quote:21. Ronde 07.02.2021 14:30 U FC Groningen
22. Ronde 14.02.2021 14:30 T Willem II
23. Ronde 21.02.2021 12:15 U FC Twente
24. Ronde 28.02.2021 16:45 U AZ Alkmaar
25. Ronde 06.03.2021 16:30 T VVV-Venlo
26. Ronde 14.03.2021 14:30 U PSV
27. Ronde 20.03.2021 20:00 T FC Emmen
28. Ronde 04.04.2021 16:45 T Fortuna Sittard
29. Ronde 11.04.2021 12:15 U FC Utrecht
30. Ronde 25.04.2021 16:45 T Vitesse
31. Ronde 02.05.2021 12:15 U ADO Den Haag
32. Ronde 09.05.2021 14:30 T AFC Ajax
33. Ronde 13.05.2021 14:30 U Heracles Almelo
34. Ronde 16.05.2021 14:30 T RKC Waalwijk
quote:Op maandag 1 februari 2021 12:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@Bombvis , @fetX , @Caland , @ThePlaneteer , @Erasmus en @Bottendaal weten weer waar ze staan.
Niet op het doekje in ieder geval
Watquote:Op zondag 21 maart 2021 15:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Nummertje 2500 mannen
Gelijk een leuke vraag: komt het ooit nog goed?
Nu wel goed gespeld Herman, volgende keer zonder hoofdletter maar het gaat steeds beter, ga zo door!quote:Op zondag 21 maart 2021 16:04 schreef tong80 het volgende:
Een honkballer bij AZ wint van een Tennisser bij Feijenoord.
Succes de aankomende 30 jaar.
Met een dak boven je hoofd.
Misschien heeft Berghuis wel een hoekvlag van huis meegenomenquote:Op zondag 21 maart 2021 16:04 schreef De_Kraam het volgende:
Die Gouka verzint dus ook gewoon dingen, Krabby style.
quote:Op zondag 21 maart 2021 16:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Misschien heeft Berghuis wel een hoekvlag van huis meegenomen
Je weet maar nooit
Misschien van de familie van Summerville?quote:Op zondag 21 maart 2021 16:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je weet maar nooit
Ik ben nederig en accepteer de verbeteringen. Ik probeer te leren van m'n fouten.quote:Op zondag 21 maart 2021 16:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Nu wel goed gespeld Herman, volgende keer zonder hoofdletter maar het gaat steeds beter, ga zo door!
quote:Op zondag 21 maart 2021 16:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben nederig en accepteer de verbeteringen. Ik probeer te leren van m'n fouten.
Nu jouw club nog. Ze gaan dezelfde shit tegemoet als met van Persie.
Een passant vindt Berghuis te lastig, net zoals met van Persie gebeurde.
Weggegooid geld straks.
Maar blijf Advocaat leuk en aaibaar vinden. Heb al sinds het WK 1904 een bloedhekel aan hem.
Zal me nu terugtrekken.
Zie ook liever een Feijenoord - Ajax als topper.
Door deze hallucinante opeenvolging van zinnen heb ik het idee dat je op dit moment kneitertje lam bent.quote:Op zondag 21 maart 2021 16:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben nederig en accepteer de verbeteringen. Ik probeer te leren van m'n fouten.
Weggegooid geld straks.
Maar blijf Advocaat leuk en aaibaar vinden. Heb al sinds 1004 een bloedhekel aan hem.
Zal me nu terugtrekken.
Niet gelezenquote:Op zondag 21 maart 2021 16:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Weggegooid geld straks.
Maar blijf Advocaat leuk en aaibaar vinden. Heb al sinds 1004 een bloedhekel aan hem.
Zal me nu terugtrekken.
Ik sleurde me naar de 'wijzig' knop met God's hulp mijn einddoel bereikt. Alleen de drank maakte me dubbelziend. Ik klikte op de quoten ipv 'wijzigen' knopquote:Op zondag 21 maart 2021 16:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Door deze hallucinante opeenvolging van zinnen heb ik het idee dat je op dit moment kneitertje lam bent.
Begrijp ik. Niks mis mee. Met dyslektische chauvinisten in Veronica Inside.quote:
Cornervlag-gatequote:Op zondag 21 maart 2021 16:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je weet maar nooit
Neem aan dat dit stukje erin komt ja.quote:Op zondag 21 maart 2021 16:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die Disney-serie kan dit seizoen gaan redden.
Als we het WK in Qatar toch gaan boycotten, dan hoeven we toch die interlands volgende week niet meer te spelen?quote:
Dyslectischequote:Op zondag 21 maart 2021 16:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Begrijp ik. Niks mis mee. Met dyslektische chauvinisten in Veronica Inside.
Heerlyk Klinkt ook niet zonder puntjes. De grap is Feijenoord al voorbij .Slaap zacht op je de Wolf kussen.quote:
Misschien ga ik een dramatisch filmpje maken om users te vragen om te helpen sneller aan 2500 te komen.quote:Op zondag 21 maart 2021 17:28 schreef Adames het volgende:
[..]
Nou ja, niet helemaal.
Er missen zo'n 70 delen uit een bepaalde periode
Makkelijk vijfde.quote:Op zondag 21 maart 2021 19:53 schreef De_Kraam het volgende:
Wel aardig van Petro dat hij gelijkspeelt tegen onze grote concurrent Vitesse.
Berghuis krijgt volgens mij 2,5 miljoen ofzo. Dat lijkt me dan dus over Berghuis gaan, al zal Kokcu ook geen slecht salaris krijgen sinds zijn contractverlenging.quote:Op maandag 22 maart 2021 09:45 schreef Tarado het volgende:
ik was wat aan het zappen gisteren maar miste net een moment dat ze het over een giga salaris hadden voor een Feyenoord speler bij Studio voetbal, ging dat over Berghuis of Kokcu?
Zal geld kwestie zijn en bovendien wat schiet je er mee op? Slot moet van de zomer nieuw start maken.quote:Op maandag 22 maart 2021 11:22 schreef jorienvdherik het volgende:
Waarom is Advocaat nog niet ontslagen?
Dat gaan ze niet doen. En ik snap het ook wel, want veel ga je er niet mee opschieten.quote:Op maandag 22 maart 2021 11:22 schreef jorienvdherik het volgende:
Waarom is Advocaat nog niet ontslagen?
Laten zien dat je een topclub ben?quote:Op maandag 22 maart 2021 11:22 schreef Rocket Ride het volgende:
We weten niet of het verhaal van Gouda helemaal correct is, maar waar rook is is vuur. Zal het niet helemaal uit zijn duim hebben gezogen.
Denk dat het het beste voor Berghuis en voor Feyenoord is als hij na dit seizoen vertrekt. De koek is op, hij is aan een nieuwe uitdaging toe. En een deel van de spelersgroep is hem waarschijnlijk ook wel zat.
Jammer dat het slechts 4 Mio op gaat leveren, maar goed Sjakie moest wat een paar jaar geleden om hem aan boord te houden.
[..]
Zal geld kwestie zijn en bovendien wat schiet je er mee op? Slot moet van de zomer nieuw start maken.
Wat schiet je er mee op? Je moet waarschijnlijk straks nog playoffs spelen, dus er is nog heel veel te winnen. Volgens mij weet Advocaat ook best waar de schoen precies wringt aangaande de verhouding met de spelersgroep. Maar doet hij alsof hij geen idee heeft om tenminste fatsoenlijk zijn periode bij Feyenoord (en wellicht zijn carričre) te kunnen beëindigen.quote:Op maandag 22 maart 2021 11:22 schreef Rocket Ride het volgende:
We weten niet of het verhaal van Gouda helemaal correct is, maar waar rook is is vuur. Zal het niet helemaal uit zijn duim hebben gezogen.
Denk dat het het beste voor Berghuis en voor Feyenoord is als hij na dit seizoen vertrekt. De koek is op, hij is aan een nieuwe uitdaging toe. En een deel van de spelersgroep is hem waarschijnlijk ook wel zat.
Jammer dat het slechts 4 Mio op gaat leveren, maar goed Sjakie moest wat een paar jaar geleden om hem aan boord te houden.
[..]
Zal geld kwestie zijn en bovendien wat schiet je er mee op? Slot moet van de zomer nieuw start maken.
Eens. Ik ben er wel een beetje klaar mee en vind het ook wel tijd voor een andere aanvoerder straks.quote:Op maandag 22 maart 2021 11:22 schreef Rocket Ride het volgende:
Ook te verliezen. Rutten werd ook vlak voordat ie zou vertrekken weggestuurd omdat er play offs kwamen. Gio mocht toen lekker beginnen met een uitschakeling in de play offsquote:Op maandag 22 maart 2021 12:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat schiet je er mee op? Je moet waarschijnlijk straks nog playoffs spelen, dus er is nog heel veel te winnen. Volgens mij weet Advocaat ook best waar de schoen precies wringt aangaande de verhouding met de spelersgroep. Maar doet hij alsof hij geen idee heeft om tenminste fatsoenlijk zijn periode bij Feyenoord (en wellicht zijn carričre) te kunnen beëindigen.
Dat nam echter niemand Gio toen kwalijk, die ploeg was totaal niet fit meer onder Rutten waardoor we op het einde niks meer wonnen. In die play-off deden we het gezien de omstandigheden nog best aardig en werden we onverdiend uitgeschakeld weet ik nog.quote:Op maandag 22 maart 2021 12:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ook te verliezen. Rutten werd ook vlak voordat ie zou vertrekken weggestuurd omdat er play offs kwamen. Gio mocht toen lekker beginnen met een uitschakeling in de play offs
Zeker, al werd sliske niet weggestuurd vanwege gedoe met de spelersgroep. Na zaterdag zeker (al is er al langer gedoe na die emotionele bespreking aan het begin van het jaar) is duidelijk dat het op is tussen Dick en de spelersgroep. Publiek de confrontatie zoeken met Berghuis is ook gewoon stom want die zal er nu helemaal geen zin meer in hebben. Kunnen allemaal wel wat van hem vinden maar zijn wel afhankelijk van hem. Het zou ook gewoon enorm kut zijn als hij komende zomer vertrekt voor vier miljoen.quote:Op maandag 22 maart 2021 12:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ook te verliezen. Rutten werd ook vlak voordat ie zou vertrekken weggestuurd omdat er play offs kwamen. Gio mocht toen lekker beginnen met een uitschakeling in de play offs
quote:Op maandag 22 maart 2021 12:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En als iemand zegt dat ze wel bestaan ga je zeker met kanker schelden?
Plus dat het gewoon geld kost tenzij ze John de Wolf voor de groep zettenquote:Op maandag 22 maart 2021 11:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat gaan ze niet doen. En ik snap het ook wel, want veel ga je er niet mee opschieten.
Advocaat staat er blijkbaar intern ook heel erg goed op. Wel vreemd gezien de resultaten. Haalt echt te weinig uit deze selectie.
Die 2-2 tegen Heerenveenquote:Op maandag 22 maart 2021 12:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat nam echter niemand Gio toen kwalijk, die ploeg was totaal niet fit meer onder Rutten waardoor we op het einde niks meer wonnen. In die play-off deden we het gezien de omstandigheden nog best aardig en werden we onverdiend uitgeschakeld weet ik nog.
Weet niet in hoeverre dat voor Slot zou gelden, maar goed.
Europees voetbal mislopen en Berghuis na het seizoen kwijtraken kost meer geld.quote:Op maandag 22 maart 2021 12:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Plus dat het gewoon geld kost tenzij ze John de Wolf voor de groep zetten
Toen riepen we wel de hele 2e seizoenshelft om Achahbar in de basis, zeker na die 2 goals tegen PSVquote:Op maandag 22 maart 2021 12:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Die 2-2 tegen Heerenveen
Afgekeurde 2-0 van El Ahmadi, mensen die geblesseerd uitvielen nadat er drie keer gewisseld was.
En dat met die opstelling: Lord Nelom, Kazim Kazim Van Beek Wilkshire Achahbar om maar wat clowns te noemen..
De play offs win je niet makkelijk (als je kijkt naar ons verleden in de play offs), en Berghuis die blijft (moet je dat willen?) levert 4 miljoen op en scheelt je 2 miljoen aan salaris.quote:Op maandag 22 maart 2021 12:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Europees voetbal mislopen en Berghuis na het seizoen kwijtraken kost meer geld.
Slot gaat er niet aan beginnen denk ik dus wat voor optie zie jij dan?quote:Op maandag 22 maart 2021 12:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Europees voetbal mislopen en Berghuis na het seizoen kwijtraken kost meer geld.
Mjah vBeek was in 14/15 echt nog een prima verdediger bijvoorbeeld. Achahbar speelde ook prima die pot tegen Heerenveen weet ik nog.quote:Op maandag 22 maart 2021 12:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Die 2-2 tegen Heerenveen
Afgekeurde 2-0 van El Ahmadi, mensen die geblesseerd uitvielen nadat er drie keer gewisseld was.
En dat met die opstelling: Lord Nelom, Kazim Kazim Van Beek Wilkshire Achahbar om maar wat clowns te noemen..
Die omhaal was dat toch tegen PSV?quote:Op maandag 22 maart 2021 12:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Toen riepen we wel de hele 2e seizoenshelft om Achahbar in de basis, zeker na die 2 goals tegen PSV
Tja Clasie van toen en nu moet je eigenlijk ook niet vergelijken maar dat was toen echt onze beste speler. JPB en Vilhena totaal uit vorm, Ahmadi en Toornstra die ver terugvielen de tweede seizoenshelft en echt een hele hoop rotzooi. Was oprecht knap van Rutte dat hij daarmee een tijdje mooi voetbal wist te spelen en uiteraard Europees overwinteren aangezien het denk ik de slechtste selectie was van de afgelopen tien jaar. Jammer dat het een controlfreak was die nooit rouleerde, die ploeg was echt kaduuk aan het einde.quote:Op maandag 22 maart 2021 12:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Die omhaal was dat toch tegen PSV?
Wel eens hoor, Van Beek die Oranje zou halen, het is allemaal erg opportunistisch maar deze selectie is eigenlijk beter op elke positie. En je weet uit zijn verleden dat als bij Dick als je toch doorgaat dat het alleen maar verder uit de klauwen loopt als eenmaal de boel is vastgelopen. Zet dan maar iemand intern voor die groep die lekker ligt bij de groep om het seizoen af te maken.
Maakt geen reet uit iemand die intern komt en waarvan je weet dat hij goed ligt bij de spelers, desnoods laat je De Wolf het seizoen afmaken of Rini Coolen of Melvin Boele. Het gaat eerst en vooral om weer een goed gevoel terug te krijgen richting playoffs en Europees voetbal.quote:Op maandag 22 maart 2021 12:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Slot gaat er niet aan beginnen denk ik dus wat voor optie zie jij dan?
Beenhakker wil vast nog wat gratis potjes doen.quote:Op maandag 22 maart 2021 12:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Slot gaat er niet aan beginnen denk ik dus wat voor optie zie jij dan?
Onder de Wolf gaat er toch niets veranderen joh.quote:Op maandag 22 maart 2021 13:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Maakt geen reet uit iemand die intern komt en waarvan je weet dat hij goed ligt bij de spelers, desnoods laat je De Wolf het seizoen afmaken of Rini Coolen of Melvin Boele. Het gaat eerst en vooral om weer een goed gevoel terug te krijgen richting playoffs en Europees voetbal.
De hele structurele verandering van koers en iets neerzetten is voor Slot komend seizoen.
hoe is het met hem eigenlijk?quote:Op maandag 22 maart 2021 13:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Beenhakker wil vast nog wat gratis potjes doen.
Die weet niet eens tegen wie we dit weekend spelenquote:Op maandag 22 maart 2021 13:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Onder de Wolf gaat er toch niets veranderen joh.
Onder wie wel dan? Ik kan me niet voorstellen dat er een trainer zou komen nu die denkt 'goh, nog 7 potjes, laat ik even de hele tactiek omgooien'.quote:Op maandag 22 maart 2021 13:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Wel als Berghuis en god mag weten wie de boel lopen te saboteren omdat ze helemaal klaar zijn met Dick.quote:Op maandag 22 maart 2021 13:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Als Berghuis de boel saboteert moet ie lekker banken.quote:Op maandag 22 maart 2021 13:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Wel als Berghuis en god mag weten wie de boel lopen te saboteren omdat ze helemaal klaar zijn met Dick.
Precies, de tactiek omgooien is niet per se wat de resultaten nu ten goede komt. De spelers moeten gewoon voor die laatste potjes samen ervoor willen gaan en weer plezier in het spelletje hebben. We hebben gewoon een selectie waarmee je elk team buiten de top 5 moet verslaan, alleen al op individuele klasse van Berghuis, Sinisterra en Kökcü. Dan kan je ook met een goed gevoel de play offs in en die gewoon een keer winnen.quote:Op maandag 22 maart 2021 13:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Onder wie wel dan? Ik kan me niet voorstellen dat er een trainer zou komen nu die denkt 'goh, nog 7 potjes, laat ik even de hele tactiek omgooien'.
Beter maken we Berghuis trainer/speler.
Clasie was in die periode hard op weg naar Barcelona om Xavi op te volgen @onlogisch .quote:Op maandag 22 maart 2021 13:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tja Clasie van toen en nu moet je eigenlijk ook niet vergelijken maar dat was toen echt onze beste speler. JPB en Vilhena totaal uit vorm, Ahmadi en Toornstra die ver terugvielen de tweede seizoenshelft en echt een hele hoop rotzooi. Was oprecht knap van Rutte dat hij daarmee een tijdje mooi voetbal wist te spelen en uiteraard Europees overwinteren aangezien het denk ik de slechtste selectie was van de afgelopen tien jaar. Jammer dat het een controlfreak was die nooit rouleerde, die ploeg was echt kaduuk aan het einde.
Denk dat je gelijk hebt met Dick. Blijf mij afvragen of die Bakkati niet wel een heel belangrijke verbindende factor was. Dick is een heel dominante oudere man dus een jonge sociale gozer met Marokkaanse roots er tussen verkleint het gat tussen TS en spelersgroep aanzienlijk.
Precies, naam en faam van zo'n trainer is in deze fase minder belangrijk omdat de spelers het goed met hem kunnen vinden, aangezien het maar om paar wedstrijden gaat en Slot volgend jaar zijn visie mag gaan implementeren.quote:Dick is een heel dominante oudere man dus een jonge sociale gozer met Marokkaanse roots er tussen verkleint het gat tussen TS en spelersgroep aanzienlijk.
We kunnen ook Jaap Stam weer tot het einde van het seizoen voor de groep zetten, dan zit de schrik er weer even goed in, en dan Dickie gewoon weer aanstellen voor de play-offs. Dat werkte de vorige keer ook prima.quote:Op maandag 22 maart 2021 13:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Precies, de tactiek omgooien is niet per se wat de resultaten nu ten goede komt. De spelers moeten gewoon voor die laatste potjes samen ervoor willen gaan en weer plezier in het spelletje hebben. We hebben gewoon een selectie waarmee je elk team buiten de top 5 moet verslaan, alleen al op individuele klasse van Berghuis, Sinisterra en Kökcü. Dan kan je ook met een goed gevoel de play offs in en die gewoon een keer winnen.
Als met Advocaat ook de irritatie blijft wordt het niets meer.
Weet niet eens zeker of hij dat doet maar na zaterdag en de teksten van Dick krijg je wel dat gevoel. Ook omdat er al eerder een uitbarsting is geweest.quote:Op maandag 22 maart 2021 13:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als Berghuis de boel saboteert moet ie lekker banken.
Dan zetten we wel Conteh op die plek ofzo
Laten we wachten met Stam tot we tegen de Joden mottenquote:Op maandag 22 maart 2021 13:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We kunnen ook Jaap Stam weer tot het einde van het seizoen voor de groep zetten, dan zit de schrik er weer even goed in, en dan Dickie gewoon weer aanstellen voor de play-offs. Dat werkte de vorige keer ook prima.
quote:Op maandag 22 maart 2021 13:26 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Eindelijk ook eens dit geluid nu in de media, nadat Pi-air gisteren al aftrapte.
Precies dit.quote:De spelers moeten uitvoeren wat de trainer wil en als Advocaat dat niet voor elkaar krijgt, blijven er in mijn optiek maar twee opties over. Óf de trainer trekt dan zijn conclusies en stapt op. Óf hij wisselt de spelers die niet mee willen in zijn spelwijze. Zelfs als dat de ogenschijnlijk meest belangrijke speler is, zoals Steven Berghuis. De belangen zijn te groot om op deze manier door te kwakkelen."
De tendens lijkt nu sowieso al een tijdje omgeslagen, zelfs @Elan is inmiddels wel klaar met Dickie natuurlijk.quote:Op maandag 22 maart 2021 13:26 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Eindelijk ook eens dit geluid nu in de media, nadat Pi-air gisteren al aftrapte.
Zoiets. Maar ik heb het gevoel dat het uitstraalt naar de rest van de spelersgroep en de algemene sfeer.quote:Op maandag 22 maart 2021 13:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar Dick wil inzakken en Berghuis hoog druk zetten, dat is toch het meningsverschil?
Probleem is vooral dat er eigenlijk niet echt een alternatief is, of Dirk moet als tussenpaus willen fungerenquote:Op maandag 22 maart 2021 13:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De tendens lijkt nu sowieso al een tijdje omgeslagen, zelfs @:elan is inmiddels wel klaar met Dickie natuurlijk.
Klopt maar komt vooral omdat resultaat heilig is/was. Mensen die toen we nog derde stonden hier al vonden dat hij op moest rotten met de wetenschap dat Slot komend seizoen de boel gaat omgooien heb ik nooit begrepen.quote:Op maandag 22 maart 2021 13:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De tendens lijkt nu sowieso al een tijdje omgeslagen, zelfs @:elan is inmiddels wel klaar met Dickie natuurlijk.
Hij hoeft van mij niet weg, dat gaat toch niks meer uithalen. Of de verhoudingen moeten intern zo erg verstoord zijn. Maar je zag dit gezeur eigenlijk al aan komen, al vanaf de uitschakeling in Europa...en met de uitschakeling in de beker heeft het al de climax bereikt.quote:Op maandag 22 maart 2021 13:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt maar komt vooral omdat resultaat heilig is/was. Mensen die toen we nog derde stonden hier al vonden dat hij op moest rotten met de wetenschap dat Slot komend seizoen de boel gaat omgooien heb ik nooit begrepen.
Al hadden die kennelijk een stukje voorschrijdend inzicht.
Voor komend seizoen is op welk pauper niveau we dan ook uitkomen Europees voetbal wel redelijk cruciaal. Je kan dus moeilijk zeggen het maakt nu allemaal niks meer uit.quote:Op maandag 22 maart 2021 13:44 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Hij hoeft van mij niet weg, dat gaat toch niks meer uithalen. Of de verhoudingen moeten intern zo erg verstoord zijn. Maar je zag dit gezeur eigenlijk aan komen, al vanaf de uitschakeling in Europa...en met de uitschakeling in de beker heeft al de climax bereikt.
quote:Op maandag 22 maart 2021 13:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt maar komt vooral omdat resultaat heilig is/was. Mensen die toen we nog derde stonden hier al vonden dat hij op moest rotten met de wetenschap dat Slot komend seizoen de boel gaat omgooien heb ik nooit begrepen.
quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het kan dit seizoen alsnog een probleem worden als we uit de beker vliegen en buiten de top 3 staan
Met lege stadions zijn de reis- en verblijfkosten hoger dan de opbrengstenquote:Op maandag 22 maart 2021 13:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Voor komend seizoen is op welk pauper niveau we dan ook uitkomen Europees voetbal wel redelijk cruciaal. Je kan dus moeilijk zeggen het maakt nu allemaal niks meer uit.
Dat is toch niet zo vreemd. Zijn laatste club.quote:Op maandag 22 maart 2021 13:45 schreef Caland het volgende:
Dickie had in elke andere fase van zijn carričre ook allang de boel op het spits gedreven en een bescheiden afkoopsommetje meegepakt trouwens. Dat maakt de situatie ook zo vreemd
angst voor de documentairequote:Op maandag 22 maart 2021 13:45 schreef Caland het volgende:
Dickie had in elke andere fase van zijn carričre ook allang de boel op het spits gedreven en een bescheiden afkoopsommetje meegepakt trouwens. Dat maakt de situatie ook zo vreemd
Dat zal tegen die tijd ook wel weer een beetje klaar zijn tochquote:Op maandag 22 maart 2021 13:57 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Met lege stadions zijn de reis- en verblijfkosten hoger dan de opbrengsten
Nee dat ben ik met je eens. Daarom opteer ik ook niet om Advocaat eruit te gooien al zou dat gezien zijn resultaten volkomen terecht zijn.quote:Op maandag 22 maart 2021 13:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Onder wie wel dan? Ik kan me niet voorstellen dat er een trainer zou komen nu die denkt 'goh, nog 7 potjes, laat ik even de hele tactiek omgooien'.
Beter maken we Berghuis trainer/speler.
(lol)quote:Op maandag 22 maart 2021 14:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zal tegen die tijd ook wel weer een beetje klaar zijn toch
Geen idee. Elke keer als ik hem zie denk ik: ‘goh, die wordt oud. Dat kan nooit lang meer duren.’quote:
enkelbandje omquote:Op maandag 22 maart 2021 14:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vaccinatie/testpaspoort en gaan goffetomme
Sorry, maar ik ga niet vrijwillig naar de witte chinees luisteren. Iedereen die dat wel doet mag zich melden bij de GGD.quote:Op maandag 22 maart 2021 14:22 schreef Netsplitter het volgende:
https://www.nporadio1.nl/(...)-is-op-bij-feyenoord 'Het is op bij Feyenoord'
*meldt zich*quote:Op maandag 22 maart 2021 14:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Sorry, maar ik ga niet vrijwillig naar de witte chinees luisteren. Iedereen die dat wel doet mag zich melden bij de GGD.
Het was meer dat ik de resultaten toen al niet goed vond, we werden uitgeschakeld in een Europese lollerpoule en ontzettend veel gelijke spelen tegen matige tegenstanders (Heracles, Sparta en RKC onder ander). Zelden met makkelijke zeges ook. Omdat PSV, Ajax en AZ ook veel punten verloren bleven we nog wel bij natuurlijk, maar eigenlijk werd er alleen maar verwezen dat we wonder boven wonder maar niet verloren en dat we veel blessures hadden dus MAXIMAAL PRESTEREN. Dat het zo zou instorten als nu had ik ook weer niet verwacht, maar het zat er op zijn minst wel aan te komen.quote:Op maandag 22 maart 2021 13:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Feyenoord is geen topclub.quote:Op maandag 22 maart 2021 15:16 schreef Haringkop het volgende:
[..]
*meldt zich*
Toch werd er wel een rake opmerking gemaakt: Advocaat heeft zich buiten de club geplaatst, hij doet voortdurend voorkomen alsof hij geen onderdeel is van de club.
Dat soort mij eigenlijk ook al heel het seizoen.
Als je realistisch kijkt was het vorig seizoen ook al regelmatig niet om aan te gluren alleen won je vaak nipt met Golden Dick.quote:Op maandag 22 maart 2021 15:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het was meer dat ik de resultaten toen al niet goed vond, we werden uitgeschakeld in een Europese lollerpoule en ontzettend veel gelijke spelen tegen matige tegenstanders (Heracles, Sparta en RKC onder ander). Zelden met makkelijke zeges ook. Omdat PSV, Ajax en AZ ook veel punten verloren bleven we nog wel bij natuurlijk, maar eigenlijk werd er alleen maar verwezen dat we wonder boven wonder maar niet verloren en dat we veel blessures hadden dus MAXIMAAL PRESTEREN. Dat het zo zou instorten als nu had ik ook weer niet verwacht, maar het zat er op zijn minst wel aan te komen.
Echt hč hou dat soort geneuzel gewoon internquote:Op maandag 22 maart 2021 16:27 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ah fijn, de assistent gaat even wat meer olie op het vuur gooien.
Feyenoordgod.
Was Cor niet kapot ofzoquote:Op maandag 22 maart 2021 16:27 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Feyenoordgod.
Maandagmiddag is opzich ook een prima tijdstip om met de alcohol te beginnen.quote:Op maandag 22 maart 2021 16:48 schreef tong80 het volgende:
Blijft mooi. Een club blijven steunen die bijna dood is. Feijenoord is na Rangers FC de grootste club van Europa.
Qua tennisser die het roer in handen heeft.
Het gaat niet goed met Herman.quote:Op maandag 22 maart 2021 16:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Maandagmiddag is opzich ook een prima tijdstip om met de alcohol te beginnen.
Nee, dat merk ik. Maar wellicht kan hij dan professionele hulp gaan zoeken in plaats van achter zijn computer de randdebiel uit te gaan hangen,quote:Op maandag 22 maart 2021 16:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het gaat niet goed met Herman.
Jij begrijpt. Tot vanavond.quote:Op maandag 22 maart 2021 16:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Maandagmiddag is opzich ook een prima tijdstip om met de alcohol te beginnen.
Dat doet hij al een jaar of 20 dus dat zal niet snel veranderen.quote:Op maandag 22 maart 2021 16:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, dat merk ik. Maar wellicht kan hij dan professionele hulp gaan zoeken in plaats van achter zijn computer de randdebiel uit te gaan hangen,
hij lijkt meer op Feyenoord dan hij zelf beseftquote:Op maandag 22 maart 2021 17:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat doet hij al een jaar of 20 dus dat zal niet snel veranderen.
Sowquote:Op maandag 22 maart 2021 17:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij lijkt meer op Feyenoord dan hij zelf beseft
Like.quote:Op maandag 22 maart 2021 17:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij had een longembolie maar lijkt wel aardig opgeknapt. Er is dus blijkbaar echt geen scouting aldus Cor.quote:Op maandag 22 maart 2021 16:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Was Cor niet kapot ofzo
Wel lachen die gast, een vent van 69 die tot de risicogroep behoort, dagelijks nauw samenwerkt met voetbalspelers in een bubbel en zijn baas van 73, en dan iedere dag in een restaurant uiteten gaan. Denk dat Casper hem wel kon vermoorden
quote:Op maandag 22 maart 2021 17:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Fok! uitgespeeldquote:Op maandag 22 maart 2021 17:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zo’n opmerking inderdaad, echt een passant die even komt buurten.quote:Op maandag 22 maart 2021 16:09 schreef Adames het volgende:
[..]
Feyenoord is geen topclub.
Daar had hij veel meer voor aangepakt moeten worden.
Dat was geen uitspraak als Koemans topsportmentaliteit, die wilde het samen verbeteren.
Wat een schande inderdaad. Dat iemand dit uit zijn mond krijgt:quote:Op maandag 22 maart 2021 18:22 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Zo’n opmerking inderdaad, echt een passant die even komt buurten.
Geen woord gelogen aan toch?quote:Op maandag 22 maart 2021 18:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat een schande inderdaad. Dat iemand dit uit zijn mond krijgt:
'Een topclub is als je de spelers kunt kopen die je graag wil hebben. Dat is een topclub, zoals Ajax.'
Nouja, ik ben het niet helemaal eens met Advocaat, ik denk dat er wel meer aspecten zijn aan 'een topclub zijn'.quote:
Wat een achterlijke flauwekul.quote:Op maandag 22 maart 2021 18:41 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Zolang Dickie en Cor in de media vrij baan krijgen om op alles en iedereen kritiek te hebben behalve op zichzelf gaat dit nog een erg leuk einde worden.
verveel je je?quote:Op maandag 22 maart 2021 18:46 schreef Caland het volgende:
Maar Dick perst er het maximale uit genot
Ik mag hopen dat het team een keer echt gaat muiten
Ja, daar gaat het beter van worden 7 wedstrijden voor het eind.quote:Op maandag 22 maart 2021 18:46 schreef Caland het volgende:
Maar Dick perst er het maximale uit genot
Ik mag hopen dat het team een keer echt gaat muiten
Elke andere trainer was allang afgemaakt inderdaad.quote:Op maandag 22 maart 2021 18:41 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Zolang Dickie en Cor in de media vrij baan krijgen om op alles en iedereen kritiek te hebben behalve op zichzelf gaat dit nog een erg leuk einde worden.
Dat is dat journalistje van het NRCquote:Op maandag 22 maart 2021 18:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Elke andere trainer was allang afgemaakt inderdaad.
Waarom tweeten die gasten eigenlijk in het Engels?
Als Dick het aan de stok heeft met Berghuis zal je wel op korte termijn wat moeten. Geen idee of dat zo is maar die kansloze aanvallen in de media wekken wel die suggestie.quote:Op maandag 22 maart 2021 18:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, daar gaat het beter van worden 7 wedstrijden voor het eind.
Hij zei sommige jongens, niet de rest. Over olie op het vuur gooien gesproken.quote:Op maandag 22 maart 2021 18:51 schreef aTypisch het volgende:
berghuis is moeilijke jongen, wisselvallig qua gemoedstoestand maar wil wel winnen
daar kan de rest volgens Pot niet mee omgaan
dat zegt hij ook in dat videootje
wel lekker, van die ervaren trainers die nog effe wat olie erop gooien
Nu is tegen een tegenstander als tong80 scoren met een inkoppertje niet lastig, maar deze gaat toch wel op sublieme wijze snoeihard door het net.quote:Op maandag 22 maart 2021 17:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ah, het was ook alweer bijna een dag stil.quote:Op maandag 22 maart 2021 18:41 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ja maar jij wil koste wat kost Berghuis behouden, ik niet.quote:Op maandag 22 maart 2021 18:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Als Dick het aan de stok heeft met Berghuis zal je wel op korte termijn wat moeten. Geen idee of dat zo is maar die kansloze aanvallen in de media wekken wel die suggestie.
Ook met oog op bij de club blijven.
quote:Op maandag 22 maart 2021 18:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij zei sommige jongens, niet de rest. Over olie op het vuur gooien gesproken.
Niet tegen elke prijs maar hij is dit seizoen ook weer betrokken bij ca 60% van al onze doelpunten. Zo iemand wil ik graag onder Slot zien en is qua productie gewoon onvervangbaar.quote:Op maandag 22 maart 2021 18:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja maar jij wil koste wat kost Berghuis behouden, ik niet.
Berghuis zegt ook wel eens wat raars na een wedstrijd, dat moet dan wel weer kunnen. Maar dit kan nu niet. Ofzo. Ik vind het nogal overdreven allemaal.
Tja het is een beetje lastig oordelen, Berghuis heeft aan de ene kant gelijk dat de spelopvatting te terughoudend is en de lat wel hoger gelegd mag worden qua resultaten, aan de andere kant heeft Dickie een punt dat je met Botteghin en Fer (laten we ze gewoon maar bij de naam noemen) te weinig snelheid achterin hebt om hoog druk te zetten (dat zag je tegen AZ) en het is nou niet dat Berghuis zich de laatste tijd als een voorbeeldprof gedraagt, hij reageert in wedstrijden bij vlagen als een gefrustreerde kleuter. Wij voelen de sfeer in de kleedkamer en op de trainingen niet precies aan en weten niet hoe lang dit ook al speelt.quote:Op maandag 22 maart 2021 18:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Berghuis zegt ook wel eens wat raars na een wedstrijd, dat moet dan wel weer kunnen. Maar dit kan nu niet. Ofzo. Ik vind het nogal overdreven allemaal.
Als iedereen een schijthekel aan je heeft wegens je arrogante gedrag kan het voor de sfeer toch het beste zijn dat je vertrekt, ongeacht hoe goed je bent.quote:Op maandag 22 maart 2021 19:06 schreef aTypisch het volgende:
ik zou ook niet weten waarom je koste wat het kost Berghuis voor 4 miljoen zou willen verpatsen nee
Berghuis is onze eigen Messi die moet je op handen dragen en werkelijk geen strobreed in de weg leggen. Die debiele maniertjes van hem zijn eigenlijk pas een probleem geworden sinds hij aanvoerder is geworden.quote:Op maandag 22 maart 2021 19:06 schreef aTypisch het volgende:
ik zou ook niet weten waarom je koste wat het kost Berghuis voor 4 miljoen zou willen verpatsen nee
Constant 'ze kunnen dit niet', 'ze doen dit niet', 'ze kunnen hier niet mee omgaan', dat vind ik vrij bizar van iemand van de staf tijdens een lopend seizoen.quote:Op maandag 22 maart 2021 18:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja het heeft geen zin, verre van. Maar zaterdag vraagt zo'n reporter naar Sinisterra, Advocaat zegt dan 'ja klopt, maar Berghuis ook'. Ik heb daar niet zoveel moeite mee.quote:Op maandag 22 maart 2021 19:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet tegen elke prijs maar hij is dit seizoen ook weer betrokken bij ca 60% van al onze doelpunten. Zo iemand wil ik graag onder Slot zien en is qua productie gewoon onvervangbaar.
Wat heeft moddergooien in de media voor zin volgens jou? Probleem is blijkbaar dat Berghuis en Dick niet (meer) op één lijn zitten qua tactische spelopvatting, Dus of je luistert naar je aanvoerder en je speelt meer hoe hij wil, of je stelt de teamdiscipline voorop en je zet hem er naast.
noem je mij nou de beste user van dit forum?quote:Op maandag 22 maart 2021 19:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als iedereen een schijthekel aan je heeft wegens je arrogante gedrag kan het voor de sfeer toch het beste zijn dat je vertrekt, ongeacht hoe goed je bent.
Maar ik kan mij wel voorstellen dat jij dat niet begrijpt
Alleen is het niet constant.quote:Op maandag 22 maart 2021 19:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Constant 'ze kunnen dit niet', 'ze doen dit niet', 'ze kunnen hier niet mee omgaan', dat vind ik vrij bizar van iemand van de staf tijdens een lopend seizoen.
Komop man geloof je echt dat hij zo slecht ligt in de groep? Kijk ff hoe enthousiast hij altijd reageert als een medespeler scoort.quote:Op maandag 22 maart 2021 19:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als iedereen een schijthekel aan je heeft wegens je arrogante gedrag kan het voor de sfeer toch het beste zijn dat je vertrekt, ongeacht hoe goed je bent.
Maar ik kan mij wel voorstellen dat jij dat niet begrijpt
Hou op zegquote:Op maandag 22 maart 2021 19:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Berghuis is onze eigen Messi die moet je op handen dragen en werkelijk geen strobreed in de weg leggen. Die debiele maniertjes van hem zijn eigenlijk pas een probleem geworden sinds hij aanvoerder is geworden.
Ja, speciaal terug gekeken nog.quote:Op maandag 22 maart 2021 19:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jawel, Cor zei dat wel constant. Heb je het überhaupt wel gezien?
Ik hoor en lees nu al van zoveel kanten dat Berghuis een soort stoornis heeft als in jantje lacht jantje huilt. Ik kan me voorstellen dat dat niet optimaal werkt in een groep. Maar dat komt ook wel omdat je hem te belangrijk hebt gemaakt ja.quote:Op maandag 22 maart 2021 19:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Komop man geloof je echt dat hij zo slecht ligt in de groep? Kijk ff hoe enthousiast hij altijd reageert als een medespeler scoort.
sini - bozenik - linssenquote:Op maandag 22 maart 2021 19:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Berghuis is onze eigen Messi die moet je op handen dragen en werkelijk geen strobreed in de weg leggen. Die debiele maniertjes van hem zijn eigenlijk pas een probleem geworden sinds hij aanvoerder is geworden.
Dan had je zo minimaal 4 opmerkingen kunnen horen (consequent met 'ze) die niet echt gebruikelijk zijn als staf.quote:
Ik dacht dat je met 'constant' bedoelde dat het gedurende het seizoen 'constant' dat soort opmerkingen voorbij waren gekomen.quote:Op maandag 22 maart 2021 19:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan had je zo minimaal 4 opmerkingen kunnen horen (consequent met 'ze) die niet echt gebruikelijk zijn als staf.
en omdat je al maanden weer voor janlul meespeeltquote:Op maandag 22 maart 2021 19:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoor en lees nu al van zoveel kanten dat Berghuis een soort stoornis heeft als in jantje lacht jantje huilt. Ik kan me voorstellen dat dat niet optimaal werkt in een groep. Maar dat komt ook wel omdat je hem te belangrijk hebt gemaakt ja.
Oh nee zeker niet, dit is in ieder geval de eerste keer dat ik Cor hoorde. Hoewel Dick natuurlijk ook wel vaak iets bij zijn spelersgroep legt en buiten hemzelf na een nederlaag, maar dat moet kunnen al zou ik dat zeker niet te vaak doen. (Cor heeft er verder ook vrij weinig verstand van leek mij, maar was er zoals hij al zei vooral om wat met Dickie te sparren)quote:Op maandag 22 maart 2021 19:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik dacht dat je met 'constant' bedoelde dat het gedurende het seizoen 'constant' dat soort opmerkingen voorbij waren gekomen.
Het is prima om sommige dingen te vinden maar sommige dingen moet je gewoon niet in de media delen. Als je toegeeft dat een club met een mindere begroting čn minder financiële middelen (en op dat moment ook minder punten) beter noemt breng je in principe de hele club in diskrediet, en daarmee devalueer je de hele selectie.quote:Op maandag 22 maart 2021 19:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja het heeft geen zin, verre van. Maar zaterdag vraagt zo'n reporter naar Sinisterra, Advocaat zegt dan 'ja klopt, maar Berghuis ook'. Ik heb daar niet zoveel moeite mee.
Net als de 'terug naar de tekentafel' opmerking van Berghuis. Of het overdreven gejank vanuit de spelersgroep als Advocaat zegt dat AZ kwalitatief wat beter is.
En Pot vandaag ook, Advocaat riep toen hij binnenkwam al dat de spelers wel wat mondiger naar elkaar mochten zijn. Pot zegt dat vandaag en dan is de wereld ineens te klein.
Zowel Dick als Pot zetten expliciet en los van elkaar Berghuis neer als probleem in de media. Met domme voorbeelden er bij zoals die ballenjongen en zelfs dat anderen misschien wel bang zouden zijn, dat is toch nergens voor nodig? Neem je spelers in bescherming na zo'n kutwedstrijd. Zeker in het publieke.quote:Op maandag 22 maart 2021 19:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja het heeft geen zin, verre van. Maar zaterdag vraagt zo'n reporter naar Sinisterra, Advocaat zegt dan 'ja klopt, maar Berghuis ook'. Ik heb daar niet zoveel moeite mee.
Net als de 'terug naar de tekentafel' opmerking van Berghuis. Of het overdreven gejank vanuit de spelersgroep als Advocaat zegt dat AZ kwalitatief wat beter is.
En Pot vandaag ook, Advocaat riep toen hij binnenkwam al dat de spelers wel wat mondiger naar elkaar mochten zijn. Pot zegt dat vandaag en dan is de wereld ineens te klein.
Ik vind het overdreven, net als je conclusie in deze post.quote:Op maandag 22 maart 2021 19:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is prima om sommige dingen te vinden maar sommige dingen moet je gewoon niet in de media delen. Als je toegeeft dat een club met een mindere begroting čn minder financiële middelen (en op dat moment ook minder punten) beter noemt breng je in principe de hele club in diskrediet, en daarmee devalueer je de hele selectie.
Precies het punt wat @:Haringkop noemt: Dickie ziet zichzelf gewoon niet als deel van de club.
Het is bij Feyenoord in ieder geval niet saai.quote:
Het is alleen jammer dat deze reuring nergens toe gaat leiden.quote:Op maandag 22 maart 2021 19:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is bij Feyenoord in ieder geval niet saai.
Waarom zou je dat verzinnen als assistent coach, dat zou echt bizar zijn.quote:
Ik zie dat niet zo hoor, dat als probleem wegzetten. Ga ik ook niet zien.quote:Op maandag 22 maart 2021 19:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Zowel Dick als Pot zetten expliciet en los van elkaar Berghuis neer als probleem in de media. Met domme voorbeelden er bij zoals die ballenjongen en zelfs dat anderen misschien wel bang zouden zijn, dat is toch nergens voor nodig? Neem je spelers in bescherming na zo'n kutwedstrijd. Zeker in het publieke.
Dat kon vGaal heel goed, die zette zichzelf soms bewust voor joker om de spelersgroep te beschermenquote:Op maandag 22 maart 2021 19:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Zowel Dick als Pot zetten expliciet en los van elkaar Berghuis neer als probleem in de media. Met domme voorbeelden er bij zoals die ballenjongen en zelfs dat anderen misschien wel bang zouden zijn, dat is toch nergens voor nodig? Neem je spelers in bescherming na zo'n kutwedstrijd. Zeker in het publieke.
Het lijkt er wel een beetje op he. Door de achterdeur vertrekken maar dan kunnen roepen dat het aan hen niet gelegen heeft.quote:Op maandag 22 maart 2021 19:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom zou je dat verzinnen als assistent coach, dat zou echt bizar zijn.
(ja om je beste speler in diskrediet te brengen maar dat doe je toch niet. Sorteren ze voor op een wissel ofzo?)
En dan moet vrijwel de enige kritische noot van godbetert Pi-air komen. (waar Krabby ook mad om was)quote:Op maandag 22 maart 2021 19:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Het lijkt er wel een beetje op he. Door de achterdeur vertrekken maar dan kunnen roepen dat het aan hen niet gelegen heeft.
Berghuis framen voor de mindere prestaties is best een logische keuze als je er toch voor jezelf zit.quote:Op maandag 22 maart 2021 19:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom zou je dat verzinnen als assistent coach, dat zou echt bizar zijn.
(ja om je beste speler in diskrediet te brengen maar dat doe je toch niet. Sorteren ze voor op een wissel ofzo?)
Linssenquote:Op maandag 22 maart 2021 19:15 schreef aTypisch het volgende:
[..]
sini - bozenik - linssen
is ook leuk
kijk als ze ergens een vleugelflitser van 4 miljoen op de korrel hebben dan zou ik het nog wel leuk vinden en een goede move om hem zsm weg te werken, maar feyenoord kennende moet je dan dat ventje van heerenveen halen voor dat geld van berghuis
Ik heb dat showtje verder niet gekeken. Straks zal Johan het ook wel weer voor zijn vriendje Dickie gaan opnemen en is de cirkel weer rond.quote:Op maandag 22 maart 2021 19:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En dan moet vrijwel de enige kritische noot van godbetert Pi-air komen. (waar Krabby ook mad om was)
Ach, dat deed jij twee maanden terug ook nog, dus zo vreemd is het ook allemaal niet.quote:Op maandag 22 maart 2021 19:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb dat showtje verder niet gekeken. Straks zal Johan het ook wel weer voor zijn vriendje Dickie gaan opnemen en is de cirkel weer rond.
Klopt.quote:Op maandag 22 maart 2021 19:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat kon vGaal heel goed, die zette zichzelf soms bewust voor joker om de spelersgroep te beschermen
Ik mag Berghuis ook niet zo en hij maakt het er zelf ook naar met zijn debiele acties op het veld, maar het is verder wel een heel intelligente jongen die Feyenoord veel heeft geleverd. Het verhaal is hoe dan ook lastigquote:Op maandag 22 maart 2021 19:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zie dat niet zo hoor, dat als probleem wegzetten. Ga ik ook niet zien.
Ik mag Berghuis niet, misschien speelt dat wel mee.
Hahaha dit is sowieso al schitterend.quote:
Het mooiste komt nog.Er stonden schijnbaar niet eens cornervlaggen.quote:Op maandag 22 maart 2021 19:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hahaha dit is sowieso al schitterend.
Raar verhaal maar er moet iemand zijn die het heeft gelekt naar de media, het is realistisch dat het iemand van de TS is (zeker omdat Dick en Pot warme banden hebben met bijna alle media-kanalen, waaronder Krabby die een reputatie heeft vriendjes die lekken boven het hoofd te houden) en ik vind het niet onrealistischer dat Pot dit verzonnen zou hebben dan dat Berghuis daadwerkelijk Malacia met een cornervlag aangevallen zou hebben
quote:Op maandag 22 maart 2021 19:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Het mooiste komt nog.Er stonden schijnbaar niet eens cornervlaggen.
Lutsharel gaat ervan stotteren.quote:Op maandag 22 maart 2021 16:27 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Feyenoordgod.
Of het schade is weet ik niet, Dick mag zijn mening hebben en uit.quote:Op maandag 22 maart 2021 18:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat een schande inderdaad. Dat iemand dit uit zijn mond krijgt:
'Een topclub is als je de spelers kunt kopen die je graag wil hebben. Dat is een topclub, zoals Ajax.'
Wel een felle toon gelijk.quote:
Ja, Cor Pot wordt hier wel heel gemakkelijk onbewezen uitspraken in de mond gelegd, door een twitterberichtje van een ander.quote:Op maandag 22 maart 2021 20:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wel een felle toon gelijk.
Ik moet zeggen dat ik dit wel de meest realistische verklaring vind. Gouka zal het niet verzonnen hebben. Hij heeft in al die jaren geen reputatie opgebouwd met het verzinnen van conflicten, hij brengt zijn journalistieke carričre er mee onnodig in gevaar (tenzij hij naar de Telegraaf wil) en FTM heeft op het moment fittie met Gouka. Zou hij er lucht van hebben gekregen dat dit door hem verzonnen is, dan had hij Gouka verder aangevallen en zelfs eenvoudig kunnen uitspelen door het te laten ontkrachten. Dat lijkt mij zeer onrealistisch en ook wel dom.
Het verhaal zal dus echt wel gelekt zijn. Houden we twee vragen over: was het Pot of iemand anders, en is het verzonnen of is het echt gebeurd. En das het moeilijke. Ik vind het gewoon een vreemd verhaal van die cornervlag, als dat echt gebeurd zou zijn waren de consequenties voor Berghuis echt wel heftiger geweest verwacht ik. Het verhaal van de cornervlag is eigenlijk minstens zo vreemd als dat Pot dit heeft verzonnen als je heel eerlijk bent. Mogelijk dat een speler die ‘bang is voor Berghuis’ het heeft verzonnen en gelekt, maar ik vind het eigenlijk realistischer dat het Pot is, gezien de warme banden met de pers van het duo en een realistisch onderliggend motief (en weinig te verliezen, die twee kappen er eind dit jaar toch mee en staan er bij ieder ander medium uitstekend op). Een speler heeft ontzettend veel te verliezen met zoiets lekken, zeker als het verzonnen is en dit weer uitlekt.
Het is geen gegeven feit dat hij het gelekt heeft dus ik neem het niet gelijk aan als waarheid, maar ik hou dit wel in mijn achterhoofd. Tenzij je een logischere alternatieve verklaring hebt
Tja, en Berghuis wordt een onbewezen cornerstok in de hand gelegd, feit is dat er wel gelekt is en de 69-jarige assistent coach die warme banden heeft met de media, de speler in kwestie openlijk neersabelt en na dit jaar er toch mee kapt is wel een realistischere rat dan een willekeurige speler van in de 20.quote:Op maandag 22 maart 2021 20:50 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ja, Cor Pot wordt hier wel heel gemakkelijk onbewezen uitspraken in de mond gelegd, door een twitterberichtje van een ander.
Het stomme is dat dit duidelijk invloed heeft op de resultaten en daarmee op de kans dat we volgend seizoen Europees voetbal spelen. Terwijl Advocaat er dan zeker en Berghuis waarschijnlijk(?) niet meer bij zijn.quote:Op maandag 22 maart 2021 20:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dat gezegd hebbende, de Berghuis vs Advocaat fittie is een bijzonder boeiende ontwikkeling en ik ben oprecht geďnteresseerder hoe dat afloopt dan dit Eredivisie seizoen.
Berghuis heeft ook wel een beetje zijn historie tegen zich, dus het zou nog best waar kunnen zijn. Maar dan nog hoor je dat niet te lekken. Dick en Cor mogen lekker opflikkeren met hun hetze jegens Berghuis. Eerst aanvoerder maken en daarna afmaken in de mediaquote:Op maandag 22 maart 2021 20:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wel een felle toon gelijk.
Ik moet zeggen dat ik dit wel de meest realistische verklaring vind. Gouka zal het niet verzonnen hebben. Hij heeft in al die jaren geen reputatie opgebouwd met het verzinnen van conflicten, hij brengt zijn journalistieke carričre er mee onnodig in gevaar (tenzij hij naar de Telegraaf wil) en FTM heeft op het moment fittie met Gouka. Zou hij er lucht van hebben gekregen dat dit door hem verzonnen is, dan had hij Gouka verder aangevallen en zelfs eenvoudig kunnen uitspelen door het te laten ontkrachten. Dat lijkt mij zeer onrealistisch en ook wel dom.
Het verhaal zal dus echt wel gelekt zijn. Houden we twee vragen over: was het Pot of iemand anders, en is het verzonnen of is het echt gebeurd. En das het moeilijke. Ik vind het gewoon een vreemd verhaal van die cornervlag, als dat echt gebeurd zou zijn waren de consequenties voor Berghuis echt wel heftiger geweest verwacht ik. Het verhaal van de cornervlag is eigenlijk minstens zo vreemd als dat Pot dit heeft verzonnen als je heel eerlijk bent. Mogelijk dat een speler die ‘bang is voor Berghuis’ het heeft verzonnen en gelekt, maar ik vind het eigenlijk realistischer dat het Pot is, gezien de warme banden met de pers van het duo en een realistisch onderliggend motief (en weinig te verliezen, die twee kappen er eind dit jaar toch mee en staan er bij ieder ander medium uitstekend op). Een speler heeft ontzettend veel te verliezen met zoiets lekken, zeker als het verzonnen is en dit weer uitlekt.
Het is geen gegeven feit dat hij het gelekt heeft dus ik neem het niet gelijk aan als waarheid, maar ik hou dit wel in mijn achterhoofd. Tenzij je een logischere alternatieve verklaring hebt
Ja ik denk dat Advocaat ook wel weg moet want Berghuis zal heus niet alleen staan (anders had hij de strijd allang verloren), punt is wel dat die vent zo’n lobby heeft in de media dat je als club sowieso flink reputatie verliest als je Dickie dumpt. Tenzij het onder een andere trainer wel beter zou gaan, maar gezien de groep fysiek en mentaal aangeslagen lijkt en er geen vervanger is is dat maar de vraag (en indien we wel beter gaan presteren zal de media wel roepen ‘kijk, ze probeerden Dickie bewust te saboteren, nu doen ze ineens wel hun best! Wat een lamzakken!! etc.)quote:Op maandag 22 maart 2021 21:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het stomme is dat dit duidelijk invloed heeft op de resultaten en daarmee op de kans dat de volgend seizoen Europees voetbal spelen. Terwijl Advocaat er dan zeker en Berghuis waarschijnlijk(?) niet meer bij zijn.
Arme Slot.
Waarom? Het is misschien niet heel verstandig maar ik denk dat Pot zich groen en geel ergert aan die mietjes in de selectie die niet van zich afbijten. Dankzij die bonte verzameling nobuddies sta je nu op plek 5. Ik lees er ook niet echt kritiek in op Berghuis van Pot, volgens mij is het meer de brave spelersgroep die hij niks vindt.quote:Op maandag 22 maart 2021 20:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tja, en Berghuis wordt een onbewezen cornerstok in de hand gelegd, feit is dat er wel gelekt is en de 69-jarige assistent coach die warme banden heeft met de media, de speler in kwestie openlijk neersabelt en na dit jaar er toch mee kapt is wel een realistischere rat dan een willekeurige speler van in de 20.
De kans dat Feyenoord dit weekend een goal maakt schat ik niet zo hoog in.quote:Op maandag 22 maart 2021 21:32 schreef Scrummie het volgende:
Mochten we onverhoopt scoren dit weekend zullen er wel weer allerlei gebaartjes komen.
Deze was wel bewust toch?quote:Op maandag 22 maart 2021 21:32 schreef Scrummie het volgende:
Mochten we onverhoopt scoren dit weekend zullen er wel weer allerlei gebaartjes komen.
Nee, dit kan echt niet.quote:Op maandag 22 maart 2021 21:32 schreef Scrummie het volgende:
Ik vind dit zo'n leuke rubriek.quote:Op maandag 22 maart 2021 21:32 schreef Scrummie het volgende:
Ik hoop wel dat het bij @Scrummie iets minder lang duurt.quote:Op maandag 22 maart 2021 22:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:Scrummie heeft een moeilijke periode.
Mogelijk vindt hij steun bij @:tong80 , immers maakt hij hetzelfde door.
Hup Turkije.quote:Op maandag 22 maart 2021 22:09 schreef maxi-mus het volgende:
@:tagliano vindt dit ook leuk.
(overigens moeten ze woensdag al vrolijke vriend @:scrummie, mocht je het willen zien. Tegen het Turkije van Kokcu)
Inderdaad, @Scrummie is geen makkelijke jongen maar uiteindelijk waarderen we hem wel! (maar dat verandert als hij bij ieder plaagstootje met kanker blijft schelden)quote:Op maandag 22 maart 2021 22:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat het bij @:scrummie iets minder lang duurt.
Jeetje.quote:Op maandag 22 maart 2021 23:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Inderdaad, @:scrummie is geen makkelijke jongen maar uiteindelijk waarderen we hem wel! (maar dat verandert als hij bij ieder plaagstootje met kanker blijft schelden)
Doe maar niet. Krijgen we weer van die Jaap taferelen.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 10:25 schreef Scrummie het volgende:
Peter Bosz is vrij voor de laatste 7 wedstrijden. Is Berghuis in elk geval tevreden over de tactiek.
Van welk geld?quote:Op dinsdag 23 maart 2021 10:25 schreef Scrummie het volgende:
Peter Bosz is vrij voor de laatste 7 wedstrijden. Is Berghuis in elk geval tevreden over de tactiek.
Was toch leuk voor een half jaartje. En nog volgekregen ookquote:Op dinsdag 23 maart 2021 11:34 schreef Scrummie het volgende:
https://www.rijnmond.nl/n(...)alle-doeken-gaan-weg
Doekjes gaan toch uit de Kuip helaas.
Zeker zeker. Geweldige actiequote:Op dinsdag 23 maart 2021 11:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Was toch leuk voor een half jaartje. En nog volgekregen ook
op tijd voor de bekerfinalequote:Op dinsdag 23 maart 2021 11:34 schreef Scrummie het volgende:
https://www.rijnmond.nl/n(...)alle-doeken-gaan-weg
Doekjes gaan toch uit de Kuip helaas.
Op een breed geschouderd beest als Kokcu valt dat wel mee denk.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 12:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet kapot van die strepen zo prominent op de voorkant.
Inclusief all i got was this lousy tshirt grap?quote:Op dinsdag 23 maart 2021 17:09 schreef Caland het volgende:
Jaaaa je kan een full support uitshirt krijgen
Legi Oen jackie zou nog gepaster zijn.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 17:09 schreef Caland het volgende:
Jaaaa je kan een full support uitshirt krijgen
Lullig, mensen die daar niet tegen kunnen, hebben een kleine piemel.quote:
Nouja je hebt de volgende keuzesquote:
Ik heb ‘t gezien inderdaad.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 17:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja je hebt de volgende keuzes
Het hele bedrag niet terugvragen en dan krijg je een UNIEK full support shirt dat ook niet in de verkoop gaat.
[ afbeelding ]
En dan een deel of volledig (maximaal 85% dus) je geld terug en dan kan je verder nog een verdeling maken tussen fanshopvoucher, droomparkenvoucher en/of geld.
Denk dat ik de helft doe en dat geld min of meer weer in de nieuwe scc stop.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 17:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik heb ‘t gezien inderdaad.
Geld terug geclaimd. Volgend jaar uiteraard wel weer een seizoenkaart.
Wel een heel vet shirtquote:Op dinsdag 23 maart 2021 17:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Het hele bedrag niet terugvragen en dan krijg je een UNIEK full support shirt dat ook niet in de verkoop gaat.
[ afbeelding ]
En dan een deel of volledig (maximaal 85% dus) je geld terug en dan kan je verder nog een verdeling maken tussen fanshopvoucher, droomparkenvoucher en/of geld.
Ze gaan er ook in spelen. Ik vind dit gewoon een toffe actie van de club, mooi shirt ookquote:Op dinsdag 23 maart 2021 17:57 schreef Bombvis het volgende:
Ik had voor het seizoen al een full support SCC genomen dus het haalt mij niet echt over, maar vind het wel één van de betere uitshirts van de afgelopen jaren. Wordt komend seizoen kennelijk dus ook één van de officiële uitshirts
Misschien ook niet zo handig om Bijlow dan op wissel te zetten terwijl hij fit is bij Feyenoord, daar hadden ze wellicht in de communicatie ook wel wat beter kunnen afstemmen met elkaar.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 17:59 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]![]()
![]()
Ik hoop dat Erwin van der Looi degradeert.
Mooi Europees tenuequote:Op dinsdag 23 maart 2021 17:31 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit kan echt niet. Al keept Bijlow een jaar niet blijft hij beter dan Scherpen.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 17:59 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]![]()
![]()
Natuurlijk, maar het gaat om (wedstrijd) fitheid. Je moet wel 3 wedstrijden in een week natuurlijk. En blijkbaar wist Bijlow al dat hij niet zou spelen als hij wissel zou staan bij Feyenoord, die zal ook niet zo blij zijn met Dickie dan. En Cor geeft weer aan dat ze hem rust gaven voor het Ek...Vooral weer peak Erwin de Looi dit. Begrijp me niet verkeerd, als Bijlow enigszins kan lopen zou ik hem nog liever hebben dan die lange slungel.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 18:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit kan echt niet. Al keept Bijlow een jaar niet blijft hij beter dan Scherpen.
Wtfquote:Op dinsdag 23 maart 2021 17:59 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]![]()
![]()
Ik had bij aanschaf al aangegeven geen geld terug te willen, dus ik krijg sowieso dat shirt.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 17:31 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is blijkbaar ook een wedstrijdshirt oftewel we krijgen een Europees shirt terwijl we de Conference League niet eens halen. (lol)quote:Op dinsdag 23 maart 2021 17:31 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Weer die kut Advocaat #schuldvanDickquote:Op dinsdag 23 maart 2021 18:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Misschien ook niet zo handig om Bijlow dan op wissel te zetten terwijl hij fit is bij Feyenoord, daar hadden ze wellicht in de communicatie ook wel wat beter kunnen afstemmen met elkaar.
[ twitter ]
(neemt niet weg dat Bijlow mits fit gewoon moet keepen natuurlijk, maar kan hij 3 wedstrijden in 7 dagen keepen?)
Dan wordt het het BEKERSHIRT, maar daar spelen we alleen thuis.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 18:37 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Is blijkbaar ook een wedstrijdshirt oftewel we krijgen een Europees shirt terwijl we de Conference League niet eens halen. (lol)
[ twitter ]
663quote:Op dinsdag 23 maart 2021 18:15 schreef H.FR het volgende:
Wel een mooi shirt. Beetje jammer dat het voor de ene fan 200 euro kost en voor de ander 400.
Ik heb ook nog dat gele shirt 3e uitshirt waar we nooit in hebben gespeeld.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 18:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan wordt het het BEKERSHIRT, maar daar spelen we alleen thuis.
Waarom geven wij een neuk om jong Oranje?quote:Op dinsdag 23 maart 2021 18:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Weer die kut Advocaat #schuldvanDick
Of misschien kan Gouka dit nog als een fout van Berghuis weten te spinnen
Iedere scout kijkt naar zo'n jeugd EK. Is toch belangrijk voor de aandacht en transferwaarde van onze spelers.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 18:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waarom geven wij een neuk om jong Oranje?
Ik zie onze glazen keeper liever niet nu ineens 3 wedstrijden in een paar dagen keepen voor een team met een enorme debiel als coach. Maar dat is persoonlijk.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 18:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Iedere scout kijkt naar zo'n jeugd EK. Is toch belangrijk voor de aandacht en transferwaarde van onze spelers.
En voor die gasten zelf is het natuurlijk leuk.
Daar worden wel uitspraken gedaan hé.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 18:57 schreef DonRaja het volgende:
Ik keek gister trouwens Extra Time op België en Boskamp was er te gast. Het ging over wie in België de playoffs zouden halen en ze zeiden tegen Boskamp: 'jij moet wel zeggen dat Anderlecht het gaat halen'.
Boskamp vroeg, hoe bedoel je, ik moet... Toen zei de presentator, ja Anderlecht is toch jouw club. zo mooi dat Boskamp toen een beetje zacht zei: nee, Feyenoord is mijn cluppie.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 maart 2021 18:55 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Dit lijkt me marketingtechnisch geen heel handige keuze
Dus uiteindelijk gaat het toch zo worden dat ze gewoon in dit groene shirt gaan spelen. Als we al Europees halen, spelen we tegen teams die in dezelfde kleur spelen als het alternatieve uitshirt. Eindconclusie, ze gaan een shirt in de verkoop doen, waar we opnieuw nooit in gaan spelen.quote:Goedemiddag, het Full Support Uitshirt zal worden gedragen tijdens de uitwedstrijden in de Eredivisie. Er komt nog een ander uitshirt beschikbaar waarin er wedstrijden worden gespeeld. Dit shirt zal wel in de verkoop komen voor alle supporters.
Als je er van tevoren al vanuit gaat dat ie geblesseerd gaat raken kan je hem bij Feyenoord beter ook niet opstellenquote:Op dinsdag 23 maart 2021 18:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zie onze glazen keeper liever niet nu ineens 3 wedstrijden in een paar dagen keepen voor een team met een enorme debiel als coach. Maar dat is persoonlijk.
Wacht, gaat dit al om het toernooi? Ik dacht dat het nog oefen/kwalificatiewedstrijden waren.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als je er van tevoren al vanuit gaat dat ie geblesseerd gaat raken kan je hem bij Feyenoord beter ook niet opstellen
Deels wel eens hoor, vooral over die coach, maar de optimist in mij ziet hier een kans voor Bijlow om de ster van het toernooi te zijn door de neus geboord worden.
Sonck is extreem dom, maar wel vermakelijk op z'n tijd.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 18:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar worden wel uitspraken gedaan hé.
[ twitter ]
Toernooi is in twee delen geknipt, nu de poulefase en in mei/juni de latere potten.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wacht, gaat dit al om het toernooi? Ik dacht dat het nog oefen/kwalificatiewedstrijden waren.
Ja oké, maar blijkbaar wordt dit wel gewoon het officiële uitshirt (in Nederland), die doorgaans het meest wordt verkocht.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
[..]
Dus uiteindelijk gaat het toch zo worden dat ze gewoon in dit groene shirt gaan spelen. Als we al Europees halen, spelen we tegen teams die in dezelfde kleur spelen als het alternatieve uitshirt. Eindconclusie, ze gaan een shirt in de verkoop doen, waar we opnieuw nooit in gaan spelen.
Huh? Maak dat Full Support ding dan gewoon je 3e shirt. Nu kan je het 'reguliere' uitshirt voor volgend seizoen niet verkopen, terwijl daar altijd veel vraag naar is.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 18:55 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Dit lijkt me marketingtechnisch geen heel handige keuze
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah ok, dan is het wel zonde voor hem ja. Maar goed, v/d Looi is een teringdebiel.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Toernooi is in twee delen geknipt, nu de poulefase en in mei/juni de latere potten.
Dat kan ik alleen maar beamen. En het is vooral erg jammer want die lange slungel kan er niets van.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ah ok, dan is het wel zonde voor hem ja. Maar goed, v/d Looi is een teringdebiel.
quote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:05 schreef hhh38 het volgende:
Iedereen Full Support kiezen vanwege het gratis shirt en vervolgens al die inkomsten weer verliezen omdat verder niemand dat uitshirt kan kopenIk heb ook het idee dat ze dit gisteravond hebben bedacht na alle negatieve aandacht voor die bedelfilm van Koevermans. Het is nog niet helemaal doorgedacht en nu moeten ze dus snel op zoek naar een 3e uitshirt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BFF met GGMM
En Bakker speelt blijkbaar ook dus dan gaat dat argument ook niet op.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat kan ik alleen maar beamen. En het is vooral erg jammer want die lange slungel kan er niets van.
Dat vind ik wel iets anders want die is niet geblesseerd geweest verder , daar zal het vooral om gaan. Hij zal een vaste keeper willen die 3 wedstrijden aan kan, een backje haal je er toch wat gemakkelijker af. (en Bakker is gewoon fit maar speelt de laatste tijd niet)quote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:17 schreef Caland het volgende:
[..]
En Bakker speelt blijkbaar ook dus dan gaat dat argument ook niet op.
De hele tijd uit je neus zitten vreten in Zeist en ook nog steeds wisselende spelersgroepen omdat spelers doorschuiven naar Oranje of compleet uit vorm zijn. Niemand wil die jobquote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:27 schreef Scrummie het volgende:
Waarom zijn het altijd de grootste debielen die dat Jong Oranje trainen?
Zeker als er geen toernooi is (en dit is de eerste sinds 2013) stelt het gewoon helemaal niets voor. De laatste jaren is dit wel iets beter geworden (sinds Cor Pot weg is ongeveer) maar eerst nam ook niemand het serieus en werd er constant afgezegd. Maar het is niet echt een prestigieus baantje. En lastig bouwen met elke keer andere selecties.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:27 schreef Scrummie het volgende:
Waarom zijn het altijd de grootste debielen die dat Jong Oranje trainen?
En zodra een speler een beetje begint te presteren gaat die naar Frons.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zeker als er geen toernooi is (en dit is de eerste sinds 2013) stelt het gewoon helemaal niets voor. De laatste jaren is dit wel iets beter geworden (sinds Cor Pot weg is ongeveer) maar eerst nam ook niemand het serieus en werd er constant afgezegd. Maar het is niet echt een prestigieus baantje. En lastig bouwen met elke keer andere selecties.
Ja, goed punt natuurlijk. Volgens mij was Foppe de laatste aardige trainer daar.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De hele tijd uit je neus zitten vreten in Zeist en ook nog steeds wisselende spelersgroepen omdat spelers doorschuiven naar Oranje of compleet uit vorm zijn. Niemand wil die job
Is ook wel zo, maar ja. Toch jammer.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zeker als er geen toernooi is (en dit is de eerste sinds 2013) stelt het gewoon helemaal niets voor. De laatste jaren is dit wel iets beter geworden (sinds Cor Pot weg is ongeveer) maar eerst nam ook niemand het serieus en werd er constant afgezegd. Maar het is niet echt een prestigieus baantje. En lastig bouwen met elke keer andere selecties.
quote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:05 schreef hhh38 het volgende:
Iedereen Full Support kiezen vanwege het gratis shirt en vervolgens al die inkomsten weer verliezen omdat verder niemand dat uitshirt kan kopenGewoon damage control. De totale merchandise heeft een brutowinstmarge van 4,5 miljoen. Met dit gebaar hopen ze gewoon meer op te halen. Ik snap het ergens wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#12 is not for sale!
quote:Feyenoord won slechts één van de laatste zeven wedstrijden en zal alle zeilen bij moeten zetten om Europees voetbal te behalen. Door de eveneens wisselvallige prestaties van drie clubs boven de Rotterdammers is dat niet eens onmogelijk, al wordt er vanuit gegaan dat een vierde plaats het hoogst haalbare is. Mocht Ajax de beker winnen, dan geeft de vierde plaats recht op de voorronde van de Conference League, het derde Europese toernooi.
Dat zal dan gebeuren zonder hoofd-opleidingen Stanley Brard, die een bom onder Varkenoord legde door een mail te versturen waarin hij het ontslag van Melvin Boel, Ulrich van Gobbel, video-analist Remco Schol en fysieke trainer Mark Onderwater voorstelde. De mail kwam echter terecht bij laatstgenoemde en niet bij Mark Koevermans. Feyenoord watcher Martijn Krabbendam: "Hoewel insiders Brard zijn fout wel kunnen en willen vergeven. Dat hij dan toch vertrekt, heeft vooral te maken met de koers die Feyenoord wil gaan varen onder de nieuwe trainer Arne Slot."
"Er gaat van alles veranderen bij de club, ook ingegeven door het nog te verschijnen rapport van Sportsology. Rini Coolen, nu coach van Feyenoord Onder-21, zal wel Director Academy worden. Koen Stam, momenteel assistent van Dick Advocaat, zal Onder-21 onder zijn hoede krijgen", aldus Krabbendam in Voetbal International. "De verwachting is trouwens dat het nieuwe beleid voor meer mutaties zal zorgen." Daar zorgt Frank Arnesen wel voor. "Behalve de reorganisatie van de opleiding werkt hij met Slot aan het elftal van volgend seizoen en moet hij ervoor zorgen dat de club het lopende voetbaljaar goed afsluit."
Daarin is Steven Berghuis sowieso een hoofdrolspeler: als beslissende speler of als splijtzwam. "Volgens de coach is Berghuis passeren geen optie, terwijl hij dat diep in zijn hart best wel zou willen. Hoe gaat Feyenoord dan winnen zonder de speler met de beste statistieken? Zo houden trainer en speler elkaar gegijzeld, zoals dat in de opleiding ook gebeurt en zoals de fans de clubleiding in een greep hebben van wel of geen restitutie, met op de achtergrond nog het megalomane stadionplan dat ook op weerstand stuit. In die sfeer strompelt Feyenoord naar de meet, met als enig houvast de hoop dat het onder Arne Slot beter zal gaan."
Het is in ieder geval goed dat hij weg is. Beetje minder conservatisme mag wel.quote:Op woensdag 24 maart 2021 10:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel weet welke "insiders Brard zijn fout wel kunnen en willen vergeven."
Het lijkt mij dat Berghuis toch wel wat meer invloed heeft op de spelersgroep, anders lag hij er echt wel uit hoor.quote:
quote:Beste DonRaja,
Feyenoord doet er alles aan om zo goed mogelijk door de coronacrisis heen te komen. In een videoboodschap lichtte algemeen directeur Mark Koevermans vorige week al toe hoe de club ervoor staat en wat nodig is om hand in hand weer betere tijden te kunnen beleven.
Feyenoord bedankt jou graag voor de steun dit seizoen. Je koos voor een full support seizoenkaart en zag bij voorbaat af van elke vorm van tegemoetkoming, zonder dat je wist dat De Kuip vrijwel het hele seizoen leeg zou blijven. Daar is de club jou enorm dankbaar voor!
Om die reden ontvang je het Full Support Uitshirt 2021-2022. Dit unieke Feyenoord-shirt gaat verder niet in de verkoop.
De postcodeloterij ziet Feyenoord ook al als goed doel, dus je kunt het proberenquote:Op donderdag 25 maart 2021 13:15 schreef Pleun2011 het volgende:
Wanneer je besluit om de kosten van je SCC niet terug te vragen, zou ik het bij de belastingaangifte voor 2021 invullen als 'gift' Officieel is alleen de Feyenoord Foundation een ANBI-instelling, maar ach. Als het gaat om ¤600 scheelt dat toch al gauw een paar honderd euro belastingen denk ik.
Ik zou het altijd doen want de belastingdienst controleert het toch niet bij dit soort bedragen. Alleen als je aangifte er heel erg uitspringt word je er door hun algoritmes uitgepikt.quote:Op donderdag 25 maart 2021 13:36 schreef Adames het volgende:
[..]
De postcodeloterij ziet Feyenoord ook al als goed doel, dus je kunt het proberen
Stukje klantenbinding.quote:Op donderdag 25 maart 2021 14:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik dacht dat het een speciaal shirt was maar dus het gewone uitshirt?
Ja blijkbaar wordt dit wel het eredivisieshirt, er komt ook nog een derde shirt.quote:Op donderdag 25 maart 2021 14:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik dacht dat het een speciaal shirt was maar dus het gewone uitshirt?
omdat @DonRaja het heeft overquote:Op donderdag 25 maart 2021 14:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja blijkbaar wordt dit wel het eredivisieshirt, er komt ook nog een derde shirt.
moet dat er toch wel anders uitzienquote:Om die reden ontvang je het Full Support Uitshirt 2021-2022. Dit unieke Feyenoord-shirt gaat verder niet in de verkoop.
Dit is het full support uitshirt.quote:Op donderdag 25 maart 2021 14:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
omdat @:DonRaja het heeft over
[..]
moet dat er toch wel anders uitzien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |