die momentjes heeft Fer ook en daar zijn we blij meequote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:37 schreef Scrummie het volgende:
Mja. Ongelofelijk zonde.
Maar ik blijf het ook wel onbegrijpelijk vinden. Speelt hij daar in Spanje veel anders dan bij ons bijvoorbeeld? Qua positie? Ligt het aan het systeem, andere rol? Want ik was altijd wel een fan, maar kon me ook ongelofelijk storen aan die typische Tapia momentjes waar hij er elke wedstrijd wel wat van had.
Ik vervloek Fer eigenlijk regelmatig door die domme momenten, en zou eigenlijk liever Toornstra daar weer zien. Maar goed, dat is weer een heel ander onderwerp.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:41 schreef aTypisch het volgende:
[..]
die momentjes heeft Fer ook en daar zijn we blij mee
feyenoord is gewoon niet zo goed in het ontwikkelen van spelers naar topniveau
Ik dacht destijds dat ie het daar beter zou doen omdat ie alleen maar stofzuiger hoeft te zijn in zo'n team en hem vervolgens inleveren bij een teamgenoot al bonus zou zijn. Geen idee of dat zo is, ik kijk nooit naar Celta. Als het daaraan ligt zou hij het bij die 3 clubs natuurlijk wel weer moeilijk krijgen. Misschien kan @El-Stinho er meer over vertellen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:37 schreef Scrummie het volgende:
Mja. Ongelofelijk zonde.
Maar ik blijf het ook wel onbegrijpelijk vinden. Speelt hij daar in Spanje veel anders dan bij ons bijvoorbeeld? Qua positie? Ligt het aan het systeem, andere rol? Want ik was altijd wel een fan, maar kon me ook ongelofelijk storen aan die typische Tapia momentjes waar hij er elke wedstrijd wel wat van had.
Zou me niet verbazen als hij gewoon beter past en zich meer thuisvoelt in het Latijnse voetbal.. Zuid-Amerika..Zuid-Europa. Een betere match. Ik vind het voor Feyenoord niet zonde, hier was hij meestal niet zo goed.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:37 schreef Scrummie het volgende:
Mja. Ongelofelijk zonde.
Dat laatste is het vooral, want hij heeft ook echt maar een handvol redelijk tot goede wedstrijden voor ons gespeeld.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:41 schreef aTypisch het volgende:
[..]
die momentjes heeft Fer ook en daar zijn we blij mee
feyenoord is gewoon niet zo goed in het ontwikkelen van spelers naar topniveau
Als enige controleur voor de verdediging. Deze coacht stelt gewoon al zijn aanvallers die er wat van kunnen op, en lekker fanatiek voetballen/pressen. Alleen zijn ze nogal afhankelijk van Iago Aspas, en dan druk ik me zacht uit. Defensief geven ze op zich niet veel weg meer.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik dacht destijds dat ie het daar beter zou doen omdat ie alleen maar stofzuiger hoeft te zijn in zo'n team en hem vervolgens inleveren bij een teamgenoot al bonus zou zijn. Geen idee of dat zo is, ik kijk nooit naar Celta. Als het daaraan ligt zou hij het bij die 3 clubs natuurlijk wel weer moeilijk krijgen. Misschien kan @:El-Stinho er meer over vertellen.
Het is wel heel vervelend dat we helemaal niets aan een transfer zouden overhouden omdat ie bij ons transfervrij is vertrokken.
Zo zuur, net als met Amrabat snap ik niet waarom dit soort spelers bij ons niet kunnen slagen. Een gebrek aan duidelijke rollen of tacktiek? Hij werd ook vaak bij ieder foutje alweer afgeschrevenquote:
Sluit zijn voetbalprofiel aan op dat van de rest bij Feyenoord? Heb gelezen dat hij bij Willem II bijvoorbeeld wel goed in de smaak viel.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:36 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zo zuur, net als met Amrabat snap ik niet waarom dit soort spelers bij ons niet kunnen slagen. Een gebrek aan duidelijke rollen of tacktiek? Hij werd ook vaak bij ieder foutje alweer afgeschreven.
Wij hebben geen voetbalprofiel.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Sluit zijn voetbalprofiel aan op dat van de rest bij Feyenoord? Heb gelezen dat hij bij Willem II bijvoorbeeld wel goed in de smaak viel.
Wie niet?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat laatste is het vooral, want hij heeft ook echt maar een handvol redelijk tot goede wedstrijden voor ons gespeeld.
Celta had hiervoor niet eens een fatsoenlijke controleur; nou ja, Bradaric en Okay maar er is een reden dat Celta die TWEE inmiddels niet meer heeft.quote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hoeveel users hadden we hier ook alweer die continu brulden dat Taap er helemaal niks van kon?
Omdat die 2 bij ons de vedette uithingen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 23:01 schreef Haringkop het volgende:
[..]![]()
Bijzonder wel, bij ons was een wedstrijd tegen Fortuna al te hoog gegrepen. Maar het ligt natuurlijk ook wel dieper. Amrabat kwam bij ons ook niet uit de verf.
Je hebt nog gelijk ook. Ook een speler als Larsson ontwikkelde zich totaal niet door. Terwijl hij denk ik een van de meest technische spelers van de afgelopen twintig jaar is geweest voor Feyenoord.quote:
Je hoeft dat natuurlijk als club ook niet op te leggen aan de trainer, maar de meeste clubs zoeken spelers die passen bij de rest van het materiaal en de filosofie van de trainer. Bij ons loopt dat alle kanten op, dus is in theorie elke speler interessant voor ons. Dat maakt het veel moeilijker zoeken en doorselecteren van wat je al hebt.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 23:05 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ook. Ook een speler als Larsson ontwikkelde zich totaal niet door. Terwijl hij denk ik een van de meest technische spelers van de afgelopen twintig jaar is geweest voor Feyenoord.
Heeft wellicht toch mee te maken dat wij niet echt een blauwdruk hebben hoe we willen spelen.
Komt goed uit dat Slot alle tijd heeft om aan te geven wat hij wil. Nu nog geldquote:Op dinsdag 2 februari 2021 23:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je hoeft dat natuurlijk als club ook niet op te leggen aan de trainer, maar de meeste clubs zoeken spelers die passen bij de rest van het materiaal en de filosofie van de trainer. Bij ons loopt dat alle kanten op, dus is in theorie elke speler interessant voor ons. Dat maakt het veel moeilijker zoeken en doorselecteren van wat je al hebt.
Kijk dat Ruud Vormer het slecht doet maar in België één van de beste middenvelders is, oké.quote:
Voor Peru speelde hij wel vaak goed in zijn Feyenoord periode.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 23:49 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Kijk dat Ruud Vormer het slecht doet maar in België één van de beste middenvelders is, oké.
Maar dit gaat wel heel ver toch?
Tja dat ene potje tegen Fortuna heb ik altijd een beetje flauw gevonden dat ie daar zo op werd afgerekend, Taap had toen al in geen maanden enig ritme opgedaan en toen werd hij er plots in een van de slechtste wedstrijden van het seizoen ingezet.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 23:01 schreef Haringkop het volgende:
[..]![]()
Bijzonder wel, bij ons was een wedstrijd tegen Fortuna al te hoog gegrepen. Maar het ligt natuurlijk ook wel dieper. Amrabat kwam bij ons ook niet uit de verf.
Ik had sowieso altijd het idee dat een speler als Tapia het beter ging doen bij een subtopper/middenmoter van een grote competitie dan bij een club als Feyenoord omdat hij eens in de zoveel tijd een wel echt achterlijke fout maakt waarop hij dan keihard afgerekend werd. Die fouten die hij maakte hadden weinig te maken met het niveau waarop hij speelde maar het was gewoon een zekere vorm van consistentie die hij niet echt heeft.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Sluit zijn voetbalprofiel aan op dat van de rest bij Feyenoord? Heb gelezen dat hij bij Willem II bijvoorbeeld wel goed in de smaak viel.
quote:Op woensdag 3 februari 2021 01:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik had sowieso altijd het idee dat een speler als Tapia het beter ging doen bij een subtopper/middenmoter van een grote competitie dan bij een club als Feyenoord omdat hij eens in de zoveel tijd een wel echt achterlijke fout maakt waarop hij dan keihard afgerekend werd. Die fouten die hij maakte hadden weinig te maken met het niveau waarop hij speelde maar het was gewoon een zekere vorm van consistentie die hij niet echt heeft.
Wat wel irritant is want juist op spelers als Tapia had je ontzettend kunnen verdienen. De vergelijking met Amrabat wil ik ook niet trekken want die was zijn eerste seizoen bij ons echt niet goed, wou vrijwel gelijk weg en deed het ook zijn eerste jaar in Brugge beroerd. Dat is meer een laatbloeier. Taap laat het nu vanaf het begin af aan direct zien bij Celta (en was al jaren belangrijk bij Peru).
Er zijn hier ook een hoop figuren geweest die dan anderen belachelijk gingen maken omdat er soms werd aangehaald dat Tapia een keer Messi uit de wedstrijd speelde maar het feit dat ie dat kon zei eigenlijk al vrij veel, dat betekent dat zijn potentieel gewoon vrij hoog ligt. Dat komt er nu uit bij Celta omdat ie daar een vaste basisplek in een betere competitie heeft maar zodra hij bij Feyenoord een goede partij speelde werd er direct weer naar verwezen dat ie een keer een slecht passje had gedaan ofzo. Echt ontzettend frustrerend want bijvoorbeeld Ahmadi heeft ook een hoop imbeciels gedaan maar die kan dan weer eigenlijk nooit iets fouts doen bij een deel van het Legioen.
Het was natuurlijk niet zijn enige slechte wedstrijd, dan was het hem wel vergeven. Hij stond er gewoon niet als hij de kans kreeg. Dat kan liggen aan spelsysteem wat hem niet lag, of miste het vertrouwen, noem het maar op. Maar bij ons heb ik nauwelijks iets van hem gezien waarvan ik dacht 'wauw'.quote:Op woensdag 3 februari 2021 01:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tja dat ene potje tegen Fortuna heb ik altijd een beetje flauw gevonden dat ie daar zo op werd afgerekend, Taap had toen al in geen maanden enig ritme opgedaan en toen werd hij er plots in een van de slechtste wedstrijden van het seizoen ingezet.
Sowieso heb ik altijd het idee gehad dat Tapia harder werd afgerekend op foutjes dan een Ahmadi of Fer omdat hij wat meer nonchalance uitstraalt.
Zondag NAC - Telstar, 20:00 met Hendriks en mogelijk Azarkan.quote:Op woensdag 3 februari 2021 10:13 schreef fetX het volgende:
Ik ben wel echt tevreden met ons verhuurleger trouwens. Wellicht dat het nu ook leuk wordt om eens in de zoveel tijd een KKD wedstrijdje mee te pakken @:maxi-mus
Hendriks maakt voorlopig wel een sterke indruk, Antonucci had gister ook een paar fijne steekballetjes, en Azarkan had in een oefenpot meteen 2 assists. Meer volk in het KKD topic is altijd welkom!quote:Op woensdag 3 februari 2021 10:13 schreef fetX het volgende:
Ik ben wel echt tevreden met ons verhuurleger trouwens. Wellicht dat het nu ook leuk wordt om eens in de zoveel tijd een KKD wedstrijdje mee te pakken @:maxi-mus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |