quote:21. Ronde 07.02.2021 14:30 U FC Groningen
22. Ronde 14.02.2021 14:30 T Willem II
23. Ronde 21.02.2021 12:15 U FC Twente
24. Ronde 28.02.2021 16:45 U AZ Alkmaar
25. Ronde 06.03.2021 16:30 T VVV-Venlo
26. Ronde 14.03.2021 14:30 U PSV
27. Ronde 20.03.2021 20:00 T FC Emmen
28. Ronde 04.04.2021 16:45 T Fortuna Sittard
29. Ronde 11.04.2021 12:15 U FC Utrecht
30. Ronde 25.04.2021 16:45 T Vitesse
31. Ronde 02.05.2021 12:15 U ADO Den Haag
32. Ronde 09.05.2021 14:30 T AFC Ajax
33. Ronde 13.05.2021 14:30 U Heracles Almelo
34. Ronde 16.05.2021 14:30 T RKC Waalwijk
quote:Op maandag 1 februari 2021 12:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@Bombvis , @fetX , @Caland , @ThePlaneteer , @Erasmus en @Bottendaal weten weer waar ze staan.
Niet op het doekje in ieder geval
Gelachenquote:Op maandag 1 februari 2021 12:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:Bombvis , @:fetx , @:caland , @:theplaneteer , @:erasmus en @:bottendaal weten weer waar ze staan.
Niet op het doekje in ieder geval.
El Bouchataoui is nu eerste reserve terwijl VVV hem niet goed genoeg vondquote:Op maandag 1 februari 2021 23:32 schreef Grifte het volgende:
We zitten gelukkig al zo ruim in de middenvelders
Ja heel apartquote:Op maandag 1 februari 2021 23:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
O FeyenoordTM heeft de tweet al verwijderd. Jammer die foto was echt ontzettend vreemd
Vond je dat ook bij die foto van Karsdorp?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 00:20 schreef Scrummie het volgende:
Weet niet of je dat wel moet posten.
Is niet voor niets weg als tweet.
Weet ik niet meer, dat zou wel consequent zijn.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 00:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vond je dat ook bij die foto van Karsdorp?
Het is wel een beetje niveau Shownieuws, maar verwijderen hoeft niet
Heb het alsnog verwijderd, in principe heeft @Scrummie gewoon gelijkquote:Op dinsdag 2 februari 2021 00:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vond je dat ook bij die foto van Karsdorp?
Het is wel een beetje niveau Shownieuws, maar verwijderen hoeft niet
Ik denk wel dat ze hetzelfde betalen, ik denk echter dat de hoeveelheid van wat ze betalen aanzienlijk minder zal zijnquote:Op maandag 1 februari 2021 23:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Van Beek na 8 jaar nu dus definitief weg. Hopelijk betaalt Willem II wel ongeveer hetzelfde als dat Monaco wilde betalen
Laat nog eens zien dan?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 00:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heb het alsnog verwijderd, in principe heeft @:scrummie gewoon gelijk.
Een jongen die op schoot zit bij Wehrmann.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 09:36 schreef maxi-mus het volgende:
Wat voor foto was dat dan?
(mag ook in PM)
Oh boeiend, waarom kan dat hier niet blijven staan.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 09:53 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Een jongen die op schoot zit bij Wehrmann.
Privé is privé.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 09:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh boeiend, waarom kan dat hier niet blijven staan.
Dat is inderdaad mooi.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:06 schreef fetX het volgende:
Iets wat ik niet wist, maar wat wel prettig is: Feyenoord heeft blijkbaar een eenzijdige optie tot verlengen van Wehrmann.
Het was een beetje vreemde foto waar een jongen die er op het oog minderjarig uitziet nogal intens op zijn schoot zit om een drankje te doen (met een tekst van 'veel succes komend halfjaar in Zwitersland bro'). Het was er echt een van onder het mom 'geen idee wat hier precies gebeurt', ook omdat Wehrmann een vriendin heeft.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 09:36 schreef maxi-mus het volgende:
Wat voor foto was dat dan?
(mag ook in PM)
Het is zijn broertje, stond in een andere tweet.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het was een beetje vreemde foto waar een jongen die er op het oog minderjarig uitziet nogal intens op zijn schoot zit om een drankje te doen (met een tekst van 'veel succes komend halfjaar in Zwitersland bro'). Het was er echt een van onder het mom 'geen idee wat hier precies gebeurt', ook omdat Wehrmann een vriendin heeft.
Daar wilden ze hem niet voor en Dirk voelde zich gepasseerd? Hij vertelde vorige week nog bij Rondo dat hij een functie kreeg toch? Zou wel leuk zijn als Dirk naar AZ gaat.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:11 schreef Caland het volgende:
Mwah, had Dirk als assistent eigenlijk best prima gevonden.
Nouja hij gaf alleen aan dat hij en Feyenoord binnenkort naar buiten zouden komen met nieuws over zijn verdere loopbaan.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar wilden ze hem niet voor en Dirk voelde zich gepasseerd? Hij vertelde vorige week nog bij Rondo dat hij een functie kreeg toch? Zou wel leuk zijn als Dirk naar AZ gaat.
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:13 schreef maxi-mus het volgende:
Dirk Kuyt vertrekt bij Feyenoord om zich verder te kunnen ontwikkelen als coach. De 40-jarige Katwijker heeft zijn contract in onderling overleg beëindigd.
Technisch directeur Frank Arnesen had Kuyt komende zomer graag in een functie voor de club behouden, maar de oud-aanvoerder heeft de clubleiding laten weten dat het beter is voor zijn ontwikkeling om een ander pad te volgen.
Na het beëindigen van zijn spelersloopbaan en twee jaar trainer te zijn geweest binnen de Feyenoord Academy, keek en liep Kuyt de afgelopen anderhalf jaar op meerdere plekken binnen de club mee. Nu wil hij ook buiten de Feyenoord-organisatie werken aan zijn ontwikkeling.
,,Iedereen weet wat Feyenoord voor mij betekent en ik heb ontzettend veel ervaring kunnen opdoen bij de club de afgelopen jaren. Ik weet dat onze wegen ooit weer gaan kruisen, maar voor nu vind ik het belangrijk om mijn pad juist elders te vervolgen. Daarin volg ik mijn gevoel", zegt Kuyt.
Frank Arnesen respecteert de keuze van Kuyt: ,,Als mens en als trainer heb ik Dirk heel hoog zitten. Dirk heeft besloten zijn eigen weg te volgen en dat is zijn goed recht. We wensen hem alle succes bij de volgende stap in zijn loopbaan. En wie weet komen wegen ooit weer samen waar ze nu scheiden.”
https://www.ad.nl/nederla(...)vervolgen~a897772a6/
Heel verstandig besluit. Zowel voor Feyenoord als voor Dirk zelf.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:15 schreef Scrummie het volgende:
Vervelend zeg!
Eindelijk de juiste keuze van Dirk. Lekker trainer worden ergens, ervaring krijgen, en dan over 5-10 jaar, mocht ie het goed doen als trainer de kans bij ons krijgen.
Het gekke is dat het niet in een moment van emotie was. Het was toch een belofte van Troost uit 2018 of 2019? In ieder geval minstens een jaar na het kampioenschap.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:22 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Heel verstandig besluit. Zowel voor Feyenoord als voor Dirk zelf.
Dit soort afspraken/beloftes zijn lief bedoeld en meestal gemaakt in een moment van emotie, in het geval bij Dirk erg begrijpelijk na zijn geweldige slotakkoord, maar niet echt verstandig. Je weet namelijk nooit of een oud-voetballer ook een goede coach zal worden. Dit lijkt in dit geval, nog, niet echt het geval.
FC Utrecht lijkt me een mooie start voor hem.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:22 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Heel verstandig besluit. Zowel voor Feyenoord als voor Dirk zelf.
Dit soort afspraken/beloftes zijn lief bedoeld en meestal gemaakt in een moment van emotie, in het geval bij Dirk erg begrijpelijk na zijn geweldige slotakkoord, maar niet echt verstandig. Je weet namelijk nooit of een oud-voetballer ook een goede coach zal worden. Dit lijkt in dit geval, nog, niet echt het geval.
Van Persie heeft een functie, Willlem heeft een eigen tribune.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:33 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Waarom mag hij en Willem wel naar Feyenoord, en ik niet?
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:33 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Treffende username wel.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:33 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Zou Jorien vd Herik zelf wel naar binnen morgen?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Van Persie heeft een functie, Willlem heeft een eigen tribune.
En jij?
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:13 schreef maxi-mus het volgende:
Dirk Kuyt vertrekt bij Feyenoord om zich verder te kunnen ontwikkelen als coach. De 40-jarige Katwijker heeft zijn contract in onderling overleg beëindigd.
Technisch directeur Frank Arnesen had Kuyt komende zomer graag in een functie voor de club behouden, maar de oud-aanvoerder heeft de clubleiding laten weten dat het beter is voor zijn ontwikkeling om een ander pad te volgen.
Na het beëindigen van zijn spelersloopbaan en twee jaar trainer te zijn geweest binnen de Feyenoord Academy, keek en liep Kuyt de afgelopen anderhalf jaar op meerdere plekken binnen de club mee. Nu wil hij ook buiten de Feyenoord-organisatie werken aan zijn ontwikkeling.
,,Iedereen weet wat Feyenoord voor mij betekent en ik heb ontzettend veel ervaring kunnen opdoen bij de club de afgelopen jaren. Ik weet dat onze wegen ooit weer gaan kruisen, maar voor nu vind ik het belangrijk om mijn pad juist elders te vervolgen. Daarin volg ik mijn gevoel", zegt Kuyt.
Frank Arnesen respecteert de keuze van Kuyt: ,,Als mens en als trainer heb ik Dirk heel hoog zitten. Dirk heeft besloten zijn eigen weg te volgen en dat is zijn goed recht. We wensen hem alle succes bij de volgende stap in zijn loopbaan. En wie weet komen wegen ooit weer samen waar ze nu scheiden.”
https://www.ad.nl/nederla(...)vervolgen~a897772a6/
rules for thee, not for mequote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:33 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Tja na bijna drie jaar aan totale karaktermoord te hebben gedaan is het denk ik heel goed hoe Dirk zich nu wat meer naar de achtergrond positioneert en ik denk dat ook deze stap voor nu het beste is. Een beetje zijn beschadigde beeld opnieuw opbouwen, hij heeft zelfs zijn vrouw weggedaan en een nieuw gezicht genomen dus hij is flink bezig. Hopen dat hij een leuke andere club gaat vinden en het goed gaat doen want ik blijf natuurlijk toch wel fan van hem.
Tja na bijna drie jaar aan totale karaktermoord te hebben gedaan is het denk ik heel goed hoe Dirk zich nu wat meer naar de achtergrond positioneert en ik denk dat ook deze stap voor nu het beste is. Een beetje zijn beschadigde beeld opnieuw opbouwen, hij heeft zelfs zijn vrouw weggedaan en een nieuw gezicht genomen dus hij is flink bezig. Hopen dat hij een leuke andere club gaat vinden en het goed gaat doen want ik blijf natuurlijk toch wel fan van hem.
Mwah zo voel ik het niet. Ben wel blij dat ze van die constructie af zijn dat Dirk de trainert ging worden want dat was echt gebaseerd op drie goals tegen Heracles maar had helemaal geen problemen er mee dat Dirk bij de club bleef, zeker als hij niet meer dat overdreven karikatuur van zichzelf pretendeert te zijn.quote:
Prima als ex spelers nog met de club bezig zijn maar bij Dirk was er wel van een zekere opdringerigheid sprakequote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah zo voel ik het niet. Ben wel blij dat ze van die constructie af zijn dat Dirk de trainert ging worden want dat was echt gebaseerd op drie goals tegen Heracles maar had helemaal geen problemen er mee dat Dirk bij de club bleef, zeker als hij niet meer dat overdreven karikatuur van zichzelf pretendeert te zijn.
Al met al is dit toch veel beter. Ook als assistent trekt die gozer toch alle aandacht naar zich toe denk ik. Nu kan hij ergens anders fouten maken, de aandacht trekken, etc. Om dan over een jaar of 5 genoeg ervaring te hebben. En weten wij of hij kwaliteiten heeft om trainer te worden hier. Zo niet, dan niet.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah zo voel ik het niet. Ben wel blij dat ze van die constructie af zijn dat Dirk de trainert ging worden want dat was echt gebaseerd op drie goals tegen Heracles maar had helemaal geen problemen er mee dat Dirk bij de club bleef, zeker als hij niet meer dat overdreven karikatuur van zichzelf pretendeert te zijn.
Als trainer bij onder 19 heeft hij er toch ook een potje van gemaakt?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
hij heeft er bij het elftal dat hij mocht coachen ook niet alles aan gedaan van wat ik begreepquote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Prima als ex spelers nog met de club bezig zijn maar bij Dirk was er wel van een zekere opdringerigheid sprake
Jazeker, en hij was ook al best opdringerig de laatste twee jaar van zijn carrière wat sowieso een beetje anders was dan daarvoor toen hij altijd wat meer op de achtergrond was. Dat was misschien niet zo erg als voetballer omdat zijn opdringerigheid er ook gedeeltelijk voor heeft gezorgd dat we kampioen zijn geworden maar na zijn carrière je zo opdringen en continu mensen en er aan herinneren hoe belangrijk je bent geweest was wel heel erg irritant (en ook ondermijnend toe naar anderen die belangrijk waren voor de titel, met name Gio).quote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Prima als ex spelers nog met de club bezig zijn maar bij Dirk was er wel van een zekere opdringerigheid sprake
Zou mooi zijn, kan Martin mooi weer even wat overbodige types bij ons ophalen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:17 schreef Scrummie het volgende:
Of dat van Van Geel en Petrovic naar Turkije klopt, en dan neemt Dirk het in de zomer over van Petro bij Willem II.
@:Lenny_leonard
Ik denk dat Berghuis een best leuke jongen kan zijn op verjaardagen, zo'n type waar je eventjes aan moet wennen maar waar je dan wel echt een goed gesprek mee kan voeren.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:57 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ik heb niet het idee dat Berghuis een hele leuke jongen is op een verjaardag.
Dirk heeft zichzelf volslagen belachelijk gemaakt.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Complimenten voor jullie spandoek, ziet er echt super uit!quote:
En waar je 's avonds laat boven op de overloop per ongeluk tegenaan loopt en na een korte aarzeling elkaar heftig begint te zoenen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 14:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat Berghuis een best leuke jongen kan zijn op verjaardagen, zo'n type waar je eventjes aan moet wennen maar waar je dan wel echt een goed gesprek mee kan voeren.
Dirkie kan bij mij wel een potje breken gezien zijn verdiensten voor de club, maar dat boekje van hem was wel hilarisch moet ik bekennen. Voor wie het nog niet heeft gelezen: zeker doen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jazeker, en hij was ook al best opdringerig de laatste twee jaar van zijn carrière wat sowieso een beetje anders was dan daarvoor toen hij altijd wat meer op de achtergrond was. Dat was misschien niet zo erg als voetballer omdat zijn opdringerigheid er ook gedeeltelijk voor heeft gezorgd dat we kampioen zijn geworden maar na zijn carrière je zo opdringen en continu mensen en er aan herinneren hoe belangrijk je bent geweest was wel heel erg irritant (en ook ondermijnend toe naar anderen die belangrijk waren voor de titel, met name Gio).
Want?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:57 schreef Vjenne12345 het volgende:
Oh dat verbaast me ook niets. Maar goed dat Arnesen die afspraak niet na wilde komen. Achterlijke afspraak.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:33 schreef Caland het volgende:
Volgens Krabby is de breuk met Kuyt niet echt in goed overleg gegaan, wou Arnesen de gemaakte afspraken met hem gewoon niet nakomen en heeft Kuyt met Rob Jansen er zelfs nog een klein afkoopsommetje uitgepeurd.
Wat voor afspraken waren er precies gemaakt dan en onder wie?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:33 schreef Caland het volgende:
Volgens Krabby is de breuk met Kuyt niet echt in goed overleg gegaan, wou Arnesen de gemaakte afspraken met hem gewoon niet nakomen en heeft Kuyt met Rob Jansen er zelfs nog een klein afkoopsommetje uitgepeurd.
Juist wel man.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:57 schreef Vjenne12345 het volgende:
Volgens Krabby heeft Van Geel die toezegging gedaan.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat voor afspraken waren er precies gemaakt dan en onder wie?
quote:Kuyt vertelde deze week bij Ziggo Sport dat hij in gesprek is met Feyenoord over een vervolg van zijn trainerscarrière. Het is de vraag wat de voormalig aanvaller gaat doen. "Bij Feyenoord niets, denk ik. Hij had natuurlijk de afspraak met Feyenoord dat hij hoofdtrainer zou worden. Van Geel heeft die toezegging gedaan. Dat heeft Frank Arnesen afgeschoten", vertelt Krabbendam bij Veronica Inside.
"Maar als ze een afspraak hebben, zal dat ook wel zijn vastgelegd", vervolgt de verslaggever. "Die belofte moet wel worden rechtgezet. Ik denk dus dat ze bezig zijn om een overeenkomst te sluiten. Dat hij wat geld mee krijgt en dat hij dan vrij is om te gaan en te staan waar hij wil. Hij doet niets, maar hij heeft wel een contract bij Feyenoord. Officieel is hij in dienst", legt Krabbendam uit.
Jij leeft echt onder een steen hè?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat voor afspraken waren er precies gemaakt dan en onder wie?
Bedankt Scrummiequote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Volgens Krabby heeft Van Geel die toezegging gedaan.
[..]
Die belofte niet inwilligen behoort tot het project “Domme keuzes van Yellow fixen”. Goed dat Arnesen geen uitzonderingen maakt, dat geeft mij toch wel een fijn gevoel dat hij weet waar hij mee bezig is. In plaats van de zoveelste meeloper.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Bedankt Scrummie
Niet meer dan logisch dat daar geen gehoor aan is gegeven door Arnesen.
Nu nog een team in de KKD.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:44 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Die belofte niet inwilligen behoort tot het project “Domme keuzes van Yellow fixen”. Goed dat Arnesen geen uitzonderingen maakt, dat geeft mij toch wel een fijn gevoel dat hij weet waar hij mee bezig is. In plaats van de zoveelste meeloper.
Hetzelfde als vorige zomer omdat die tering O21 competitie stil ligt en waarschijnlijk ook niet meer hervat gaat worden.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:46 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Inderdaad. Wat zijn de laatste stand van zaken daaromtrent?
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hetzelfde als vorige zomer omdat die tering O21 competitie stil ligt en waarschijnlijk ook niet meer hervat gaat worden.
Hij heeft niet eens toegegeven dat het een fout was toch?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:52 schreef Erasmus het volgende:
[..]![]()
Yellow verdient molotovcocktails door zijn raam voor deze gigantische faal.
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:24 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
En waar je 's avonds laat boven op de overloop per ongeluk tegenaan loopt en na een korte aarzeling elkaar heftig begint te zoenen.
Dat was sowieso niet echt een van de (weinige) kwaliteiten van v Geel.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij heeft niet eens toegegeven dat het een fout was toch?
Ik kan mij herinneren dat hij ooit in een interview heeft gezegd dat het niet aan hem lag, maar aan de voetbalpiramide zelf. Dat alle Jong-teams gewoon in 1 aparte beloftencompetitie moesten spelen ipv in de piramide, want dat zou niet werken. Naast de budgettaire redenen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Rare fantasieën hou jij erop na makker.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:24 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
En waar je 's avonds laat boven op de overloop per ongeluk tegenaan loopt en na een korte aarzeling elkaar heftig begint te zoenen.
Hij heeft daar bij FOX nog een keer een leuke draai aan proberen te geven door te beginnen over die U21 competitie (waar toen ook al geen hond op zat te wachten)quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als vGeel gewoon iets had gezegd van ‘ik had naar mijn idee behoorlijke redenen om de gok niet te nemen, maar uiteindelijk heeft de keuze fout uitgepakt’ oid had ik het ook een stuk beter kunnen verkroppen, maar zelfs dat zit er niet inquote:Op dinsdag 2 februari 2021 17:04 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik kan mij herinneren dat hij ooit in een interview heeft gezegd dat het niet aan hem lag, maar aan de voetbalpiramide zelf. Dat alle Jong-teams gewoon in 1 aparte beloftencompetitie moesten spelen ipv in de piramide, want dat zou niet werken. Naast de budgettaire redenen.
Tuurlijk, Martin. Als zelfs de top 2, AZ, Utrecht, Vitesse en zelfs fucking Sparta (soms vergeet je dat die ook een Jong-team hebben spelen in de Derde Divisie) heil in de voetbalpiramide zagen en bereid waren om er in te investeren met veel mindere begrotingen, dan ligt het misschien niet aan anderen maar aan jouw belabberde inschattingsvermogen.
Ik kan niet tegen dat gedrag dat het aan alles en iedereen ligt, maar 0,0 aan de foutenmaker ligt. Beetje hetzelfde gedrag wat je in de politiek en weleens op FOK! tegenkomt. Bah.
Bij de eerste pilot waren het alleen Ajax, PSV en Twente. Dat was in 2013 of 2014 bepaald toen we inderdaad nog geen cent te makken hadden.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 17:11 schreef Scrummie het volgende:
Dat ze op het eerste moment niet direct instapten was een financieel dingetje en nog wel te begrijpen, maar volgens mij waren er daarna nog 2 of 3 momenten dat het kon zonder dat je zoals nu 2 of 3 keer moet promoveren.
Er was volgens mij nog één moment en dat was toen FC Twente er uit ging en Feyenoord die plek vrij kon overnemen. Dat sloeg echt helemaal nergens op, want op dat moment haalde vGeel spelers als Kramer, Botteghin en Vejinovic naar de club voor transfersommen vergelijkbaar met de kosten van zo’n elftal (en kreeg Kazim zelfs nog een contract aangeboden).quote:Op dinsdag 2 februari 2021 17:11 schreef Scrummie het volgende:
Dat ze op het eerste moment niet direct instapten was een financieel dingetje en nog wel te begrijpen, maar volgens mij waren er daarna nog 2 of 3 momenten dat het kon zonder dat je zoals nu 2 of 3 keer moet promoveren.
Vergeet FC Volendam niet. Nog steeds heersend kampioen van de derde divisie zondag dankzij Martijn Kaarsgod.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 17:04 schreef Erasmus het volgende:
Tuurlijk, Martin. Als zelfs de top 2, AZ, Utrecht, Vitesse en zelfs fucking Sparta (soms vergeet je dat die ook een Jong-team hebben spelen in de Derde Divisie) heil in de voetbalpiramide zagen en bereid waren om er in te investeren met veel mindere begrotingen, dan ligt het misschien niet aan anderen maar aan jouw belabberde inschattingsvermogen.
Van Geel heeft onderdeel uitgemaakt van de periode dat we kampioen werden en daar heeft hij uiteraard aan bijgedragen, maar ik ben ontzettend blij dat hij is opgesodemieterd. Zijn aankoopbeleid was mager net als zijn verkoopbeleid waar hij vaak om geroemd werd.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 17:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Je merkt wel echt dat we tot het genante aan toe positief over van Geel zijn sinds zijn vertrek.
Aan de andere kant verlost zijn nieuwe club ons wel al een tijdje van waardeloze verdedigers en babbelzieke assistenten, dat is ook wel weer wat waard
Ik meen me te herinneren dat er in de jaren na 2015/16 enkele momenten waren waar we de licentie van een andere club konden overnemen en dat dat ook oke was.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 17:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bij de eerste pilot waren het alleen Ajax, PSV en Twente. Dat was in 2013 of 2014 bepaald toen we inderdaad nog geen cent te makken hadden.
Twente kreeg toen financiële problemen waardoor ze hun team moesten terugtrekken en er een plekje vrij kwam. Die zou worden ingevuld door de winnaar van een plaatsingscompetitie voor heel de piramide in 2015/16 (geld was toen geen probleem meer). Toen koos Van Geel er dus voor om daar überhaupt niet aan mee te doen
Jong Utrecht won die competitie en ging naar de KKD, Jong AZ heeft toen 1 seizoen in de 2e divisie moeten spelen en promoveerde als laatste naar de KKD.
Daarna zijn er geen momenten meer geweest, maar Van Geel heeft ook niets geprobeerd. Die wilde inderdaad al die beloften weer uit de piramide trekken.
Ik heb nog even gegoogled, dit weet ik niet uit m'n hoofd hoorquote:Op dinsdag 2 februari 2021 17:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat er in de jaren na 2015/16 enkele momenten waren waar we de licentie van een andere club konden overnemen en dat dat ook oke was.
Maar goed, jouw geheugen is duidelijk een stukje beter dan het mijne.
Martin heeft wat 'vergeet dit' verzoekjes bij Google gedaan dus. Slim.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 17:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb nog even gegoogled, dit weet ik niet uit m'n hoofd hoor
Ik dacht namelijk hetzelfde, maar daar kan ik niets meer over vinden. Alleen een hoop artikelen over de directie van Feyenoord die weer eens van gedachten was veranderd over wel of niet mee willen doen aan de voetbalpiramide toen het al te laat was.
Mjah dat kampioensjaar was ook meer geluk dan wijsheid van zijn kant hoor. Hij heeft het slim gespeeld met Berghuis en Jørgensen direct die zomer halen was een schot in de roos maar verder was het ook wel een team wat plots goed stond. Kan je ook wel bewijzen doordat op Berghuis na (en mss Karsdorp nu) geen enkele van de veel opgestelde spelers dat seizoen nog een beter of zelfs vergelijkbaar seizoen dan dat heeft gedraaid. Alle middelen die we hebben gehaald uit het kampioensjaar zijn daarna in een razend tempo verdampt met weinig sportieve of financiële restwaarde alhoewel Troost daar ook schuldig aan is.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 17:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Van Geel heeft onderdeel uitgemaakt van de periode dat we kampioen werden en daar heeft hij uiteraard aan bijgedragen, maar ik ben ontzettend blij dat hij is opgesodemieterd. Zijn aankoopbeleid was mager net als zijn verkoopbeleid waar hij vaak om geroemd werd.
Dat was volgens mij echt alleen in 2013 en in 2015.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 17:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat er in de jaren na 2015/16 enkele momenten waren waar we de licentie van een andere club konden overnemen en dat dat ook oke was.
Maar goed, jouw geheugen is duidelijk een stukje beter dan het mijne.
Mja, maar we waren nooit kampioen geworden als hij ons niet uit het slop had gehaald etc. Ben hem ook nog eeuwig dankbaar voor het ontslag van Mario Been. Ik denk trouwens dat het gezond is als een td niet langer dan een jaar of 8 blijft zitten.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mjah dat kampioensjaar was ook meer geluk dan wijsheid van zijn kant hoor. Hij heeft het slim gespeeld met Berghuis en Jørgensen direct die zomer halen was een schot in de roos maar verder was het ook wel een team wat plots goed stond. Kan je ook wel bewijzen doordat op Berghuis na (en mss Karsdorp nu) geen enkele van de veel opgestelde spelers dat seizoen nog een beter of zelfs vergelijkbaar seizoen dan dat heeft gedraaid. Alle middelen die we hebben gehaald uit het kampioensjaar zijn daarna in een razend tempo verdampt met weinig sportieve of financiële restwaarde alhoewel Troost daar ook schuldig aan is.
Alleen in 11/12 en 16/17 heeft van Geel overwegend goed beleid gevoerd qua aankopen, verder kwam het ook ontzettend veel op gelukjes aan (ook 12/13 want zonder Pelle waren we dat seizoen nooit in de top 3 geëindigd).
Van Geel is een goede les dat kampioen worden leuk is, maar dat je er niets mee opschiet als je daarna niet goed doorinvesteert. Hij is blijven hangen bij het soort aankopen die ons in eerste instantie ook dat kampioenschap hebben gebracht (Toornstra, Kuyt, Botteghin, Elia) maar die nooit voor veel geld vertrokken, terwijl de clubs om ons heen vol hebben ingezet op eigen jeugd en talenten voor zoveel mogelijk geld verkopen en dat weer doorinvesteren.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mjah dat kampioensjaar was ook meer geluk dan wijsheid van zijn kant hoor. Hij heeft het slim gespeeld met Berghuis en Jørgensen direct die zomer halen was een schot in de roos maar verder was het ook wel een team wat plots goed stond. Kan je ook wel bewijzen doordat op Berghuis na (en mss Karsdorp nu) geen enkele van de veel opgestelde spelers dat seizoen nog een beter of zelfs vergelijkbaar seizoen dan dat heeft gedraaid. Alle middelen die we hebben gehaald uit het kampioensjaar zijn daarna in een razend tempo verdampt met weinig sportieve of financiële restwaarde alhoewel Troost daar ook schuldig aan is.
Alleen in 11/12 en 16/17 heeft van Geel overwegend goed beleid gevoerd qua aankopen, verder kwam het ook ontzettend veel op gelukjes aan (ook 12/13 want zonder Pelle waren we dat seizoen nooit in de top 3 geëindigd).
Niet mee eens, behoorlijk opgefokt mannetje.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Juist wel man.
Relaxte, intelligente en welbespraakte jongen. Als je je echt een keer verveeld moet je voor de gein maar eens dat itempje kijken met Touzani of bij Andy in de auto. Hij houdt alleen gewoon totaal niet van verliezen en dat overkomt hem bij ons nog wel eens.
Al de beslissingen van Van Geel waren 'breed gedragen binnen de club' en dus ligt het nooit aan hem. Zo zal hij wel redeneren.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 17:04 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen dat gedrag dat het aan alles en iedereen ligt, maar 0,0 aan de foutenmaker ligt. Beetje hetzelfde gedrag wat je in de politiek en weleens op FOK! tegenkomt. Bah.
quote:
Dick koos toch ook voor Fer in plaats van Tapia.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:24 schreef aTypisch het volgende:
[..]
net te vroeg vertrokken, de taap was een perfecte speler voor dickgod geweest denk ik
oh echt? dacht dat hij al weg was voordat hij kwamquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dick koos toch ook voor Fer in plaats van Tapia.
die momentjes heeft Fer ook en daar zijn we blij meequote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:37 schreef Scrummie het volgende:
Mja. Ongelofelijk zonde.
Maar ik blijf het ook wel onbegrijpelijk vinden. Speelt hij daar in Spanje veel anders dan bij ons bijvoorbeeld? Qua positie? Ligt het aan het systeem, andere rol? Want ik was altijd wel een fan, maar kon me ook ongelofelijk storen aan die typische Tapia momentjes waar hij er elke wedstrijd wel wat van had.
Ik vervloek Fer eigenlijk regelmatig door die domme momenten, en zou eigenlijk liever Toornstra daar weer zien. Maar goed, dat is weer een heel ander onderwerp.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:41 schreef aTypisch het volgende:
[..]
die momentjes heeft Fer ook en daar zijn we blij mee
feyenoord is gewoon niet zo goed in het ontwikkelen van spelers naar topniveau
Ik dacht destijds dat ie het daar beter zou doen omdat ie alleen maar stofzuiger hoeft te zijn in zo'n team en hem vervolgens inleveren bij een teamgenoot al bonus zou zijn. Geen idee of dat zo is, ik kijk nooit naar Celta. Als het daaraan ligt zou hij het bij die 3 clubs natuurlijk wel weer moeilijk krijgen. Misschien kan @El-Stinho er meer over vertellen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:37 schreef Scrummie het volgende:
Mja. Ongelofelijk zonde.
Maar ik blijf het ook wel onbegrijpelijk vinden. Speelt hij daar in Spanje veel anders dan bij ons bijvoorbeeld? Qua positie? Ligt het aan het systeem, andere rol? Want ik was altijd wel een fan, maar kon me ook ongelofelijk storen aan die typische Tapia momentjes waar hij er elke wedstrijd wel wat van had.
Zou me niet verbazen als hij gewoon beter past en zich meer thuisvoelt in het Latijnse voetbal.. Zuid-Amerika..Zuid-Europa. Een betere match. Ik vind het voor Feyenoord niet zonde, hier was hij meestal niet zo goed.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:37 schreef Scrummie het volgende:
Mja. Ongelofelijk zonde.
Dat laatste is het vooral, want hij heeft ook echt maar een handvol redelijk tot goede wedstrijden voor ons gespeeld.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:41 schreef aTypisch het volgende:
[..]
die momentjes heeft Fer ook en daar zijn we blij mee
feyenoord is gewoon niet zo goed in het ontwikkelen van spelers naar topniveau
Als enige controleur voor de verdediging. Deze coacht stelt gewoon al zijn aanvallers die er wat van kunnen op, en lekker fanatiek voetballen/pressen. Alleen zijn ze nogal afhankelijk van Iago Aspas, en dan druk ik me zacht uit. Defensief geven ze op zich niet veel weg meer.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik dacht destijds dat ie het daar beter zou doen omdat ie alleen maar stofzuiger hoeft te zijn in zo'n team en hem vervolgens inleveren bij een teamgenoot al bonus zou zijn. Geen idee of dat zo is, ik kijk nooit naar Celta. Als het daaraan ligt zou hij het bij die 3 clubs natuurlijk wel weer moeilijk krijgen. Misschien kan @:El-Stinho er meer over vertellen.
Het is wel heel vervelend dat we helemaal niets aan een transfer zouden overhouden omdat ie bij ons transfervrij is vertrokken.
Zo zuur, net als met Amrabat snap ik niet waarom dit soort spelers bij ons niet kunnen slagen. Een gebrek aan duidelijke rollen of tacktiek? Hij werd ook vaak bij ieder foutje alweer afgeschrevenquote:
Sluit zijn voetbalprofiel aan op dat van de rest bij Feyenoord? Heb gelezen dat hij bij Willem II bijvoorbeeld wel goed in de smaak viel.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:36 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zo zuur, net als met Amrabat snap ik niet waarom dit soort spelers bij ons niet kunnen slagen. Een gebrek aan duidelijke rollen of tacktiek? Hij werd ook vaak bij ieder foutje alweer afgeschreven.
Wij hebben geen voetbalprofiel.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Sluit zijn voetbalprofiel aan op dat van de rest bij Feyenoord? Heb gelezen dat hij bij Willem II bijvoorbeeld wel goed in de smaak viel.
Wie niet?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat laatste is het vooral, want hij heeft ook echt maar een handvol redelijk tot goede wedstrijden voor ons gespeeld.
Celta had hiervoor niet eens een fatsoenlijke controleur; nou ja, Bradaric en Okay maar er is een reden dat Celta die TWEE inmiddels niet meer heeft.quote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hoeveel users hadden we hier ook alweer die continu brulden dat Taap er helemaal niks van kon?
Omdat die 2 bij ons de vedette uithingen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 23:01 schreef Haringkop het volgende:
[..]![]()
Bijzonder wel, bij ons was een wedstrijd tegen Fortuna al te hoog gegrepen. Maar het ligt natuurlijk ook wel dieper. Amrabat kwam bij ons ook niet uit de verf.
Je hebt nog gelijk ook. Ook een speler als Larsson ontwikkelde zich totaal niet door. Terwijl hij denk ik een van de meest technische spelers van de afgelopen twintig jaar is geweest voor Feyenoord.quote:
Je hoeft dat natuurlijk als club ook niet op te leggen aan de trainer, maar de meeste clubs zoeken spelers die passen bij de rest van het materiaal en de filosofie van de trainer. Bij ons loopt dat alle kanten op, dus is in theorie elke speler interessant voor ons. Dat maakt het veel moeilijker zoeken en doorselecteren van wat je al hebt.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 23:05 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ook. Ook een speler als Larsson ontwikkelde zich totaal niet door. Terwijl hij denk ik een van de meest technische spelers van de afgelopen twintig jaar is geweest voor Feyenoord.
Heeft wellicht toch mee te maken dat wij niet echt een blauwdruk hebben hoe we willen spelen.
Komt goed uit dat Slot alle tijd heeft om aan te geven wat hij wil. Nu nog geldquote:Op dinsdag 2 februari 2021 23:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je hoeft dat natuurlijk als club ook niet op te leggen aan de trainer, maar de meeste clubs zoeken spelers die passen bij de rest van het materiaal en de filosofie van de trainer. Bij ons loopt dat alle kanten op, dus is in theorie elke speler interessant voor ons. Dat maakt het veel moeilijker zoeken en doorselecteren van wat je al hebt.
Kijk dat Ruud Vormer het slecht doet maar in België één van de beste middenvelders is, oké.quote:
Voor Peru speelde hij wel vaak goed in zijn Feyenoord periode.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 23:49 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Kijk dat Ruud Vormer het slecht doet maar in België één van de beste middenvelders is, oké.
Maar dit gaat wel heel ver toch?
Tja dat ene potje tegen Fortuna heb ik altijd een beetje flauw gevonden dat ie daar zo op werd afgerekend, Taap had toen al in geen maanden enig ritme opgedaan en toen werd hij er plots in een van de slechtste wedstrijden van het seizoen ingezet.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 23:01 schreef Haringkop het volgende:
[..]![]()
Bijzonder wel, bij ons was een wedstrijd tegen Fortuna al te hoog gegrepen. Maar het ligt natuurlijk ook wel dieper. Amrabat kwam bij ons ook niet uit de verf.
Ik had sowieso altijd het idee dat een speler als Tapia het beter ging doen bij een subtopper/middenmoter van een grote competitie dan bij een club als Feyenoord omdat hij eens in de zoveel tijd een wel echt achterlijke fout maakt waarop hij dan keihard afgerekend werd. Die fouten die hij maakte hadden weinig te maken met het niveau waarop hij speelde maar het was gewoon een zekere vorm van consistentie die hij niet echt heeft.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Sluit zijn voetbalprofiel aan op dat van de rest bij Feyenoord? Heb gelezen dat hij bij Willem II bijvoorbeeld wel goed in de smaak viel.
quote:Op woensdag 3 februari 2021 01:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik had sowieso altijd het idee dat een speler als Tapia het beter ging doen bij een subtopper/middenmoter van een grote competitie dan bij een club als Feyenoord omdat hij eens in de zoveel tijd een wel echt achterlijke fout maakt waarop hij dan keihard afgerekend werd. Die fouten die hij maakte hadden weinig te maken met het niveau waarop hij speelde maar het was gewoon een zekere vorm van consistentie die hij niet echt heeft.
Wat wel irritant is want juist op spelers als Tapia had je ontzettend kunnen verdienen. De vergelijking met Amrabat wil ik ook niet trekken want die was zijn eerste seizoen bij ons echt niet goed, wou vrijwel gelijk weg en deed het ook zijn eerste jaar in Brugge beroerd. Dat is meer een laatbloeier. Taap laat het nu vanaf het begin af aan direct zien bij Celta (en was al jaren belangrijk bij Peru).
Er zijn hier ook een hoop figuren geweest die dan anderen belachelijk gingen maken omdat er soms werd aangehaald dat Tapia een keer Messi uit de wedstrijd speelde maar het feit dat ie dat kon zei eigenlijk al vrij veel, dat betekent dat zijn potentieel gewoon vrij hoog ligt. Dat komt er nu uit bij Celta omdat ie daar een vaste basisplek in een betere competitie heeft maar zodra hij bij Feyenoord een goede partij speelde werd er direct weer naar verwezen dat ie een keer een slecht passje had gedaan ofzo. Echt ontzettend frustrerend want bijvoorbeeld Ahmadi heeft ook een hoop imbeciels gedaan maar die kan dan weer eigenlijk nooit iets fouts doen bij een deel van het Legioen.
Het was natuurlijk niet zijn enige slechte wedstrijd, dan was het hem wel vergeven. Hij stond er gewoon niet als hij de kans kreeg. Dat kan liggen aan spelsysteem wat hem niet lag, of miste het vertrouwen, noem het maar op. Maar bij ons heb ik nauwelijks iets van hem gezien waarvan ik dacht 'wauw'.quote:Op woensdag 3 februari 2021 01:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tja dat ene potje tegen Fortuna heb ik altijd een beetje flauw gevonden dat ie daar zo op werd afgerekend, Taap had toen al in geen maanden enig ritme opgedaan en toen werd hij er plots in een van de slechtste wedstrijden van het seizoen ingezet.
Sowieso heb ik altijd het idee gehad dat Tapia harder werd afgerekend op foutjes dan een Ahmadi of Fer omdat hij wat meer nonchalance uitstraalt.
Zondag NAC - Telstar, 20:00 met Hendriks en mogelijk Azarkan.quote:Op woensdag 3 februari 2021 10:13 schreef fetX het volgende:
Ik ben wel echt tevreden met ons verhuurleger trouwens. Wellicht dat het nu ook leuk wordt om eens in de zoveel tijd een KKD wedstrijdje mee te pakken @:maxi-mus
Hendriks maakt voorlopig wel een sterke indruk, Antonucci had gister ook een paar fijne steekballetjes, en Azarkan had in een oefenpot meteen 2 assists. Meer volk in het KKD topic is altijd welkom!quote:Op woensdag 3 februari 2021 10:13 schreef fetX het volgende:
Ik ben wel echt tevreden met ons verhuurleger trouwens. Wellicht dat het nu ook leuk wordt om eens in de zoveel tijd een KKD wedstrijdje mee te pakken @:maxi-mus
Ik verwacht best wel wat van die Hendriks eigenlijk Vond hem dit jaar in de voorbereiding al een sterke indruk maken. Antonucci is nog afwachten, maar dan ga ik vooral op van horen zeggen af (lees: jouw indrukquote:Op woensdag 3 februari 2021 10:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hendriks maakt voorlopig wel een sterke indruk, Antonucci had gister ook een paar fijne steekballetjes, en Azarkan had in een oefenpot meteen 2 assists. Meer volk in het KKD topic is altijd welkom!
Afgaande op die paar potjes nu vind ik het wel een goede verdediger, had het er ook even met HHH over in het KKD topic ; hij oogt fysiek niet echt ijzersterk maar hij heeft wel aardig inzicht en een uitstekende pass. Mijn indruk is niet altijd even goed hoor (@Slobeend), op Tapia heb ik mij ook verkeken.quote:Op woensdag 3 februari 2021 10:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik verwacht best wel wat van die Hendriks eigenlijk Vond hem dit jaar in de voorbereiding al een sterke indruk maken. Antonucci is nog afwachten, maar dan ga ik vooral op van horen zeggen af (lees: jouw indruk).
Genot. Het ontbreekt Feyenoord echt aan creativiteit dus hoop dat Antonucci het gaat redden. Op zich kun je best met een aanvallende middenvelder speler die weinig verdedigende arbeid verricht, maar dan moet je het team daar op aanpassen. Los daarvan moet Feyenoord nog wel een 6 halen. Matusiwa?quote:Op woensdag 3 februari 2021 11:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Afgaande op die paar potjes nu vind ik het wel een goede verdediger, had het er ook even met HHH over in het KKD topic ; hij oogt fysiek niet echt ijzersterk maar hij heeft wel aardig inzicht en een uitstekende pass. Mijn indruk is niet altijd even goed hoor (@:slobeend), op Tapia heb ik mij ook verkeken.![]()
En is altijd lastig om in te schatten omdat de KKD gewoon een stuk lager ligt qua niveau en hij heeft er een tijdje uitgelegen met een blessure. Ben wel nieuwsgierig hoe hij het restant gaat presteren, en of Jonk er ook inkrijgt dat hij verdedigend wat meer arbeid verricht. Lijkt mij sowieso wel een prima aanwinst voor het middenveld, al dan niet vanaf de bank. Hij heeft wel kwaliteiten (creativiteit, goede steekbal) die ik nu, zeker als Kokcu niet meedoet, te weinig zie bij Feyenoord op het middenveld. En kan een goal maken.
Wat een Van Geel suggestiequote:Op woensdag 3 februari 2021 11:16 schreef fetX het volgende:
[..]
Genot. Het ontbreekt Feyenoord echt aan creativiteit dus hoop dat Antonucci het gaat redden. Op zich kun je best met een aanvallende middenvelder speler die weinig verdedigende arbeid verricht, maar dan moet je het team daar op aanpassen. Los daarvan moet Feyenoord nog wel een 6 halen. Matusiwa?
En Hendriks is een mooie back up voor Senesi als hij blijft, want wel eens dat hij wat meer body mag krijgen.
Het is vooral mijn gebrek aan kennis van een goede 6 die naar ons kan komen.quote:Op woensdag 3 februari 2021 11:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wat een Van Geel suggestie
Niet dat dat altijd fout is, maar spelers uit de Eredivisie (en zeker van subtoppers) hebben een relatief slechte prijs/kwaliteit verhouding. Ik weet bijna zeker dat je met goede scouting altijd een speler van dezelfde kwaliteit voor veel minder geld kan halen in Scandinavië, Oost-Europa en Zuid-Amerika.
Zou je het artikel naar mij kunnen DM'en?quote:Op woensdag 3 februari 2021 11:20 schreef Scrummie het volgende:
Reconstructie van een roerige week: gewapende vrede bij Feyenoord
Het scheelde echt heel weinig dus of we hadden nu een andere trainer gehad. John de Wolf interimgenot.
Kan hem zelf ook niet lezen, ik haalde een stukje van een andere website af.quote:Op woensdag 3 februari 2021 11:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Zou je het artikel naar mij kunnen DM'en?
Snap ik, daar heeft natuurlijk iedereen in dit topic last van. Wij zijn geen scouts. En je gaat niet zeggen: ik wil graag een 6 die nog niemand hier kent. Maar het is wel goed om van de club te verwachten dat ze verder kijken. Ajax en PSV halen ook nauwelijks spelers uit de Eredivisie (hoogstens als selectievulling).quote:Op woensdag 3 februari 2021 11:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is vooral mijn gebrek aan kennis van een goede 6 die naar ons kan komen.
Hier wel mee eens ja, hoewel ik geen idee heb hoeveel ze voor Matisuwa willen vangen. Zal toch wel snel richting de 6 miljoen(?) gaan, dan zou ik elders kijken. Het is geen 6 maar Mijnans ontwikkelt zich ook wel goed bij Sparta, wellicht na volgend seizoen een leuke aanvulling.quote:Op woensdag 3 februari 2021 11:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wat een Van Geel suggestie
Niet dat dat altijd fout is, maar spelers uit de Eredivisie (en zeker van subtoppers) hebben een relatief slechte prijs/kwaliteit verhouding. Ik weet bijna zeker dat je met goede scouting altijd een speler van dezelfde kwaliteit voor veel minder geld kan halen in Scandinavië, Oost-Europa en Zuid-Amerika.
Zie artikel "Reconstructie van een roerige week: gewapende vrede bij Feyenoord" op VI.nl - https://www.vi.nl/pro/rec(...)ord/share/70641f8556quote:Op woensdag 3 februari 2021 11:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kan hem zelf ook niet lezen, ik haalde een stukje van een andere website af.
@:Caland zou jij willen delen?
Dank maatquote:Op woensdag 3 februari 2021 11:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zie artikel "Reconstructie van een roerige week: gewapende vrede bij Feyenoord" op VI.nl - https://www.vi.nl/pro/rec(...)ord/share/70641f8556
In de podcast waren Krabby en Michel exteem pro-Dick, middenin ziedend afgezet.quote:Op woensdag 3 februari 2021 11:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zie artikel "Reconstructie van een roerige week: gewapende vrede bij Feyenoord" op VI.nl - https://www.vi.nl/pro/rec(...)ord/share/70641f8556
Dat Studio Voetbal ooit nog het baken van kritisch realisme zou worden had ik niet verwachtquote:Op woensdag 3 februari 2021 11:41 schreef Slobeend het volgende:
[..]
In de podcast waren Krabby en Michel exteem pro-Dick, middenin ziedend afgezet.
Dit krijgt een like!quote:Op woensdag 3 februari 2021 11:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Krabby is altijd pro-Dick ja, dit stukje belicht ook vooral de kant van de technische staf. Dan heb je wel Bossie gemist!quote:Op woensdag 3 februari 2021 11:41 schreef Slobeend het volgende:
[..]
In de podcast waren Krabby en Michel exteem pro-Dick, middenin ziedend afgezet.
Ach, alsof Pi-air objectief is.quote:Op woensdag 3 februari 2021 11:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat Studio Voetbal ooit nog het baken van kritisch realisme zou worden had ik niet verwacht
'De wedstrijd tegen PSV was het gelijk van Dick.'quote:Op woensdag 3 februari 2021 11:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Krabby is altijd pro-Dick ja, dit stukje belicht ook vooral de kant van de technische staf. Dan heb je wel Bossie gemist!
Nouja in het begin nog onbewust greep hij die situatie na Heerenveen natuurlijk wel lekker aan om iets van een crisissituatie te bewerkstelligen naar PSV toe. Oudste truc in het boekje, beetje reuring veroorzaken. Dat gaf hij vrijdag ook gewoon toe trouwens. Dus in die zin is het wel het gelijk van Dickie, ook met de aanpassingen (Botteghin, Linssen) die hij zaterdag nog deed.quote:Op woensdag 3 februari 2021 11:47 schreef Slobeend het volgende:
[..]
'De wedstrijd tegen PSV was het gelijk van Dick.'
Maar die aanpassing (Botteghin) scheen een eis te zijn van de spelers. Aldus, Pi-Air genot.quote:Op woensdag 3 februari 2021 11:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja in het begin nog onbewust greep hij die situatie na Heerenveen natuurlijk wel lekker aan om iets van een crisissituatie te bewerkstelligen naar PSV toe. Oudste truc in het boekje, beetje reuring veroorzaken. Dat gaf hij vrijdag ook gewoon toe trouwens. Dus in die zin is het wel het gelijk van Dickie, ook met de aanpassingen (Botteghin, Linssen) die hij zaterdag nog deed.
Maargoed het zat qua scoreverloop ook niet echt tegen en dit kan je ook maar één keer doen. Daarom wel erg benieuwd naar zondag.
Slot was blijkbaar geen optie als ik Krabby mag geloven. Verstandige man.quote:Op woensdag 3 februari 2021 11:52 schreef fetX het volgende:
Maar verlies je zondag in Groningen ga je, uiteraard en terecht ook, meteen weer gezeik krijgen. Maar om het seizoen nou af te maken onder de Wolf is denk ik ook niet de beste zet
Pi-Air lijkt mij geen fijne man in de omgangquote:Op woensdag 3 februari 2021 11:46 schreef Caland het volgende:
Al is het natuurlijk wel ironisch dat de man die petjes kapotknipte en luiers ophing bij talenten Dickie blijkbaar te conservatief vindt.
Dat weerspreekt dit artikel dan wel weer. (net als de video analyses)quote:Op woensdag 3 februari 2021 11:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Maar die aanpassing (Botteghin) scheen een eis te zijn van de spelers. Aldus, Pi-Air genot.
Met het laatste ben ik het sowieso met je eens, dat was echt een probleem onder van Geel.quote:Op woensdag 3 februari 2021 08:25 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Het was natuurlijk niet zijn enige slechte wedstrijd, dan was het hem wel vergeven. Hij stond er gewoon niet als hij de kans kreeg. Dat kan liggen aan spelsysteem wat hem niet lag, of miste het vertrouwen, noem het maar op. Maar bij ons heb ik nauwelijks iets van hem gezien waarvan ik dacht 'wauw'.
Ik kreeg ook vooral het idee dat mensen lyrisch over hem waren omdat hij bij Peru wel goed voetbalde ('Messi uit de wedstrijd gespeeld!!').
Het ontbreekt bij ons gewoon te vaak aan een echt plan als we spelers kopen voor 'veel' geld. Hoe moest Tapia ingepast worden, welke positie was voor hem geschikt. Zoals in dit topic al eerder werd gesteld. Wij kopen vaak maar wat spelers en lijkt wel of we amper kijken of deze in de voetbalfilosofie van de club past, als we überhaupt als een voetbalfilosofie hebben..
Dat sentiment gaat niet veranderen ouwe reus, Dickie kan maar weinig verkeerd doen.quote:Op woensdag 3 februari 2021 11:47 schreef Slobeend het volgende:
[..]
'De wedstrijd tegen PSV was het gelijk van Dick.'
Ja, maar dat zou ik ook niet doen als ik Slot was. Begrijpelijk.quote:Op woensdag 3 februari 2021 11:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Slot was blijkbaar geen optie als ik Krabby mag geloven. Verstandige man.
ah, omdat die toevallig jouw mening delen? lekker manquote:Op woensdag 3 februari 2021 11:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat Studio Voetbal ooit nog het baken van kritisch realisme zou worden had ik niet verwacht
Nee ik ook niet maar ik denk dat er genoeg thuiszittende trainertjes meteen waren ingestapt.quote:Op woensdag 3 februari 2021 11:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja, maar dat zou ik ook niet doen als ik Slot was. Begrijpelijk.
Die kijkt wel uit jaquote:Op woensdag 3 februari 2021 11:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja, maar dat zou ik ook niet doen als ik Slot was. Begrijpelijk.
Wat voor belang heeft hij hier dan?quote:
Het is ook gewoon waar. Dick heeft ook een keer letterlijk in een interview gezegd niet zoveel van data te moeten hebben als het om voetbal gaat.quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wat voor belang heeft hij hier dan?
Niemand is 100% objectief. Maar dat Dick van de oude stempel is en niets van moderne tactiek en technieken moet hebben is niet bepaald vergezocht.
John doet me altijd een beetje aan Gullit denken, een prima gast om erbij te hebben maar meer dan pionnen neerzetten moet je hem niet laten doenquote:Op woensdag 3 februari 2021 11:52 schreef fetX het volgende:
Maar verlies je zondag in Groningen ga je, uiteraard en terecht ook, meteen weer gezeik krijgen. Maar om het seizoen nou af te maken onder de Wolf is denk ik ook niet de beste zet
Eens.quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
John doet me altijd een beetje aan Gullit denken, een prima gast om erbij te hebben maar meer dan pionnen neerzetten moet je hem niet laten doen
Aan de andere kant gaf die performancecoach dan weer aan dat juist de suggesties op basis van data vanaf die kant vrijwel altijd worden doorgevoerd door Dick.quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:02 schreef fetX het volgende:
H
[..]
Het is ook gewoon waar. Dick heeft ook een keer letterlijk in een interview gezegd niet zoveel van data te moeten hebben als het om voetbal gaat.
Maar dat weten we toch nu ook wel een keer? Het is geen 'moderne' trainer, zo simpel is het. Gaat ook niet meer gebeuren. Dick zet een organisatie neer en met kwalitatief aardige spelers is het een trainer die vrij veel succes kan boeken. Maar het is geen innovatieve trainer die iets heel bijzonders doet ofzo.quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:02 schreef fetX het volgende:
Het is ook gewoon waar. Dick heeft ook een keer letterlijk in een interview gezegd niet zoveel van data te moeten hebben als het om voetbal gaat.
Wat natuurlijk ook wel deel van het probleem is.quote:Op woensdag 3 februari 2021 11:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat sentiment gaat niet veranderen ouwe reus, Dickie kan maar weinig verkeerd doen.
Ik zie het niet eens als een probleem. Dick stopt. We krijgen Slot. Probleem is al opgelost.quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat natuurlijk ook wel deel van het probleem is.
Klopt hoor, maar daarom eens met de stelling van @hhh38 dan het ook niet zo'n gewaagde stelling was van Pi-Air.quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar dat weten we toch nu ook wel een keer? Het is geen 'moderne' trainer, zo simpel is het. Gaat ook niet meer gebeuren. Dick zet een organisatie neer en met kwalitatief aardige spelers is het een trainer die vrij veel succes kan boeken. Maar het is geen innovatieve trainer die iets heel bijzonders doet ofzo.
Ik vind het vooral een waanzinnig voorbeeld van een echte leider. Zet Dickie buiten de voetbalwereld neer en dan was hij zeker weten ergens directeur of manager geweest.quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar dat weten we toch nu ook wel een keer? Het is geen 'moderne' trainer, zo simpel is het. Gaat ook niet meer gebeuren. Dick zet een organisatie neer en met kwalitatief aardige spelers is het een trainer die vrij veel succes kan boeken. Maar het is geen innovatieve trainer die iets heel bijzonders doet ofzo.
Ik aan de ene kant ook wel, maar aan de andere kant heb ik een klein vermoeden dat het allemaal ontzettend tegen gaat vallen, en dat we binnen de kortste keren op zoek kunnen gaan naar een vervanger.quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:08 schreef fetX het volgende:
Ik heb echt enorm veel zin in het seizoen onder Slot. Niet eens zozeer omdat ik per se meteen goede prestaties verwacht, maar vooral benieuwd ben naar de nieuwe manier van werken en of/hoe spelers zich daar onder ontwikkelen.
Hij doet het toch ook wel goed, ik weet niet of er een trainer is geweest die meer punten heeft gepakt dan hij.quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja eens, ik ben niet ontevreden met/over Advocaat.quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij doet het toch ook wel goed, ik weet niet of er een trainer is geweest die meer punten heeft gepakt dan hij.
Dat weet je vanaf het begin inderdaad, maar het komt niet vaak voor dat een trainer het zo bont maakt dat de spelers in opstand komen.quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het kan dit seizoen alsnog een probleem worden als we uit de beker vliegen en buiten de top 3 staanquote:Op woensdag 3 februari 2021 12:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zie het niet eens als een probleem. Dick stopt. We krijgen Slot. Probleem is al opgelost.
Dat zou zomaar kunnen, maar ik vind wel dat je Slot een jaar of 2 de kans moet gaan geven. Al is dat natuurlijk heel erg lastig bij een club waar wordt verwacht dat je wel moet presteren (minstens 3e in ieder geval).quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik aan de ene kant ook wel, maar aan de andere kant heb ik een klein vermoeden dat het allemaal ontzettend tegen gaat vallen, en dat we binnen de kortste keren op zoek kunnen gaan naar een vervanger.
Volgens mij is Dick ook niet zo moeilijk als iemand het beter weet dan hij, als iemand met een goed verhaal komt luistert hij wel echt hoor. Precies daarom blijf ik het zo jammer vinden dat Bakkati weg is want die voegde tenminste iets anders toe aan de TS maar goed, dat blijft nu weer terugkomen.quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Aan de andere kant gaf die performancecoach dan weer aan dat juist de suggesties op basis van data vanaf die kant vrijwel altijd worden doorgevoerd door Dick.
Vorig seizoen heeft Dick het echt heel goed gedaan, dit seizoen kan je dat nog niet echt zeggen. Vierde en kansloze Europese uitschakeling, qua puntenaantal stevenen we nu af op 66 punten wat vergelijkbaar is met de meeste seizoenen van Gio.quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij doet het toch ook wel goed, ik weet niet of er een trainer is geweest die meer punten heeft gepakt dan hij.
De kans is groot dat het eerste seizoen heel wisselvallig wordt, maar waarbij je in vlagen ziet wat Slot met het elftal wil. Ik hoop echt dat ze dan doorzetten en hem niet wegsturen als we 4e of 5e worden. Het contrast zal intern in ieder geval groot zijnquote:Op woensdag 3 februari 2021 12:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen, maar ik vind wel dat je Slot een jaar of 2 de kans moet gaan geven. Al is dat natuurlijk heel erg lastig bij een club waar wordt verwacht dat je wel moet presteren (minstens 3e in ieder geval).
Dat hoop ik ook echt. Verandering kost tijd en bij onze club moest/moet heel wat aangepast worden.quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De kans is groot dat het eerste seizoen heel wisselvallig wordt, maar waarbij je in vlagen ziet wat Slot met het elftal wil. Ik hoop echt dat ze dan doorzetten en hem niet wegsturen als we 4e of 5e worden. Het contrast zal intern in ieder geval groot zijn
Maar zit/zat er echt meer in is de vraag, dat een Vitesse tot nu toe boven hun kunnen presteert kan je moeilijk voorzien.quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vorig seizoen heeft Dick het echt heel goed gedaan, dit seizoen kan je dat nog niet echt zeggen. Vierde en kansloze Europese uitschakeling, qua puntenaantal stevenen we nu af op 66 punten wat vergelijkbaar is met de meeste seizoenen van Gio.
Volgens die puntengrafiek op wikipedia (die omrekent naar 34 wedstrijden) lagen we op koers voor 68 punten vorig seizoen, vergelijkbaar met de jaren van Koeman (70, 69, 67). Maar dat was wel met die verschrikkelijke start van Stam.quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vorig seizoen heeft Dick het echt heel goed gedaan, dit seizoen kan je dat nog niet echt zeggen. Vierde en kansloze Europese uitschakeling, qua puntenaantal stevenen we nu af op 66 punten wat vergelijkbaar is met de meeste seizoenen van Gio.
Ja er zit wel meer in, we hebben gewoon veel te veel punten verloren tegen matige tegenstanders.quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar zit/zat er echt meer in is de vraag, dat een Vitesse tot nu toe boven hun kunnen presteert kan je moeilijk voorzien.
dat is gewoon een gebrek aan kwaliteitquote:Op woensdag 3 februari 2021 12:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja er zit wel meer in, we hebben gewoon veel te veel punten verloren tegen matige tegenstanders.
Ik vind het dit seizoen wel meevallen eerlijk gezegd. Hij doet het redelijk.quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee joh. Met dit elftal moet je ook winnen van Sparta, Heracles, RKC. Die elftallen komen qua kwaliteit niet in de buurt van wat er bij ons rondloopt.quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is gewoon een gebrek aan kwaliteit
Afgelopen seizoen waren we wel boven de 70 geëindigd denk ik maar dat is koffiedik kijken.quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Volgens die puntengrafiek op wikipedia (die omrekent naar 34 wedstrijden) lagen we op koers voor 68 punten vorig seizoen, vergelijkbaar met de jaren van Koeman (70, 69, 67). Maar dat was wel met die verschrikkelijke start van Stam.
Eigenlijk zijn vanaf 2011 alleen het kampioensjaar met 82 en het jaar van Rutten met 59 echte outliers. Verder is alles tussen de 63 en 70 geweest.
Natuurlijk maar het is wel een groot verschil qua ruimte dat je krijgt, PSV komt voor 3 punten, Sparta voor 1.quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Nee joh. Met dit elftal moet je ook winnen van Sparta, Heracles, RKC. Die elftallen komen qua kwaliteit niet in de buurt van wat er bij ons rondloopt.
Dat is niet een probleem, dat is een tegenvallend resultaat.quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het kan dit seizoen alsnog een probleem worden als we uit de beker vliegen en buiten de top 3 staan
Een jaar of 2 gaat natuurlijk niet gebeuren (terecht).quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:12 schreef fetX het volgende:
Dat zou zomaar kunnen, maar ik vind wel dat je Slot een jaar of 2 de kans moet gaan geven.
Dat is zeker waar. Overigens denk ik dat 3e/4e het maximale verder is met dit elftal hoor, afhankelijk van hoe AZ het doet. Maar ondanks dat het logisch is dat je met deze selectie weleens punten laat liggen door gebrek aan creativiteit/scorend vermogen vind ik alsnog dat het te vaak is gebeurd dit seizoen. Nog even los van het afgrijselijke spel waarvan ik overtuigd ben dat het beter kan.quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Natuurlijk maar het is wel een groot verschil qua ruimte dat je krijgt, PSV komt voor 3 punten, Sparta voor 1.
Heeft echt wel alles te maken met kwaliteitenquote:Op woensdag 3 februari 2021 12:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Nee joh. Met dit elftal moet je ook winnen van Sparta, Heracles, RKC. Die elftallen komen qua kwaliteit niet in de buurt van wat er bij ons rondloopt.
Dat je een keer wat laat liggen door gebrek aan creativiteit is wel logisch, maar dit is wel teveel hoor. Al hebben we tegen Vitesse, Twente en Ajax ook wel te weinig gekregen.
Als ik naar de Xpts kijk wat ik best een aardige graadmeter vind over een seizoen dan zou je nu 2e moeten staan maar niet omdat je veel minder punten hebt dan zou moeten maar omdat PSV en vooral Vitesse blijkbaar efficiënter zijn.quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat je een keer wat laat liggen door gebrek aan creativiteit is wel logisch, maar dit is wel teveel hoor. Al hebben we tegen Vitesse, Twente en Ajax ook wel te weinig gekregen.
Ja, al zou ik 2e dan weer wat teveel van het goede vinden eerlijk gezegdquote:Op woensdag 3 februari 2021 12:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als ik naar de Xpts kijk wat ik best een aardige graadmeter vind over een seizoen dan zou je nu 2e moeten staan maar niet omdat je veel minder punten hebt dan zou moeten maar omdat PSV en vooral Vitesse blijkbaar efficiënter zijn.
https://www.tussendelinies.nl/data-dashboard/
Je wil toch volgend seizoen Europees voetbal spelen? Afstevenen op een tegenvallend resultaat is een probleem. Maar ik bedoel meer: wat doe je als je er begin maart zo voor staat? Toch het seizoen afmaken met Dick ondanks interne onvrede?quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is niet een probleem, dat is een tegenvallend resultaat.
In dit geval vind ik het niet terecht, omdat de club in alle geledingen bezig is met veranderingen en het aanstellen van Slot is daar een groot onderdeel van. En verandering kost tijd. Want wat ga je doen als Slot dan ontslagen wordt? Weer een resultaattrainer halen voor de korte termijn?quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Een jaar of 2 gaat natuurlijk niet gebeuren (terecht).
Het komt er op neer dat Vitesse eigenlijk "over" presteert, Feyenoord en PSV ontlopen elkaar niet veelquote:Op woensdag 3 februari 2021 12:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja, al zou ik 2e dan weer wat teveel van het goede vinden eerlijk gezegd
Ja. Als blijkt dat we er tegen die tijd zo voorstaan, zijn we niet goed genoeg gebleken en valt er niet meer uit te halen. Jammer, op naar volgend seizoen. Dat gaat geen trainerswissel oplossen.quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je wil toch volgend seizoen Europees voetbal spelen? Een tegenvallend resultaat is een probleem. Maar ik bedoel meer: wat doe je als je er begin maart zo voor staat? Toch het seizoen afmaken met Dick ondanks interne onvrede?
Dat geeft meteen maar weer de onzin van dergelijke statistieken aan.quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het komt er op neer dat Vitesse eigenlijk "over" presteert, Feyenoord en PSV ontlopen elkaar niet veel
Slot kan zoveel willen eerst maar eens spelers die dat concept aankunnen, zo'n Fer en Botteghin bijvoorbeeld kunnen het nu al regelmatig amper belopen, laat staan een Linssen of Diemers in een meer aanvallend systeem.quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De kans is groot dat het eerste seizoen heel wisselvallig wordt, maar waarbij je in vlagen ziet wat Slot met het elftal wil. Ik hoop echt dat ze dan doorzetten en hem niet wegsturen als we 4e of 5e worden. Het contrast zal intern in ieder geval groot zijn
Ik denk dat PSV met een fitte selectie normaal gesproken wel een aantal punten boven ons eindigt. Aan de andere kant hebben wij ook een half seizoen met een B-elftal gespeeld.quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het komt er op neer dat Vitesse eigenlijk "over" presteert, Feyenoord en PSV ontlopen elkaar niet veel
Het hangt ook van het voetbal af wat hij laat zien, als daar muziek in zit ondanks wat mindere resultaten dan is het logisch dat je er mee doorgaat, als ik bijvoorbeeld naar PSV kijk dan denk ik dat Toon niet zo heel lekker meer slaapt.quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:35 schreef fetX het volgende:
[..]
In dit geval vind ik het niet terecht, omdat de club in alle geledingen bezig is met veranderingen en het aanstellen van Slot is daar een groot onderdeel van. En verandering kost tijd. Want wat ga je doen als Slot dan ontslagen wordt? Weer een resultaattrainer halen voor de korte termijn?
Eentje die het beter doet.quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:35 schreef fetX het volgende:
[..]
In dit geval vind ik het niet terecht, omdat de club in alle geledingen bezig is met veranderingen en het aanstellen van Slot is daar een groot onderdeel van. En verandering kost tijd. Want wat ga je doen als Slot dan ontslagen wordt? Weer een resultaattrainer halen voor de korte termijn?
Eens het is ook niet zo zwart-wit als ik het nu stel, maar dat begrijpt @Scrummie ook wel.quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het hangt ook van het voetbal af wat hij laat zien, als daar muziek in zit ondanks wat mindere resultaten dan is het logisch dat je er mee doorgaat, als ik bijvoorbeeld naar PSV kijk dan denk ik dat Toon niet zo heel lekker meer slaapt.
Slot is juist onderdeel van de verandering om die subtopmentaliteit eruit te krijgen. Jij denkt dat dit van het een op het andere seizoen gebeurd is?quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eentje die het beter doet.
Man, we zitten al jaren te zeiken dat het niveau omhoog moet, dat topsport presteren is, dat die subtop mentaliteit eruit moet. Maar dan komt er een nieuwe trainer die wat anders doet dan wat we nu hebben zitten en die moet dan 2 jaar de tijd krijgen?
Nee, presteren moet hij. Net als elke andere trainer. We zijn geen FC Groningen of AZ.
Hangt allemaal af van de waarde die je er aan toekent, het is een indicatie, meer niet.quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat geeft meteen maar weer de onzin van dergelijke statistieken aan.
Nee, maar na een half jaartje moet je toch wel wat resultaten zien. En geloof mij, een half jaar krijgt hij niet eens van de meeste supporters (bij geen enkele topclub overigens).quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:40 schreef fetX het volgende:
Slot is juist onderdeel van de verandering om die subtopmentaliteit eruit te krijgen. Jij denkt dat dit van het een op het andere seizoen gebeurd is?
Als ze het grotendeels met de spelers die we nu hebben (inclusief terugkerende huurspelers) doen en de resultaten vallen in het begin tegen ben ik zeker bereid dat te accepteren. We moeten die focus op de korte termijn tijdelijk even doorbreken om daar als club beter van te worden. Er zijn ook genoeg users kritisch geweest op Malacia en Geertruida in het begin en die zijn echt flink beter dit seizoen door veel speeltijd. Ik denk dat dat met Burger, Hendriks, Antonucci en Azarkan ook kan gebeuren.quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Slot kan zoveel willen eerst maar eens spelers die dat concept aankunnen, zo'n Fer en Botteghin bijvoorbeeld kunnen het nu al regelmatig amper belopen, laat staan een Linssen of Diemers in een meer aanvallend systeem.
Ben erg benieuwd naar de komende transferzomer want ook qua eigen aanwas zitten er amper noemenswaardige spelers die tegen het eerste zitten, dus er moet flink wat bij wil je zo'n speelstijl effectief in een of twee seizoenen gaan implementeren zonder dat het teveel punten kost dat men het niet meer accepteert.
Ik hoop dat ze wat verstandiger zijn als de resultaten wat tegenvallen, maar onder de druk van de schreeuwende supporters zullen ze dan wel weer zwichten.quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, maar na een half jaartje moet je toch wel wat resultaten zien. En geloof mij, een half jaar krijgt hij niet eens van de meeste supporters (bij geen enkele topclub overigens).
Zoals onder Jaap Stam?quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:42 schreef hhh38 het volgende:
Als ze het grotendeels met de spelers die we nu hebben (inclusief terugkerende huurspelers) doen en de resultaten vallen in het begin tegen ben ik zeker bereid dat te accepteren.
Zijn ze natuurlijk al even mee bezig ook. Eigenlijk zijn al die bespiegelingen van wat er anders moet/kan niet zo zinvol, omdat dat proces al ingezet is. Het is alleen nog even afwachten wat er uit gaat rollen.quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:48 schreef Caland het volgende:
Tsja, uiteindelijk gaat de toekomst van Feyenoord dit jaar echt bepaald worden en dat gebeurt niet door het al dan niet presteren van Arne Slot.
Maar daar staat of valt het uiteindelijk toch ook mee. Kan je er nog zo’n goede trainer neerzetten, als er weer niks te besteden is krijg je nagenoeg exact hetzelfde chagrijn. Maar dan met een trainer die dat waarschijnlijk een stuk minder kan managen dan Dick.quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zijn ze natuurlijk al even mee bezig ook. Eigenlijk zijn al die bespiegelingen van wat er anders moet/kan niet zo zinvol, omdat dat proces al ingezet is. Het is alleen nog even afwachten wat er uit gaat rollen.
Dick is over plusminus 3 maanden toch weg en dit seizoen is toch al kut met peren, dus wat maakt het allemaal uit? Ik zie Dick idd liever t/m mei aankloten dan dat De Wolf het van hem moet overnemenquote:Op woensdag 3 februari 2021 11:52 schreef fetX het volgende:
Ja eens.quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar daar staat of valt het uiteindelijk toch ook mee. Kan je er nog zo’n goede trainer neerzetten, als er weer niks te besteden is krijg je nagenoeg exact hetzelfde chagrijn. Maar dan met een trainer die dat waarschijnlijk een stuk minder kan managen dan Dick.
Daar ben ik ook bang voor Dick is juist met die beperkte middelen een vrij stabiele en ervaren factor. Geertruida en Malacia doen het nu toch ook prima dus misschien is dit het wel gewoon qua jeugdspelers en hun ontwikkeling en kan de rest er daadwerkelijk vrij weinig van.quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar daar staat of valt het uiteindelijk toch ook mee. Kan je er nog zo’n goede trainer neerzetten, als er weer niks te besteden is krijg je nagenoeg exact hetzelfde chagrijn. Maar dan met een trainer die dat waarschijnlijk een stuk minder kan managen dan Dick.
quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Stelletje snowflakes.. Boehoe snik.. de trainer vind ons minder goed dan AZ. Of dat nou waar is of niet, laat Advocaat dan maar op het veld zien dat hij ongelijk geeft en ga niet zitten janken als een verwend kindquote:Daarnaast waren de spelers niet blij met de uitspraken van de trainer na de verloren topper tegen AZ. Advocaat zei toen dat AZ een kwalitatief betere selectie heeft dan Feyenoord.
Ik snap dat het je spelers kan demotiveren, maar dat is dan (voor mij) ook het enige tegenargument voor die uitspraak van Dick. Verder heeft hij niets gezegd wat niet klopt, op dat moment waren de prestaties ook erg kut.quote:Op woensdag 3 februari 2021 13:02 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Stelletje snowflakes.. Boehoe snik.. de trainer vind ons minder goed dan AZ. Of dat nou waar is of niet, laat Advocaat dan maar op het veld zien dat hij ongelijk geeft en ga niet zitten janken als een verwend kind
En dan niet eens alleen met spelers maar juist alles er omheen. Je hoorde het Dick maar ook een Haps eerder zeggen. AZ is leuk maar op geen enkele manier te vergelijken qua media-aandacht en alles erom heen met Feyenoord.quote:Op woensdag 3 februari 2021 13:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor Dick is juist met die beperkte middelen een vrij stabiele en ervaren factor.
Dat het je eigen spelers demotiveert wordt altijd als argument aangevoerd inderdaad. Dat klopt ook wel, maar als je echt zo goed bent als je zelf denkt dan ben je daar toch tegen bestand? Mentale weerbaarheid is toch wel handig voor een voetballer die bij Feyenoord speeltquote:Op woensdag 3 februari 2021 13:04 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik snap dat het je spelers kan demotiveren, maar dat is dan (voor mij) ook het enige tegenargument voor die uitspraak van Dick. Verder heeft hij niets gezegd wat niet klopt, op dat moment waren de prestaties ook erg kut.
Moeten ze maar beter voetballen als ze willen dat Dick ze geweldig vindt.
Aan de andere kant had je Ten Hag die bij Ajax instapte met als beste trainerservaring FC Utrecht en totaal geen statuur als speler. Was een matig seizoen zonder Europees voetbal of beker, dus iedereen was al chagrijnig toen ie begon. Zoals je kon verwachten kreeg hij ook bakken met kritiek in dat eerste half jaar, toen het spel nog wisselvallig was. Het jaar daarna haalt ie de halve finale van de Champions League.quote:Op woensdag 3 februari 2021 13:05 schreef Caland het volgende:
[..]
En dan niet eens alleen met spelers maar juist alles er omheen. Je hoorde het Dick maar ook een Haps eerder zeggen. AZ is leuk maar op geen enkele manier te vergelijken qua media-aandacht en alles erom heen met Feyenoord.
Helemaal met de stadiondiscussie waarvan de knoop doorgehakt gaat worden, eventuele investeerders. Ik geef het een groentje als Slot te doen als dat straks allemaal negatief uitpakt, het publiek en alle stromingen eromheen zich ermee gaan bemoeien.
Slot is als speler natuurlijk ook nooit verder gekomen dan een PEC of all places.
Ik weet nog dat De Boer bij Ajax instapte toen die club in brand stond, dat kan je uiteindelijk een kuttrainer vinden maar daar kon hij toen wel extreem goed mee omgaan.
Ja, alleen dan met een trainer die geen uitzondering nodig had omdat ie het trainersklasje niet kon halen.quote:
Ben ik helemaal met je eens hoor.quote:Op woensdag 3 februari 2021 13:12 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat het je eigen spelers demotiveert wordt altijd als argument aangevoerd inderdaad. Dat klopt ook wel, maar als je echt zo goed bent als je zelf denkt dan ben je daar toch tegen bestand? Mentale weerbaarheid is toch wel handig voor een voetballer die bij Feyenoord speelt
Gaat om transfer van Rijkhoff van Ajax naar Dortmund, 16 jaar.quote:Dortmund betaalt alléén een opleidingsvergoeding voor Rijkhoff, die nog geen contract had bij Ajax. De jonge aanvaller zou zich gestoord hebben aan het gebrek aan perspectief in Amsterdam. Zijn verhuizing naar Duitsland hing al langer in de lucht.
Slot werd met NAC wel 4e in de Eredivisie in het seizoen 2002/2003, als ik me dat goed herinner.quote:Op woensdag 3 februari 2021 13:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Slot is als speler natuurlijk ook nooit verder gekomen dan een PEC of all places.
van Gaal of Mourinho zijn toch ook nooit een topspeler geweest?quote:Op woensdag 3 februari 2021 13:05 schreef Caland het volgende:
[..]
En dan niet eens alleen met spelers maar juist alles er omheen. Je hoorde het Dick maar ook een Haps eerder zeggen. AZ is leuk maar op geen enkele manier te vergelijken qua media-aandacht en alles erom heen met Feyenoord.
Helemaal met de stadiondiscussie waarvan de knoop doorgehakt gaat worden, eventuele investeerders. Ik geef het een groentje als Slot te doen als dat straks allemaal negatief uitpakt, het publiek en alle stromingen eromheen zich ermee gaan bemoeien.
Ik weet nog dat De Boer bij Ajax instapte toen die club in brand stond, dat kan je uiteindelijk een kuttrainer vinden maar daar kon hij toen wel extreem goed mee omgaan.
Het gaat wel om de rode draad van het Arnesen beleid, de trainer die gaat komen moet daar wel in passenquote:Op woensdag 3 februari 2021 13:04 schreef Scrummie het volgende:
We moeten, vind ik, ook niet te overdreven doen over een trainer hoor. Slot doet het op zijn manier, maar als dat onverhoopt nou niet lukt is er ook geen man overboord. Dan komt er een andere trainer die het weer op zijn manier doet.
Ik geloof niet dat, mocht Slot het wél goed gaan doen, er na 3 jaar iets staat, Slot vervolgens weg gaat, en die trainer dan doorgaat op Slot zijn werkwijze. Nee, die denkt er ook weer anders over.
Ja, dat is wel een goed punt.quote:Op woensdag 3 februari 2021 15:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het gaat wel om de rode draad van het Arnesen beleid, de trainer die gaat komen moet daar wel in passen
De spelers hadden Said Bakkati graag teruggezien, maar Arnesen besluit de nieuwe assistent uit eigen gelederen te halen. Koen Stam, die momenteel de huurspelers van Feyenoord begeleidt bij FC Dordrecht, geldt als een kandidaat. Advocaat vindt het allemaal prima.quote:Op woensdag 3 februari 2021 15:41 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Alsof Dick daar nog iets over te zeggen heeft.
Die Stam komt van AZ toch? Zou dat richting volgend seizoen zijn?quote:Op woensdag 3 februari 2021 15:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De spelers hadden Said Bakkati graag teruggezien, maar Arnesen besluit de nieuwe assistent uit eigen gelederen te halen. Koen Stam, die momenteel de huurspelers van Feyenoord begeleidt bij FC Dordrecht, geldt als een kandidaat. Advocaat vindt het allemaal prima.
Dat wordt dan de opvolger van Slot.quote:Op woensdag 3 februari 2021 15:49 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Die Stam komt van AZ toch? Zou dat richting volgend seizoen zijn?
Weer een Stam als trainer dusquote:Op woensdag 3 februari 2021 15:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat wordt dan de opvolger van Slot.
We gaan AZ echt in alles kopieren natuurlijk.
Ik verwacht volgend jaar veel van de aftrapjes.quote:Op woensdag 3 februari 2021 13:05 schreef Caland het volgende:
Koen was al binnenboord.quote:Op woensdag 3 februari 2021 16:48 schreef DonRaja het volgende:
Koen Stam van AZ, ze gaan wel all the way he...
Eens. Feyenoord en AZ presteren gelijk dit seizoen, AZ wordt bijna alweer bewierookt terwijl bij ons net ternauwernood de uitbraak van pleuris is voorkomen. Ik ben ook wel benieuwd hoe Slot hier mee om gaat.quote:Op woensdag 3 februari 2021 13:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Bryan is helemaal los. Eerste spits, minstens 15 doelpunten.quote:
Zou best eens afgelast kunnen worden inderdaad, maar denk dat ze daar erg voorzichtig mee zijn omdat er weinig ruimte is in de planning ivm coronaschema wat we al hebben.quote:Op woensdag 3 februari 2021 16:58 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Bryan is helemaal los. Eerste spits, minstens 15 doelpunten.
Zou het zondag nog doorgaan? Het gaat volgens mij sneeuwen.
Nogmaals, wat een vreemde stap. We hebben nu alleen AEB en een nog niet fitte Kökcü als reservemiddenvelders. En ergens nog veel later komt Texeira er pas weer bijquote:Op woensdag 3 februari 2021 17:18 schreef Slobeend het volgende:
Wehrmann naar Luzern, met koopoptie kennelijk.
Dit is echt zo zonde en ook helemaal niet slim gezien het aantal middenvelders.quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:18 schreef Slobeend het volgende:
Wehrmann naar Luzern, met koopoptie kennelijk.
Vreemd ja hij viel zondag ook niet slecht in.quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nogmaals, wat een vreemde stap. We hebben nu alleen AEB en een nog niet fitte Kökcü als reservemiddenvelders. En ergens nog veel later komt Texeira er pas weer bij
Optie tot verlenging wel.quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Vreemd ja hij viel zondag ook niet slecht in.
Wel aflopend contract dus kennelijk ziet men dat intern toch net wat anders.
Op hun eigen website:quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is wel genot.
Zie niks van die optie tot koop in de berichtgeving overigens.
quote:Der Leihvertrag von Jordy Wehrmann läuft bis zum 30. Juni 2021 mit einer Option für eine definitive Übernahme.
Ok vreemd, zeker met de lezing van Arnesen over de verhuur op onze eigen website plus dat het daar niet staat.quote:
Hmm ja gek.quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Ok vreemd, zeker met de lezing van Arnesen over de verhuur op onze eigen website plus dat het daar niet staat.
https://www.feyenoord.nl/(...)n-fc-luzern---030221
Misschien bedoelen ze dat ze hem definitief over kunnen nemen als wij die optie tot contractverlenging niet zouden lichten. Want tot dan loopt die huurperiode ook.quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:42 schreef fetX het volgende:
Ik vind het ook vreemd (tenzij optie tot koop van 5 miljoen oid), want hij mocht alleen naar de Graafschap als hij speeltijd zou krijgen. Dat doe je niet als je niet nog de intentie hebt om wellicht te verlengen.
Laten we het hopen. Vind het sowieso al een vreemde move, maar dit zou het helemaal raar maken.quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien bedoelen ze dat ze hem definitief over kunnen nemen als wij die optie tot contractverlenging niet zouden lichten. Want tot dan loopt die huurperiode ook.
Krabby heeft al een artikel klaar staan: (en als je zijn eigen quotes hierin leest wil hij ook niet weg na dit seizoen)quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Ok vreemd, zeker met de lezing van Arnesen over de verhuur op onze eigen website plus dat het daar niet staat.
https://www.feyenoord.nl/(...)n-fc-luzern---030221
Ik begrijp niet waarom een vertrek van Wehrmann wordt betreurd. Als hij echt de kwaliteiten had voor Feyenoord 1 dan zou hij op zijn leeftijd wel meer minuten hebben gemaakt. Had hem graag zien slagen, zoals iedere speler uit de jeugd. Maar ik zie niet wat we aan hem gaan missen eigenlijk.quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Laten we het hopen. Vind het sowieso al een vreemde move, maar dit zou het helemaal raar maken.
Omdat we maar 5 middenvelders hebben waarvan er 3 fit zijn & in zijn invalbeurten liet hij prima dingen zien.quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:35 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom een vertrek van Wehrmann wordt betreurd. Als hij echt de kwaliteiten had voor Feyenoord 1 dan zou hij op zijn leeftijd wel meer minuten hebben gemaakt. Had hem graag zien slagen, zoals iedere speler uit de jeugd. Maar ik zie niet wat we aan hem gaan missen eigenlijk.
Hmm misschien heb ik niet alles gezien maar hij speelde vooral op safe..ik zag weinig opvallends. Hij viel niet op in negatieve zin maar een diepe indruk heeft het niet achtergelaten. Zo'n Geertruida vind ik veelbelovender.quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Omdat we maar 5 middenvelders hebben waarvan er 3 fit zijn & in zijn invalbeurten liet hij prima dingen zien.
Nou het gaat vooral om het feit dat we nu maar met 3 fitte middenvelders zitten. Hoe goed hij wordt weet niemand en het is geen voetballer met het talent van Iniesta inderdaad.quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:43 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hmm misschien heb ik niet alles gezien maar hij speelde vooral op safe..ik zag weinig opvallends. Hij viel niet op in negatieve zin maar een diepe indruk heeft het niet achtergelaten. Zo'n Geertruida vind ik veelbelovender.
Ja gewoon poging wagen, waarom niet.quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:04 schreef GwaiLow het volgende:
Brobbey transfervrij na dit seizoen. Als ik Feyenoord was zou ik heel snel schakelen en actie ondernemen. Belofte maken dat hij alles speelt + een echt goed salaris. Deze jongen gaat je absoluut naar een hoger niveau tillen en goud geld opleveren uiteindelijk.
Zou goed bij ons passen denk ik.quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:04 schreef GwaiLow het volgende:
Brobbey transfervrij na dit seizoen. Als ik Feyenoord was zou ik heel snel schakelen en actie ondernemen. Belofte maken dat hij alles speelt + een echt goed salaris. Deze jongen gaat je absoluut naar een hoger niveau tillen en goud geld opleveren uiteindelijk.
Zeker niet inderdaad. Wel fijn dat er nog maar 1 midweekse wedstrijd is. Voor sommige posities kunnen we echt geen blessures gebruiken.quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:39 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
1 thuiswedstrijd maar. RIGGED @:PSVCL
'Gelukkig' nog geen publiek, dan zijn die potjes tegen Groningen, Twente en Heerenveen voor mijn gevoel altijd een stukje lastiger. AZ uit kan alle kanten op volgens mij. Al met al geen makkelijk programma.
Yep, en ook wel lekker voor die net niet 100% fitte spelers zoals Fer. Kokcu ook.quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zeker niet inderdaad. Wel fijn dat er nog maar 1 midweekse wedstrijd is. Voor sommige posities kunnen we echt geen blessures gebruiken.
Dacht ik ook aan. Maar ik denk dat die helemaal niet voor Feyenoord wil spelen joh. Daarnaast kan ie elders veel meer verdienen dan wat Feyenoord kan bieden in het uiterste geval.quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:04 schreef GwaiLow het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
in football manager was dit misschien geluktquote:Op woensdag 3 februari 2021 19:04 schreef GwaiLow het volgende:
quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:59 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dacht ik ook aan. Maar ik denk dat die helemaal niet voor Feyenoord wil spelen joh. Daarnaast kan ie elders veel meer verdienen dan wat Feyenoord kan bieden in het uiterste geval.
Helaas, vind het een prima spelerJa, daar heb je wel gelijk in. Daarom zou Feyenoord hem de belofte moeten doen dat hij altijd speelt + best betaalde speler uit de selectie. Dan kom je toch een eind, denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |