Het mooiste komt nog.Er stonden schijnbaar niet eens cornervlaggen.quote:Op maandag 22 maart 2021 19:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hahaha dit is sowieso al schitterend.
Raar verhaal maar er moet iemand zijn die het heeft gelekt naar de media, het is realistisch dat het iemand van de TS is (zeker omdat Dick en Pot warme banden hebben met bijna alle media-kanalen, waaronder Krabby die een reputatie heeft vriendjes die lekken boven het hoofd te houden) en ik vind het niet onrealistischer dat Pot dit verzonnen zou hebben dan dat Berghuis daadwerkelijk Malacia met een cornervlag aangevallen zou hebben
quote:Op maandag 22 maart 2021 19:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Het mooiste komt nog.Er stonden schijnbaar niet eens cornervlaggen.
Lutsharel gaat ervan stotteren.quote:Op maandag 22 maart 2021 16:27 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ah fijn, de assistent gaat even wat meer olie op het vuur gooien.
Feyenoordgod.
Of het schade is weet ik niet, Dick mag zijn mening hebben en uit.quote:Op maandag 22 maart 2021 18:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat een schande inderdaad. Dat iemand dit uit zijn mond krijgt:
'Een topclub is als je de spelers kunt kopen die je graag wil hebben. Dat is een topclub, zoals Ajax.'
Wel een felle toon gelijk.quote:
Ja, Cor Pot wordt hier wel heel gemakkelijk onbewezen uitspraken in de mond gelegd, door een twitterberichtje van een ander.quote:Op maandag 22 maart 2021 20:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wel een felle toon gelijk.
Ik moet zeggen dat ik dit wel de meest realistische verklaring vind. Gouka zal het niet verzonnen hebben. Hij heeft in al die jaren geen reputatie opgebouwd met het verzinnen van conflicten, hij brengt zijn journalistieke carrière er mee onnodig in gevaar (tenzij hij naar de Telegraaf wil) en FTM heeft op het moment fittie met Gouka. Zou hij er lucht van hebben gekregen dat dit door hem verzonnen is, dan had hij Gouka verder aangevallen en zelfs eenvoudig kunnen uitspelen door het te laten ontkrachten. Dat lijkt mij zeer onrealistisch en ook wel dom.
Het verhaal zal dus echt wel gelekt zijn. Houden we twee vragen over: was het Pot of iemand anders, en is het verzonnen of is het echt gebeurd. En das het moeilijke. Ik vind het gewoon een vreemd verhaal van die cornervlag, als dat echt gebeurd zou zijn waren de consequenties voor Berghuis echt wel heftiger geweest verwacht ik. Het verhaal van de cornervlag is eigenlijk minstens zo vreemd als dat Pot dit heeft verzonnen als je heel eerlijk bent. Mogelijk dat een speler die ‘bang is voor Berghuis’ het heeft verzonnen en gelekt, maar ik vind het eigenlijk realistischer dat het Pot is, gezien de warme banden met de pers van het duo en een realistisch onderliggend motief (en weinig te verliezen, die twee kappen er eind dit jaar toch mee en staan er bij ieder ander medium uitstekend op). Een speler heeft ontzettend veel te verliezen met zoiets lekken, zeker als het verzonnen is en dit weer uitlekt.
Het is geen gegeven feit dat hij het gelekt heeft dus ik neem het niet gelijk aan als waarheid, maar ik hou dit wel in mijn achterhoofd. Tenzij je een logischere alternatieve verklaring hebt
Tja, en Berghuis wordt een onbewezen cornerstok in de hand gelegd, feit is dat er wel gelekt is en de 69-jarige assistent coach die warme banden heeft met de media, de speler in kwestie openlijk neersabelt en na dit jaar er toch mee kapt is wel een realistischere rat dan een willekeurige speler van in de 20.quote:Op maandag 22 maart 2021 20:50 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ja, Cor Pot wordt hier wel heel gemakkelijk onbewezen uitspraken in de mond gelegd, door een twitterberichtje van een ander.
Het stomme is dat dit duidelijk invloed heeft op de resultaten en daarmee op de kans dat we volgend seizoen Europees voetbal spelen. Terwijl Advocaat er dan zeker en Berghuis waarschijnlijk(?) niet meer bij zijn.quote:Op maandag 22 maart 2021 20:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dat gezegd hebbende, de Berghuis vs Advocaat fittie is een bijzonder boeiende ontwikkeling en ik ben oprecht geïnteresseerder hoe dat afloopt dan dit Eredivisie seizoen.
Berghuis heeft ook wel een beetje zijn historie tegen zich, dus het zou nog best waar kunnen zijn. Maar dan nog hoor je dat niet te lekken. Dick en Cor mogen lekker opflikkeren met hun hetze jegens Berghuis. Eerst aanvoerder maken en daarna afmaken in de mediaquote:Op maandag 22 maart 2021 20:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wel een felle toon gelijk.
Ik moet zeggen dat ik dit wel de meest realistische verklaring vind. Gouka zal het niet verzonnen hebben. Hij heeft in al die jaren geen reputatie opgebouwd met het verzinnen van conflicten, hij brengt zijn journalistieke carrière er mee onnodig in gevaar (tenzij hij naar de Telegraaf wil) en FTM heeft op het moment fittie met Gouka. Zou hij er lucht van hebben gekregen dat dit door hem verzonnen is, dan had hij Gouka verder aangevallen en zelfs eenvoudig kunnen uitspelen door het te laten ontkrachten. Dat lijkt mij zeer onrealistisch en ook wel dom.
Het verhaal zal dus echt wel gelekt zijn. Houden we twee vragen over: was het Pot of iemand anders, en is het verzonnen of is het echt gebeurd. En das het moeilijke. Ik vind het gewoon een vreemd verhaal van die cornervlag, als dat echt gebeurd zou zijn waren de consequenties voor Berghuis echt wel heftiger geweest verwacht ik. Het verhaal van de cornervlag is eigenlijk minstens zo vreemd als dat Pot dit heeft verzonnen als je heel eerlijk bent. Mogelijk dat een speler die ‘bang is voor Berghuis’ het heeft verzonnen en gelekt, maar ik vind het eigenlijk realistischer dat het Pot is, gezien de warme banden met de pers van het duo en een realistisch onderliggend motief (en weinig te verliezen, die twee kappen er eind dit jaar toch mee en staan er bij ieder ander medium uitstekend op). Een speler heeft ontzettend veel te verliezen met zoiets lekken, zeker als het verzonnen is en dit weer uitlekt.
Het is geen gegeven feit dat hij het gelekt heeft dus ik neem het niet gelijk aan als waarheid, maar ik hou dit wel in mijn achterhoofd. Tenzij je een logischere alternatieve verklaring hebt
Ja ik denk dat Advocaat ook wel weg moet want Berghuis zal heus niet alleen staan (anders had hij de strijd allang verloren), punt is wel dat die vent zo’n lobby heeft in de media dat je als club sowieso flink reputatie verliest als je Dickie dumpt. Tenzij het onder een andere trainer wel beter zou gaan, maar gezien de groep fysiek en mentaal aangeslagen lijkt en er geen vervanger is is dat maar de vraag (en indien we wel beter gaan presteren zal de media wel roepen ‘kijk, ze probeerden Dickie bewust te saboteren, nu doen ze ineens wel hun best! Wat een lamzakken!! etc.)quote:Op maandag 22 maart 2021 21:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het stomme is dat dit duidelijk invloed heeft op de resultaten en daarmee op de kans dat de volgend seizoen Europees voetbal spelen. Terwijl Advocaat er dan zeker en Berghuis waarschijnlijk(?) niet meer bij zijn.
Arme Slot.
Waarom? Het is misschien niet heel verstandig maar ik denk dat Pot zich groen en geel ergert aan die mietjes in de selectie die niet van zich afbijten. Dankzij die bonte verzameling nobuddies sta je nu op plek 5. Ik lees er ook niet echt kritiek in op Berghuis van Pot, volgens mij is het meer de brave spelersgroep die hij niks vindt.quote:Op maandag 22 maart 2021 20:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tja, en Berghuis wordt een onbewezen cornerstok in de hand gelegd, feit is dat er wel gelekt is en de 69-jarige assistent coach die warme banden heeft met de media, de speler in kwestie openlijk neersabelt en na dit jaar er toch mee kapt is wel een realistischere rat dan een willekeurige speler van in de 20.
De kans dat Feyenoord dit weekend een goal maakt schat ik niet zo hoog in.quote:Op maandag 22 maart 2021 21:32 schreef Scrummie het volgende:
Mochten we onverhoopt scoren dit weekend zullen er wel weer allerlei gebaartjes komen.
Deze was wel bewust toch?quote:Op maandag 22 maart 2021 21:32 schreef Scrummie het volgende:
Mochten we onverhoopt scoren dit weekend zullen er wel weer allerlei gebaartjes komen.
Nee, dit kan echt niet.quote:Op maandag 22 maart 2021 21:32 schreef Scrummie het volgende:
Ik vind dit zo'n leuke rubriek.quote:Op maandag 22 maart 2021 21:32 schreef Scrummie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |