Gewoon dezequote:Op donderdag 25 maart 2021 16:10 schreef Sabata het volgende:
Ricciardo de enige die een glimlach als wapen durft te gebruiken.
Intro muziek vind ik trouwens kat met poeren maar goed klein detail.
Geef mij de klassieke versie van de BBC maar. The Chain
Die illusie heb ik al een paar jaar niet meer. Iedere keer denken we dat we er weer zijn, maar worden we er finaal afgereden. Denk dat we het seizoen van vorig jaar moeiteloos kunnen kopieren naar dit jaar.quote:Op donderdag 25 maart 2021 16:22 schreef VacaLoca het volgende:
Maar heb toch opnieuw hoop dat Red Bull nu echt in een gevecht kan gaan met Mercedes waarin Max het verschil kan maken.
Hij is wel beter dan de voorgaande jaren. Met die lijn effecten gaat het lijken op de intro van 10 jaar terug.quote:Op donderdag 25 maart 2021 15:29 schreef franklop het volgende:
[ twitter ]
Nu kan het seizoen echt beginnen
Geniet nog steeds vna die intro.
Die rotkop van Mazepin.quote:Op donderdag 25 maart 2021 15:29 schreef franklop het volgende:
[ twitter ]
Nu kan het seizoen echt beginnen
Geniet nog steeds vna die intro.
Jij heb gelijk!quote:Op donderdag 25 maart 2021 15:46 schreef vosss het volgende:
Het zou goddomme ook wel weer eens tijd worden!
Deze blijft ook vet. Gewoon simpelquote:
Uhhh, niet om je dromen te veel te schaden, maar VT1 is pas in de middagquote:Op donderdag 25 maart 2021 21:41 schreef Zorro het volgende:
Voorbeschouwseling
Ik denk dat ik naar bed ga. Dat deed ik als kind ook voor mijn verjaardag, dan was het sneller morgen. Of zo.
Toen was ik al blij dat ze nieuwe intro releasede.quote:Op donderdag 25 maart 2021 23:38 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Een jaar geleden zat ik nu constant te verversen om te kijken of het wel door zou gaan. Nu begint het morgen gewoon
Bron ?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 11:03 schreef THEFXR het volgende:
Honda 2022 motor heeft wel potentieel om te ploffen
compleet gelul dusquote:
hij was voor een seizoen later bedoeld, dus kans dat ie niet goed is door getestquote:Op vrijdag 26 maart 2021 11:27 schreef Predator40 het volgende:
[..]
compleet gelul dus
elke motor kan ploffen
Wel mooi dat je 2e zin de 1e niet helemaal bevestigtquote:Op donderdag 25 maart 2021 16:37 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Die illusie heb ik al een paar jaar niet meer. Iedere keer denken we dat we er weer zijn, maar worden we er finaal afgereden. Denk dat we het seizoen van vorig jaar moeiteloos kunnen kopieren naar dit jaar.
Volgend jaar zal het, eindelijk, hopelijk, eens anders zijn.
Nieuwe oto’s tochquote:Op vrijdag 26 maart 2021 11:36 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wel mooi dat je 2e zin de 1e niet helemaal bevestigt
Jij hebt er verstand van.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 11:54 schreef byah het volgende:
Laat me raden, tijdens de FPs zijn de mercs nergens te bekennen en morgen staan ze gewoon weer 1-2
Want zo gaat het elk jaar weer inderdaad!quote:Op vrijdag 26 maart 2021 11:54 schreef byah het volgende:
Laat me raden, tijdens de FPs zijn de mercs nergens te bekennen en morgen staan ze gewoon weer 1-2
FP: Merc 1-2, ze gaan winnen. Elk ander team 1-2, het is maar FPquote:Op vrijdag 26 maart 2021 11:54 schreef byah het volgende:
Finishing blow, klinkt goedquote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:11 schreef Kickinalfa het volgende:
Misschien levert Mercedes wel meteen de finishing blow met een seconde sneller dan de rest
ik zie nog niks alleen een rood scherm dat het straks begint maar ga het het denk ik toch op ziggo kijkenquote:
Je kan het commentaar gewoon op NL zetten, dan is het net Ziggoquote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik zie nog niks alleen een rood scherm dat het straks begint maar ga het het denk ik toch op ziggo kijken
Ik ben weer zo'n gek die dubbel betaalt voor F1TV en Ziggoquote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:22 schreef D_A het volgende:
[..]
Je kan het commentaar gewoon op NL zetten, dan is het net Ziggo
maar ziggo kan ik gewoon PiP doen of hoe noem je datquote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:22 schreef D_A het volgende:
[..]
Je kan het commentaar gewoon op NL zetten, dan is het net Ziggo
Maar geen nieuwe motor.quote:
Er nog steeds voorquote:
Dat was vorig jaar ook al hoorquote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik moet wel ff wennen aan de logo's achter de namen
Die gaat er al overheenquote:
Er ligt genoeg zand daarquote:
Wordt ie nou geframed, of is het een gewone vraag.quote:
Heb het gevoel dat m'n ogen zo staan als ik de naam icm de tijd probeer te zienquote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dat laatste, denk ik.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:49 schreef daNpy het volgende:
[..]
Wordt ie nou geframed, of is het een gewone vraag.
Je zegt 2x hetzelfdequote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:49 schreef daNpy het volgende:
[..]
Wordt ie nou geframed, of is het een gewone vraag.
waar tegen?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:46 schreef Nattekat het volgende:
Hamilton kon er slecht tegen volgens mij
Dat ie niet eerste stond. Hij ging op dat moment plots een halve seconde harder dan de restquote:
Beslist het team. Gewoon eerste en tweede coureur op de inschrijvingslijst.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:55 schreef Rianne84 het volgende:
Wat is eigenlijk de regel rondom dat gele of zwarte blokje op de auto?
Ik dacht dat degene die hoger was geëindigd zwart kreeg? Dus waarom hebben GAS en MSC dan geel?
Is geen regel voor.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:55 schreef Rianne84 het volgende:
Ik dacht dat degene die hoger was geëindigd zwart kreeg? Dus waarom hebben GAS en MSC dan geel?
Moment van inschrijven voor t team.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:55 schreef Rianne84 het volgende:
Norris is bijna 3 seconden langzamer dan Verstappen tijdens de wintertests.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:05 schreef Rianne84 het volgende:
Misschien heeft RBR de kunst van het sandbaggen overgenomen.
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:04 schreef mikieu het volgende:
Nou, eerst scheur in relatie met Peerrz...
Hopelijk zorgt dit voor een spannend seizoenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:12 schreef daNpy het volgende:
McLaren zit er dus goed bij, zoals ik al verwachtte.
Oei, Ferrari ook.
Jupquote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:15 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Hopelijk zorgt dit voor een spannend seizoen
Johquote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:15 schreef Predator40 het volgende:
iedereen is aan het Sandbaggen.....tijden 3seconden langzamer dan de testen.
dit zegt echt helemaal nog niks
Nee, Ferrari rijdt voluitquote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:15 schreef Predator40 het volgende:
iedereen is aan het Sandbaggen.....tijden 3seconden langzamer dan de testen.
dit zegt echt helemaal nog niks
die tijden van de test zijn natuurlijk ook in het donker neergezet toen de baan koeler was. Deze tijden kun je nog niks van zeggen.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:16 schreef Marcoss het volgende:
Verschil met de wintertest nog steeds wel behoorlijk ja, terwijl de test qua tijd vergelijkbaar was met de vrije trainingen vorig jaar in het raceweekend
Nee, maar vandaar ook de vergelijking met de vrije trainingen van vorig jaar, die zijn qua omstandigheden wel vergelijkbaar toch? Al was het toen in een hele andere periode in het jaar natuurlijkquote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:17 schreef WEST het volgende:
[..]
die tijden van de test zijn natuurlijk ook in het donker neergezet toen de baan koeler was. Deze tijden kun je nog niks van zeggen.
Dat was in de avond, dus andere temperaturenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:22 schreef NaturalScience het volgende:
Verstappen heeft al een 1.28.9 gereden tijdens de winter tests.
Dus er zit nog behoorlijk veel marge.
Misschien vanmiddag.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:21 schreef Nattekat het volgende:
Ik had het wel leuk gevonden als ze iets meer voluit waren gegaan.
1:28.9 twee weken geleden.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:25 schreef Starflyer het volgende:
1:29.0 vorig jaar als snelste tijd in VT1. Nu dus 2,5s langzamer.
Werd al wel gezegd dat de auto in het algemeen langzamer is dan vorig jaar, maar dit is wel een flink verschil jaquote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:25 schreef Starflyer het volgende:
1:29.0 vorig jaar als snelste tijd in VT1. Nu dus 2,5s langzamer.
's avonds dus niet te vergelijken. Dan kun je beter VT2 of de kwalificatie pakken.quote:
Zal ik doorgevenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:26 schreef Dagoduck het volgende:
Goedemiddag.
Wat staan die logo's er lelijk in zeg.
Welk mysterieus natuurverschijnsel zorgt er voor dat ze 's avonds zo extreem veel harder gaan?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:27 schreef Starflyer het volgende:
[..]
's avonds dus niet te vergelijken.
Er is nog niks confirmed totdat iedereen is afgevlagd morgen in Q3quote:
'Temperatuur', heel mysterieusquote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Welk mysterieus natuurverschijnsel zorgt er voor dat ze 's avonds zo extreem veel harder gaan?
Je bent gewoon de persoon boven je aan het napraten zonder enig idee te hebben
Norris > Hamiltonquote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Er is nog niks confirmed totdat iedereen is afgevlagd morgen in Q3
Koelere lucht. F1.com had het er al tijdens de wintertesten over dat de baan ' s avonds 3s sneller zou zijn dan overdag.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Welk mysterieus natuurverschijnsel zorgt er voor dat ze 's avonds zo extreem veel harder gaan?
Je bent gewoon de persoon boven je aan het napraten zonder enig idee te hebben
Ja, ik kan nu iets heel leuks zeggen omdat ik wel precies weet hoe dit werkt, maar ik laat je liever goed nadenken hoe de temperatuur nou zo'n invloed kan hebben.quote:
maar ze zaten tijdens testen alweer onder de 1:30 dus er kan nog wel wat afquote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:29 schreef potjecreme het volgende:
Verstappen zei dat ze dit jaar langzamer zullen zijn. En niet alleen hij zei dat.
Als F1.com zegt 'spring van een rots', neem je dat dan ook klakkeloos over?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:29 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Koelere lucht. F1.com had het er al tijdens de wintertesten over dat de baan ' s avonds 3s sneller zou zijn dan overdag.
daar had ik ook wel iets meer van verwachtquote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:30 schreef Dimachaerus het volgende:
Jammer dat Renault niet vooruit te branden is.
Fijn dat we dan beide precies weten hoe dit werktquote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, ik kan nu iets heel leuks zeggen omdat ik wel precies weet hoe dit werkt, maar ik laat je liever goed nadenken hoe de temperatuur nou zo'n invloed kan hebben.
Gröbl en Hulkenberg hadden het er op Servus net ook over. Asfalt is heel hard in Bahrein (graniet erin) en banden slijten gigantisch overdag. 's avonds is dat veel minder zwaar (hint: temperatuur lucht en temperatuur asfalt)quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als F1.com zegt 'spring van een rots', neem je dat dan ook klakkeloos over?
Maar goed, speciaal voor jou: Perez reed op de laatste testdag een 1:30.1 in de ochtendsessie.
Klopt. Toen lag er ook meer rubber op de baan na 2 volle dagen testen. Dus meer grip.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar goed, speciaal voor jou: Perez reed op de laatste testdag een 1:30.1 in de ochtendsessie.
Verklaar dan maar waarom Perez in de ochtendsessie nog steeds een seconde sneller dan Verstappen nu isquote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:32 schreef Sabata het volgende:
[..]
Gröbl en Hulkenberg hadden het er op Servus net ook over. Asfalt is heel hard in Bahrein (graniet erin) en banden slijten gigantisch overdag. 's avonds is dat veel minder zwaar.
Renault doet niet meer mee hoorquote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:30 schreef Dimachaerus het volgende:
Vermoeiend figuur.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, ik kan nu iets heel leuks zeggen omdat ik wel precies weet hoe dit werkt, maar ik laat je liever goed nadenken hoe de temperatuur nou zo'n invloed kan hebben.
Alpinequote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:30 schreef Dimachaerus het volgende:
Doe niet zo moeilijk man, godverdommequote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:33 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Klopt. Toen lag er ook meer rubber op de baan na 2 volle dagen testen. Dus meer grip.
Bedankt.quote:
Vorig jaar was 1:27.2 de poletijd, dus nog genoeg ruimte inderdaadquote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar ze zaten tijdens testen alweer onder de 1:30 dus er kan nog wel wat af
Uiteraard. Iedereen gaat in Q3 straks precies twee seconden harder dan nu, dus de volgorde blijft gelijkquote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:35 schreef franklop het volgende:
Nederlandse media zal dan wel zeggen dat WK binnen is voor Max, na 1 keer de snelste sessie!
was bewolkt? maak je niet zo druk, het is wel zo dat de auto's bij koelere temperaturen sneller zijn maar verder moeten we er niet teveel conclusies aan verbinden, het is pas FP1quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Verklaar dan maar waarom Perez in de ochtendsessie nog steeds een seconde sneller dan Verstappen nu is
Ga je nou serieus net doen alsof Starflyer een of andere onbenul is qua F1?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook dat het beter te vergelijken was met de VT1 van vorig jaar. Alleen haalde jij de testen er weer bij.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Doe niet zo moeilijk man, godverdomme
Punt is dat niemand ook maar in de buurt van de 100% komt en dat deze uitslag letterlijk niets zegt.
Nattekat weet nou eenmaal precies hoe alles werkt,dat snap je toch wel.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ga je nou serieus net doen alsof Starflyer een of andere onbenul is qua F1?![]()
![]()
Nee, louter gigantisch eigenwijsquote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ga je nou serieus net doen alsof Starflyer een of andere onbenul is qua F1?![]()
![]()
En dat terwijl je met zo'n beperkte databundel toch veel minder informatie kan verzamelen.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:38 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Nattekat weet nou eenmaal precies hoe alles werkt,dat snap je toch wel.
Jij wel toch?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
En dat terwijl je met zo'n beperkte databundel toch veel minder informatie kan verzamelen.
Veel beter dan die kleurtjes.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
En Olaf mol met een harde plasserquote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:35 schreef franklop het volgende:
Nederlandse media zal dan wel zeggen dat WK binnen is voor Max, na 1 keer de snelste sessie!
Eurosport!quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:39 schreef bloodymary1 het volgende:
Zo, dat was weer lekker om te kijken. Nu zoeken of MotoGP ook ergens te volgen is.
En dat er ooit een race om 14.16 begon in plaats van 14.03quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:38 schreef potjecreme het volgende:
Nattekat is nog steeds van slag door de uitslag van de tweede kamer verkiezingen. Neem het hem niet kwalijk.
éh Jan Lammers en Tom Coronel bedoel jequote:
Dit is niet coronaproof.quote:
Bedankt Hansquote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:41 schreef Anton91 het volgende:
Maar leuk dat Verstappen bovenaan staat maar zegt natuurlijk nog niks, het is de eerste vrije training en ook nog eens de eerste vrije training van het nieuwe seizoen. Iedereen zal dus nog wel een beetje terughoudend zijn.
Europese races begint op het hele uur ipv 10 minuten later.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:40 schreef franklop het volgende:
[..]
En dat er ooit een race om 14.16 begon in plaats van 14.03
Ooit niet.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Europese races begint op het hele uur ipv 10 minuten later.
Nee hoor. Ze hebben zich gewoon keurig ad RIVM-richtlijnen gehouden. Maae discussie is meer iets voor CORquote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dit is niet coronaproof.
Of we moeten dit doen op Binnenhof, schijnt daar toch andere coronaregels te gelden
Welke partij geniet zijn voorkeur?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:38 schreef potjecreme het volgende:
Nattekat is nog steeds van slag door de uitslag van de tweede kamer verkiezingen. Neem het hem niet kwalijk.
Code Oranjequote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:43 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Welke partij geniet zijn voorkeur?
VT's zijn nu standaard een uur.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:43 schreef _UserName_ het volgende:
Wat is het toch weer fijn om de gelijkgestemden te zien reageren. Heb dit wel gemist. Ik dacht overigens dat de eerste vrije training 90 minuten was ipv 60. In dat geval maar wachten tot 16u.
Zouden ze niet minder tijd krijgen om te trainen? Denk dat daar het verschil in zit.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:43 schreef _UserName_ het volgende:
Wat is het toch weer fijn om de gelijkgestemden te zien reageren. Heb dit wel gemist. Ik dacht overigens dat de eerste vrije training 90 minuten was ipv 60. In dat geval maar wachten tot 16u.
Was ook zo. Maar vanaf dit seizoen niet meerquote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:43 schreef _UserName_ het volgende:
Daar was ik achter gekomen inderdaad. Wat is de rede hierachter?quote:
Heeft hij iets teveel deze gekekenquote:
Hebben niet doorontwikkeld.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:46 schreef raptorix het volgende:
Wat is er met Haas? Moesten die een extra stuk van het parcours afleggen ofzo?
Weinig geld, weinig ontwikkeling gedaan.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:46 schreef raptorix het volgende:
die zijn pas echt aan het sandbaggenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:46 schreef raptorix het volgende:
En twee rookies inderdaadquote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:48 schreef gbm het volgende:
Haas is een combi van niet ontwikkelen + twee rookies idd....
Ik zag van de week een aflevering van DTS waarin een Duitse sponsor graag een Duitse coureur wilde zien in de Haas. Mick zit inmiddels bij Haas, wat is er met die 15-20 miljoen gebeurt dan?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Weinig geld, weinig ontwikkeling gedaan.
2 rookies, Ferrari motoren en geen geld om te ontwikkelen, plus het schijnt dat dat team binnenkort in de verkoop gaat omdat Gene Haas er wel klaar mee is.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:46 schreef raptorix het volgende:
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:49 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik zag van de week een aflevering van DTS waarin een Duitse sponsor graag een Duitse coureur wilde zien in de Haas. Mick zit inmiddels bij Haas, wat is er met die 15-20 miljoen gebeurt dan?
Ja, heb hem inderdaad al op staan. Niet gedacht dat het zo simpel was. Maar er is natuurlijk nog geen tennis/tour de france etc (heb alleen 1).quote:
MotoGP is zowat altijd op 1, geloof ik, ook als er wel tennis/wielrennen isquote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:51 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja, heb hem inderdaad al op staan. Niet gedacht dat het zo simpel was. Maar er is natuurlijk nog geen tennis/tour de france etc (heb alleen 1).
Nee hoor. In de zomer regelmatig gehad dat ik het niet kon kijken omdat dat voor ging. Ook bij de races zelf.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:52 schreef Marcoss het volgende:
[..]
MotoGP is zowat altijd op 1, geloof ik, ook als er wel tennis/wielrennen is
Heb ik ook gezienquote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:49 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik zag van de week een aflevering van DTS waarin een Duitse sponsor graag een Duitse coureur wilde zien in de Haas. Mick zit inmiddels bij Haas, wat is er met die 15-20 miljoen gebeurt dan?
Als het puntje bij het paalte komt zal Putin er wellicht nog wat geld tegen aan gooien. Gewoon om te trollen gezien Mazepin niet onder de Russische vlag mag rijden (toch?)quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb ik ook gezien![]()
(bedrijf van) pa Mazepin sponsort nu ook, maar feit blijft dat er niet/amper doorontwikkeld is. Geld kwam wellicht te laat?
https://www.gpfans.com/en(...)-in-january-steiner/
Daarnaast gaan er geruchten dat Gene Haas het team zou willen verkopen.
En ik denken dat hij al wereldkampioen was.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:41 schreef Anton91 het volgende:
Maar leuk dat Verstappen bovenaan staat maar zegt natuurlijk nog niks, het is de eerste vrije training en ook nog eens de eerste vrije training van het nieuwe seizoen. Iedereen zal dus nog wel een beetje terughoudend zijn.
Troost je, ik dacht om 13:25 nog 35 minuten VT te zien..quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:57 schreef Sinister-D- het volgende:
Verdomme, op de een of andere manier dacht ik dat VT1 om 13.30 zou beginnen
inb4 nepfan gespot.
Nepfan gespotquote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:57 schreef Sinister-D- het volgende:
Verdomme, op de een of andere manier dacht ik dat VT1 om 13.30 zou beginnen
inb4 nepfan gespot.
Is om de 2022 auto te ontwikkelen. En natuurlijk om dit jaar naar de races toe te kunnen.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:49 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ah oke, Haas dus het 10e team, Williams stijgt een plekje.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:00 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Is om de 2022 auto te ontwikkelen. En natuurlijk om dit jaar naar de races toe te kunnen.
Mazepin mag inderdaad niet als Rus mee doen. Zijn nationaliteit is officieel RAF voor de F1:quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:56 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Als het puntje bij het paalte komt zal Putin er wellicht nog wat geld tegen aan gooien. Gewoon om te trollen gezien Mazepin niet onder de Russische vlag mag rijden (toch?)
Haas als 10e team is inderdaad de verwachting. Williams als 9e of hoger is nog de vraag wat mij betreft.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:01 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ah oke, Haas dus het 10e team, Williams stijgt een plekje.
Team Beunhaas dus.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:01 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ah oke, Haas dus het 10e team, Williams stijgt een plekje.
Ik ben neutraal, Mazepin for WDC dus.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
En, gaat Max winnen?
Wij juichen immers voor het VLAGGETJE
Mazepinquote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:07 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik ben neutraal, Mazepin for WDC dus.
Niet getroostquote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:58 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Troost je, ik dacht om 13:25 nog 35 minuten VT te zien..
Aldus diegene wat met regelmaat niet live de race kon kijken omdat ie een BBQ van balletje-gooi heeft...quote:
Dat is een leugenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:11 schreef Sinister-D- het volgende:
Aldus diegene wat met regelmaat niet live de race kon kijken omdat ie een BBQ van balletje-gooi heeft...
Of door de databundel is.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:11 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Niet getroost
[..]
Aldus diegene wat met regelmaat niet live de race kon kijken omdat ie een BBQ van balletje-gooi heeft...
hap hap hapquote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is een leugen
Die BBQ valt regelmatig samen met Le Mans.
Merc nog troef achter de hand?quote:Wolff: Mercedes gaat nieuwe technische innovatie introduceren
Kampioensformatie Mercedes lijkt bij de start van het nieuwe F1-seizoen niet zo dominant als vorig jaar. Red Bull lijkt op zijn minst in de buurt te zitten van het Duitse fabrieksteam, dat van plan is om de strijd op te voeren door iets bijzonders te introduceren. Teambaas Toto Wolff wil bij Canal Plus echter niet verklappen waar het om gaat. “Je hebt nog niet gezien wat wij van plan zijn om op de auto te zetten. Gelukkig is er nog altijd ruimte voor innovatie en dat maakt mij altijd blij”, vertelde de Oostenrijker. “Iedere dag proberen we iets net wat anders aan te pakken. Ik weet niet zeker of het een groot verschil maakt in de snelheid van de auto, maar als het werkt is het goed.”
Was een grapje..quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:20 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Merc nog troef achter de hand?
Bij presentatie hadden ze het er over dat ze de vloer nog niet helemaal lieten zien, zou dat 't zijn of iets anders?
Chrome kan casten.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:18 schreef Newone82 het volgende:
Wel bizar dat je anno 2021 nog steeds niet F1tv kan casten vanaf de app. Ja halverwege het seizoen kan het. Falers!
Onzichtbare DAS?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:37 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Wat, dit?
https://www.gpblog.com/en(...)per-trick-there.html
Zojuist even Ziggo abbo aangepast voor die next boxquote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:26 schreef spectrumanalyser het volgende:
ben nu wel benieuwd naar de beeldkwaliteit van de Ziggo 4k uitzending. zijn er mensen die een still hebben?
Dat het Ziggo-logo scherper is dat geloof ik wel.
Ow!! Dit heb ik helemaal gemist, begrijp ik het goed dat die falers EINDELIJK de F1 in native 4K uitzenden????quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:26 schreef spectrumanalyser het volgende:
ben nu wel benieuwd naar de beeldkwaliteit van de Ziggo 4k uitzending. zijn er mensen die een still hebben?
Dat het Ziggo-logo scherper is dat geloof ik wel.
Ja en Nee.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 15:32 schreef vosss het volgende:
[..]
Ow!! Dit heb ik helemaal gemist, begrijp ik het goed dat die falers EINDELIJK de F1 in native 4K uitzenden????
Die next box ondersteunt 4K èn hangt aan internet èn ik heb het duurste abo.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 15:35 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Ja en Nee.
Uitzenden is het niet echt, het is meer dat je het via een mediabox kunt krijgen. Dat is dan via internet neem ik aan.
via DVB-C is vooralsnog geen 4K. je zult dus weer een apparaat in huis moeten halen.
dus uiteindelijk schiet ik er met een next box dus niks mee op? Niet dat ik klachten heb over de de kwaliteit.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 15:35 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Ja en Nee.
Uitzenden is het niet echt, het is meer dat je het via een mediabox kunt krijgen. Dat is dan via internet neem ik aan.
via DVB-C is vooralsnog geen 4K. je zult dus weer een apparaat in huis moeten halen.
goeie vraag, ik heb hetzelfdequote:Op vrijdag 26 maart 2021 15:43 schreef vosss het volgende:
[..]
Die next box ondersteunt 4K èn hangt aan internet èn ik heb het duurste abo.
Kan ik in 4K kijken en zo nee, wat heb ik dan nodig?
Net als bij voetbal, bier en nootjes?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 15:43 schreef vosss het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 15:47 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Net als bij voetbal, bier en nootjes?
Weet niet, heb je ogen?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 15:43 schreef vosss het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 15:43 schreef vosss het volgende:
[..]
https://www.totaaltv.nl/n(...)ver-formule-1-in-4k/quote:
Een 4K TVquote:Op vrijdag 26 maart 2021 15:43 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja ik zie het. Zender heet nu ook Ziggo Sport UHD.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 15:54 schreef Sjemmert het volgende:
[..]![]()
Kanaal 14 zendt vanaf vandaag F1 in 4K uit (op een next box).
https://www.ziggo.nl/televisie/4k-tv
65 inch OLED hierquote:
en Kimi en Alonso ook nogquote:Op vrijdag 26 maart 2021 16:02 schreef _UserName_ het volgende:
Verstappen en Schumacher in de lijst, voelt toch wel nostalgisch. Alsof je zo 20 jaar terug in de tijd bent.
Klopt, maar die zijn mij minder bijgebleven destijds. Hoewel, Alonso meer dan Kimi, besef ik mij nu.quote:
Hier wel.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 16:01 schreef aesop het volgende:
Vreemd genoeg stond er bij fp1 rechtsboven dat het 4k ultrahd was, nu niet meer...
Nice hopelijk hier ook alles binnen en aangesloten voor de volgende racequote:Op vrijdag 26 maart 2021 15:59 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja ik zie het. Zender heet nu ook Ziggo Sport UHD.
Nu net beeld. Mooi hoor.
Heb ik tijdens FP1 nog iets gemist? Heb niks mee gekregen behalve dat max snelste was.
MazeSpinquote:
Heb je enig idee hoe duur een 75 inch OLED is? 🙈quote:
Gewoon telefoon niet opnemen enzo.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 16:07 schreef vosss het volgende:
[..]
Heb je enig idee hoe duur een 75 inch OLED is? 🙈
Die tv is overigens van Brennie, dus binnen afzienbare tijd moet ik mijn 55 inch LED van de slaapkamer halen om in de kamer te zetten
Zodra er weer budget is komt er een 75 inch.
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 16:08 schreef Sodemieters het volgende:
Wie is die Joe Fanetsi waar ze het over hebben?
Dat is Joe Fanetsi, rijdt bij Alfa Romeo.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 16:08 schreef Sodemieters het volgende:
Wie is die Joe Fanetsi waar ze het op Sky over hebben?
FTFY!quote:Op vrijdag 26 maart 2021 16:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat is Joe Fanetsi, rijdt bij Alfa Romeo Racing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |