Maandagmiddag is opzich ook een prima tijdstip om met de alcohol te beginnen.quote:Op maandag 22 maart 2021 16:48 schreef tong80 het volgende:
Blijft mooi. Een club blijven steunen die bijna dood is. Feijenoord is na Rangers FC de grootste club van Europa.
Qua tennisser die het roer in handen heeft.
Het gaat niet goed met Herman.quote:Op maandag 22 maart 2021 16:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Maandagmiddag is opzich ook een prima tijdstip om met de alcohol te beginnen.
Nee, dat merk ik. Maar wellicht kan hij dan professionele hulp gaan zoeken in plaats van achter zijn computer de randdebiel uit te gaan hangen,quote:Op maandag 22 maart 2021 16:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het gaat niet goed met Herman.
Jij begrijpt. Tot vanavond.quote:Op maandag 22 maart 2021 16:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Maandagmiddag is opzich ook een prima tijdstip om met de alcohol te beginnen.
Dat doet hij al een jaar of 20 dus dat zal niet snel veranderen.quote:Op maandag 22 maart 2021 16:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, dat merk ik. Maar wellicht kan hij dan professionele hulp gaan zoeken in plaats van achter zijn computer de randdebiel uit te gaan hangen,
hij lijkt meer op Feyenoord dan hij zelf beseftquote:Op maandag 22 maart 2021 17:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat doet hij al een jaar of 20 dus dat zal niet snel veranderen.
Sowquote:Op maandag 22 maart 2021 17:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij lijkt meer op Feyenoord dan hij zelf beseft
Like.quote:Op maandag 22 maart 2021 17:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij had een longembolie maar lijkt wel aardig opgeknapt. Er is dus blijkbaar echt geen scouting aldus Cor.quote:Op maandag 22 maart 2021 16:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Was Cor niet kapot ofzo
Wel lachen die gast, een vent van 69 die tot de risicogroep behoort, dagelijks nauw samenwerkt met voetbalspelers in een bubbel en zijn baas van 73, en dan iedere dag in een restaurant uiteten gaan. Denk dat Casper hem wel kon vermoorden
quote:Op maandag 22 maart 2021 17:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Fok! uitgespeeldquote:Op maandag 22 maart 2021 17:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zo’n opmerking inderdaad, echt een passant die even komt buurten.quote:Op maandag 22 maart 2021 16:09 schreef Adames het volgende:
[..]
Feyenoord is geen topclub.
Daar had hij veel meer voor aangepakt moeten worden.
Dat was geen uitspraak als Koemans topsportmentaliteit, die wilde het samen verbeteren.
Wat een schande inderdaad. Dat iemand dit uit zijn mond krijgt:quote:Op maandag 22 maart 2021 18:22 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Zo’n opmerking inderdaad, echt een passant die even komt buurten.
Geen woord gelogen aan toch?quote:Op maandag 22 maart 2021 18:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat een schande inderdaad. Dat iemand dit uit zijn mond krijgt:
'Een topclub is als je de spelers kunt kopen die je graag wil hebben. Dat is een topclub, zoals Ajax.'
Nouja, ik ben het niet helemaal eens met Advocaat, ik denk dat er wel meer aspecten zijn aan 'een topclub zijn'.quote:
Wat een achterlijke flauwekul.quote:Op maandag 22 maart 2021 18:41 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Zolang Dickie en Cor in de media vrij baan krijgen om op alles en iedereen kritiek te hebben behalve op zichzelf gaat dit nog een erg leuk einde worden.
verveel je je?quote:Op maandag 22 maart 2021 18:46 schreef Caland het volgende:
Maar Dick perst er het maximale uit genot
Ik mag hopen dat het team een keer echt gaat muiten
Ja, daar gaat het beter van worden 7 wedstrijden voor het eind.quote:Op maandag 22 maart 2021 18:46 schreef Caland het volgende:
Maar Dick perst er het maximale uit genot
Ik mag hopen dat het team een keer echt gaat muiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |