Zeker maar dat moet je dan Arnesen ook aanrekenen.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Zoals bij ongeveer elke club de laatste periode van zijn loopbaan. Aardige puinruimer, hele matige trainer.
Tsja. Feyenoord kon het zich vooral niet echt veroorloven om deze zomer al voor een andere trainer te gaan, en dat zou ook best raar zijn geweest gezien de prestaties.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 22:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeker maar dat moet je dan Arnesen ook aanrekenen.
Nagenoeg iedereen smeekte Dick zo’n beetje toch nog een jaartje door te gaan. Tja.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 22:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja. Feyenoord kon het zich vooral niet echt veroorloven om deze zomer al voor een andere trainer te gaan, en dat zou ook best raar zijn geweest gezien de prestaties.
Dit ging over Kokcu?quote:Op zaterdag 20 maart 2021 22:15 schreef Caland het volgende:
Godverdomme, nu ben ik het nog eens met Hugo ook.
quote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:48 schreef onlogisch het volgende:
@:zipportal heb je daar een gifje van? 90ste minuut.
Klassegifje maat!quote:Op zaterdag 20 maart 2021 23:11 schreef Zipportal het volgende:
[..]
User @:AFCNiels gaat er gelijk mee aan de haal.
Dick heeft wel visie op het spelletje, das wel duidelijk!quote:Op zaterdag 20 maart 2021 23:28 schreef GwaiLow het volgende:
Dit is allesbehalve een schande natuurlijk. Dick zei vooraf nog dat Emmen gewoon een hele sterke ploeg heeft en dat ze goed hebben ingeslagen in de winter. Als Feyenoord zijnde win je gewoon niet altijd meer van dit soort tegenstanders. Dat weten we nu al een tijdje. Je blijft altijd de favoriet, maar we weten dat de kans groot is dat je ook dit soort clubs niet zomaar meer even aan de kant zet. De verschillen zijn gewoon kleiner dan een x aantal jaren geleden.
quote:Op zaterdag 20 maart 2021 23:28 schreef GwaiLow het volgende:
Dit is allesbehalve een schande natuurlijk. Dick zei vooraf nog dat Emmen gewoon een hele sterke ploeg heeft en dat ze goed hebben ingeslagen in de winter. Als Feyenoord zijnde win je gewoon niet altijd meer van dit soort tegenstanders. Dat weten we nu al een tijdje. Je blijft altijd de favoriet, maar we weten dat de kans groot is dat je ook dit soort clubs niet zomaar meer even aan de kant zet. De verschillen zijn gewoon kleiner dan een x aantal jaren geleden.
Bij Utrecht wilden ze na 1 goed seizoen ook met hem door.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 22:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja. Feyenoord kon het zich vooral niet echt veroorloven om deze zomer al voor een andere trainer te gaan, en dat zou ook best raar zijn geweest gezien de prestaties.
Dit had ie bij ons ook best mogen zeggen, maar ik denk dat ie het vervelend vond dat ie het seizoen niet af kon maken vanwege corona.quote:Dick Advocaat stopt na het huidige seizoen als hoofdtrainer van FC Utrecht. In goed overleg is besloten om het aflopende contract van de oefenmeester geen vervolg te geven.
“Ik heb met Frans van Seumeren en Jordy Zuidam een gesprek gehad”, legt hoofdtrainer Dick Advocaat uit. “De club heeft aan mij gevraagd of ik nog door wil gaan als hoofdtrainer, maar ik heb aangegeven dat het voor FC Utrecht beter zou zijn als de club kiest voor een langetermijnstrategie.”
quote:Op zaterdag 20 maart 2021 22:49 schreef Boussaadia het volgende:
En ik in januari maar denken dat Ajax achterlijk slecht was en Feyenoord sowieso nog wel boven Ajax kon gaan eindigen. Tenminste, dat maakte GurneyIsBestOke mij wijs.
Dit schreef ik een paar weken terug. Werd toen voor gek verklaard. Feyenoord heeft de minste selectie van de huidige top 5.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:34 schreef fetX het volgende:
We gaan gewoon vijfde worden hoor.
Dick haalt er het maximale uit.
En jij gelooft GurneyIsBestOké? Dan ben je zelf ook wel een beetje debiel hequote:Op zaterdag 20 maart 2021 22:49 schreef Boussaadia het volgende:
En ik in januari maar denken dat Ajax achterlijk slecht was en Feyenoord sowieso nog wel boven Ajax kon gaan eindigen. Tenminste, dat maakte GurneyIsBestOke mij wijs.
Toch schitterend als Dickie als laatste kunstje die play-offs (voor het eerst in onze historie) wint!quote:Op zondag 21 maart 2021 08:56 schreef Tarado het volgende:
ieder nadeel heeft z'n voordeel, in de play-offfs gaan we ook nog van dit Feyenoord genieten
Neejoh. De selectie van Vitesse is bij lange na niet beter. De rest inderdaad wel.quote:Op zondag 21 maart 2021 06:53 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]![]()
Emmen heeft gewoon een goede prestatie neergezet. Waarom gaat het nu weer over de zwakte van Feyenoord hier?
[..]
Dit schreef ik een paar weken terug. Werd toen voor gek verklaard. Feyenoord heeft de minste selectie van de huidige top 5.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |