Met zijn blote voetenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:25 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan sturen we hem gewoon naar bed
Dat weet ik ook niet..quote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wat voor magie beheers je? De zon is weer langzaamaan terug aan het komen na deze post![]()
quote:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 19-03-2021 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Kan jij ook de regendans wanneer er weer droogte aankomt?quote:
Ik wilde niet kijken, maar toch gedaanquote:
De bolk van jou mag flinker iddquote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:31 schreef DerRabbit het volgende:
Je kunt wel merken dat ik de laatste paar dagen bijna niet hier ben, zak alweer in de ranglijst
Het lukt mij niet om een plek hoger te komenquote:
Ja, wordt gelijk afgestraftquote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:31 schreef DerRabbit het volgende:
Je kunt wel merken dat ik de laatste paar dagen bijna niet hier ben, zak alweer in de ranglijst
Wie?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het lukt mij niet om een plek hoger te komen![]()
Hij bolkt mij als een gek tis wat
Dat lekkere stukje fruit, ken je hemquote:
Tsja, soms moeten sommige mensen ook daadwerkelijk iets toevoegen aan de maatschappij buiten FOK!quote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
De bolk van jou mag flinker idd
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tsja, soms moeten sommige mensen ook daadwerkelijk iets toevoegen aan de maatschappij buiten FOK!
Kan het wel proberen natuurlijkquote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kan jij ook de regendans wanneer er weer droogte aankomt?
Die in dat roze jurkje,en op hakken?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat lekkere stukje fruit, ken je hem
Keihard terug bolkenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het lukt mij niet om een plek hoger te komen![]()
Hij bolkt mij als een gek tis wat
Bijvoorbeeld kut roepen naar de buuf, zodat er ook eindelijk iemand aandacht aan haar geeftquote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tsja, soms moeten sommige mensen ook daadwerkelijk iets toevoegen aan de maatschappij buiten FOK!
Nee, die met dat roze jurkje en zwarte laarzenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die in dat roze jurkje,en op hakken?
Ergens had je wel gelijk maar ssssttttquote:
Hier nog 4 wappies voormalig politieagenten die praten over het politiegeweldquote:
Kijk, deze man weet wat er belangrijk is in het levenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld kut roepen naar de buuf, zodat er ook eindelijk iemand aandacht aan haar geeft
Goed idee. Dat ik daar nu niet zelf op kwamquote:
Ik mis hier eentje.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hier nog 4 wappies voormalig politieagenten die praten over het politiegeweld
Geerd is dus ook sociaal werkerquote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kijk, deze man weet wat er belangrijk is in het leven
Geerd is de psycholoog des vaderlandquote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Geerd is dus ook sociaal werker
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geerd is de psycholoog des vaderland![]()
Hij brengt de leer van de goede leeft naar het grote publiek![]()
Hij zou de politiek in moeten, dan scoort hij makkelijk alle zetelsquote:
de presentator is ook wappie maar geen voormalig politieagentquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |