Heb het gevoel dat m'n ogen zo staan als ik de naam icm de tijd probeer te zienquote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik moet wel ff wennen aan de logo's achter de namen
Dat laatste, denk ik.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:49 schreef daNpy het volgende:
[..]
Wordt ie nou geframed, of is het een gewone vraag.
Je zegt 2x hetzelfdequote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:49 schreef daNpy het volgende:
[..]
Wordt ie nou geframed, of is het een gewone vraag.
waar tegen?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:46 schreef Nattekat het volgende:
Hamilton kon er slecht tegen volgens mij
Dat ie niet eerste stond. Hij ging op dat moment plots een halve seconde harder dan de restquote:
Beslist het team. Gewoon eerste en tweede coureur op de inschrijvingslijst.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:55 schreef Rianne84 het volgende:
Wat is eigenlijk de regel rondom dat gele of zwarte blokje op de auto?
Ik dacht dat degene die hoger was geëindigd zwart kreeg? Dus waarom hebben GAS en MSC dan geel?
Is geen regel voor.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:55 schreef Rianne84 het volgende:
Ik dacht dat degene die hoger was geëindigd zwart kreeg? Dus waarom hebben GAS en MSC dan geel?
Moment van inschrijven voor t team.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:55 schreef Rianne84 het volgende:
Norris is bijna 3 seconden langzamer dan Verstappen tijdens de wintertests.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:05 schreef Rianne84 het volgende:
Misschien heeft RBR de kunst van het sandbaggen overgenomen.
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:04 schreef mikieu het volgende:
Nou, eerst scheur in relatie met Peerrz...
Hopelijk zorgt dit voor een spannend seizoenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:12 schreef daNpy het volgende:
McLaren zit er dus goed bij, zoals ik al verwachtte.
Oei, Ferrari ook.
Jupquote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:15 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Hopelijk zorgt dit voor een spannend seizoen
Johquote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:15 schreef Predator40 het volgende:
iedereen is aan het Sandbaggen.....tijden 3seconden langzamer dan de testen.
dit zegt echt helemaal nog niks
Nee, Ferrari rijdt voluitquote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:15 schreef Predator40 het volgende:
iedereen is aan het Sandbaggen.....tijden 3seconden langzamer dan de testen.
dit zegt echt helemaal nog niks
die tijden van de test zijn natuurlijk ook in het donker neergezet toen de baan koeler was. Deze tijden kun je nog niks van zeggen.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:16 schreef Marcoss het volgende:
Verschil met de wintertest nog steeds wel behoorlijk ja, terwijl de test qua tijd vergelijkbaar was met de vrije trainingen vorig jaar in het raceweekend
Nee, maar vandaar ook de vergelijking met de vrije trainingen van vorig jaar, die zijn qua omstandigheden wel vergelijkbaar toch? Al was het toen in een hele andere periode in het jaar natuurlijkquote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:17 schreef WEST het volgende:
[..]
die tijden van de test zijn natuurlijk ook in het donker neergezet toen de baan koeler was. Deze tijden kun je nog niks van zeggen.
Dat was in de avond, dus andere temperaturenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:22 schreef NaturalScience het volgende:
Verstappen heeft al een 1.28.9 gereden tijdens de winter tests.
Dus er zit nog behoorlijk veel marge.
Misschien vanmiddag.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:21 schreef Nattekat het volgende:
Ik had het wel leuk gevonden als ze iets meer voluit waren gegaan.
1:28.9 twee weken geleden.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:25 schreef Starflyer het volgende:
1:29.0 vorig jaar als snelste tijd in VT1. Nu dus 2,5s langzamer.
Werd al wel gezegd dat de auto in het algemeen langzamer is dan vorig jaar, maar dit is wel een flink verschil jaquote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:25 schreef Starflyer het volgende:
1:29.0 vorig jaar als snelste tijd in VT1. Nu dus 2,5s langzamer.
's avonds dus niet te vergelijken. Dan kun je beter VT2 of de kwalificatie pakken.quote:
Zal ik doorgevenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:26 schreef Dagoduck het volgende:
Goedemiddag.
Wat staan die logo's er lelijk in zeg.
Welk mysterieus natuurverschijnsel zorgt er voor dat ze 's avonds zo extreem veel harder gaan?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:27 schreef Starflyer het volgende:
[..]
's avonds dus niet te vergelijken.
Er is nog niks confirmed totdat iedereen is afgevlagd morgen in Q3quote:
'Temperatuur', heel mysterieusquote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Welk mysterieus natuurverschijnsel zorgt er voor dat ze 's avonds zo extreem veel harder gaan?
Je bent gewoon de persoon boven je aan het napraten zonder enig idee te hebben
Norris > Hamiltonquote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Er is nog niks confirmed totdat iedereen is afgevlagd morgen in Q3
Koelere lucht. F1.com had het er al tijdens de wintertesten over dat de baan ' s avonds 3s sneller zou zijn dan overdag.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Welk mysterieus natuurverschijnsel zorgt er voor dat ze 's avonds zo extreem veel harder gaan?
Je bent gewoon de persoon boven je aan het napraten zonder enig idee te hebben
Ja, ik kan nu iets heel leuks zeggen omdat ik wel precies weet hoe dit werkt, maar ik laat je liever goed nadenken hoe de temperatuur nou zo'n invloed kan hebben.quote:
maar ze zaten tijdens testen alweer onder de 1:30 dus er kan nog wel wat afquote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:29 schreef potjecreme het volgende:
Verstappen zei dat ze dit jaar langzamer zullen zijn. En niet alleen hij zei dat.
Als F1.com zegt 'spring van een rots', neem je dat dan ook klakkeloos over?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:29 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Koelere lucht. F1.com had het er al tijdens de wintertesten over dat de baan ' s avonds 3s sneller zou zijn dan overdag.
daar had ik ook wel iets meer van verwachtquote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:30 schreef Dimachaerus het volgende:
Jammer dat Renault niet vooruit te branden is.
Fijn dat we dan beide precies weten hoe dit werktquote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, ik kan nu iets heel leuks zeggen omdat ik wel precies weet hoe dit werkt, maar ik laat je liever goed nadenken hoe de temperatuur nou zo'n invloed kan hebben.
Gröbl en Hulkenberg hadden het er op Servus net ook over. Asfalt is heel hard in Bahrein (graniet erin) en banden slijten gigantisch overdag. 's avonds is dat veel minder zwaar (hint: temperatuur lucht en temperatuur asfalt)quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als F1.com zegt 'spring van een rots', neem je dat dan ook klakkeloos over?
Maar goed, speciaal voor jou: Perez reed op de laatste testdag een 1:30.1 in de ochtendsessie.
Klopt. Toen lag er ook meer rubber op de baan na 2 volle dagen testen. Dus meer grip.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar goed, speciaal voor jou: Perez reed op de laatste testdag een 1:30.1 in de ochtendsessie.
Verklaar dan maar waarom Perez in de ochtendsessie nog steeds een seconde sneller dan Verstappen nu isquote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:32 schreef Sabata het volgende:
[..]
Gröbl en Hulkenberg hadden het er op Servus net ook over. Asfalt is heel hard in Bahrein (graniet erin) en banden slijten gigantisch overdag. 's avonds is dat veel minder zwaar.
Renault doet niet meer mee hoorquote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:30 schreef Dimachaerus het volgende:
Vermoeiend figuur.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, ik kan nu iets heel leuks zeggen omdat ik wel precies weet hoe dit werkt, maar ik laat je liever goed nadenken hoe de temperatuur nou zo'n invloed kan hebben.
Alpinequote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:30 schreef Dimachaerus het volgende:
Doe niet zo moeilijk man, godverdommequote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:33 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Klopt. Toen lag er ook meer rubber op de baan na 2 volle dagen testen. Dus meer grip.
Bedankt.quote:
Vorig jaar was 1:27.2 de poletijd, dus nog genoeg ruimte inderdaadquote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar ze zaten tijdens testen alweer onder de 1:30 dus er kan nog wel wat af
Uiteraard. Iedereen gaat in Q3 straks precies twee seconden harder dan nu, dus de volgorde blijft gelijkquote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:35 schreef franklop het volgende:
Nederlandse media zal dan wel zeggen dat WK binnen is voor Max, na 1 keer de snelste sessie!
was bewolkt? maak je niet zo druk, het is wel zo dat de auto's bij koelere temperaturen sneller zijn maar verder moeten we er niet teveel conclusies aan verbinden, het is pas FP1quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Verklaar dan maar waarom Perez in de ochtendsessie nog steeds een seconde sneller dan Verstappen nu is
Ga je nou serieus net doen alsof Starflyer een of andere onbenul is qua F1?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook dat het beter te vergelijken was met de VT1 van vorig jaar. Alleen haalde jij de testen er weer bij.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Doe niet zo moeilijk man, godverdomme
Punt is dat niemand ook maar in de buurt van de 100% komt en dat deze uitslag letterlijk niets zegt.
Nattekat weet nou eenmaal precies hoe alles werkt,dat snap je toch wel.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ga je nou serieus net doen alsof Starflyer een of andere onbenul is qua F1?![]()
![]()
Nee, louter gigantisch eigenwijsquote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ga je nou serieus net doen alsof Starflyer een of andere onbenul is qua F1?![]()
![]()
En dat terwijl je met zo'n beperkte databundel toch veel minder informatie kan verzamelen.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:38 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Nattekat weet nou eenmaal precies hoe alles werkt,dat snap je toch wel.
Jij wel toch?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
En dat terwijl je met zo'n beperkte databundel toch veel minder informatie kan verzamelen.
Veel beter dan die kleurtjes.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik moet wel ff wennen aan de logo's achter de namen
En Olaf mol met een harde plasserquote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:35 schreef franklop het volgende:
Nederlandse media zal dan wel zeggen dat WK binnen is voor Max, na 1 keer de snelste sessie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |