Gewoon dezequote:Op donderdag 25 maart 2021 16:10 schreef Sabata het volgende:
Ricciardo de enige die een glimlach als wapen durft te gebruiken.
Intro muziek vind ik trouwens kat met poeren maar goed klein detail.
Geef mij de klassieke versie van de BBC maar. The Chain
Die illusie heb ik al een paar jaar niet meer. Iedere keer denken we dat we er weer zijn, maar worden we er finaal afgereden. Denk dat we het seizoen van vorig jaar moeiteloos kunnen kopieren naar dit jaar.quote:Op donderdag 25 maart 2021 16:22 schreef VacaLoca het volgende:
Maar heb toch opnieuw hoop dat Red Bull nu echt in een gevecht kan gaan met Mercedes waarin Max het verschil kan maken.
Hij is wel beter dan de voorgaande jaren. Met die lijn effecten gaat het lijken op de intro van 10 jaar terug.quote:Op donderdag 25 maart 2021 15:29 schreef franklop het volgende:
[ twitter ]
Nu kan het seizoen echt beginnen
Geniet nog steeds vna die intro.
Die rotkop van Mazepin.quote:Op donderdag 25 maart 2021 15:29 schreef franklop het volgende:
[ twitter ]
Nu kan het seizoen echt beginnen
Geniet nog steeds vna die intro.
Jij heb gelijk!quote:Op donderdag 25 maart 2021 15:46 schreef vosss het volgende:
Het zou goddomme ook wel weer eens tijd worden!
Deze blijft ook vet. Gewoon simpelquote:
Uhhh, niet om je dromen te veel te schaden, maar VT1 is pas in de middagquote:Op donderdag 25 maart 2021 21:41 schreef Zorro het volgende:
Voorbeschouwseling
Ik denk dat ik naar bed ga. Dat deed ik als kind ook voor mijn verjaardag, dan was het sneller morgen. Of zo.
Toen was ik al blij dat ze nieuwe intro releasede.quote:Op donderdag 25 maart 2021 23:38 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Een jaar geleden zat ik nu constant te verversen om te kijken of het wel door zou gaan. Nu begint het morgen gewoon
Bron ?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 11:03 schreef THEFXR het volgende:
Honda 2022 motor heeft wel potentieel om te ploffen
compleet gelul dusquote:
hij was voor een seizoen later bedoeld, dus kans dat ie niet goed is door getestquote:Op vrijdag 26 maart 2021 11:27 schreef Predator40 het volgende:
[..]
compleet gelul dus
elke motor kan ploffen
Wel mooi dat je 2e zin de 1e niet helemaal bevestigtquote:Op donderdag 25 maart 2021 16:37 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Die illusie heb ik al een paar jaar niet meer. Iedere keer denken we dat we er weer zijn, maar worden we er finaal afgereden. Denk dat we het seizoen van vorig jaar moeiteloos kunnen kopieren naar dit jaar.
Volgend jaar zal het, eindelijk, hopelijk, eens anders zijn.
Nieuwe oto’s tochquote:Op vrijdag 26 maart 2021 11:36 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wel mooi dat je 2e zin de 1e niet helemaal bevestigt
Jij hebt er verstand van.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 11:54 schreef byah het volgende:
Laat me raden, tijdens de FPs zijn de mercs nergens te bekennen en morgen staan ze gewoon weer 1-2
Want zo gaat het elk jaar weer inderdaad!quote:Op vrijdag 26 maart 2021 11:54 schreef byah het volgende:
Laat me raden, tijdens de FPs zijn de mercs nergens te bekennen en morgen staan ze gewoon weer 1-2
FP: Merc 1-2, ze gaan winnen. Elk ander team 1-2, het is maar FPquote:Op vrijdag 26 maart 2021 11:54 schreef byah het volgende:
Finishing blow, klinkt goedquote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:11 schreef Kickinalfa het volgende:
Misschien levert Mercedes wel meteen de finishing blow met een seconde sneller dan de rest
ik zie nog niks alleen een rood scherm dat het straks begint maar ga het het denk ik toch op ziggo kijkenquote:
Je kan het commentaar gewoon op NL zetten, dan is het net Ziggoquote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik zie nog niks alleen een rood scherm dat het straks begint maar ga het het denk ik toch op ziggo kijken
Ik ben weer zo'n gek die dubbel betaalt voor F1TV en Ziggoquote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:22 schreef D_A het volgende:
[..]
Je kan het commentaar gewoon op NL zetten, dan is het net Ziggo
maar ziggo kan ik gewoon PiP doen of hoe noem je datquote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:22 schreef D_A het volgende:
[..]
Je kan het commentaar gewoon op NL zetten, dan is het net Ziggo
Maar geen nieuwe motor.quote:
Er nog steeds voorquote:
Dat was vorig jaar ook al hoorquote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik moet wel ff wennen aan de logo's achter de namen
Die gaat er al overheenquote:
Er ligt genoeg zand daarquote:
Wordt ie nou geframed, of is het een gewone vraag.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |