quote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Tja na bijna drie jaar aan totale karaktermoord te hebben gedaan is het denk ik heel goed hoe Dirk zich nu wat meer naar de achtergrond positioneert en ik denk dat ook deze stap voor nu het beste is. Een beetje zijn beschadigde beeld opnieuw opbouwen, hij heeft zelfs zijn vrouw weggedaan en een nieuw gezicht genomen dus hij is flink bezig. Hopen dat hij een leuke andere club gaat vinden en het goed gaat doen want ik blijf natuurlijk toch wel fan van hem.
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Tja na bijna drie jaar aan totale karaktermoord te hebben gedaan is het denk ik heel goed hoe Dirk zich nu wat meer naar de achtergrond positioneert en ik denk dat ook deze stap voor nu het beste is. Een beetje zijn beschadigde beeld opnieuw opbouwen, hij heeft zelfs zijn vrouw weggedaan en een nieuw gezicht genomen dus hij is flink bezig. Hopen dat hij een leuke andere club gaat vinden en het goed gaat doen want ik blijf natuurlijk toch wel fan van hem.
Mwah zo voel ik het niet. Ben wel blij dat ze van die constructie af zijn dat Dirk de trainert ging worden want dat was echt gebaseerd op drie goals tegen Heracles maar had helemaal geen problemen er mee dat Dirk bij de club bleef, zeker als hij niet meer dat overdreven karikatuur van zichzelf pretendeert te zijn.quote:
Prima als ex spelers nog met de club bezig zijn maar bij Dirk was er wel van een zekere opdringerigheid sprakequote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah zo voel ik het niet. Ben wel blij dat ze van die constructie af zijn dat Dirk de trainert ging worden want dat was echt gebaseerd op drie goals tegen Heracles maar had helemaal geen problemen er mee dat Dirk bij de club bleef, zeker als hij niet meer dat overdreven karikatuur van zichzelf pretendeert te zijn.
Al met al is dit toch veel beter. Ook als assistent trekt die gozer toch alle aandacht naar zich toe denk ik. Nu kan hij ergens anders fouten maken, de aandacht trekken, etc. Om dan over een jaar of 5 genoeg ervaring te hebben. En weten wij of hij kwaliteiten heeft om trainer te worden hier. Zo niet, dan niet.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah zo voel ik het niet. Ben wel blij dat ze van die constructie af zijn dat Dirk de trainert ging worden want dat was echt gebaseerd op drie goals tegen Heracles maar had helemaal geen problemen er mee dat Dirk bij de club bleef, zeker als hij niet meer dat overdreven karikatuur van zichzelf pretendeert te zijn.
Als trainer bij onder 19 heeft hij er toch ook een potje van gemaakt?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
hij heeft er bij het elftal dat hij mocht coachen ook niet alles aan gedaan van wat ik begreepquote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Prima als ex spelers nog met de club bezig zijn maar bij Dirk was er wel van een zekere opdringerigheid sprake
Jazeker, en hij was ook al best opdringerig de laatste twee jaar van zijn carrière wat sowieso een beetje anders was dan daarvoor toen hij altijd wat meer op de achtergrond was. Dat was misschien niet zo erg als voetballer omdat zijn opdringerigheid er ook gedeeltelijk voor heeft gezorgd dat we kampioen zijn geworden maar na zijn carrière je zo opdringen en continu mensen en er aan herinneren hoe belangrijk je bent geweest was wel heel erg irritant (en ook ondermijnend toe naar anderen die belangrijk waren voor de titel, met name Gio).quote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Prima als ex spelers nog met de club bezig zijn maar bij Dirk was er wel van een zekere opdringerigheid sprake
Zou mooi zijn, kan Martin mooi weer even wat overbodige types bij ons ophalen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:17 schreef Scrummie het volgende:
Of dat van Van Geel en Petrovic naar Turkije klopt, en dan neemt Dirk het in de zomer over van Petro bij Willem II.
@:Lenny_leonard
Ik denk dat Berghuis een best leuke jongen kan zijn op verjaardagen, zo'n type waar je eventjes aan moet wennen maar waar je dan wel echt een goed gesprek mee kan voeren.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:57 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ik heb niet het idee dat Berghuis een hele leuke jongen is op een verjaardag.
Dirk heeft zichzelf volslagen belachelijk gemaakt.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Complimenten voor jullie spandoek, ziet er echt super uit!quote:
En waar je 's avonds laat boven op de overloop per ongeluk tegenaan loopt en na een korte aarzeling elkaar heftig begint te zoenen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 14:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat Berghuis een best leuke jongen kan zijn op verjaardagen, zo'n type waar je eventjes aan moet wennen maar waar je dan wel echt een goed gesprek mee kan voeren.
Dirkie kan bij mij wel een potje breken gezien zijn verdiensten voor de club, maar dat boekje van hem was wel hilarisch moet ik bekennen. Voor wie het nog niet heeft gelezen: zeker doen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jazeker, en hij was ook al best opdringerig de laatste twee jaar van zijn carrière wat sowieso een beetje anders was dan daarvoor toen hij altijd wat meer op de achtergrond was. Dat was misschien niet zo erg als voetballer omdat zijn opdringerigheid er ook gedeeltelijk voor heeft gezorgd dat we kampioen zijn geworden maar na zijn carrière je zo opdringen en continu mensen en er aan herinneren hoe belangrijk je bent geweest was wel heel erg irritant (en ook ondermijnend toe naar anderen die belangrijk waren voor de titel, met name Gio).
Want?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:57 schreef Vjenne12345 het volgende:
Oh dat verbaast me ook niets. Maar goed dat Arnesen die afspraak niet na wilde komen. Achterlijke afspraak.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:33 schreef Caland het volgende:
Volgens Krabby is de breuk met Kuyt niet echt in goed overleg gegaan, wou Arnesen de gemaakte afspraken met hem gewoon niet nakomen en heeft Kuyt met Rob Jansen er zelfs nog een klein afkoopsommetje uitgepeurd.
Wat voor afspraken waren er precies gemaakt dan en onder wie?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:33 schreef Caland het volgende:
Volgens Krabby is de breuk met Kuyt niet echt in goed overleg gegaan, wou Arnesen de gemaakte afspraken met hem gewoon niet nakomen en heeft Kuyt met Rob Jansen er zelfs nog een klein afkoopsommetje uitgepeurd.
Juist wel man.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:57 schreef Vjenne12345 het volgende:
Volgens Krabby heeft Van Geel die toezegging gedaan.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat voor afspraken waren er precies gemaakt dan en onder wie?
quote:Kuyt vertelde deze week bij Ziggo Sport dat hij in gesprek is met Feyenoord over een vervolg van zijn trainerscarrière. Het is de vraag wat de voormalig aanvaller gaat doen. "Bij Feyenoord niets, denk ik. Hij had natuurlijk de afspraak met Feyenoord dat hij hoofdtrainer zou worden. Van Geel heeft die toezegging gedaan. Dat heeft Frank Arnesen afgeschoten", vertelt Krabbendam bij Veronica Inside.
"Maar als ze een afspraak hebben, zal dat ook wel zijn vastgelegd", vervolgt de verslaggever. "Die belofte moet wel worden rechtgezet. Ik denk dus dat ze bezig zijn om een overeenkomst te sluiten. Dat hij wat geld mee krijgt en dat hij dan vrij is om te gaan en te staan waar hij wil. Hij doet niets, maar hij heeft wel een contract bij Feyenoord. Officieel is hij in dienst", legt Krabbendam uit.
Jij leeft echt onder een steen hè?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat voor afspraken waren er precies gemaakt dan en onder wie?
Bedankt Scrummiequote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Volgens Krabby heeft Van Geel die toezegging gedaan.
[..]
Die belofte niet inwilligen behoort tot het project “Domme keuzes van Yellow fixen”. Goed dat Arnesen geen uitzonderingen maakt, dat geeft mij toch wel een fijn gevoel dat hij weet waar hij mee bezig is. In plaats van de zoveelste meeloper.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Bedankt Scrummie
Niet meer dan logisch dat daar geen gehoor aan is gegeven door Arnesen.
Nu nog een team in de KKD.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:44 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Die belofte niet inwilligen behoort tot het project “Domme keuzes van Yellow fixen”. Goed dat Arnesen geen uitzonderingen maakt, dat geeft mij toch wel een fijn gevoel dat hij weet waar hij mee bezig is. In plaats van de zoveelste meeloper.
Hetzelfde als vorige zomer omdat die tering O21 competitie stil ligt en waarschijnlijk ook niet meer hervat gaat worden.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:46 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Inderdaad. Wat zijn de laatste stand van zaken daaromtrent?
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hetzelfde als vorige zomer omdat die tering O21 competitie stil ligt en waarschijnlijk ook niet meer hervat gaat worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |