Heb het gevoel dat m'n ogen zo staan als ik de naam icm de tijd probeer te zienquote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik moet wel ff wennen aan de logo's achter de namen
Dat laatste, denk ik.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:49 schreef daNpy het volgende:
[..]
Wordt ie nou geframed, of is het een gewone vraag.
Je zegt 2x hetzelfdequote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:49 schreef daNpy het volgende:
[..]
Wordt ie nou geframed, of is het een gewone vraag.
waar tegen?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:46 schreef Nattekat het volgende:
Hamilton kon er slecht tegen volgens mij
Dat ie niet eerste stond. Hij ging op dat moment plots een halve seconde harder dan de restquote:
Beslist het team. Gewoon eerste en tweede coureur op de inschrijvingslijst.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:55 schreef Rianne84 het volgende:
Wat is eigenlijk de regel rondom dat gele of zwarte blokje op de auto?
Ik dacht dat degene die hoger was geëindigd zwart kreeg? Dus waarom hebben GAS en MSC dan geel?
Is geen regel voor.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:55 schreef Rianne84 het volgende:
Ik dacht dat degene die hoger was geëindigd zwart kreeg? Dus waarom hebben GAS en MSC dan geel?
Moment van inschrijven voor t team.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:55 schreef Rianne84 het volgende:
Norris is bijna 3 seconden langzamer dan Verstappen tijdens de wintertests.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:05 schreef Rianne84 het volgende:
Misschien heeft RBR de kunst van het sandbaggen overgenomen.
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:04 schreef mikieu het volgende:
Nou, eerst scheur in relatie met Peerrz...
Hopelijk zorgt dit voor een spannend seizoenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:12 schreef daNpy het volgende:
McLaren zit er dus goed bij, zoals ik al verwachtte.
Oei, Ferrari ook.
Jupquote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:15 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Hopelijk zorgt dit voor een spannend seizoen
Johquote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:15 schreef Predator40 het volgende:
iedereen is aan het Sandbaggen.....tijden 3seconden langzamer dan de testen.
dit zegt echt helemaal nog niks
Nee, Ferrari rijdt voluitquote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:15 schreef Predator40 het volgende:
iedereen is aan het Sandbaggen.....tijden 3seconden langzamer dan de testen.
dit zegt echt helemaal nog niks
die tijden van de test zijn natuurlijk ook in het donker neergezet toen de baan koeler was. Deze tijden kun je nog niks van zeggen.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:16 schreef Marcoss het volgende:
Verschil met de wintertest nog steeds wel behoorlijk ja, terwijl de test qua tijd vergelijkbaar was met de vrije trainingen vorig jaar in het raceweekend
Nee, maar vandaar ook de vergelijking met de vrije trainingen van vorig jaar, die zijn qua omstandigheden wel vergelijkbaar toch? Al was het toen in een hele andere periode in het jaar natuurlijkquote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:17 schreef WEST het volgende:
[..]
die tijden van de test zijn natuurlijk ook in het donker neergezet toen de baan koeler was. Deze tijden kun je nog niks van zeggen.
Dat was in de avond, dus andere temperaturenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:22 schreef NaturalScience het volgende:
Verstappen heeft al een 1.28.9 gereden tijdens de winter tests.
Dus er zit nog behoorlijk veel marge.
Misschien vanmiddag.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:21 schreef Nattekat het volgende:
Ik had het wel leuk gevonden als ze iets meer voluit waren gegaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |