Ik hoop wel dat het bij @Scrummie iets minder lang duurt.quote:Op maandag 22 maart 2021 22:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:Scrummie heeft een moeilijke periode.
Mogelijk vindt hij steun bij @:tong80 , immers maakt hij hetzelfde door.
Hup Turkije.quote:Op maandag 22 maart 2021 22:09 schreef maxi-mus het volgende:
@:tagliano vindt dit ook leuk.
(overigens moeten ze woensdag al vrolijke vriend @:scrummie, mocht je het willen zien. Tegen het Turkije van Kokcu)
Inderdaad, @Scrummie is geen makkelijke jongen maar uiteindelijk waarderen we hem wel! (maar dat verandert als hij bij ieder plaagstootje met kanker blijft schelden)quote:Op maandag 22 maart 2021 22:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat het bij @:scrummie iets minder lang duurt.
Jeetje.quote:Op maandag 22 maart 2021 23:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Inderdaad, @:scrummie is geen makkelijke jongen maar uiteindelijk waarderen we hem wel! (maar dat verandert als hij bij ieder plaagstootje met kanker blijft schelden)
Doe maar niet. Krijgen we weer van die Jaap taferelen.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 10:25 schreef Scrummie het volgende:
Peter Bosz is vrij voor de laatste 7 wedstrijden. Is Berghuis in elk geval tevreden over de tactiek.
Van welk geld?quote:Op dinsdag 23 maart 2021 10:25 schreef Scrummie het volgende:
Peter Bosz is vrij voor de laatste 7 wedstrijden. Is Berghuis in elk geval tevreden over de tactiek.
Was toch leuk voor een half jaartje. En nog volgekregen ookquote:Op dinsdag 23 maart 2021 11:34 schreef Scrummie het volgende:
https://www.rijnmond.nl/n(...)alle-doeken-gaan-weg
Doekjes gaan toch uit de Kuip helaas.
Zeker zeker. Geweldige actiequote:Op dinsdag 23 maart 2021 11:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Was toch leuk voor een half jaartje. En nog volgekregen ook
op tijd voor de bekerfinalequote:Op dinsdag 23 maart 2021 11:34 schreef Scrummie het volgende:
https://www.rijnmond.nl/n(...)alle-doeken-gaan-weg
Doekjes gaan toch uit de Kuip helaas.
Op een breed geschouderd beest als Kokcu valt dat wel mee denk.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 12:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet kapot van die strepen zo prominent op de voorkant.
Inclusief all i got was this lousy tshirt grap?quote:Op dinsdag 23 maart 2021 17:09 schreef Caland het volgende:
Jaaaa je kan een full support uitshirt krijgen
Legi Oen jackie zou nog gepaster zijn.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 17:09 schreef Caland het volgende:
Jaaaa je kan een full support uitshirt krijgen
Lullig, mensen die daar niet tegen kunnen, hebben een kleine piemel.quote:
Nouja je hebt de volgende keuzesquote:
Ik heb ‘t gezien inderdaad.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 17:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja je hebt de volgende keuzes
Het hele bedrag niet terugvragen en dan krijg je een UNIEK full support shirt dat ook niet in de verkoop gaat.
[ afbeelding ]
En dan een deel of volledig (maximaal 85% dus) je geld terug en dan kan je verder nog een verdeling maken tussen fanshopvoucher, droomparkenvoucher en/of geld.
Denk dat ik de helft doe en dat geld min of meer weer in de nieuwe scc stop.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 17:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik heb ‘t gezien inderdaad.
Geld terug geclaimd. Volgend jaar uiteraard wel weer een seizoenkaart.
Wel een heel vet shirtquote:Op dinsdag 23 maart 2021 17:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Het hele bedrag niet terugvragen en dan krijg je een UNIEK full support shirt dat ook niet in de verkoop gaat.
[ afbeelding ]
En dan een deel of volledig (maximaal 85% dus) je geld terug en dan kan je verder nog een verdeling maken tussen fanshopvoucher, droomparkenvoucher en/of geld.
Ze gaan er ook in spelen. Ik vind dit gewoon een toffe actie van de club, mooi shirt ookquote:Op dinsdag 23 maart 2021 17:57 schreef Bombvis het volgende:
Ik had voor het seizoen al een full support SCC genomen dus het haalt mij niet echt over, maar vind het wel ้้n van de betere uitshirts van de afgelopen jaren. Wordt komend seizoen kennelijk dus ook ้้n van de offici๋le uitshirts
Misschien ook niet zo handig om Bijlow dan op wissel te zetten terwijl hij fit is bij Feyenoord, daar hadden ze wellicht in de communicatie ook wel wat beter kunnen afstemmen met elkaar.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 17:59 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]![]()
![]()
Ik hoop dat Erwin van der Looi degradeert.
Mooi Europees tenuequote:Op dinsdag 23 maart 2021 17:31 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit kan echt niet. Al keept Bijlow een jaar niet blijft hij beter dan Scherpen.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 17:59 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]![]()
![]()
Natuurlijk, maar het gaat om (wedstrijd) fitheid. Je moet wel 3 wedstrijden in een week natuurlijk. En blijkbaar wist Bijlow al dat hij niet zou spelen als hij wissel zou staan bij Feyenoord, die zal ook niet zo blij zijn met Dickie dan. En Cor geeft weer aan dat ze hem rust gaven voor het Ek...Vooral weer peak Erwin de Looi dit. Begrijp me niet verkeerd, als Bijlow enigszins kan lopen zou ik hem nog liever hebben dan die lange slungel.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 18:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit kan echt niet. Al keept Bijlow een jaar niet blijft hij beter dan Scherpen.
Wtfquote:Op dinsdag 23 maart 2021 17:59 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]![]()
![]()
Ik had bij aanschaf al aangegeven geen geld terug te willen, dus ik krijg sowieso dat shirt.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 17:31 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is blijkbaar ook een wedstrijdshirt oftewel we krijgen een Europees shirt terwijl we de Conference League niet eens halen. (lol)quote:Op dinsdag 23 maart 2021 17:31 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Weer die kut Advocaat #schuldvanDickquote:Op dinsdag 23 maart 2021 18:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Misschien ook niet zo handig om Bijlow dan op wissel te zetten terwijl hij fit is bij Feyenoord, daar hadden ze wellicht in de communicatie ook wel wat beter kunnen afstemmen met elkaar.
[ twitter ]
(neemt niet weg dat Bijlow mits fit gewoon moet keepen natuurlijk, maar kan hij 3 wedstrijden in 7 dagen keepen?)
Dan wordt het het BEKERSHIRT, maar daar spelen we alleen thuis.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 18:37 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Is blijkbaar ook een wedstrijdshirt oftewel we krijgen een Europees shirt terwijl we de Conference League niet eens halen. (lol)
[ twitter ]
663quote:Op dinsdag 23 maart 2021 18:15 schreef H.FR het volgende:
Wel een mooi shirt. Beetje jammer dat het voor de ene fan 200 euro kost en voor de ander 400.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |