quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:20 schreef Dotteke het volgende:
Vertel maar iets leuks over Mini, nog streken uitgehaald vandaag
Ja, je was sneller dan ikquote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:22 schreef ToT het volgende:
[..]Net mee bezig.
Op de opvang heeft hij niks gegeten of gedronken, maar eenmaal thuis was hij weer flink aan het eten.
Er kwam net weer een buurmeisje op bezoek, en die 2 hebben leuk met elkaar zitten spelen. (De oudere zus van MiniToTdinnetje.)
Heb je ook die aflevering van Zembla gezien over politiegeweld met hondenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben blij dat de opkomst groot was zodat men kon zien dat het niet een handjevol wappies was, maar er was maar toestemming voor 200 gegeven. Ik sta er wel achter dat er op een gegeven moment opgetreden werd omdat er veel meer mensen kwamen dan toegestaan was, maar het geweld was buitenproportioneel hard. Er is een verschil tussen wat corrigerende tikken en volslagen in het wild herhaaldelijk mensen op het hoofd en in het gezicht te gaan slaan en een hond naar het gezicht van iemand te laten bijten die al op de grond lag en verder geweld te gebruiken tegen mensen die op de grond te liggen.
Een paar fikse tikken tegen de romp om ze op te laten rotten moet voldoende zijn.
Nee idd. En Mini-ToTdinnetjegrotezus zat hier op een gegeven moment Masha and the bear te kijken!quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, je was sneller dan ik![]()
O dat is raar, misschien te veel indrukken op de opvang
NIet zo druk als gisteren dus
Hoe oud is ze dan?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee idd. En Mini-ToTdinnetjegrotezus zat hier op een gegeven moment Masha and the bear te kijken!
Nope, maar laten we maar ff van onderwerp wisselen. Anderen overtuigen gaat toch niet lukken en we zitten hier sowieso voor de gezelligheid, toch?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb je ook die aflevering van Zembla gezien over politiegeweld met honden
8.quote:
Zit in me om iets te doen bij zinloos geweld. Heb een week met een blauw oog rondgelopen omdat ik ingreep ergens, bloedvlekken op mijn inmiddels weggegooid oranje shirtje omdat ik een kroeg mee heb leeggeveegd toen ze elkaar met glas waren aan het bewerken, en een keer op zakenreis een ruziend stelletje uit elkaar gehoudenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:18 schreef ToT het volgende:
Ja ander onderwerp idd, niemand overtuigt elkaar hier en het is niet goed voor de sfeer.
Mooi is dat he,quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:31 schreef ToT het volgende:
[..]
8.Ze zei dat ze Masha vroeger wel leuk toen ze kleiner was, maar nu niet meer.
Maar ze bleef wel mooi kijken!![]()
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zit in me om iets te doen bij zinloos geweld. Heb een week met een blauw oog rondgelopen omdat ik ingreep ergens, bloedvlekken op mijn inmiddels weggegooid oranje shirtje omdat ik een kroeg mee heb leeggeveegd toen ze elkaar met glas waren aan het bewerken, en een keer op zakenreis een ruziend stelletje uit elkaar gehouden.
Mee eens, we hebben het er al vaak over gehad en we denken er allemaal anders over.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Nope, maar laten we maar ff van onderwerp wisselen. Anderen overtuigen gaat toch niet lukken en we zitten hier sowieso voor de gezelligheid, toch?
Mooi gedaan.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:33 schreef Superbadeendje het volgende:
Cool, een diorma in een diorama.
[ afbeelding ]
quote:
Over het algemeen houden kinderen daar wel rekening mee.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:34 schreef ToT het volgende:
[..]Zeker!
Laatst zaten ze ook allemaal lekker buiten te spelen samen, maar Mini-ToT is echt nog te klein voor de rest.
Toen-ie omver gelopen werd, heb ik hem maar weer naar binnen genomen.
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:34 schreef DerRabbit het volgende:
Hebben we nog leuke plannen voor het weekend?
Ik nog niet. Wel een paar dingen die nog gedaan moeten worden.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:34 schreef DerRabbit het volgende:
Nee, we kunnen en mogen niks wegens de avondklok en de coronamaatregelen.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:34 schreef DerRabbit het volgende:
Mevrouw ToT naar een Thaise masseuze brengen. Zij heeft nog meer last van haar nek, rug en schouders dan ik, dankzij haar werk.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:34 schreef DerRabbit het volgende:
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Over het algemeen houden kinderen daar wel rekening mee.
Het mooie buitenspeelweer gaat er weer aankomen, lekker het bos in met hem
Een beetje stelen, een beetje zuipenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:34 schreef DerRabbit het volgende:
Yo tot goeie post onder dat captain america bericht.quote:
mogen kinderen onder 12 wel met elkaar spelen of is daar ook maximale groepsgrootte?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:34 schreef ToT het volgende:
[..]Zeker!
Laatst zaten ze ook allemaal lekker buiten te spelen samen, maar Mini-ToT is echt nog te klein voor de rest.
Toen-ie omver gelopen werd, heb ik hem maar weer naar binnen genomen.
Vindt ze het werk leuk ToT?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Mevrouw ToT naar een Thaise masseuze brengen. Zij heeft nog meer last van haar nek, rug en schouders dan ik, dankzij haar werk.
Succes!quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik nog niet. Wel een paar dingen die nog gedaan moeten worden.
Tsja, ik zit met hetzelfde beetje plus de afstandquote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nee, we kunnen en mogen niks wegens de avondklok en de coronamaatregelen.
en ik kan niet naar mijn familie want die moeten wachten op de uitslag van de 2e coronatest die wrs zondag komt
Inclusief happy ending?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Mevrouw ToT naar een Thaise masseuze brengen. Zij heeft nog meer last van haar nek, rug en schouders dan ik, dankzij haar werk.
Ach er is altijd wel wat te doen, ook al ben je idd enorm beperkt door de maatregelen en zijn veel dingen een stuk saaier geworden. Beetje staand koffie drinken in de stad met een stel anderen bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nee, we kunnen en mogen niks wegens de avondklok en de coronamaatregelen.
en ik kan niet naar mijn familie want die moeten wachten op de uitslag van de 2e coronatest die wrs zondag komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |