iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt
geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar februariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dan moet ik eerst halen.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
kent iemand deze serie, kwam voorbij in mijn youtubeTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Rob.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
JA..quote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:23 schreef Dotteke het volgende:
Was die keiharde bolk nu nodig @:Rob![]()
Hoi hoi![]()
hoi lieffie![]()
![]()
Zegt mij zo even niksquote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:22 schreef Maanvis het volgende:
kent iemand deze serie, kwam voorbij in mijn youtube![]()
Excitingquote:
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Oke, dan zal ik maar van genietenquote:ik word niet alle dagen keihard gebolkt
Dat krijg je op je oude dagquote:
quote:
Ik was net live getuige van een achtervolging en aanhoudingUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
En roken.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:26 schreef Rob het volgende:
hema!!- E E N - B A K K I E - K O F F I E - D A N - M A A R - ? -
![]()
![]()
Wat leuk dat je er bent.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
auto van verdachte was gecrasht in basketbalveldje,, verdachte was er vandoor gegaan in doodlopende straat
Uw ADH vitamine Worst
gelukkig alleen maar getuige :-)quote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:26 schreef hemarookworst het volgende:
Ik was net live getuige van een achtervolging en aanhouding![]()
Bij jou in de straat?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:26 schreef hemarookworst het volgende:
Ik was net live getuige van een achtervolging en aanhoudingWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker skattie, daar zeg ik nooit nee tegen.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:26 schreef Rob het volgende:
Nu zit je geboeid in een busje?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:26 schreef hemarookworst het volgende:
Ik was net live getuige van een achtervolging en aanhouding“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:26 schreef Rob het volgende:
![]()
Ben ik mee bezigUw ADH vitamine Worst
Dan komt hij niet ver, de sukkelquote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:27 schreef hemarookworst het volgende:
auto van verdachte was gecrasht in basketbalveldje,, verdachte was er vandoor gegaan in doodlopende straatWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
even "twee minuutjes" ontspanning. ben zo weer weg.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En roken.![]()
Wat leuk dat je er bent.- T I E D • V E U R • E E N • P A F K E •
![]()
![]()
Dat gaat op links ook.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:29 schreef Mrsloveable het volgende:
In Engeland zijn die achtervolgingen pas heftig soms“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Scooters rammenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:29 schreef Mrsloveable het volgende:
In Engeland zijn die achtervolgingen pas heftig soms
Uw ADH vitamine Worst
Een gedicht over Maanvis
Zonder pardon.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ruit inslaan ,ook een tactiek daar.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mwa ook dat..quote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ruit inslaan ,ook een tactiek daar.![]()
Alleen de linkerruit?I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Het kabinet komt organisaties tegemoet als hun evenementen in de tweede helft van dit jaar vanwege coronamaatregelen niet kunnen doorgaan. Ze krijgen 80 procent van de gemaakte kosten terug als gift en ontvangen de rest als lening. Dat laat staatssecretaris Mona Keijzer (Economische Zaken) aan NU.nl weten.![]()
Een gedicht over Maanvis
Ik hoorde het net op het nieuws.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:38 schreef Mrsloveable het volgende:
Het kabinet komt organisaties tegemoet als hun evenementen in de tweede helft van dit jaar vanwege coronamaatregelen niet kunnen doorgaan. Ze krijgen 80 procent van de gemaakte kosten terug als gift en ontvangen de rest als lening. Dat laat staatssecretaris Mona Keijzer (Economische Zaken) aan NU.nl weten.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Hoi even wegquote:![]()
Een gedicht over Maanvis
Dat is netjes.Al hoop ik dat het niet nodig is.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:38 schreef Mrsloveable het volgende:
https://www.nu.nl/muziek/(...)t-garantiefonds.html“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zou wel fijn zijn als evenmenten weer plaats zouden vinden.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Het geeft organisatoren tenminste een kans om iets op te zetten.
Tijd voor een dikke fok!festivalquote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:38 schreef Mrsloveable het volgende:
https://www.nu.nl/muziek/(...)t-garantiefonds.htmlUw ADH vitamine Worst
Rookworst pop.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Tijd voor een dikke fok!festival
op zich, maar ik mis ze niet heel ergquote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:42 schreef Superbadeendje het volgende:
Zou wel fijn zijn als evenmenten weer plaats zouden vinden.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ik weet al een goede DJ dan.quote:
Snotverdorie das veul![]()
![]()
Tussen donderdagochtend en vrijdagochtend zijn ongeveer 7400 nieuwe coronagevallen geregistreerd. Dat meldt minister Ferd Grapperhaus (Justitie en Veiligheid) na afloop van de wekelijkse ministerraad.
https://www.telegraaf.nl/(...)-sinds-begin-januariWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
G,O ,Armin of Paul van Dyk.quote:
Paul Kalkbrenner hou ik voor mezelf.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Eet smakelijk voor zoquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker ite.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lekker laten smakenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nu zit dat liedje in mijn hoofd.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ALsof dat de uitslagen gaat veranderen
Jammer dat Femke dat niet doet hequote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:56 schreef Paul het volgende:
goeden topicjen
VKZ / Nelke fietst naakt uit onvrede over verkiezingsuitslagenUw ADH vitamine Worst
![]()
tis wat
Armin alleen als die 138 of vinyl classics gaat spelenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
G,O ,Armin of Paul van Dyk.
Paul Kalkbrenner hou ik voor mezelf.Uw ADH vitamine Worst
Welk liedjequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Is het daar zo warm danquote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:01 schreef mario390 het volgende:
ligen al 1 ur in de zon
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
NiNiet geklikt, maar ken hem wel.... hap hap hap dat zal lekker smaken....quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:03 schreef Dotteke het volgende:
Ni
[..]
Niet geklikt, maar ken hem wel.... hap hap hap dat zal lekker smaken....
Das al een heul oud liedjeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het glijd lekker bij jouWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vislapjes.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het valt me nu pas op dat de TT veranderd is
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Eet smakelijk Marioquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Smakelijk marioThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Delen mario.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mikey
Hoi hoiThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Lekker weekend Mikey, ben je vrij of moet je werken het weekend?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan hoefde je niet te werkenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:16 schreef hemarookworst het volgende:
Als ze de uitkeringen eens hoger maakten![]()
Wees blij dat je thuis werkt kan je meer hier zijn ipv te werkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nog een wappie @FreshFruitquote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:56 schreef Paul het volgende:
goeden topicjen
VKZ / Nelke fietst naakt uit onvrede over verkiezingsuitslagenTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Heb zin om pils te klappen in het zonnetje, maar dan moet ik maandag vroeger op om het af te rondenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan hoefde je niet te werken![]()
Wees blij dat je thuis werkt kan je meer hier zijn ipv te werkenUw ADH vitamine Worst
Nelke kende ik nog niet.quote:
Zo warm is het nog niet buiten hoor. Achter het glas is de zon altijd lekkerquote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb zin om pils te klappen in het zonnetje, maar dan moet ik maandag vroeger op om het af te rondenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Achter een vol glasquote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo warm is het nog niet buiten hoor. Achter het glas is de zon altijd lekker
Het is pas 14.30 uurquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb je haar weer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hier is geen zonWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zonder wind is het best lekkerquote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo warm is het nog niet buiten hoor. Achter het glas is de zon altijd lekkerUw ADH vitamine Worst
Kom je doen?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
De zon is letterlijk achter de wolken verdwenen na deze post hierquote:![]()
Uw ADH vitamine Worst
Oh dat was niet de bedoelingquote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
De zon is letterlijk achter de wolken verdwenen na deze post hier![]()
![]()
![]()
Wat doet hij hier, hij hoort te slapenquote:
Doe je weer netjes,hulde.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat voor magie beheers je? De zon is weer langzaamaan terug aan het komen na deze postquote:![]()
Uw ADH vitamine Worst
Dan sturen we hem gewoon naar bedquote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat doet hij hier, hij hoort te slapen![]()
![]()
Hij komt en gaat de hele dag al hier
Hij is er meer niet dan welWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Met zijn blote voetenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:25 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan sturen we hem gewoon naar bed
Dat weet ik ook niet..quote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wat voor magie beheers je? De zon is weer langzaamaan terug aan het komen na deze post![]()
![]()
![]()
Nou ja zeg.
Nog maar anderhalf uur en ik ben vrij
quote:
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 19-03-2021 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. FreshFruit / 2064 / +125 / +148 / 3037 / 3924
2. Dotteke / 1583 / +124 / +50 / 4391 / 5187
3. Superbadeendje / 645 / +14 / +11 / 1657 / 2291
4. Maanvis / 642 / +66 / +42 / 1650 / 2097
5. mario390 / 555 / +23 / +8 / 985 / 1306
6. jerney / 548 / +7 / +45 / 2194 / 2515
7. DerRabbit / 536 / +7 / +5 / 1653 / 1952
8. Mrsloveable / 491 / +22 / +4 / 2014 / 2406
9. chufi / 488 / +24 / +41 / 546 / 829
10. Rafeiro / 435 / +53 / +0 / 523 / 689
11. aloa / 346 / +20 / +0 / 2512 / 2746
12. Fogel / 264 / +10 / +1 / 826 / 1002
13. m1st1g / 256 / +16 / +0 / 1380 / 1542
14. Straatverlichting / 256 / +14 / +7 / 773 / 981
15. hemarookworst / 248 / +17 / +6 / 1323 / 1517
16. PlymouthFury / 224 / +1 / +4 / 634 / 757
17. Jippie / 214 / +30 / +0 / 416 / 505
18. gebrokenglas / 213 / +4 / +0 / 1043 / 1206
19. ToT / 199 / +8 / +0 / 1366 / 1538
20. Puntenjager / 190 / +0 / +2 / 154 / 224SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Kan jij ook de regendans wanneer er weer droogte aankomt?quote:Uw ADH vitamine Worst
Thanks Monilove.
Ik wilde niet kijken, maar toch gedaanquote:
Bradge
Je kunt wel merken dat ik de laatste paar dagen bijna niet hier ben, zak alweer in de ranglijst
De bolk van jou mag flinker iddquote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:31 schreef DerRabbit het volgende:
Je kunt wel merken dat ik de laatste paar dagen bijna niet hier ben, zak alweer in de ranglijstUw ADH vitamine Worst
Het lukt mij niet om een plek hoger te komenquote:![]()
Hij bolkt mij als een gek tis watWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, wordt gelijk afgestraftquote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:31 schreef DerRabbit het volgende:
Je kunt wel merken dat ik de laatste paar dagen bijna niet hier ben, zak alweer in de ranglijstWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wie?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het lukt mij niet om een plek hoger te komen![]()
Hij bolkt mij als een gek tis wat“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat lekkere stukje fruit, ken je hemquote:
Tsja, soms moeten sommige mensen ook daadwerkelijk iets toevoegen aan de maatschappij buiten FOK!quote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
De bolk van jou mag flinker idd
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tsja, soms moeten sommige mensen ook daadwerkelijk iets toevoegen aan de maatschappij buiten FOK!![]()
Kan het wel proberen natuurlijkquote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kan jij ook de regendans wanneer er weer droogte aankomt?![]()
![]()
Die in dat roze jurkje,en op hakken?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat lekkere stukje fruit, ken je hem“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Keihard terug bolkenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het lukt mij niet om een plek hoger te komen![]()
Hij bolkt mij als een gek tis wat![]()
![]()
Bijvoorbeeld kut roepen naar de buuf, zodat er ook eindelijk iemand aandacht aan haar geeftquote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tsja, soms moeten sommige mensen ook daadwerkelijk iets toevoegen aan de maatschappij buiten FOK!Uw ADH vitamine Worst
Nee, die met dat roze jurkje en zwarte laarzenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die in dat roze jurkje,en op hakken?
Ergens had je wel gelijk maar ssssttttquote:blijft wel tussen ons he
Hier nog 4 wappies voormalig politieagenten die praten over het politiegeweldquote:
Een gedicht over Maanvis
Kijk, deze man weet wat er belangrijk is in het levenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld kut roepen naar de buuf, zodat er ook eindelijk iemand aandacht aan haar geeft
Goed idee. Dat ik daar nu niet zelf op kwamquote:
Ik sta wel nog op plek 15 in de top 100 van 2021
Ik mis hier eentje.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hier nog 4 wappies voormalig politieagenten die praten over het politiegeweld“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Geerd is dus ook sociaal werkerquote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kijk, deze man weet wat er belangrijk is in het leven
Uw ADH vitamine Worst
Geerd is de psycholoog des vaderlandquote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Geerd is dus ook sociaal werker![]()
Hij brengt de leer van de goede leeft naar het grote publiek![]()
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geerd is de psycholoog des vaderland![]()
Hij brengt de leer van de goede leeft naar het grote publiek![]()
Uw ADH vitamine Worst
Hij zou de politiek in moeten, dan scoort hij makkelijk alle zetelsquote:![]()
de presentator is ook wappie maar geen voormalig politieagentquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ik hoop iig dat niet alle wappies nu naakt gaan fietsen
Een gedicht over Maanvis
Hij stond er met zijn oren naar te kijken.
Wat een BS,ik kijk die streams ook,en zie toch echt iets anders.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Een gedicht over Maanvis
Die mensen waren er bij he en ze hebben in het vak gezetenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:48 schreef FreshFruit het volgende:
Wat een BS,ik kijk die streams ook,en zie toch echt iets anders.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Waar is rupsje?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:42 schreef Paul het volgende:
Nieuw webloggie![]()
Top of Flop: Def P, MC Stef, Das de Rijmmaniak - Muilkorf
Nieuw webloggieActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Die ene vent,Dijkstra heet hij volgens mij.Kreeg vorig jaar een paar tikkies op het Malieveld.En omdat meneer ex agent is (ontslagen) is hij opeens expert.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
1 ding geef ik ze wel gelijk in,in Den Haag meppen ze snel en hard.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je weet niet of het ME alleen uit Den Haag was, die komen overal vandaanquote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:54 schreef FreshFruit het volgende:
1 ding geef ik ze wel gelijk in,in Den Haag meppen ze snel en hard.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
er vallen nog een keer doden zo, het is slechts een kwestie van tijd voordat mensen zwaardere wapens meenemen en daarop behorende politzeireactiesquote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:54 schreef FreshFruit het volgende:
1 ding geef ik ze wel gelijk in,in Den Haag meppen ze snel en hard.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Klopt, de meeste ME komt uit andere plaatsen.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je weet niet of het ME alleen uit Den Haag was, die komen overal vandaanActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Dat weet ik,maar het optreden in Den Haag is opvallend harder dan in andere steden.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je weet niet of het ME alleen uit Den Haag was, die komen overal vandaan“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het kan ook zijn dat de maat vol was na zoveel maanden.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat weet ik,maar het optreden in Den Haag is opvallend harder dan in andere steden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja maar da's niet de procedure bij de politie... en hoezo de maat vol, ga je dan gewoon slaan terwijl men al bezig was met vertrekken?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het kan ook zijn dat de maat vol was na zoveel maanden.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Nee, dat weet ik. Het hoort ook niet. 'Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ze gingen ook van het Malieveld af.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het kan ook zijn dat de maat vol was na zoveel maanden.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Een BLM-achtige demonstratie organiseren; Wappie lives matter!quote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat weet ik,maar het optreden in Den Haag is opvallend harder dan in andere steden.
Dan kan Van Zanen ook mooi selfies met de demonstranten gaan maken die demonstreren tegen het politiegeweld!![]()
![]()
ze zeiden dat de wappies weg moeten gaanquote:
de wappies gingen weg, waren weg aan het lopen
op dat moment gingen ze al slaan
dit was gewoon een grote foutTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze gingen ook van het Malieveld af.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat ze de stad introkken ipv naar huis te gaan.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Net als eerder met die dame die een waterkanon tegen d'r kop kreeg.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ze zeiden dat de wappies weg moeten gaan
de wappies gingen weg, waren weg aan het lopen
op dat moment gingen ze al slaan
dit was gewoon een grote fout![]()
O dat ja, en neusbel was trots dat ze daardoor de massa als nog weer op het malieveld toelieten.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat ze de stad introkken ipv naar huis te gaan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat sloeg ook nergens op.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Net als eerder met die dame die een waterkanon tegen d'r kop kreeg.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Hoe is het eigenlijk met je ketel? al een keer gemaakt?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Er kunnen 5000 mensen op het malieveld met 1,5 meter er tussen als het niet meer isTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Wederom een groot geluk dat zij nog leeftquote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Net als eerder met die dame die een waterkanon tegen d'r kop kreeg.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Zo 15 uur thee tijd, maar ik hou het bij de koffieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar niet zonder eerst verschillende keren gewaarschuwd te hebbenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:54 schreef FreshFruit het volgende:
1 ding geef ik ze wel gelijk in,in Den Haag meppen ze snel en hard.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Hey Mazkwam je op de koffie af
Die dame stond ook bij iedere demonstratie vooraan te schreeuwenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Net als eerder met die dame die een waterkanon tegen d'r kop kreeg.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Er mochten ook maar 500 pers. deelnemen en er kwamen veel meer. Ze zijn meerdere keren gewaarschuwd dat ze weg moeten gaan. Hadden ze maar moeten luisteren.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat ja, en neusbel was trots dat ze daardoor de massa als nog weer op het malieveld toelieten.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ja ik dacht eerst dat het tijdens de demonstraties gebeurde, maar die dame had het gebied op dat punt bijna verlaten. Ze konden het dus nog NÉT op de valreep ff snel doen.quote:![]()
@FreshFruit
Trance fans are among the happiest music listeners, a new study has found.
OnBuy analysed more than two million Reddit comments from the subreddits of 27 different music genres
https://djmag.com/news/tr(...)ners-new-study-finds
Uw ADH vitamine Worst
Hahaha nee hoor, ik ben meer van een bakkie thee in de middag. 's Ochtends en 's avonds lekker een bakkie koffiequote:Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ik ben even haar naam kwijt.Ik ga even zoeken.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die dame stond ook bij iedere demonstratie vooraan te schreeuwen
Ah dan is een schedelbreuk bij vertrek idd wel terecht jal zomaar woorden gebruiken! Hoe durft ze!quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die dame stond ook bij iedere demonstratie vooraan te schreeuwen![]()
Die 'dame' liep terug naar de massa demonstranten. Die liep helemaal niet wegquote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik dacht eerst dat het tijdens de demonstraties gebeurde, maar die dame had het gebied op dat punt bijna verlaten. Ze konden het dus nog NÉT op de valreep ff snel doen.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Mooi,even lezen.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:05 schreef hemarookworst het volgende:
@:freshfruit
Trance fans are among the happiest music listeners, a new study has found.
OnBuy analysed more than two million Reddit comments from the subreddits of 27 different music genres
https://djmag.com/news/tr(...)ners-new-study-finds
Dan gaan er blijkbaar meerdere verhalen de rondte.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die 'dame' liep terug naar de massa demonstranten. Die liep helemaal niet weg![]()
Ik kan er geen medelijden mee hebbenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah dan is een schedelbreuk bij vertrek idd wel terecht jal zomaar woorden gebruiken! Hoe durft ze!Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Je hebt de streams niet gevolgd, er werd gemept op het moment dat ze aan het vertrekken warenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er mochten ook maar 500 pers. deelnemen en er kwamen veel meer. Ze zijn meerdere keren gewaarschuwd dat ze weg moeten gaan. Hadden ze maar moeten luisteren.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Oke dan een thee voor Mazquote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hahaha nee hoor, ik ben meer van een bakkie thee in de middag. 's Ochtends en 's avonds lekker een bakkie koffie
Wat is xi xi?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:07 schreef mario390 het volgende:
de 2 kleine meisjes hebben wegen
xixi opgegevenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb de streams wel gevolgdquote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je hebt de streams niet gevolgd, er werd gemept op het moment dat ze aan het vertrekken warenIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Er is nu even onduidelijkheid over of ze aan het weglopen was of niet, maar jij vindt het prima als vertrekkende mensen ook zwaar mishandeld worden?quote:![]()
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er mochten ook maar 500 pers. deelnemen en er kwamen veel meer. Ze zijn meerdere keren gewaarschuwd dat ze weg moeten gaan. Hadden ze maar moeten luisteren.
Nadat er 10 keer was gevorderd om te vertrekken.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dan is politiegeweld in dat geval wraak voor eerdere daden i.p.v. om de mensen er weg te krijgen en de orde te herstellen.![]()
Het was trouwens max.200.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Precies. En als de ME dan tikken uitdeelt gaan ze in de slachtofferrol zitten. Opzouten met die jankmuilenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nadat er 10 keer was gevorderd om te vertrekken.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Zo te zien liep ze juist wel weg.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die 'dame' liep terug naar de massa demonstranten. Die liep helemaal niet weg
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ndhoven-en-amsterdamActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Er was een noodverordeningquote:
En mijn vechthond is niet gevaarlijk,en dat ik kankerlijer riep kwam uit emotie.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Precies. En als de ME dan tikken uitdeelt gaan ze in de slachtofferrol zitten. Opzouten met die jankmuilen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik zie haar hier ook richting de demonstranten lopenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zo te zien liep ze juist wel weg.
[ afbeelding ]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ndhoven-en-amsterdamIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ze loopt naar de demonstranten toe zo te zienquote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zo te zien liep ze juist wel weg.
[ afbeelding ]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ndhoven-en-amsterdamWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ze liep ook weer terug richting de tunnel/centrum.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zie haar hier ook richting de demonstranten lopen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En toen ze aan het vertrekken waren moesten ze alsnog gemept worden. Niet aangehouden, niet aangesproken niet ingesloten, niet mee naar het bureau. Nee toen ze aan het vertrekken waren moesten ze geslagen worden. Want? Geen idee. Want ze gingen dus al en ze waren niet agressiefquote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nadat er 10 keer was gevorderd om te vertrekken.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En mijn vechthond is niet gevaarlijk,en dat ik kankerlijer riep kwam uit emotie.![]()
LOL eerst verklaarde hij dat hij alleen maar 'los, los' riep tegen de hond
Er kunnen makkelijk 5000 mensen op het malieveld met inachtneming van de coronaregelsquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ik ga maar even een blokje om. Hier kan ik niet tegen.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Waarom wordt deze discussie nu weer aangezwengeld?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Er werden 200 wappies toegestaan.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Er kunnen makkelijk 5000 mensen op het malieveld met inachtneming van de coronaregels“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ben ook even weg.
Omdat in deze video 4 mensen met verstand van politiewerk zeggen dat de politie verkeerd gehandeld heeft.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:15 schreef Dotteke het volgende:
Waarom wordt deze discussie nu weer aangezwengeld?Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:15 schreef mazaru het volgende:
Ik ga maar even een blokje om. Hier kan ik niet tegen.
quote:
En vond je dat terecht?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er werden 200 wappies toegestaan.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Regen, zon, wind, regen, sneeuw, wind, hagel, onweer, warm, koud.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ben blij dat de opkomst groot was zodat men kon zien dat het niet een handjevol wappies was, maar er was maar toestemming voor 200 gegeven. Ik sta er wel achter dat er op een gegeven moment opgetreden werd omdat er veel meer mensen kwamen dan toegestaan was, maar het geweld was buitenproportioneel hard. Er is een verschil tussen wat corrigerende tikken en volslagen in het wild herhaaldelijk mensen op het hoofd en in het gezicht te gaan slaan en een hond naar het gezicht van iemand te laten bijten die al op de grond lag en verder geweld te gebruiken tegen mensen die op de grond te liggen.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Er kunnen makkelijk 5000 mensen op het malieveld met inachtneming van de coronaregels
Een paar fikse tikken tegen de romp om ze op te laten rotten moet voldoende zijn.![]()
En diverse mediakanalen, Amnesty International, de Ombudsman en weet ik wat allemaal nog meer.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Omdat in deze video 4 mensen met verstand van politiewerk zeggen dat de politie verkeerd gehandeld heeft.![]()
Regenwolken, donderwolken, stapelwolken, schaapjeswolkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:18 schreef ToT het volgende:
Ja ander onderwerp idd, niemand overtuigt elkaar hier en het is niet goed voor de sfeer.![]()
2 zijn er al weg en we hebben het er hier toch al uitgebreid over gehadWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
True.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
2 zijn er al weg en we hebben het er hier toch al uitgebreid over gehad
Zo, meneertje ligt hier weer op de bank te maffen.![]()
![]()
Vertel maar iets leuks over Mini, nog streken uitgehaald vandaagWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker ff rust voor paps.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:20 schreef ToT het volgende:
[..]
True.
Zo, meneertje ligt hier weer op de bank te maffen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:20 schreef Dotteke het volgende:
Vertel maar iets leuks over Mini, nog streken uitgehaald vandaagNet mee bezig.
Op de opvang heeft hij niks gegeten of gedronken, maar eenmaal thuis was hij weer flink aan het eten.
Er kwam net weer een buurmeisje op bezoek, en die 2 hebben leuk met elkaar zitten spelen. (De oudere zus van MiniToTdinnetje.)
![]()
HajaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja, je was sneller dan ikquote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:22 schreef ToT het volgende:
[..]Net mee bezig.
Op de opvang heeft hij niks gegeten of gedronken, maar eenmaal thuis was hij weer flink aan het eten.
Er kwam net weer een buurmeisje op bezoek, en die 2 hebben leuk met elkaar zitten spelen. (De oudere zus van MiniToTdinnetje.)
![]()
O dat is raar, misschien te veel indrukken op de opvang
NIet zo druk als gisteren dusWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb je ook die aflevering van Zembla gezien over politiegeweld met hondenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben blij dat de opkomst groot was zodat men kon zien dat het niet een handjevol wappies was, maar er was maar toestemming voor 200 gegeven. Ik sta er wel achter dat er op een gegeven moment opgetreden werd omdat er veel meer mensen kwamen dan toegestaan was, maar het geweld was buitenproportioneel hard. Er is een verschil tussen wat corrigerende tikken en volslagen in het wild herhaaldelijk mensen op het hoofd en in het gezicht te gaan slaan en een hond naar het gezicht van iemand te laten bijten die al op de grond lag en verder geweld te gebruiken tegen mensen die op de grond te liggen.
Een paar fikse tikken tegen de romp om ze op te laten rotten moet voldoende zijn.Uw ADH vitamine Worst
Hey Mikey
Nee idd. En Mini-ToTdinnetjegrotezus zat hier op een gegeven moment Masha and the bear te kijken!quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, je was sneller dan ik![]()
O dat is raar, misschien te veel indrukken op de opvang
NIet zo druk als gisteren dus![]()
![]()
Hoe oud is ze dan?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee idd. En Mini-ToTdinnetjegrotezus zat hier op een gegeven moment Masha and the bear te kijken!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nope, maar laten we maar ff van onderwerp wisselen. Anderen overtuigen gaat toch niet lukken en we zitten hier sowieso voor de gezelligheid, toch?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb je ook die aflevering van Zembla gezien over politiegeweld met honden![]()
![]()
8.quote:Ze zei dat ze Masha vroeger wel leuk toen ze kleiner was, maar nu niet meer.
Maar ze bleef wel mooi kijken!![]()
![]()
![]()
Zit in me om iets te doen bij zinloos geweld. Heb een week met een blauw oog rondgelopen omdat ik ingreep ergens, bloedvlekken op mijn inmiddels weggegooid oranje shirtje omdat ik een kroeg mee heb leeggeveegd toen ze elkaar met glas waren aan het bewerken, en een keer op zakenreis een ruziend stelletje uit elkaar gehoudenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:18 schreef ToT het volgende:
Ja ander onderwerp idd, niemand overtuigt elkaar hier en het is niet goed voor de sfeer..
Een gedicht over Maanvis
Mooi is dat he,quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:31 schreef ToT het volgende:
[..]
8.Ze zei dat ze Masha vroeger wel leuk toen ze kleiner was, maar nu niet meer.
Maar ze bleef wel mooi kijken!
![]()
welke film is dit?Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Cool, een diorma in een diorama.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zit in me om iets te doen bij zinloos geweld. Heb een week met een blauw oog rondgelopen omdat ik ingreep ergens, bloedvlekken op mijn inmiddels weggegooid oranje shirtje omdat ik een kroeg mee heb leeggeveegd toen ze elkaar met glas waren aan het bewerken, en een keer op zakenreis een ruziend stelletje uit elkaar gehouden.
Okee dan!
![]()
Mee eens, we hebben het er al vaak over gehad en we denken er allemaal anders over.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Nope, maar laten we maar ff van onderwerp wisselen. Anderen overtuigen gaat toch niet lukken en we zitten hier sowieso voor de gezelligheid, toch?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mooi gedaan.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:33 schreef Superbadeendje het volgende:
Cool, een diorma in een diorama.
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Zeker!
Laatst zaten ze ook allemaal lekker buiten te spelen samen, maar Mini-ToT is echt nog te klein voor de rest.
Toen-ie omver gelopen werd, heb ik hem maar weer naar binnen genomen.![]()
Hebben we nog leuke plannen voor het weekend?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Over het algemeen houden kinderen daar wel rekening mee.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:34 schreef ToT het volgende:
[..]Zeker!
Laatst zaten ze ook allemaal lekker buiten te spelen samen, maar Mini-ToT is echt nog te klein voor de rest.
Toen-ie omver gelopen werd, heb ik hem maar weer naar binnen genomen.
Het mooie buitenspeelweer gaat er weer aankomen, lekker het bos in met hemWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:34 schreef DerRabbit het volgende:
Hebben we nog leuke plannen voor het weekend?lekker wippert bolkuhhhhh
Ik nog niet. Wel een paar dingen die nog gedaan moeten worden.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:34 schreef DerRabbit het volgende:
Hebben we nog leuke plannen voor het weekend?Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Nee, we kunnen en mogen niks wegens de avondklok en de coronamaatregelen.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:34 schreef DerRabbit het volgende:
Hebben we nog leuke plannen voor het weekend?
en ik kan niet naar mijn familie want die moeten wachten op de uitslag van de 2e coronatest die wrs zondag komtTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Mevrouw ToT naar een Thaise masseuze brengen. Zij heeft nog meer last van haar nek, rug en schouders dan ik, dankzij haar werk.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:34 schreef DerRabbit het volgende:
Hebben we nog leuke plannen voor het weekend?![]()
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Over het algemeen houden kinderen daar wel rekening mee.
Het mooie buitenspeelweer gaat er weer aankomen, lekker het bos in met hemGaat ook echt wel gebeuren!
![]()
![]()
Een beetje stelen, een beetje zuipenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:34 schreef DerRabbit het volgende:
Hebben we nog leuke plannen voor het weekend?Uw ADH vitamine Worst
Yo tot goeie post onder dat captain america bericht.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
mogen kinderen onder 12 wel met elkaar spelen of is daar ook maximale groepsgrootte?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:34 schreef ToT het volgende:
[..]Zeker!
Toen-ie omver gelopen werd, heb ik hem maar weer naar binnen genomen.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Vindt ze het werk leuk ToT?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Mevrouw ToT naar een Thaise masseuze brengen. Zij heeft nog meer last van haar nek, rug en schouders dan ik, dankzij haar werk.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Succes!quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik nog niet. Wel een paar dingen die nog gedaan moeten worden.Tsja, ik zit met hetzelfde beetje plus de afstandquote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nee, we kunnen en mogen niks wegens de avondklok en de coronamaatregelen.
en ik kan niet naar mijn familie want die moeten wachten op de uitslag van de 2e coronatest die wrs zondag komt
Inclusief happy ending?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Mevrouw ToT naar een Thaise masseuze brengen. Zij heeft nog meer last van haar nek, rug en schouders dan ik, dankzij haar werk.
Ach er is altijd wel wat te doen, ook al ben je idd enorm beperkt door de maatregelen en zijn veel dingen een stuk saaier geworden. Beetje staand koffie drinken in de stad met een stel anderen bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nee, we kunnen en mogen niks wegens de avondklok en de coronamaatregelen.
en ik kan niet naar mijn familie want die moeten wachten op de uitslag van de 2e coronatest die wrs zondag komt![]()
Op gezellig op afspraak binnen een bepaald tijdbestek rondslenteren op een meubelboulevard.![]()
![]()
Renato Tapia mag zich in de belangstelling verheugen van Real Madrid en Atlético Madrid, meldt het Peruviaanse El Futbolero. Los Rojiblancos zouden de beste papieren hebben door een belofte van coach Diego Simeone aan de oud-speler van Feyenoord.
De carrière van Tapia zit in de lift sinds zijn vertrek uit de Eredivisie. Hij is een belangrijke kracht bij Celta de Vigo en wordt al enige tijd in verband gebracht met een transfer. Vooral Simeone is zeer gecharmeerd van de 25-jarige middenvelder, schrijft El Futbolero. De Argentijnse trainer zou Tapia zelfs min of meer een basisplaats beloven als hij overstapt naar het Wanda Metropolitano.
Simeone ziet in de Peruviaanse international een toekomstig Primera División-ster en wil Real Madrid daarom aftroeven. Atlético moet wel een transfersom vrijmaken voor Tapia, die een contract tot medio 2024 heeft bij Celta de Vigo.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Drive to survive verder kijken, zit nu op de aflevering over ferrari.
Weinig Max tot dusver. maar die wilde ook niet meedoen
Een gedicht over Maanvis
Ik weet nog wel een massage salon in Hilversum wat te boek staat als hoerenknalquote:
Ja ik vind het allemaal zo zonde wat er gebeurt, en veel anderen zitten ook niet op de M-She-U te wachten.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Yo tot goeie post onder dat captain america bericht.
Wokeness slaat door, maar goed; kan zijn dat Stan Lee er idd ook wel achter stond, ik weet het niet. Het lijkt nu allemaal wel ineens in een stroomversnelling te zitten.![]()
Volgens mij mag dat gewoon, ook al kunnen ze het virus net zo goed verspreiden als volwassenen.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
mogen kinderen onder 12 wel met elkaar spelen of is daar ook maximale groepsgrootte?![]()
Toch niet dat adres die ik als suggestie had gegeven aan Braddie voor zijn vlogs hequote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een massage salon in Hilversum wat te boek staat als hoerenknal
Uw ADH vitamine Worst
Anders gewoon waterkanon erop. Hadden ze daar maar niet moeten zijnquote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens mij mag dat gewoon, ook al kunnen ze het virus net zo goed verspreiden als volwassenen.
Een gedicht over Maanvis
weer heeft en meisje wegen
xixi opgehoud
zich anmaken will zich geloof ik niemand
ook wanneer je dann leader bent![]()
Met ups en downs. Deze week is he ff goed kut; ze moet continu fysiek zwaar werk doen terwijl anderen (die groter en sterker zijn) lichter werk doen, en ze snapt het Drentse accent niet altijd waardoor ze soms fouten maakt. Ook is het niet tof dat ze vaak avonddiensten moet draaien.quote:
Buiten deze dingen bevalt het verder gelukkig wel!![]()
![]()
Geen idee welk adres je aan Braddie had voorgesteldquote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Toch niet dat adres die ik als suggestie had gegeven aan Braddie voor zijn vlogs he
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Anders gewoon waterkanon erop. Hadden ze daar maar niet moeten zijnHou op!
Anyway, verdere plannen dit weekend: Breaking Bad kijken.En misschien wat fietsen.
![]()
Hilvertsweg ofzo heet hetquote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geen idee welk adres je aan Braddie had voorgesteldUw ADH vitamine Worst
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:42 schreef mario390 het volgende:
xixi opgehoud
ook wanneer je dann leader bent
Momentje.....![]()
Oohja die moet ik ook opnieuw kijken. Want ik wil hem nu wel eens kijken nu ik ervaing meb met drugsquote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:43 schreef ToT het volgende:
[..]Hou op!
Anyway, verdere plannen dit weekend: Breaking Bad kijken.En misschien wat fietsen.
Een gedicht over Maanvis
Als marvel comic lezer ben ik het wel gewend slaat negen van de tien keer toch niet aan allemaal ophef over een mini serie van maximaal 6 issue.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik vind het allemaal zo zonde wat er gebeurt, en veel anderen zitten ook niet op de M-She-U te wachten.
Wokeness slaat door, maar goed; kan zijn dat Stan Lee er idd ook wel achter stond, ik weet het niet. Het lijkt nu allemaal wel ineens in een stroomversnelling te zitten.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
lol @ de eerste 5secTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Haha!quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Oohja die moet ik ook opnieuw kijken. Want ik wil hem nu wel eens kijken nu ik ervaing meb met drugsIk heb alleen ervaring met natuurlijke middeltjes. (Wiet, paddo's, savia divinorum enz.)
Het is erg wisselend wat we van de serie vinden, maar het 3e seizoen vinden we al een stuk leuker dan de eerste 2.![]()
![]()
Niet gekliktquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ook niet gelikt zeker?quote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Wat is xixi dan, had ik net ook al gevraagd, alleen niet gezien of je al had geantwoord?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:42 schreef mario390 het volgende:
xixi opgehoud
ook wanneer je dann leader bentWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: