Eurosport!quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:39 schreef bloodymary1 het volgende:
Zo, dat was weer lekker om te kijken. Nu zoeken of MotoGP ook ergens te volgen is.
En dat er ooit een race om 14.16 begon in plaats van 14.03quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:38 schreef potjecreme het volgende:
Nattekat is nog steeds van slag door de uitslag van de tweede kamer verkiezingen. Neem het hem niet kwalijk.
éh Jan Lammers en Tom Coronel bedoel jequote:
Dit is niet coronaproof.quote:
Bedankt Hansquote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:41 schreef Anton91 het volgende:
Maar leuk dat Verstappen bovenaan staat maar zegt natuurlijk nog niks, het is de eerste vrije training en ook nog eens de eerste vrije training van het nieuwe seizoen. Iedereen zal dus nog wel een beetje terughoudend zijn.
Europese races begint op het hele uur ipv 10 minuten later.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:40 schreef franklop het volgende:
[..]
En dat er ooit een race om 14.16 begon in plaats van 14.03
Ooit niet.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Europese races begint op het hele uur ipv 10 minuten later.
Nee hoor. Ze hebben zich gewoon keurig ad RIVM-richtlijnen gehouden. Maae discussie is meer iets voor CORquote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dit is niet coronaproof.
Of we moeten dit doen op Binnenhof, schijnt daar toch andere coronaregels te gelden
Welke partij geniet zijn voorkeur?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:38 schreef potjecreme het volgende:
Nattekat is nog steeds van slag door de uitslag van de tweede kamer verkiezingen. Neem het hem niet kwalijk.
Code Oranjequote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:43 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Welke partij geniet zijn voorkeur?
VT's zijn nu standaard een uur.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:43 schreef _UserName_ het volgende:
Wat is het toch weer fijn om de gelijkgestemden te zien reageren. Heb dit wel gemist. Ik dacht overigens dat de eerste vrije training 90 minuten was ipv 60. In dat geval maar wachten tot 16u.
Zouden ze niet minder tijd krijgen om te trainen? Denk dat daar het verschil in zit.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:43 schreef _UserName_ het volgende:
Wat is het toch weer fijn om de gelijkgestemden te zien reageren. Heb dit wel gemist. Ik dacht overigens dat de eerste vrije training 90 minuten was ipv 60. In dat geval maar wachten tot 16u.
Was ook zo. Maar vanaf dit seizoen niet meerquote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:43 schreef _UserName_ het volgende:
Daar was ik achter gekomen inderdaad. Wat is de rede hierachter?quote:
Heeft hij iets teveel deze gekekenquote:
Hebben niet doorontwikkeld.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:46 schreef raptorix het volgende:
Wat is er met Haas? Moesten die een extra stuk van het parcours afleggen ofzo?
Weinig geld, weinig ontwikkeling gedaan.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:46 schreef raptorix het volgende:
die zijn pas echt aan het sandbaggenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:46 schreef raptorix het volgende:
En twee rookies inderdaadquote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:48 schreef gbm het volgende:
Haas is een combi van niet ontwikkelen + twee rookies idd....
Ik zag van de week een aflevering van DTS waarin een Duitse sponsor graag een Duitse coureur wilde zien in de Haas. Mick zit inmiddels bij Haas, wat is er met die 15-20 miljoen gebeurt dan?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Weinig geld, weinig ontwikkeling gedaan.
2 rookies, Ferrari motoren en geen geld om te ontwikkelen, plus het schijnt dat dat team binnenkort in de verkoop gaat omdat Gene Haas er wel klaar mee is.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:46 schreef raptorix het volgende:
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:49 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik zag van de week een aflevering van DTS waarin een Duitse sponsor graag een Duitse coureur wilde zien in de Haas. Mick zit inmiddels bij Haas, wat is er met die 15-20 miljoen gebeurt dan?
Ja, heb hem inderdaad al op staan. Niet gedacht dat het zo simpel was. Maar er is natuurlijk nog geen tennis/tour de france etc (heb alleen 1).quote:
MotoGP is zowat altijd op 1, geloof ik, ook als er wel tennis/wielrennen isquote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:51 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja, heb hem inderdaad al op staan. Niet gedacht dat het zo simpel was. Maar er is natuurlijk nog geen tennis/tour de france etc (heb alleen 1).
Nee hoor. In de zomer regelmatig gehad dat ik het niet kon kijken omdat dat voor ging. Ook bij de races zelf.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:52 schreef Marcoss het volgende:
[..]
MotoGP is zowat altijd op 1, geloof ik, ook als er wel tennis/wielrennen is
Heb ik ook gezienquote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:49 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik zag van de week een aflevering van DTS waarin een Duitse sponsor graag een Duitse coureur wilde zien in de Haas. Mick zit inmiddels bij Haas, wat is er met die 15-20 miljoen gebeurt dan?
Als het puntje bij het paalte komt zal Putin er wellicht nog wat geld tegen aan gooien. Gewoon om te trollen gezien Mazepin niet onder de Russische vlag mag rijden (toch?)quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb ik ook gezien![]()
(bedrijf van) pa Mazepin sponsort nu ook, maar feit blijft dat er niet/amper doorontwikkeld is. Geld kwam wellicht te laat?
https://www.gpfans.com/en(...)-in-january-steiner/
Daarnaast gaan er geruchten dat Gene Haas het team zou willen verkopen.
En ik denken dat hij al wereldkampioen was.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:41 schreef Anton91 het volgende:
Maar leuk dat Verstappen bovenaan staat maar zegt natuurlijk nog niks, het is de eerste vrije training en ook nog eens de eerste vrije training van het nieuwe seizoen. Iedereen zal dus nog wel een beetje terughoudend zijn.
Troost je, ik dacht om 13:25 nog 35 minuten VT te zien..quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:57 schreef Sinister-D- het volgende:
Verdomme, op de een of andere manier dacht ik dat VT1 om 13.30 zou beginnen
inb4 nepfan gespot.
Nepfan gespotquote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:57 schreef Sinister-D- het volgende:
Verdomme, op de een of andere manier dacht ik dat VT1 om 13.30 zou beginnen
inb4 nepfan gespot.
Is om de 2022 auto te ontwikkelen. En natuurlijk om dit jaar naar de races toe te kunnen.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:49 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ah oke, Haas dus het 10e team, Williams stijgt een plekje.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:00 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Is om de 2022 auto te ontwikkelen. En natuurlijk om dit jaar naar de races toe te kunnen.
Mazepin mag inderdaad niet als Rus mee doen. Zijn nationaliteit is officieel RAF voor de F1:quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:56 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Als het puntje bij het paalte komt zal Putin er wellicht nog wat geld tegen aan gooien. Gewoon om te trollen gezien Mazepin niet onder de Russische vlag mag rijden (toch?)
Haas als 10e team is inderdaad de verwachting. Williams als 9e of hoger is nog de vraag wat mij betreft.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:01 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ah oke, Haas dus het 10e team, Williams stijgt een plekje.
Team Beunhaas dus.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:01 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ah oke, Haas dus het 10e team, Williams stijgt een plekje.
Ik ben neutraal, Mazepin for WDC dus.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
En, gaat Max winnen?
Wij juichen immers voor het VLAGGETJE
Mazepinquote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:07 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik ben neutraal, Mazepin for WDC dus.
Niet getroostquote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:58 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Troost je, ik dacht om 13:25 nog 35 minuten VT te zien..
Aldus diegene wat met regelmaat niet live de race kon kijken omdat ie een BBQ van balletje-gooi heeft...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |