abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 februari 2021 @ 12:28:25 #211
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_197795704
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 12:23 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Volgens die puntengrafiek op wikipedia (die omrekent naar 34 wedstrijden) lagen we op koers voor 68 punten vorig seizoen, vergelijkbaar met de jaren van Koeman (70, 69, 67). Maar dat was wel met die verschrikkelijke start van Stam.

Eigenlijk zijn vanaf 2011 alleen het kampioensjaar met 82 en het jaar van Rutten met 59 echte outliers. Verder is alles tussen de 63 en 70 geweest.
Afgelopen seizoen waren we wel boven de 70 geëindigd denk ik maar dat is koffiedik kijken.

Sowieso vind ik al vrij lang dat we minimaal 70 punten moeten kunnen halen in de Eredivisie, alleen lukt dat vrijwel nooit. Ieder seizoen hebben we toch weer een langdurige periode waarin we ontzettend veel punten morsen tegen veel zwakke tegenstanders.
Makkelijk eerste
  woensdag 3 februari 2021 @ 12:29:02 #212
131800 Tarado
capô de fusca
pi_197795710
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 12:27 schreef fetX het volgende:

[..]

Nee joh. Met dit elftal moet je ook winnen van Sparta, Heracles, RKC. Die elftallen komen qua kwaliteit niet in de buurt van wat er bij ons rondloopt.
Natuurlijk maar het is wel een groot verschil qua ruimte dat je krijgt, PSV komt voor 3 punten, Sparta voor 1.
pi_197795745
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 12:12 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Het kan dit seizoen alsnog een probleem worden als we uit de beker vliegen en buiten de top 3 staan
Dat is niet een probleem, dat is een tegenvallend resultaat.
pi_197795762
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 12:12 schreef fetX het volgende:
Dat zou zomaar kunnen, maar ik vind wel dat je Slot een jaar of 2 de kans moet gaan geven.
Een jaar of 2 gaat natuurlijk niet gebeuren (terecht).
  woensdag 3 februari 2021 @ 12:32:35 #215
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_197795783
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 12:29 schreef Tarado het volgende:

[..]

Natuurlijk maar het is wel een groot verschil qua ruimte dat je krijgt, PSV komt voor 3 punten, Sparta voor 1.
Dat is zeker waar. Overigens denk ik dat 3e/4e het maximale verder is met dit elftal hoor, afhankelijk van hoe AZ het doet. Maar ondanks dat het logisch is dat je met deze selectie weleens punten laat liggen door gebrek aan creativiteit/scorend vermogen vind ik alsnog dat het te vaak is gebeurd dit seizoen. Nog even los van het afgrijselijke spel waarvan ik overtuigd ben dat het beter kan.
pi_197795787
quote:

[..]

Nee joh. Met dit elftal moet je ook winnen van Sparta, Heracles, RKC. Die elftallen komen qua kwaliteit niet in de buurt van wat er bij ons rondloopt.

Dat je een keer wat laat liggen door gebrek aan creativiteit is wel logisch, maar dit is wel teveel hoor. Al hebben we tegen Vitesse, Twente en Ajax ook wel te weinig gekregen.
Heeft echt wel alles te maken met kwaliteiten :D.

Vooral de kwaliteit om elke week op topniveau te presteren. Dat kunnen ze niet, geen van allen overigens, ook Berghuis niet.
  woensdag 3 februari 2021 @ 12:32:58 #217
131800 Tarado
capô de fusca
pi_197795788
quote:

[..]

Dat je een keer wat laat liggen door gebrek aan creativiteit is wel logisch, maar dit is wel teveel hoor. Al hebben we tegen Vitesse, Twente en Ajax ook wel te weinig gekregen.
Als ik naar de Xpts kijk wat ik best een aardige graadmeter vind over een seizoen dan zou je nu 2e moeten staan maar niet omdat je veel minder punten hebt dan zou moeten maar omdat PSV en vooral Vitesse blijkbaar efficiënter zijn.

https://www.tussendelinies.nl/data-dashboard/
  woensdag 3 februari 2021 @ 12:33:31 #218
268491 fetX
pi_197795794
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 12:32 schreef Tarado het volgende:

[..]

Als ik naar de Xpts kijk wat ik best een aardige graadmeter vind over een seizoen dan zou je nu 2e moeten staan maar niet omdat je veel minder punten hebt dan zou moeten maar omdat PSV en vooral Vitesse blijkbaar efficiënter zijn.

https://www.tussendelinies.nl/data-dashboard/
Ja, al zou ik 2e dan weer wat teveel van het goede vinden eerlijk gezegd :D
  woensdag 3 februari 2021 @ 12:35:33 #219
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_197795823
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 12:30 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dat is niet een probleem, dat is een tegenvallend resultaat.
Je wil toch volgend seizoen Europees voetbal spelen? Afstevenen op een tegenvallend resultaat is een probleem. Maar ik bedoel meer: wat doe je als je er begin maart zo voor staat? Toch het seizoen afmaken met Dick ondanks interne onvrede?
  woensdag 3 februari 2021 @ 12:35:38 #220
268491 fetX
pi_197795826
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 12:31 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Een jaar of 2 gaat natuurlijk niet gebeuren (terecht).
In dit geval vind ik het niet terecht, omdat de club in alle geledingen bezig is met veranderingen en het aanstellen van Slot is daar een groot onderdeel van. En verandering kost tijd. Want wat ga je doen als Slot dan ontslagen wordt? Weer een resultaattrainer halen voor de korte termijn?
  woensdag 3 februari 2021 @ 12:35:44 #221
131800 Tarado
capô de fusca
pi_197795830
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 12:33 schreef fetX het volgende:

[..]

Ja, al zou ik 2e dan weer wat teveel van het goede vinden eerlijk gezegd :D
Het komt er op neer dat Vitesse eigenlijk "over" presteert, Feyenoord en PSV ontlopen elkaar niet veel
pi_197795854
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 12:35 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Je wil toch volgend seizoen Europees voetbal spelen? Een tegenvallend resultaat is een probleem. Maar ik bedoel meer: wat doe je als je er begin maart zo voor staat? Toch het seizoen afmaken met Dick ondanks interne onvrede?
Ja. Als blijkt dat we er tegen die tijd zo voorstaan, zijn we niet goed genoeg gebleken en valt er niet meer uit te halen. Jammer, op naar volgend seizoen. Dat gaat geen trainerswissel oplossen.
  woensdag 3 februari 2021 @ 12:36:59 #223
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_197795856
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 12:35 schreef Tarado het volgende:

[..]

Het komt er op neer dat Vitesse eigenlijk "over" presteert, Feyenoord en PSV ontlopen elkaar niet veel
Dat geeft meteen maar weer de onzin van dergelijke statistieken aan.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_197795860
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 12:17 schreef hhh38 het volgende:

[..]

De kans is groot dat het eerste seizoen heel wisselvallig wordt, maar waarbij je in vlagen ziet wat Slot met het elftal wil. Ik hoop echt dat ze dan doorzetten en hem niet wegsturen als we 4e of 5e worden. Het contrast zal intern in ieder geval groot zijn :D
Slot kan zoveel willen eerst maar eens spelers die dat concept aankunnen, zo'n Fer en Botteghin bijvoorbeeld kunnen het nu al regelmatig amper belopen, laat staan een Linssen of Diemers in een meer aanvallend systeem.

Ben erg benieuwd naar de komende transferzomer want ook qua eigen aanwas zitten er amper noemenswaardige spelers die tegen het eerste zitten, dus er moet flink wat bij wil je zo'n speelstijl effectief in een of twee seizoenen gaan implementeren zonder dat het teveel punten kost dat men het niet meer accepteert.
blablablabla
  woensdag 3 februari 2021 @ 12:37:48 #225
268491 fetX
pi_197795867
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 12:35 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ik denk dat PSV met een fitte selectie normaal gesproken wel een aantal punten boven ons eindigt. Aan de andere kant hebben wij ook een half seizoen met een B-elftal gespeeld.
  woensdag 3 februari 2021 @ 12:38:14 #226
131800 Tarado
capô de fusca
pi_197795872
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 12:35 schreef fetX het volgende:

[..]

In dit geval vind ik het niet terecht, omdat de club in alle geledingen bezig is met veranderingen en het aanstellen van Slot is daar een groot onderdeel van. En verandering kost tijd. Want wat ga je doen als Slot dan ontslagen wordt? Weer een resultaattrainer halen voor de korte termijn?
Het hangt ook van het voetbal af wat hij laat zien, als daar muziek in zit ondanks wat mindere resultaten dan is het logisch dat je er mee doorgaat, als ik bijvoorbeeld naar PSV kijk dan denk ik dat Toon niet zo heel lekker meer slaapt.
pi_197795881
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 12:35 schreef fetX het volgende:

[..]

Eentje die het beter doet.

Man, we zitten al jaren te zeiken dat het niveau omhoog moet, dat topsport presteren is, dat die subtop mentaliteit eruit moet. Maar dan komt er een nieuwe trainer die wat anders doet dan wat we nu hebben zitten en die moet dan 2 jaar de tijd krijgen?

Nee, presteren moet hij. Net als elke andere trainer. We zijn geen FC Groningen of AZ.
  woensdag 3 februari 2021 @ 12:39:06 #228
268491 fetX
pi_197795890
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 12:38 schreef Tarado het volgende:

[..]

Het hangt ook van het voetbal af wat hij laat zien, als daar muziek in zit ondanks wat mindere resultaten dan is het logisch dat je er mee doorgaat, als ik bijvoorbeeld naar PSV kijk dan denk ik dat Toon niet zo heel lekker meer slaapt.
Eens het is ook niet zo zwart-wit als ik het nu stel, maar dat begrijpt @Scrummie ook wel.
  woensdag 3 februari 2021 @ 12:40:39 #229
268491 fetX
pi_197795914
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 12:38 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Eentje die het beter doet.

Man, we zitten al jaren te zeiken dat het niveau omhoog moet, dat topsport presteren is, dat die subtop mentaliteit eruit moet. Maar dan komt er een nieuwe trainer die wat anders doet dan wat we nu hebben zitten en die moet dan 2 jaar de tijd krijgen?

Nee, presteren moet hij. Net als elke andere trainer. We zijn geen FC Groningen of AZ.
Slot is juist onderdeel van de verandering om die subtopmentaliteit eruit te krijgen. Jij denkt dat dit van het een op het andere seizoen gebeurd is?

We zitten inderdaad jaren te zeuren hierom, maar dan moeten we het ook de tijd geven. Ik doe liever eerst een paar stappen terug om er meer vooruit te zetten dan alleen maar stappen opzij.
  woensdag 3 februari 2021 @ 12:40:39 #230
131800 Tarado
capô de fusca
pi_197795915
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 12:36 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat geeft meteen maar weer de onzin van dergelijke statistieken aan.
Hangt allemaal af van de waarde die je er aan toekent, het is een indicatie, meer niet.
pi_197795929
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 12:40 schreef fetX het volgende:
Slot is juist onderdeel van de verandering om die subtopmentaliteit eruit te krijgen. Jij denkt dat dit van het een op het andere seizoen gebeurd is?

Nee, maar na een half jaartje moet je toch wel wat resultaten zien. En geloof mij, een half jaar krijgt hij niet eens van de meeste supporters (bij geen enkele topclub overigens).
  woensdag 3 februari 2021 @ 12:42:43 #232
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_197795950
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 12:37 schreef Elan het volgende:

[..]

Slot kan zoveel willen eerst maar eens spelers die dat concept aankunnen, zo'n Fer en Botteghin bijvoorbeeld kunnen het nu al regelmatig amper belopen, laat staan een Linssen of Diemers in een meer aanvallend systeem.

Ben erg benieuwd naar de komende transferzomer want ook qua eigen aanwas zitten er amper noemenswaardige spelers die tegen het eerste zitten, dus er moet flink wat bij wil je zo'n speelstijl effectief in een of twee seizoenen gaan implementeren zonder dat het teveel punten kost dat men het niet meer accepteert.
Als ze het grotendeels met de spelers die we nu hebben (inclusief terugkerende huurspelers) doen en de resultaten vallen in het begin tegen ben ik zeker bereid dat te accepteren. We moeten die focus op de korte termijn tijdelijk even doorbreken om daar als club beter van te worden. Er zijn ook genoeg users kritisch geweest op Malacia en Geertruida in het begin en die zijn echt flink beter dit seizoen door veel speeltijd. Ik denk dat dat met Burger, Hendriks, Antonucci en Azarkan ook kan gebeuren.

Er zullen spelers vertrekken, maar ik hoop echt dat er geen spelers van 25+ gehaald worden die het niveau Feyenoord nooit gaan ontgroeien omdat we dan net iets meer kans hebben op goed resultaat.
  woensdag 3 februari 2021 @ 12:43:43 #233
268491 fetX
pi_197795963
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 12:41 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Nee, maar na een half jaartje moet je toch wel wat resultaten zien. En geloof mij, een half jaar krijgt hij niet eens van de meeste supporters (bij geen enkele topclub overigens).
Ik hoop dat ze wat verstandiger zijn als de resultaten wat tegenvallen, maar onder de druk van de schreeuwende supporters zullen ze dan wel weer zwichten.
pi_197796027
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 12:42 schreef hhh38 het volgende:
Als ze het grotendeels met de spelers die we nu hebben (inclusief terugkerende huurspelers) doen en de resultaten vallen in het begin tegen ben ik zeker bereid dat te accepteren.
Zoals onder Jaap Stam? ;)
  woensdag 3 februari 2021 @ 12:48:30 #235
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_197796028
Tsja, uiteindelijk gaat de toekomst van Feyenoord dit jaar echt bepaald worden en dat gebeurt niet door het al dan niet presteren van Arne Slot.

Maar daar gaat hij direct of indirect wel mee moeten dealen, dat vind ik eigenlijk een stuk interessanter dan geneuzel in de marge over de werkwijze van de trainer.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_197796065
quote:
14s.gif Op woensdag 3 februari 2021 12:48 schreef Caland het volgende:
Tsja, uiteindelijk gaat de toekomst van Feyenoord dit jaar echt bepaald worden en dat gebeurt niet door het al dan niet presteren van Arne Slot.
Zijn ze natuurlijk al even mee bezig ook. Eigenlijk zijn al die bespiegelingen van wat er anders moet/kan niet zo zinvol, omdat dat proces al ingezet is. Het is alleen nog even afwachten wat er uit gaat rollen.
  woensdag 3 februari 2021 @ 12:54:32 #237
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_197796102
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 12:51 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Zijn ze natuurlijk al even mee bezig ook. Eigenlijk zijn al die bespiegelingen van wat er anders moet/kan niet zo zinvol, omdat dat proces al ingezet is. Het is alleen nog even afwachten wat er uit gaat rollen.
Maar daar staat of valt het uiteindelijk toch ook mee. Kan je er nog zo’n goede trainer neerzetten, als er weer niks te besteden is krijg je nagenoeg exact hetzelfde chagrijn. Maar dan met een trainer die dat waarschijnlijk een stuk minder kan managen dan Dick.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_197796106
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 11:52 schreef fetX het volgende:
Maar verlies je zondag in Groningen ga je, uiteraard en terecht ook, meteen weer gezeik krijgen. Maar om het seizoen nou af te maken onder de Wolf is denk ik ook niet de beste zet _O-
Dick is over plusminus 3 maanden toch weg en dit seizoen is toch al kut met peren, dus wat maakt het allemaal uit? Ik zie Dick idd liever t/m mei aankloten dan dat De Wolf het van hem moet overnemen :D

Toffe gozer die John, maar hij moet geen hoofdtrainer worden (op dit moment).

[ Bericht 2% gewijzigd door Erasmus op 03-02-2021 12:55:56 ]
pi_197796159
quote:
14s.gif Op woensdag 3 februari 2021 12:54 schreef Caland het volgende:

[..]

Maar daar staat of valt het uiteindelijk toch ook mee. Kan je er nog zo’n goede trainer neerzetten, als er weer niks te besteden is krijg je nagenoeg exact hetzelfde chagrijn. Maar dan met een trainer die dat waarschijnlijk een stuk minder kan managen dan Dick.
Ja eens.
pi_197796185
quote:
14s.gif Op woensdag 3 februari 2021 12:54 schreef Caland het volgende:

[..]

Daar ben ik ook bang voor Dick is juist met die beperkte middelen een vrij stabiele en ervaren factor. Geertruida en Malacia doen het nu toch ook prima dus misschien is dit het wel gewoon qua jeugdspelers en hun ontwikkeling en kan de rest er daadwerkelijk vrij weinig van.

Bij Gio had je ook elke wedstrijd mensen die om El Hankouri riepen (ik was daar een van :D ) maar van die hele ploeg uit pak hem beet 2015/2016 (inclusief Scandinavische talenten) is toch eigenlijk ook vrij weinig terecht gekomen.
blablablabla
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')