ja maar da's niet de procedure bij de politie... en hoezo de maat vol, ga je dan gewoon slaan terwijl men al bezig was met vertrekken?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het kan ook zijn dat de maat vol was na zoveel maanden.
Ze gingen ook van het Malieveld af.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het kan ook zijn dat de maat vol was na zoveel maanden.
Een BLM-achtige demonstratie organiseren; Wappie lives matter!quote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat weet ik,maar het optreden in Den Haag is opvallend harder dan in andere steden.
ze zeiden dat de wappies weg moeten gaanquote:
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze gingen ook van het Malieveld af.
Dat ze de stad introkken ipv naar huis te gaan.quote:
Net als eerder met die dame die een waterkanon tegen d'r kop kreeg.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ze zeiden dat de wappies weg moeten gaan
de wappies gingen weg, waren weg aan het lopen
op dat moment gingen ze al slaan
dit was gewoon een grote fout
O dat ja, en neusbel was trots dat ze daardoor de massa als nog weer op het malieveld toelieten.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat ze de stad introkken ipv naar huis te gaan.
Dat sloeg ook nergens op.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Net als eerder met die dame die een waterkanon tegen d'r kop kreeg.
Hoe is het eigenlijk met je ketel? al een keer gemaakt?quote:
Wederom een groot geluk dat zij nog leeftquote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar niet zonder eerst verschillende keren gewaarschuwd te hebbenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:54 schreef FreshFruit het volgende:
1 ding geef ik ze wel gelijk in,in Den Haag meppen ze snel en hard.
Die dame stond ook bij iedere demonstratie vooraan te schreeuwenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Er mochten ook maar 500 pers. deelnemen en er kwamen veel meer. Ze zijn meerdere keren gewaarschuwd dat ze weg moeten gaan. Hadden ze maar moeten luisteren.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat ja, en neusbel was trots dat ze daardoor de massa als nog weer op het malieveld toelieten.
Ja ik dacht eerst dat het tijdens de demonstraties gebeurde, maar die dame had het gebied op dat punt bijna verlaten. Ze konden het dus nog NÉT op de valreep ff snel doen.quote:
Hahaha nee hoor, ik ben meer van een bakkie thee in de middag. 's Ochtends en 's avonds lekker een bakkie koffiequote:
Ik ben even haar naam kwijt.Ik ga even zoeken.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die dame stond ook bij iedere demonstratie vooraan te schreeuwen
Ah dan is een schedelbreuk bij vertrek idd wel terecht jal zomaar woorden gebruiken! Hoe durft ze!quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die dame stond ook bij iedere demonstratie vooraan te schreeuwen
Die 'dame' liep terug naar de massa demonstranten. Die liep helemaal niet wegquote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik dacht eerst dat het tijdens de demonstraties gebeurde, maar die dame had het gebied op dat punt bijna verlaten. Ze konden het dus nog NÉT op de valreep ff snel doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |