Klassegifje maat!quote:Op zaterdag 20 maart 2021 23:11 schreef Zipportal het volgende:
[..]
User @:AFCNiels gaat er gelijk mee aan de haal.
Dick heeft wel visie op het spelletje, das wel duidelijk!quote:Op zaterdag 20 maart 2021 23:28 schreef GwaiLow het volgende:
Dit is allesbehalve een schande natuurlijk. Dick zei vooraf nog dat Emmen gewoon een hele sterke ploeg heeft en dat ze goed hebben ingeslagen in de winter. Als Feyenoord zijnde win je gewoon niet altijd meer van dit soort tegenstanders. Dat weten we nu al een tijdje. Je blijft altijd de favoriet, maar we weten dat de kans groot is dat je ook dit soort clubs niet zomaar meer even aan de kant zet. De verschillen zijn gewoon kleiner dan een x aantal jaren geleden.
quote:Op zaterdag 20 maart 2021 23:28 schreef GwaiLow het volgende:
Dit is allesbehalve een schande natuurlijk. Dick zei vooraf nog dat Emmen gewoon een hele sterke ploeg heeft en dat ze goed hebben ingeslagen in de winter. Als Feyenoord zijnde win je gewoon niet altijd meer van dit soort tegenstanders. Dat weten we nu al een tijdje. Je blijft altijd de favoriet, maar we weten dat de kans groot is dat je ook dit soort clubs niet zomaar meer even aan de kant zet. De verschillen zijn gewoon kleiner dan een x aantal jaren geleden.
Bij Utrecht wilden ze na 1 goed seizoen ook met hem door.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 22:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja. Feyenoord kon het zich vooral niet echt veroorloven om deze zomer al voor een andere trainer te gaan, en dat zou ook best raar zijn geweest gezien de prestaties.
Dit had ie bij ons ook best mogen zeggen, maar ik denk dat ie het vervelend vond dat ie het seizoen niet af kon maken vanwege corona.quote:Dick Advocaat stopt na het huidige seizoen als hoofdtrainer van FC Utrecht. In goed overleg is besloten om het aflopende contract van de oefenmeester geen vervolg te geven.
“Ik heb met Frans van Seumeren en Jordy Zuidam een gesprek gehad”, legt hoofdtrainer Dick Advocaat uit. “De club heeft aan mij gevraagd of ik nog door wil gaan als hoofdtrainer, maar ik heb aangegeven dat het voor FC Utrecht beter zou zijn als de club kiest voor een langetermijnstrategie.”
quote:Op zaterdag 20 maart 2021 22:49 schreef Boussaadia het volgende:
En ik in januari maar denken dat Ajax achterlijk slecht was en Feyenoord sowieso nog wel boven Ajax kon gaan eindigen. Tenminste, dat maakte GurneyIsBestOke mij wijs.
Dit schreef ik een paar weken terug. Werd toen voor gek verklaard. Feyenoord heeft de minste selectie van de huidige top 5.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:34 schreef fetX het volgende:
We gaan gewoon vijfde worden hoor.
Dick haalt er het maximale uit.
En jij gelooft GurneyIsBestOké? Dan ben je zelf ook wel een beetje debiel hequote:Op zaterdag 20 maart 2021 22:49 schreef Boussaadia het volgende:
En ik in januari maar denken dat Ajax achterlijk slecht was en Feyenoord sowieso nog wel boven Ajax kon gaan eindigen. Tenminste, dat maakte GurneyIsBestOke mij wijs.
Toch schitterend als Dickie als laatste kunstje die play-offs (voor het eerst in onze historie) wint!quote:Op zondag 21 maart 2021 08:56 schreef Tarado het volgende:
ieder nadeel heeft z'n voordeel, in de play-offfs gaan we ook nog van dit Feyenoord genieten
Neejoh. De selectie van Vitesse is bij lange na niet beter. De rest inderdaad wel.quote:Op zondag 21 maart 2021 06:53 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]![]()
Emmen heeft gewoon een goede prestatie neergezet. Waarom gaat het nu weer over de zwakte van Feyenoord hier?
[..]
Dit schreef ik een paar weken terug. Werd toen voor gek verklaard. Feyenoord heeft de minste selectie van de huidige top 5.
gaat wel uit als een nachtkaarsje zo, op zich wel gunstig voor Slot maar geen europees voetbal is toch wel heel schadelijk ook al is de conference league financieel ook niet je van het.quote:Op zondag 21 maart 2021 08:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Toch schitterend als Dickie als laatste kunstje die play-offs (voor het eerst in onze historie) wint!
Maar momenteel ben ik al blij als ik niet meer onverschillig ben wanneer Feyenoord gelijk speelt tegen Emmen.
Maar Feyenoord moet natuurlijk wel ten alle tijde van Emmen winnen daar is geen enkel excuus voor, het is al een blamage dat AZ na zo'n slechte seizoenstart Feyenoord voorbij is, dat Vitesse er dan ook nog tussen zit kan gebeuren.quote:Op zondag 21 maart 2021 09:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Neejoh. De selectie van Vitesse is bij lange na niet beter. De rest inderdaad wel.
Het is zoals Hugo gisteren ook zei; er zit meer in deze selectie maar met Advocaat gaat dat er niet uit komen. Dat geleuter over de speelstijl blijft maar aanhouden. En zoals zo vaak presteert een trainer die aan het einde van het seizoen weggaat niet meer. Spelers gaan dan niet meer voor je door het vuur.
Het is ook je reputatie natuurlijk. Dit is ons slechtste seizoen sinds 10/11 en zelfs dat seizoen was nog leuker omdat we met de supporters nog echt achter de club stonden. In hindsight weet je ook dat het waardeloze 10/11 ook een soort opmars was naar een uitstekend seizoen erna waarin we tweede werden. Nu zit er gewoon echt niets inquote:Op zondag 21 maart 2021 09:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
gaat wel uit als een nachtkaarsje zo, op zich wel gunstig voor Slot maar geen europees voetbal is toch wel heel schadelijk ook al is de conference league financieel ook niet je van het.
en je hoeft ook je geld niet terug van dit seizoen?quote:Op zondag 21 maart 2021 09:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik verleng mijn seizoenskaart in ieder geval wel, maar Feyenoord zal echt aan klantenbinding moeten doen volgend jaar.
Ik verleng ‘m ook, maar het geld van dit seizoen komt wel gewoon terug. Ze hebben vorig jaar al geld van me gehad.quote:Op zondag 21 maart 2021 09:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik verleng mijn seizoenskaart in ieder geval wel, maar Feyenoord zal echt aan klantenbinding moeten doen volgend jaar.
Mwah, dat had die tekorten ook niet gedekt. Verder gaat letterlijk elke club met dezelfde vraag komen, alleen PSV niet dacht ik omdat die in de verkoopvoorwaarden al het eea geregeld hadden.quote:Op zondag 21 maart 2021 09:38 schreef Dven het volgende:
Gewoon je wedstrijdjes winnen in een extreem zwakke EL-poule en je had niet schaamteloos bij het publiek je handje omhoog moeten houden onder het mom van 'hand in in'. Schaamteloos.
Dat wel denk ik. Het is best wel een bedrag. Of er moet iets echt moois tegenover staan.quote:Op zondag 21 maart 2021 09:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
en je hoeft ook je geld niet terug van dit seizoen?
Begrijpelijk hoor, vorig seizoen was het nog maar een deel, nu een heel seizoen, daarom begrijp ik dat van Feyenoord niet zo, had voor 50% een verlenging aangeboden, dan heb je 7,5 in de tas plus die 15 die je niet terug hoeft te betalen.quote:Op zondag 21 maart 2021 09:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat wel denk ik. Het is best wel een bedrag. Of er moet iets echt moois tegenover staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |