Valt echt wel een hoop op aan te merken dat tweede jaar. Zijn wissels zijn ronduit dramatisch te noemen.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:48 schreef fetX het volgende:
[..]
We schieten natuurlijk niks op om hem te ontslaan, maar dit matige seizoen is hem wel echt voor een groot deel aan te rekenen hoor. Hier zit echt veel meer in.
Doe ik straks wel.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:48 schreef onlogisch het volgende:
@:zipportal heb je daar een gifje van? 90ste minuut.
Inderdaad, zo storend. Sowieso vond ik hem weer heel matig, persoonlijk denk ik echt dat Haps daar momenteel veel meer zou brengen.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:05 schreef fetX het volgende:
Malacia moet echt stoppen met afstandsschoten.
Zoals bij ongeveer elke club de laatste periode van zijn loopbaan. Aardige puinruimer, hele matige trainer.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Valt echt wel een hoop op aan te merken dat tweede jaar. Zijn wissels zijn ronduit dramatisch te noemen.
Eigenlijk niks nieuws dus, Arnesen had dat op voorhand beter moeten inschatten.
Wellicht mogen we tegen die tijd dan wel weer gaanquote:Op zaterdag 20 maart 2021 22:06 schreef Irritatie100 het volgende:
Dat wordt dus nog wat extra oogaids aan het einde van het seizoen met play-offsgenot. Hebben wij daarin überhaupt wel eens een fatsoenlijke wedstrijd op de mat gelegd?
Zeker maar dat moet je dan Arnesen ook aanrekenen.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Zoals bij ongeveer elke club de laatste periode van zijn loopbaan. Aardige puinruimer, hele matige trainer.
Tsja. Feyenoord kon het zich vooral niet echt veroorloven om deze zomer al voor een andere trainer te gaan, en dat zou ook best raar zijn geweest gezien de prestaties.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 22:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeker maar dat moet je dan Arnesen ook aanrekenen.
Nagenoeg iedereen smeekte Dick zo’n beetje toch nog een jaartje door te gaan. Tja.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 22:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja. Feyenoord kon het zich vooral niet echt veroorloven om deze zomer al voor een andere trainer te gaan, en dat zou ook best raar zijn geweest gezien de prestaties.
Dit ging over Kokcu?quote:Op zaterdag 20 maart 2021 22:15 schreef Caland het volgende:
Godverdomme, nu ben ik het nog eens met Hugo ook.
quote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:48 schreef onlogisch het volgende:
@:zipportal heb je daar een gifje van? 90ste minuut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |