Er werden 200 wappies toegestaan.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Er kunnen makkelijk 5000 mensen op het malieveld met inachtneming van de coronaregels
Omdat in deze video 4 mensen met verstand van politiewerk zeggen dat de politie verkeerd gehandeld heeft.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:15 schreef Dotteke het volgende:
Waarom wordt deze discussie nu weer aangezwengeld?
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:15 schreef mazaru het volgende:
Ik ga maar even een blokje om. Hier kan ik niet tegen.
quote:
En vond je dat terecht?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er werden 200 wappies toegestaan.
Ik ben blij dat de opkomst groot was zodat men kon zien dat het niet een handjevol wappies was, maar er was maar toestemming voor 200 gegeven. Ik sta er wel achter dat er op een gegeven moment opgetreden werd omdat er veel meer mensen kwamen dan toegestaan was, maar het geweld was buitenproportioneel hard. Er is een verschil tussen wat corrigerende tikken en volslagen in het wild herhaaldelijk mensen op het hoofd en in het gezicht te gaan slaan en een hond naar het gezicht van iemand te laten bijten die al op de grond lag en verder geweld te gebruiken tegen mensen die op de grond te liggen.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Er kunnen makkelijk 5000 mensen op het malieveld met inachtneming van de coronaregels
En diverse mediakanalen, Amnesty International, de Ombudsman en weet ik wat allemaal nog meer.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Omdat in deze video 4 mensen met verstand van politiewerk zeggen dat de politie verkeerd gehandeld heeft.
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:18 schreef ToT het volgende:
Ja ander onderwerp idd, niemand overtuigt elkaar hier en het is niet goed voor de sfeer.
True.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
2 zijn er al weg en we hebben het er hier toch al uitgebreid over gehad
Lekker ff rust voor paps.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:20 schreef ToT het volgende:
[..]
True.
Zo, meneertje ligt hier weer op de bank te maffen.
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:20 schreef Dotteke het volgende:
Vertel maar iets leuks over Mini, nog streken uitgehaald vandaag
Ja, je was sneller dan ikquote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:22 schreef ToT het volgende:
[..]Net mee bezig.
Op de opvang heeft hij niks gegeten of gedronken, maar eenmaal thuis was hij weer flink aan het eten.
Er kwam net weer een buurmeisje op bezoek, en die 2 hebben leuk met elkaar zitten spelen. (De oudere zus van MiniToTdinnetje.)
Heb je ook die aflevering van Zembla gezien over politiegeweld met hondenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben blij dat de opkomst groot was zodat men kon zien dat het niet een handjevol wappies was, maar er was maar toestemming voor 200 gegeven. Ik sta er wel achter dat er op een gegeven moment opgetreden werd omdat er veel meer mensen kwamen dan toegestaan was, maar het geweld was buitenproportioneel hard. Er is een verschil tussen wat corrigerende tikken en volslagen in het wild herhaaldelijk mensen op het hoofd en in het gezicht te gaan slaan en een hond naar het gezicht van iemand te laten bijten die al op de grond lag en verder geweld te gebruiken tegen mensen die op de grond te liggen.
Een paar fikse tikken tegen de romp om ze op te laten rotten moet voldoende zijn.
Nee idd. En Mini-ToTdinnetjegrotezus zat hier op een gegeven moment Masha and the bear te kijken!quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, je was sneller dan ik![]()
O dat is raar, misschien te veel indrukken op de opvang
NIet zo druk als gisteren dus
Hoe oud is ze dan?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee idd. En Mini-ToTdinnetjegrotezus zat hier op een gegeven moment Masha and the bear te kijken!
Nope, maar laten we maar ff van onderwerp wisselen. Anderen overtuigen gaat toch niet lukken en we zitten hier sowieso voor de gezelligheid, toch?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb je ook die aflevering van Zembla gezien over politiegeweld met honden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |