quote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:03 schreef Dotteke het volgende:
Ni
[..]
Niet geklikt, maar ken hem wel.... hap hap hap dat zal lekker smaken....
Vislapjes.quote:
Eet smakelijk Marioquote:
Dan hoefde je niet te werkenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:16 schreef hemarookworst het volgende:
Als ze de uitkeringen eens hoger maakten
nog een wappie @FreshFruitquote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:56 schreef Paul het volgende:
goeden topicjen
VKZ / Nelke fietst naakt uit onvrede over verkiezingsuitslagen
Heb zin om pils te klappen in het zonnetje, maar dan moet ik maandag vroeger op om het af te rondenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan hoefde je niet te werken![]()
Wees blij dat je thuis werkt kan je meer hier zijn ipv te werken
Nelke kende ik nog niet.quote:
Zo warm is het nog niet buiten hoor. Achter het glas is de zon altijd lekkerquote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb zin om pils te klappen in het zonnetje, maar dan moet ik maandag vroeger op om het af te ronden
Achter een vol glasquote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo warm is het nog niet buiten hoor. Achter het glas is de zon altijd lekker
Het is pas 14.30 uurquote:
Zonder wind is het best lekkerquote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo warm is het nog niet buiten hoor. Achter het glas is de zon altijd lekker
Kom je doen?quote:
De zon is letterlijk achter de wolken verdwenen na deze post hierquote:
Oh dat was niet de bedoelingquote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
De zon is letterlijk achter de wolken verdwenen na deze post hier![]()
Wat doet hij hier, hij hoort te slapenquote:
Doe je weer netjes,hulde.quote:
Wat voor magie beheers je? De zon is weer langzaamaan terug aan het komen na deze postquote:
Dan sturen we hem gewoon naar bedquote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat doet hij hier, hij hoort te slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |