Er is nog helemaal niet bekend wat de opties zijn. En uiteindelijk zijn dat dan ook gewoon inkomsten die je mist in het nieuwe seizoen.quote:Op zondag 21 maart 2021 09:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Begrijpelijk hoor, vorig seizoen was het nog maar een deel, nu een heel seizoen, daarom begrijp ik dat van Feyenoord niet zo, had voor 50% een verlenging aangeboden, dan heb je 7,5 in de tas plus die 15 die je niet terug hoeft te betalen.
ja is moeilijkquote:Op zondag 21 maart 2021 09:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Er is nog helemaal niet bekend wat de opties zijn. En uiteindelijk zijn dat dan ook gewoon inkomsten die je mist in het nieuwe seizoen.
Inderdaad. Tenzij de club nou echt in acute nood verkeert maar dat zal uiteindelijk wel meevallen (anders haal je Pratto echt niet), en ik vind het ook niet zo erg om financieel even pas op de plaats te maken. Dit seizoen is gegokt op de selectie bij elkaar houden die op dreef was vorig seizoen, en dat blijkt nu de foute te zijn geweest. Even vanaf de bodem beginnen nu is dan niet zo’n ramp. Feyenoord drijft toch wel uiteindelijk naar boven.quote:Op zondag 21 maart 2021 09:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Begrijpelijk hoor, vorig seizoen was het nog maar een deel, nu een heel seizoen, daarom begrijp ik dat van Feyenoord niet zo, had voor 50% een verlenging aangeboden, dan heb je 7,5 in de tas plus die 15 die je niet terug hoeft te betalen.
Ik zie het vooral nog wel gebeuren dat er binnen korte tijd investeerders instappen. Dan hebben ze eerst aan jan met de pet laten we zeggen gebedeld om 250 euro mee te dokken en vloeien daarna de miljoenen binnenquote:Op zondag 21 maart 2021 09:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Inderdaad. Tenzij de club nou echt in acute nood verkeert maar dat zal uiteindelijk wel meevallen (anders haal je Pratto echt niet), en ik vind het ook niet zo erg om financieel even pas op de plaats te maken. Dit seizoen is gegokt op de selectie bij elkaar houden die op dreef was vorig seizoen, en dat blijkt nu de foute te zijn geweest. Even vanaf de bodem beginnen nu is dan niet zo’n ramp. Feyenoord drijft toch wel uiteindelijk naar boven.
Uiteindelijk denk ik ook dat het weinig verschil gaat maken inderdaad of we dit massaal doen of niet. Wat denken ze wel dat de supporters zijn? Amerikaanse investeerders?quote:Op zondag 21 maart 2021 09:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zie het vooral nog wel gebeuren dat er binnen korte tijd investeerders instappen. Dan hebben ze eerst aan jan met de pet laten we zeggen gebedeld om 250 euro mee te dokken en vloeien daarna de miljoenen binnen
Dat is voor mij voornamelijk een reden waarom ik twijfel het geld niet te laten zitten
Laat ze weten dat het van de laatste 7 wedstrijden afhangt.quote:Op zondag 21 maart 2021 09:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zie het vooral nog wel gebeuren dat er binnen korte tijd investeerders instappen. Dan hebben ze eerst aan jan met de pet laten we zeggen gebedeld om 250 euro mee te dokken en vloeien daarna de miljoenen binnen
Dat is voor mij voornamelijk een reden waarom ik twijfel het geld niet te laten zitten
Tijd voor een dvdtjequote:Op zaterdag 20 maart 2021 22:06 schreef Irritatie100 het volgende:
Dat wordt dus nog wat extra oogaids aan het einde van het seizoen met play-offsgenot. Hebben wij daarin überhaupt wel eens een fatsoenlijke wedstrijd op de mat gelegd?
Zolang je er nog dicht genoeg bij in de buurt staat kan alles.quote:Op zondag 21 maart 2021 14:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik heb niet de illusie dat we nog 3e gaan worden. Heel, heel misschien nog 4e.
Maar als je niet van het slechtste team uit de Eredivisie wint lijkt het me onwaarschijnlijk.quote:Op zondag 21 maart 2021 14:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zolang je er nog dicht genoeg bij in de buurt staat kan alles.
Ja en volgende week win je weer en is alles weer compleet anders.quote:Op zondag 21 maart 2021 14:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Maar als je niet van het slechtste team uit de Eredivisie wint lijkt het me onwaarschijnlijk.
Dat lijkt me sterk.quote:Op zondag 21 maart 2021 15:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja en volgende week win je weer en is alles weer compleet anders.
quote:Op zondag 21 maart 2021 15:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja en volgende week win je weer en is alles weer compleet anders.
Er zijn interlands volgende week lieverd.quote:Op zondag 21 maart 2021 15:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vreemd, want dat gebeurt al zo'n beetje het hele fucking jaar.
quote:Op zondag 21 maart 2021 15:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vreemd, want dat gebeurt al zo'n beetje het hele fucking jaar.
Tering Oranje.quote:Op zondag 21 maart 2021 15:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er zijn interlands volgende week lieverd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |