ah, omdat die toevallig jouw mening delen? lekker manquote:Op woensdag 3 februari 2021 11:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat Studio Voetbal ooit nog het baken van kritisch realisme zou worden had ik niet verwacht
Nee ik ook niet maar ik denk dat er genoeg thuiszittende trainertjes meteen waren ingestapt.quote:Op woensdag 3 februari 2021 11:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja, maar dat zou ik ook niet doen als ik Slot was. Begrijpelijk.
Die kijkt wel uit jaquote:Op woensdag 3 februari 2021 11:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja, maar dat zou ik ook niet doen als ik Slot was. Begrijpelijk.
Wat voor belang heeft hij hier dan?quote:
Het is ook gewoon waar. Dick heeft ook een keer letterlijk in een interview gezegd niet zoveel van data te moeten hebben als het om voetbal gaat.quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wat voor belang heeft hij hier dan?
Niemand is 100% objectief. Maar dat Dick van de oude stempel is en niets van moderne tactiek en technieken moet hebben is niet bepaald vergezocht.
John doet me altijd een beetje aan Gullit denken, een prima gast om erbij te hebben maar meer dan pionnen neerzetten moet je hem niet laten doenquote:Op woensdag 3 februari 2021 11:52 schreef fetX het volgende:
Maar verlies je zondag in Groningen ga je, uiteraard en terecht ook, meteen weer gezeik krijgen. Maar om het seizoen nou af te maken onder de Wolf is denk ik ook niet de beste zet
Eens.quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
John doet me altijd een beetje aan Gullit denken, een prima gast om erbij te hebben maar meer dan pionnen neerzetten moet je hem niet laten doen
Aan de andere kant gaf die performancecoach dan weer aan dat juist de suggesties op basis van data vanaf die kant vrijwel altijd worden doorgevoerd door Dick.quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:02 schreef fetX het volgende:
H
[..]
Het is ook gewoon waar. Dick heeft ook een keer letterlijk in een interview gezegd niet zoveel van data te moeten hebben als het om voetbal gaat.
Maar dat weten we toch nu ook wel een keer? Het is geen 'moderne' trainer, zo simpel is het. Gaat ook niet meer gebeuren. Dick zet een organisatie neer en met kwalitatief aardige spelers is het een trainer die vrij veel succes kan boeken. Maar het is geen innovatieve trainer die iets heel bijzonders doet ofzo.quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:02 schreef fetX het volgende:
Het is ook gewoon waar. Dick heeft ook een keer letterlijk in een interview gezegd niet zoveel van data te moeten hebben als het om voetbal gaat.
Wat natuurlijk ook wel deel van het probleem is.quote:Op woensdag 3 februari 2021 11:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat sentiment gaat niet veranderen ouwe reus, Dickie kan maar weinig verkeerd doen.
Ik zie het niet eens als een probleem. Dick stopt. We krijgen Slot. Probleem is al opgelost.quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat natuurlijk ook wel deel van het probleem is.
Klopt hoor, maar daarom eens met de stelling van @hhh38 dan het ook niet zo'n gewaagde stelling was van Pi-Air.quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar dat weten we toch nu ook wel een keer? Het is geen 'moderne' trainer, zo simpel is het. Gaat ook niet meer gebeuren. Dick zet een organisatie neer en met kwalitatief aardige spelers is het een trainer die vrij veel succes kan boeken. Maar het is geen innovatieve trainer die iets heel bijzonders doet ofzo.
Ik vind het vooral een waanzinnig voorbeeld van een echte leider. Zet Dickie buiten de voetbalwereld neer en dan was hij zeker weten ergens directeur of manager geweest.quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar dat weten we toch nu ook wel een keer? Het is geen 'moderne' trainer, zo simpel is het. Gaat ook niet meer gebeuren. Dick zet een organisatie neer en met kwalitatief aardige spelers is het een trainer die vrij veel succes kan boeken. Maar het is geen innovatieve trainer die iets heel bijzonders doet ofzo.
Ik aan de ene kant ook wel, maar aan de andere kant heb ik een klein vermoeden dat het allemaal ontzettend tegen gaat vallen, en dat we binnen de kortste keren op zoek kunnen gaan naar een vervanger.quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:08 schreef fetX het volgende:
Ik heb echt enorm veel zin in het seizoen onder Slot. Niet eens zozeer omdat ik per se meteen goede prestaties verwacht, maar vooral benieuwd ben naar de nieuwe manier van werken en of/hoe spelers zich daar onder ontwikkelen.
Hij doet het toch ook wel goed, ik weet niet of er een trainer is geweest die meer punten heeft gepakt dan hij.quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja eens, ik ben niet ontevreden met/over Advocaat.quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij doet het toch ook wel goed, ik weet niet of er een trainer is geweest die meer punten heeft gepakt dan hij.
Dat weet je vanaf het begin inderdaad, maar het komt niet vaak voor dat een trainer het zo bont maakt dat de spelers in opstand komen.quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het kan dit seizoen alsnog een probleem worden als we uit de beker vliegen en buiten de top 3 staanquote:Op woensdag 3 februari 2021 12:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zie het niet eens als een probleem. Dick stopt. We krijgen Slot. Probleem is al opgelost.
Dat zou zomaar kunnen, maar ik vind wel dat je Slot een jaar of 2 de kans moet gaan geven. Al is dat natuurlijk heel erg lastig bij een club waar wordt verwacht dat je wel moet presteren (minstens 3e in ieder geval).quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik aan de ene kant ook wel, maar aan de andere kant heb ik een klein vermoeden dat het allemaal ontzettend tegen gaat vallen, en dat we binnen de kortste keren op zoek kunnen gaan naar een vervanger.
Volgens mij is Dick ook niet zo moeilijk als iemand het beter weet dan hij, als iemand met een goed verhaal komt luistert hij wel echt hoor. Precies daarom blijf ik het zo jammer vinden dat Bakkati weg is want die voegde tenminste iets anders toe aan de TS maar goed, dat blijft nu weer terugkomen.quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Aan de andere kant gaf die performancecoach dan weer aan dat juist de suggesties op basis van data vanaf die kant vrijwel altijd worden doorgevoerd door Dick.
Vorig seizoen heeft Dick het echt heel goed gedaan, dit seizoen kan je dat nog niet echt zeggen. Vierde en kansloze Europese uitschakeling, qua puntenaantal stevenen we nu af op 66 punten wat vergelijkbaar is met de meeste seizoenen van Gio.quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij doet het toch ook wel goed, ik weet niet of er een trainer is geweest die meer punten heeft gepakt dan hij.
De kans is groot dat het eerste seizoen heel wisselvallig wordt, maar waarbij je in vlagen ziet wat Slot met het elftal wil. Ik hoop echt dat ze dan doorzetten en hem niet wegsturen als we 4e of 5e worden. Het contrast zal intern in ieder geval groot zijnquote:Op woensdag 3 februari 2021 12:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen, maar ik vind wel dat je Slot een jaar of 2 de kans moet gaan geven. Al is dat natuurlijk heel erg lastig bij een club waar wordt verwacht dat je wel moet presteren (minstens 3e in ieder geval).
Dat hoop ik ook echt. Verandering kost tijd en bij onze club moest/moet heel wat aangepast worden.quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De kans is groot dat het eerste seizoen heel wisselvallig wordt, maar waarbij je in vlagen ziet wat Slot met het elftal wil. Ik hoop echt dat ze dan doorzetten en hem niet wegsturen als we 4e of 5e worden. Het contrast zal intern in ieder geval groot zijn
Maar zit/zat er echt meer in is de vraag, dat een Vitesse tot nu toe boven hun kunnen presteert kan je moeilijk voorzien.quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vorig seizoen heeft Dick het echt heel goed gedaan, dit seizoen kan je dat nog niet echt zeggen. Vierde en kansloze Europese uitschakeling, qua puntenaantal stevenen we nu af op 66 punten wat vergelijkbaar is met de meeste seizoenen van Gio.
Volgens die puntengrafiek op wikipedia (die omrekent naar 34 wedstrijden) lagen we op koers voor 68 punten vorig seizoen, vergelijkbaar met de jaren van Koeman (70, 69, 67). Maar dat was wel met die verschrikkelijke start van Stam.quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vorig seizoen heeft Dick het echt heel goed gedaan, dit seizoen kan je dat nog niet echt zeggen. Vierde en kansloze Europese uitschakeling, qua puntenaantal stevenen we nu af op 66 punten wat vergelijkbaar is met de meeste seizoenen van Gio.
Ja er zit wel meer in, we hebben gewoon veel te veel punten verloren tegen matige tegenstanders.quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar zit/zat er echt meer in is de vraag, dat een Vitesse tot nu toe boven hun kunnen presteert kan je moeilijk voorzien.
dat is gewoon een gebrek aan kwaliteitquote:Op woensdag 3 februari 2021 12:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja er zit wel meer in, we hebben gewoon veel te veel punten verloren tegen matige tegenstanders.
Ik vind het dit seizoen wel meevallen eerlijk gezegd. Hij doet het redelijk.quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee joh. Met dit elftal moet je ook winnen van Sparta, Heracles, RKC. Die elftallen komen qua kwaliteit niet in de buurt van wat er bij ons rondloopt.quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is gewoon een gebrek aan kwaliteit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |