abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197776617
Opgeruimd staat netjes.
  dinsdag 2 februari 2021 @ 12:41:44 #62
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_197776771
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 12:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Tja na bijna drie jaar aan totale karaktermoord te hebben gedaan is het denk ik heel goed hoe Dirk zich nu wat meer naar de achtergrond positioneert en ik denk dat ook deze stap voor nu het beste is. Een beetje zijn beschadigde beeld opnieuw opbouwen, hij heeft zelfs zijn vrouw weggedaan en een nieuw gezicht genomen dus hij is flink bezig. Hopen dat hij een leuke andere club gaat vinden en het goed gaat doen want ik blijf natuurlijk toch wel fan van hem.
Oh.
pi_197776807
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 12:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Tja na bijna drie jaar aan totale karaktermoord te hebben gedaan is het denk ik heel goed hoe Dirk zich nu wat meer naar de achtergrond positioneert en ik denk dat ook deze stap voor nu het beste is. Een beetje zijn beschadigde beeld opnieuw opbouwen, hij heeft zelfs zijn vrouw weggedaan en een nieuw gezicht genomen dus hij is flink bezig. Hopen dat hij een leuke andere club gaat vinden en het goed gaat doen want ik blijf natuurlijk toch wel fan van hem.
_O-
Botox Dirk
blablablabla
  dinsdag 2 februari 2021 @ 13:14:35 #64
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_197777268
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 12:29 schreef Kerftminister het volgende:
Opgeruimd staat netjes.
Mwah zo voel ik het niet. Ben wel blij dat ze van die constructie af zijn dat Dirk de trainert ging worden want dat was echt gebaseerd op drie goals tegen Heracles maar had helemaal geen problemen er mee dat Dirk bij de club bleef, zeker als hij niet meer dat overdreven karikatuur van zichzelf pretendeert te zijn.
Makkelijk eerste
  dinsdag 2 februari 2021 @ 13:17:18 #65
131800 Tarado
capô de fusca
pi_197777310
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 13:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Mwah zo voel ik het niet. Ben wel blij dat ze van die constructie af zijn dat Dirk de trainert ging worden want dat was echt gebaseerd op drie goals tegen Heracles maar had helemaal geen problemen er mee dat Dirk bij de club bleef, zeker als hij niet meer dat overdreven karikatuur van zichzelf pretendeert te zijn.
Prima als ex spelers nog met de club bezig zijn maar bij Dirk was er wel van een zekere opdringerigheid sprake
pi_197777328
quote:

[..]

Al met al is dit toch veel beter. Ook als assistent trekt die gozer toch alle aandacht naar zich toe denk ik. Nu kan hij ergens anders fouten maken, de aandacht trekken, etc. Om dan over een jaar of 5 genoeg ervaring te hebben. En weten wij of hij kwaliteiten heeft om trainer te worden hier. Zo niet, dan niet.
pi_197777405
quote:

[..]

Als trainer bij onder 19 heeft hij er toch ook een potje van gemaakt?
Ben blij dat hij geen rol van betekenis meer krijgt binnen de club, voegt weinig toe als trainer.
blablablabla
pi_197777681
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 13:17 schreef Tarado het volgende:

[..]

Prima als ex spelers nog met de club bezig zijn maar bij Dirk was er wel van een zekere opdringerigheid sprake
hij heeft er bij het elftal dat hij mocht coachen ook niet alles aan gedaan van wat ik begreep

als hij straks een paar jaar ervaring heeft en het redelijk gaat (of de club staat weer in de fik en ze besluiten weer wat achterlijks te doen) staat hij denk ik automatisch hoog op het lijstje

ik weet niet hoe dirkie tactisch is, maar hij heeft wel al bewezen dat hij een goede motivator is
  dinsdag 2 februari 2021 @ 13:42:02 #69
474254 GurneyIsBestOke
pi_197777735
quote:

[..]

Jazeker, en hij was ook al best opdringerig de laatste twee jaar van zijn carrière wat sowieso een beetje anders was dan daarvoor toen hij altijd wat meer op de achtergrond was. Dat was misschien niet zo erg als voetballer omdat zijn opdringerigheid er ook gedeeltelijk voor heeft gezorgd dat we kampioen zijn geworden maar na zijn carrière je zo opdringen en continu mensen en er aan herinneren hoe belangrijk je bent geweest was wel heel erg irritant (en ook ondermijnend toe naar anderen die belangrijk waren voor de titel, met name Gio).
Makkelijk eerste
  dinsdag 2 februari 2021 @ 13:48:31 #70
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_197777828
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 12:17 schreef Scrummie het volgende:
Of dat van Van Geel en Petrovic naar Turkije klopt, en dan neemt Dirk het in de zomer over van Petro bij Willem II.

@:Lenny_leonard
Zou mooi zijn, kan Martin mooi weer even wat overbodige types bij ons ophalen.
pi_197777976
Ik heb niet het idee dat Berghuis een hele leuke jongen is op een verjaardag.
  dinsdag 2 februari 2021 @ 14:01:07 #72
474254 GurneyIsBestOke
pi_197778025
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 13:57 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ik denk dat Berghuis een best leuke jongen kan zijn op verjaardagen, zo'n type waar je eventjes aan moet wennen maar waar je dan wel echt een goed gesprek mee kan voeren.
Makkelijk eerste
  Redactie Sport dinsdag 2 februari 2021 @ 15:06:34 #73
274204 crew  Mexicanobakker
pi_197778922
quote:

[..]

Dirk heeft zichzelf volslagen belachelijk gemaakt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator dinsdag 2 februari 2021 @ 16:13:11 #74
9859 crew  Karina
Woman
pi_197780018
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 12:22 schreef fetX het volgende:
[ afbeelding ]

JAAAAAAAAAAA _O_
Complimenten voor jullie spandoek, ziet er echt super uit!
Ik ga hierom naar Feyenoord kijken, spandoekje spotten.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_197780191
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 14:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Ik denk dat Berghuis een best leuke jongen kan zijn op verjaardagen, zo'n type waar je eventjes aan moet wennen maar waar je dan wel echt een goed gesprek mee kan voeren.
En waar je 's avonds laat boven op de overloop per ongeluk tegenaan loopt en na een korte aarzeling elkaar heftig begint te zoenen.
pi_197780245
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 13:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Jazeker, en hij was ook al best opdringerig de laatste twee jaar van zijn carrière wat sowieso een beetje anders was dan daarvoor toen hij altijd wat meer op de achtergrond was. Dat was misschien niet zo erg als voetballer omdat zijn opdringerigheid er ook gedeeltelijk voor heeft gezorgd dat we kampioen zijn geworden maar na zijn carrière je zo opdringen en continu mensen en er aan herinneren hoe belangrijk je bent geweest was wel heel erg irritant (en ook ondermijnend toe naar anderen die belangrijk waren voor de titel, met name Gio).
Dirkie kan bij mij wel een potje breken gezien zijn verdiensten voor de club, maar dat boekje van hem was wel hilarisch moet ik bekennen. Voor wie het nog niet heeft gelezen: zeker doen.
  dinsdag 2 februari 2021 @ 16:29:48 #77
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_197780262
quote:
Want?
  dinsdag 2 februari 2021 @ 16:33:18 #78
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_197780316
Volgens Krabby is de breuk met Kuyt niet echt in goed overleg gegaan, wou Arnesen de gemaakte afspraken met hem gewoon niet nakomen en heeft Kuyt met Rob Jansen er zelfs nog een klein afkoopsommetje uitgepeurd.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 2 februari 2021 @ 16:34:24 #79
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_197780332
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 16:33 schreef Caland het volgende:
Volgens Krabby is de breuk met Kuyt niet echt in goed overleg gegaan, wou Arnesen de gemaakte afspraken met hem gewoon niet nakomen en heeft Kuyt met Rob Jansen er zelfs nog een klein afkoopsommetje uitgepeurd.
Oh dat verbaast me ook niets. Maar goed dat Arnesen die afspraak niet na wilde komen. Achterlijke afspraak.
pi_197780353
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 16:33 schreef Caland het volgende:
Wat voor afspraken waren er precies gemaakt dan en onder wie?
blablablabla
pi_197780386
quote:
Juist wel man.
Relaxte, intelligente en welbespraakte jongen. Als je je echt een keer verveeld moet je voor de gein maar eens dat itempje kijken met Touzani of bij Andy in de auto. Hij houdt alleen gewoon totaal niet van verliezen en dat overkomt hem bij ons nog wel eens.
blablablabla
pi_197780397
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 16:35 schreef Elan het volgende:

[..]

Volgens Krabby heeft Van Geel die toezegging gedaan.
quote:
Kuyt vertelde deze week bij Ziggo Sport dat hij in gesprek is met Feyenoord over een vervolg van zijn trainerscarrière. Het is de vraag wat de voormalig aanvaller gaat doen. "Bij Feyenoord niets, denk ik. Hij had natuurlijk de afspraak met Feyenoord dat hij hoofdtrainer zou worden. Van Geel heeft die toezegging gedaan. Dat heeft Frank Arnesen afgeschoten", vertelt Krabbendam bij Veronica Inside.

"Maar als ze een afspraak hebben, zal dat ook wel zijn vastgelegd", vervolgt de verslaggever. "Die belofte moet wel worden rechtgezet. Ik denk dus dat ze bezig zijn om een overeenkomst te sluiten. Dat hij wat geld mee krijgt en dat hij dan vrij is om te gaan en te staan waar hij wil. Hij doet niets, maar hij heeft wel een contract bij Feyenoord. Officieel is hij in dienst", legt Krabbendam uit.
  dinsdag 2 februari 2021 @ 16:39:27 #83
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_197780399
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 16:35 schreef Elan het volgende:

[..]

Jij leeft echt onder een steen hè? :D
pi_197780430
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 16:39 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Jij leeft echt onder een steen hè? :D
Klopt, stuk aangenamer dan in de open lucht.
blablablabla
pi_197780444
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 16:39 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Volgens Krabby heeft Van Geel die toezegging gedaan.
[..]

Bedankt Scrummie :)
Niet meer dan logisch dat daar geen gehoor aan is gegeven door Arnesen.
blablablabla
pi_197780487
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 16:41 schreef Elan het volgende:

[..]

Bedankt Scrummie :)
Niet meer dan logisch dat daar geen gehoor aan is gegeven door Arnesen.
Die belofte niet inwilligen behoort tot het project “Domme keuzes van Yellow fixen”. Goed dat Arnesen geen uitzonderingen maakt, dat geeft mij toch wel een fijn gevoel dat hij weet waar hij mee bezig is. In plaats van de zoveelste meeloper.
pi_197780506
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 16:44 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Die belofte niet inwilligen behoort tot het project “Domme keuzes van Yellow fixen”. Goed dat Arnesen geen uitzonderingen maakt, dat geeft mij toch wel een fijn gevoel dat hij weet waar hij mee bezig is. In plaats van de zoveelste meeloper.
Nu nog een team in de KKD.
blablablabla
pi_197780531
quote:
8s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 16:45 schreef Elan het volgende:

[..]

Nu nog een team in de KKD.
Inderdaad. Wat zijn de laatste stand van zaken daaromtrent?
pi_197780617
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 16:46 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Inderdaad. Wat zijn de laatste stand van zaken daaromtrent?
Hetzelfde als vorige zomer omdat die tering O21 competitie stil ligt en waarschijnlijk ook niet meer hervat gaat worden.
pi_197780661
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 16:50 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Hetzelfde als vorige zomer omdat die tering O21 competitie stil ligt en waarschijnlijk ook niet meer hervat gaat worden.
|:(

Yellow verdient molotovcocktails door zijn raam voor deze gigantische faal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')