Klopt maar komt vooral omdat resultaat heilig is/was. Mensen die toen we nog derde stonden hier al vonden dat hij op moest rotten met de wetenschap dat Slot komend seizoen de boel gaat omgooien heb ik nooit begrepen.quote:Op maandag 22 maart 2021 13:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De tendens lijkt nu sowieso al een tijdje omgeslagen, zelfs @:elan is inmiddels wel klaar met Dickie natuurlijk.
Hij hoeft van mij niet weg, dat gaat toch niks meer uithalen. Of de verhoudingen moeten intern zo erg verstoord zijn. Maar je zag dit gezeur eigenlijk al aan komen, al vanaf de uitschakeling in Europa...en met de uitschakeling in de beker heeft het al de climax bereikt.quote:Op maandag 22 maart 2021 13:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt maar komt vooral omdat resultaat heilig is/was. Mensen die toen we nog derde stonden hier al vonden dat hij op moest rotten met de wetenschap dat Slot komend seizoen de boel gaat omgooien heb ik nooit begrepen.
Al hadden die kennelijk een stukje voorschrijdend inzicht.
Voor komend seizoen is op welk pauper niveau we dan ook uitkomen Europees voetbal wel redelijk cruciaal. Je kan dus moeilijk zeggen het maakt nu allemaal niks meer uit.quote:Op maandag 22 maart 2021 13:44 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Hij hoeft van mij niet weg, dat gaat toch niks meer uithalen. Of de verhoudingen moeten intern zo erg verstoord zijn. Maar je zag dit gezeur eigenlijk aan komen, al vanaf de uitschakeling in Europa...en met de uitschakeling in de beker heeft al de climax bereikt.
quote:Op maandag 22 maart 2021 13:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt maar komt vooral omdat resultaat heilig is/was. Mensen die toen we nog derde stonden hier al vonden dat hij op moest rotten met de wetenschap dat Slot komend seizoen de boel gaat omgooien heb ik nooit begrepen.
quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het kan dit seizoen alsnog een probleem worden als we uit de beker vliegen en buiten de top 3 staan
Met lege stadions zijn de reis- en verblijfkosten hoger dan de opbrengstenquote:Op maandag 22 maart 2021 13:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Voor komend seizoen is op welk pauper niveau we dan ook uitkomen Europees voetbal wel redelijk cruciaal. Je kan dus moeilijk zeggen het maakt nu allemaal niks meer uit.
Dat is toch niet zo vreemd. Zijn laatste club.quote:Op maandag 22 maart 2021 13:45 schreef Caland het volgende:
Dickie had in elke andere fase van zijn carrière ook allang de boel op het spits gedreven en een bescheiden afkoopsommetje meegepakt trouwens. Dat maakt de situatie ook zo vreemd
angst voor de documentairequote:Op maandag 22 maart 2021 13:45 schreef Caland het volgende:
Dickie had in elke andere fase van zijn carrière ook allang de boel op het spits gedreven en een bescheiden afkoopsommetje meegepakt trouwens. Dat maakt de situatie ook zo vreemd
Dat zal tegen die tijd ook wel weer een beetje klaar zijn tochquote:Op maandag 22 maart 2021 13:57 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Met lege stadions zijn de reis- en verblijfkosten hoger dan de opbrengsten
Nee dat ben ik met je eens. Daarom opteer ik ook niet om Advocaat eruit te gooien al zou dat gezien zijn resultaten volkomen terecht zijn.quote:Op maandag 22 maart 2021 13:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Onder wie wel dan? Ik kan me niet voorstellen dat er een trainer zou komen nu die denkt 'goh, nog 7 potjes, laat ik even de hele tactiek omgooien'.
Beter maken we Berghuis trainer/speler.
(lol)quote:Op maandag 22 maart 2021 14:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zal tegen die tijd ook wel weer een beetje klaar zijn toch
Geen idee. Elke keer als ik hem zie denk ik: ‘goh, die wordt oud. Dat kan nooit lang meer duren.’quote:
enkelbandje omquote:Op maandag 22 maart 2021 14:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vaccinatie/testpaspoort en gaan goffetomme
Sorry, maar ik ga niet vrijwillig naar de witte chinees luisteren. Iedereen die dat wel doet mag zich melden bij de GGD.quote:Op maandag 22 maart 2021 14:22 schreef Netsplitter het volgende:
https://www.nporadio1.nl/(...)-is-op-bij-feyenoord 'Het is op bij Feyenoord'
*meldt zich*quote:Op maandag 22 maart 2021 14:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Sorry, maar ik ga niet vrijwillig naar de witte chinees luisteren. Iedereen die dat wel doet mag zich melden bij de GGD.
Het was meer dat ik de resultaten toen al niet goed vond, we werden uitgeschakeld in een Europese lollerpoule en ontzettend veel gelijke spelen tegen matige tegenstanders (Heracles, Sparta en RKC onder ander). Zelden met makkelijke zeges ook. Omdat PSV, Ajax en AZ ook veel punten verloren bleven we nog wel bij natuurlijk, maar eigenlijk werd er alleen maar verwezen dat we wonder boven wonder maar niet verloren en dat we veel blessures hadden dus MAXIMAAL PRESTEREN. Dat het zo zou instorten als nu had ik ook weer niet verwacht, maar het zat er op zijn minst wel aan te komen.quote:Op maandag 22 maart 2021 13:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Feyenoord is geen topclub.quote:Op maandag 22 maart 2021 15:16 schreef Haringkop het volgende:
[..]
*meldt zich*
Toch werd er wel een rake opmerking gemaakt: Advocaat heeft zich buiten de club geplaatst, hij doet voortdurend voorkomen alsof hij geen onderdeel is van de club.
Dat soort mij eigenlijk ook al heel het seizoen.
Als je realistisch kijkt was het vorig seizoen ook al regelmatig niet om aan te gluren alleen won je vaak nipt met Golden Dick.quote:Op maandag 22 maart 2021 15:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het was meer dat ik de resultaten toen al niet goed vond, we werden uitgeschakeld in een Europese lollerpoule en ontzettend veel gelijke spelen tegen matige tegenstanders (Heracles, Sparta en RKC onder ander). Zelden met makkelijke zeges ook. Omdat PSV, Ajax en AZ ook veel punten verloren bleven we nog wel bij natuurlijk, maar eigenlijk werd er alleen maar verwezen dat we wonder boven wonder maar niet verloren en dat we veel blessures hadden dus MAXIMAAL PRESTEREN. Dat het zo zou instorten als nu had ik ook weer niet verwacht, maar het zat er op zijn minst wel aan te komen.
Echt hè hou dat soort geneuzel gewoon internquote:Op maandag 22 maart 2021 16:27 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ah fijn, de assistent gaat even wat meer olie op het vuur gooien.
Feyenoordgod.
Was Cor niet kapot ofzoquote:Op maandag 22 maart 2021 16:27 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ah fijn, de assistent gaat even wat meer olie op het vuur gooien.
Feyenoordgod.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |