Was een grapje..quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:20 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Merc nog troef achter de hand?
Bij presentatie hadden ze het er over dat ze de vloer nog niet helemaal lieten zien, zou dat 't zijn of iets anders?
Chrome kan casten.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:18 schreef Newone82 het volgende:
Wel bizar dat je anno 2021 nog steeds niet F1tv kan casten vanaf de app. Ja halverwege het seizoen kan het. Falers!
Onzichtbare DAS?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:37 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Wat, dit?
https://www.gpblog.com/en(...)per-trick-there.html
Zojuist even Ziggo abbo aangepast voor die next boxquote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:26 schreef spectrumanalyser het volgende:
ben nu wel benieuwd naar de beeldkwaliteit van de Ziggo 4k uitzending. zijn er mensen die een still hebben?
Dat het Ziggo-logo scherper is dat geloof ik wel.
Ow!! Dit heb ik helemaal gemist, begrijp ik het goed dat die falers EINDELIJK de F1 in native 4K uitzenden????quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:26 schreef spectrumanalyser het volgende:
ben nu wel benieuwd naar de beeldkwaliteit van de Ziggo 4k uitzending. zijn er mensen die een still hebben?
Dat het Ziggo-logo scherper is dat geloof ik wel.
Ja en Nee.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 15:32 schreef vosss het volgende:
[..]
Ow!! Dit heb ik helemaal gemist, begrijp ik het goed dat die falers EINDELIJK de F1 in native 4K uitzenden????
Die next box ondersteunt 4K èn hangt aan internet èn ik heb het duurste abo.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 15:35 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Ja en Nee.
Uitzenden is het niet echt, het is meer dat je het via een mediabox kunt krijgen. Dat is dan via internet neem ik aan.
via DVB-C is vooralsnog geen 4K. je zult dus weer een apparaat in huis moeten halen.
dus uiteindelijk schiet ik er met een next box dus niks mee op? Niet dat ik klachten heb over de de kwaliteit.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 15:35 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Ja en Nee.
Uitzenden is het niet echt, het is meer dat je het via een mediabox kunt krijgen. Dat is dan via internet neem ik aan.
via DVB-C is vooralsnog geen 4K. je zult dus weer een apparaat in huis moeten halen.
goeie vraag, ik heb hetzelfdequote:Op vrijdag 26 maart 2021 15:43 schreef vosss het volgende:
[..]
Die next box ondersteunt 4K èn hangt aan internet èn ik heb het duurste abo.
Kan ik in 4K kijken en zo nee, wat heb ik dan nodig?
Net als bij voetbal, bier en nootjes?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 15:43 schreef vosss het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 15:47 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Net als bij voetbal, bier en nootjes?
Weet niet, heb je ogen?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 15:43 schreef vosss het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 15:43 schreef vosss het volgende:
[..]
https://www.totaaltv.nl/n(...)ver-formule-1-in-4k/quote:
Een 4K TVquote:Op vrijdag 26 maart 2021 15:43 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja ik zie het. Zender heet nu ook Ziggo Sport UHD.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 15:54 schreef Sjemmert het volgende:
[..]![]()
Kanaal 14 zendt vanaf vandaag F1 in 4K uit (op een next box).
https://www.ziggo.nl/televisie/4k-tv
65 inch OLED hierquote:
en Kimi en Alonso ook nogquote:Op vrijdag 26 maart 2021 16:02 schreef _UserName_ het volgende:
Verstappen en Schumacher in de lijst, voelt toch wel nostalgisch. Alsof je zo 20 jaar terug in de tijd bent.
Klopt, maar die zijn mij minder bijgebleven destijds. Hoewel, Alonso meer dan Kimi, besef ik mij nu.quote:
Hier wel.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 16:01 schreef aesop het volgende:
Vreemd genoeg stond er bij fp1 rechtsboven dat het 4k ultrahd was, nu niet meer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |