracht gaan geven dan wordt er ingegrepen. Eigen schuld, ze weten dat alles beluisterd kan worden.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:58 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De eerste 30 ronden blijkbaar niet, pas toen RB aan Max aangaf dat hij ook maar de track limits moest negeren werd er gereageerd. Da's wel opvallend op zijn zachts gezegd.
De handhaving is het probleem, niet de tracklimits, natuurlijk.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die was er wel. Dat de FIA niet meteen handhaafde is niet mijn schuld
Dat vrees ik ook.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:59 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik schat in dat het de eerste helft van het seizoen spannend zal zijn en na de zomerstop is ineens Mercedes weer onaantastbaar.
Meeste stemmenquote:Op zondag 28 maart 2021 18:59 schreef daNpy het volgende:
[..]
Waarom. Helemaal nutteloos voor rb deze race
Hij kreeg opdracht om plek terug te gevenquote:Op zondag 28 maart 2021 19:01 schreef _UserName_ het volgende:
Onverdiende overwinning voor HAM, die steeds bocht 4 ruim nam. Zonder dat, of met straf was Max er al eerder voorbij. Dom dat hij de plek weer terug gaf, maar dit geeft wel aan hoe volwassen Max is, dat is wel goed om te zien. Hij heeft genoeg vertrouwen, geduld en kalmte om dit te doen. Dit jaar gaat hij het ook doen. Ik ben benieuwd in hoeverre Mercedes wordt bevoordeeld zoals in deze race want HAM zou toch wel 5s moeten krijgen, als ie elke ronde 0.15s pakt.
De vbl kanker verspreidt zich weer over het hele forum.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:59 schreef Refragmental het volgende:
Aangezien vbl toch hier is. Hoe heeft NL et gedaan tegen Turkije? Heb de wedstrijd gemist.
Klopt, maar dat was de discussie niet.quote:Op zondag 28 maart 2021 19:00 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De handhaving is het probleem, niet de tracklimits, natuurlijk.
Tijdens de race niet. Een aantal hebben het hier nu al een aantal keer aangegeven.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die was er wel. Tijdens de FP's, tijdens de Q en tijdens de race.
inhalen buiten de baan mag sowieso niet.quote:Op zondag 28 maart 2021 19:00 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Zoals ik al zei het werd gedoogd en als teams dan opdracht gaan geven dan wordt er ingegrepen. Eigen schuld, ze weten dat alles beluisterd kan worden.
likequote:Op zondag 28 maart 2021 19:01 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
De vbl kanker verspreidt zich weer over het hele forum.
@:tjjwester
jaren gehad dat Mercedes weg rijdt met 10, 20 of 30 seconden voorsprong... dat gat is nu 0,7 van een seconden.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:59 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Lewis_Hamiltonquote:Op zondag 28 maart 2021 19:00 schreef Adames het volgende:
[..]
In het laatste jaar dat Hamilton dus zijn openingsronde won. 2016
Ik geloof er weinig van.quote:Op zondag 28 maart 2021 19:00 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Normaal gesproken ontwikkeld Red bull beter, dus laten we hopen dit jaar ook
Een aantal hebben ook al een paar x aangegevendat die er wel warenquote:Op zondag 28 maart 2021 19:02 schreef YellowBlacks het volgende:
[..]
Tijdens de race niet. Een aantal hebben het hier nu al een aantal keer aangegeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |