Elke andere trainer was allang afgemaakt inderdaad.quote:Op maandag 22 maart 2021 18:41 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Zolang Dickie en Cor in de media vrij baan krijgen om op alles en iedereen kritiek te hebben behalve op zichzelf gaat dit nog een erg leuk einde worden.
Dat is dat journalistje van het NRCquote:Op maandag 22 maart 2021 18:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Elke andere trainer was allang afgemaakt inderdaad.
Waarom tweeten die gasten eigenlijk in het Engels?
Als Dick het aan de stok heeft met Berghuis zal je wel op korte termijn wat moeten. Geen idee of dat zo is maar die kansloze aanvallen in de media wekken wel die suggestie.quote:Op maandag 22 maart 2021 18:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, daar gaat het beter van worden 7 wedstrijden voor het eind.
Hij zei sommige jongens, niet de rest. Over olie op het vuur gooien gesproken.quote:Op maandag 22 maart 2021 18:51 schreef aTypisch het volgende:
berghuis is moeilijke jongen, wisselvallig qua gemoedstoestand maar wil wel winnen
daar kan de rest volgens Pot niet mee omgaan
dat zegt hij ook in dat videootje
wel lekker, van die ervaren trainers die nog effe wat olie erop gooien
Nu is tegen een tegenstander als tong80 scoren met een inkoppertje niet lastig, maar deze gaat toch wel op sublieme wijze snoeihard door het net.quote:Op maandag 22 maart 2021 17:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij lijkt meer op Feyenoord dan hij zelf beseft
Ah, het was ook alweer bijna een dag stil.quote:Op maandag 22 maart 2021 18:41 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Zolang Dickie en Cor in de media vrij baan krijgen om op alles en iedereen kritiek te hebben behalve op zichzelf gaat dit nog een erg leuk einde worden.
Ja maar jij wil koste wat kost Berghuis behouden, ik niet.quote:Op maandag 22 maart 2021 18:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Als Dick het aan de stok heeft met Berghuis zal je wel op korte termijn wat moeten. Geen idee of dat zo is maar die kansloze aanvallen in de media wekken wel die suggestie.
Ook met oog op bij de club blijven.
quote:Op maandag 22 maart 2021 18:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij zei sommige jongens, niet de rest. Over olie op het vuur gooien gesproken.
Niet tegen elke prijs maar hij is dit seizoen ook weer betrokken bij ca 60% van al onze doelpunten. Zo iemand wil ik graag onder Slot zien en is qua productie gewoon onvervangbaar.quote:Op maandag 22 maart 2021 18:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja maar jij wil koste wat kost Berghuis behouden, ik niet.
Berghuis zegt ook wel eens wat raars na een wedstrijd, dat moet dan wel weer kunnen. Maar dit kan nu niet. Ofzo. Ik vind het nogal overdreven allemaal.
Tja het is een beetje lastig oordelen, Berghuis heeft aan de ene kant gelijk dat de spelopvatting te terughoudend is en de lat wel hoger gelegd mag worden qua resultaten, aan de andere kant heeft Dickie een punt dat je met Botteghin en Fer (laten we ze gewoon maar bij de naam noemen) te weinig snelheid achterin hebt om hoog druk te zetten (dat zag je tegen AZ) en het is nou niet dat Berghuis zich de laatste tijd als een voorbeeldprof gedraagt, hij reageert in wedstrijden bij vlagen als een gefrustreerde kleuter. Wij voelen de sfeer in de kleedkamer en op de trainingen niet precies aan en weten niet hoe lang dit ook al speelt.quote:Op maandag 22 maart 2021 18:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Berghuis zegt ook wel eens wat raars na een wedstrijd, dat moet dan wel weer kunnen. Maar dit kan nu niet. Ofzo. Ik vind het nogal overdreven allemaal.
Als iedereen een schijthekel aan je heeft wegens je arrogante gedrag kan het voor de sfeer toch het beste zijn dat je vertrekt, ongeacht hoe goed je bent.quote:Op maandag 22 maart 2021 19:06 schreef aTypisch het volgende:
ik zou ook niet weten waarom je koste wat het kost Berghuis voor 4 miljoen zou willen verpatsen nee
Berghuis is onze eigen Messi die moet je op handen dragen en werkelijk geen strobreed in de weg leggen. Die debiele maniertjes van hem zijn eigenlijk pas een probleem geworden sinds hij aanvoerder is geworden.quote:Op maandag 22 maart 2021 19:06 schreef aTypisch het volgende:
ik zou ook niet weten waarom je koste wat het kost Berghuis voor 4 miljoen zou willen verpatsen nee
Constant 'ze kunnen dit niet', 'ze doen dit niet', 'ze kunnen hier niet mee omgaan', dat vind ik vrij bizar van iemand van de staf tijdens een lopend seizoen.quote:Op maandag 22 maart 2021 18:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja het heeft geen zin, verre van. Maar zaterdag vraagt zo'n reporter naar Sinisterra, Advocaat zegt dan 'ja klopt, maar Berghuis ook'. Ik heb daar niet zoveel moeite mee.quote:Op maandag 22 maart 2021 19:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet tegen elke prijs maar hij is dit seizoen ook weer betrokken bij ca 60% van al onze doelpunten. Zo iemand wil ik graag onder Slot zien en is qua productie gewoon onvervangbaar.
Wat heeft moddergooien in de media voor zin volgens jou? Probleem is blijkbaar dat Berghuis en Dick niet (meer) op één lijn zitten qua tactische spelopvatting, Dus of je luistert naar je aanvoerder en je speelt meer hoe hij wil, of je stelt de teamdiscipline voorop en je zet hem er naast.
noem je mij nou de beste user van dit forum?quote:Op maandag 22 maart 2021 19:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als iedereen een schijthekel aan je heeft wegens je arrogante gedrag kan het voor de sfeer toch het beste zijn dat je vertrekt, ongeacht hoe goed je bent.
Maar ik kan mij wel voorstellen dat jij dat niet begrijpt
Alleen is het niet constant.quote:Op maandag 22 maart 2021 19:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Constant 'ze kunnen dit niet', 'ze doen dit niet', 'ze kunnen hier niet mee omgaan', dat vind ik vrij bizar van iemand van de staf tijdens een lopend seizoen.
Komop man geloof je echt dat hij zo slecht ligt in de groep? Kijk ff hoe enthousiast hij altijd reageert als een medespeler scoort.quote:Op maandag 22 maart 2021 19:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als iedereen een schijthekel aan je heeft wegens je arrogante gedrag kan het voor de sfeer toch het beste zijn dat je vertrekt, ongeacht hoe goed je bent.
Maar ik kan mij wel voorstellen dat jij dat niet begrijpt
Hou op zegquote:Op maandag 22 maart 2021 19:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Berghuis is onze eigen Messi die moet je op handen dragen en werkelijk geen strobreed in de weg leggen. Die debiele maniertjes van hem zijn eigenlijk pas een probleem geworden sinds hij aanvoerder is geworden.
Ja, speciaal terug gekeken nog.quote:Op maandag 22 maart 2021 19:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jawel, Cor zei dat wel constant. Heb je het überhaupt wel gezien?
Ik hoor en lees nu al van zoveel kanten dat Berghuis een soort stoornis heeft als in jantje lacht jantje huilt. Ik kan me voorstellen dat dat niet optimaal werkt in een groep. Maar dat komt ook wel omdat je hem te belangrijk hebt gemaakt ja.quote:Op maandag 22 maart 2021 19:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Komop man geloof je echt dat hij zo slecht ligt in de groep? Kijk ff hoe enthousiast hij altijd reageert als een medespeler scoort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |