Ik heb ook nog dat gele shirt 3e uitshirt waar we nooit in hebben gespeeld.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 18:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan wordt het het BEKERSHIRT, maar daar spelen we alleen thuis.
Waarom geven wij een neuk om jong Oranje?quote:Op dinsdag 23 maart 2021 18:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Weer die kut Advocaat #schuldvanDick
Of misschien kan Gouka dit nog als een fout van Berghuis weten te spinnen
Iedere scout kijkt naar zo'n jeugd EK. Is toch belangrijk voor de aandacht en transferwaarde van onze spelers.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 18:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waarom geven wij een neuk om jong Oranje?
Ik zie onze glazen keeper liever niet nu ineens 3 wedstrijden in een paar dagen keepen voor een team met een enorme debiel als coach. Maar dat is persoonlijk.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 18:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Iedere scout kijkt naar zo'n jeugd EK. Is toch belangrijk voor de aandacht en transferwaarde van onze spelers.
En voor die gasten zelf is het natuurlijk leuk.
Daar worden wel uitspraken gedaan hé.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 18:57 schreef DonRaja het volgende:
Ik keek gister trouwens Extra Time op België en Boskamp was er te gast. Het ging over wie in België de playoffs zouden halen en ze zeiden tegen Boskamp: 'jij moet wel zeggen dat Anderlecht het gaat halen'.
Boskamp vroeg, hoe bedoel je, ik moet... Toen zei de presentator, ja Anderlecht is toch jouw club. zo mooi dat Boskamp toen een beetje zacht zei: nee, Feyenoord is mijn cluppie.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 maart 2021 18:55 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Dit lijkt me marketingtechnisch geen heel handige keuze
Dus uiteindelijk gaat het toch zo worden dat ze gewoon in dit groene shirt gaan spelen. Als we al Europees halen, spelen we tegen teams die in dezelfde kleur spelen als het alternatieve uitshirt. Eindconclusie, ze gaan een shirt in de verkoop doen, waar we opnieuw nooit in gaan spelen.quote:Goedemiddag, het Full Support Uitshirt zal worden gedragen tijdens de uitwedstrijden in de Eredivisie. Er komt nog een ander uitshirt beschikbaar waarin er wedstrijden worden gespeeld. Dit shirt zal wel in de verkoop komen voor alle supporters.
Als je er van tevoren al vanuit gaat dat ie geblesseerd gaat raken kan je hem bij Feyenoord beter ook niet opstellenquote:Op dinsdag 23 maart 2021 18:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zie onze glazen keeper liever niet nu ineens 3 wedstrijden in een paar dagen keepen voor een team met een enorme debiel als coach. Maar dat is persoonlijk.
Wacht, gaat dit al om het toernooi? Ik dacht dat het nog oefen/kwalificatiewedstrijden waren.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als je er van tevoren al vanuit gaat dat ie geblesseerd gaat raken kan je hem bij Feyenoord beter ook niet opstellen
Deels wel eens hoor, vooral over die coach, maar de optimist in mij ziet hier een kans voor Bijlow om de ster van het toernooi te zijn door de neus geboord worden.
Sonck is extreem dom, maar wel vermakelijk op z'n tijd.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 18:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar worden wel uitspraken gedaan hé.
[ twitter ]
Toernooi is in twee delen geknipt, nu de poulefase en in mei/juni de latere potten.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wacht, gaat dit al om het toernooi? Ik dacht dat het nog oefen/kwalificatiewedstrijden waren.
Ja oké, maar blijkbaar wordt dit wel gewoon het officiële uitshirt (in Nederland), die doorgaans het meest wordt verkocht.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
[..]
Dus uiteindelijk gaat het toch zo worden dat ze gewoon in dit groene shirt gaan spelen. Als we al Europees halen, spelen we tegen teams die in dezelfde kleur spelen als het alternatieve uitshirt. Eindconclusie, ze gaan een shirt in de verkoop doen, waar we opnieuw nooit in gaan spelen.
Huh? Maak dat Full Support ding dan gewoon je 3e shirt. Nu kan je het 'reguliere' uitshirt voor volgend seizoen niet verkopen, terwijl daar altijd veel vraag naar is.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 18:55 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Dit lijkt me marketingtechnisch geen heel handige keuze
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah ok, dan is het wel zonde voor hem ja. Maar goed, v/d Looi is een teringdebiel.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Toernooi is in twee delen geknipt, nu de poulefase en in mei/juni de latere potten.
Dat kan ik alleen maar beamen. En het is vooral erg jammer want die lange slungel kan er niets van.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ah ok, dan is het wel zonde voor hem ja. Maar goed, v/d Looi is een teringdebiel.
quote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:05 schreef hhh38 het volgende:
Iedereen Full Support kiezen vanwege het gratis shirt en vervolgens al die inkomsten weer verliezen omdat verder niemand dat uitshirt kan kopenIk heb ook het idee dat ze dit gisteravond hebben bedacht na alle negatieve aandacht voor die bedelfilm van Koevermans. Het is nog niet helemaal doorgedacht en nu moeten ze dus snel op zoek naar een 3e uitshirt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BFF met GGMM
En Bakker speelt blijkbaar ook dus dan gaat dat argument ook niet op.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat kan ik alleen maar beamen. En het is vooral erg jammer want die lange slungel kan er niets van.
Dat vind ik wel iets anders want die is niet geblesseerd geweest verder , daar zal het vooral om gaan. Hij zal een vaste keeper willen die 3 wedstrijden aan kan, een backje haal je er toch wat gemakkelijker af. (en Bakker is gewoon fit maar speelt de laatste tijd niet)quote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:17 schreef Caland het volgende:
[..]
En Bakker speelt blijkbaar ook dus dan gaat dat argument ook niet op.
De hele tijd uit je neus zitten vreten in Zeist en ook nog steeds wisselende spelersgroepen omdat spelers doorschuiven naar Oranje of compleet uit vorm zijn. Niemand wil die jobquote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:27 schreef Scrummie het volgende:
Waarom zijn het altijd de grootste debielen die dat Jong Oranje trainen?
Zeker als er geen toernooi is (en dit is de eerste sinds 2013) stelt het gewoon helemaal niets voor. De laatste jaren is dit wel iets beter geworden (sinds Cor Pot weg is ongeveer) maar eerst nam ook niemand het serieus en werd er constant afgezegd. Maar het is niet echt een prestigieus baantje. En lastig bouwen met elke keer andere selecties.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:27 schreef Scrummie het volgende:
Waarom zijn het altijd de grootste debielen die dat Jong Oranje trainen?
En zodra een speler een beetje begint te presteren gaat die naar Frons.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zeker als er geen toernooi is (en dit is de eerste sinds 2013) stelt het gewoon helemaal niets voor. De laatste jaren is dit wel iets beter geworden (sinds Cor Pot weg is ongeveer) maar eerst nam ook niemand het serieus en werd er constant afgezegd. Maar het is niet echt een prestigieus baantje. En lastig bouwen met elke keer andere selecties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |